Agrael Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Mam takie pytanie. Gdzie zdobyć celownik do AK-47 ? bo szukałem i nie mogę nigdzie kupić ani znalezć. PSO nie pasuje jak i inne, jak na razie mam założony tylko tłumik na broń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Nie jestem pewny, bo już mi się mylą te mody, pohandluj z Kablem w Barze, coś mi chodzi po głowie że on miał nietypowe celowniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Kabla już niema w barze, teraz zamienili go na przywódcę czystego nieba który właśnie handluje różnymi celownikami. Może po prostu do AK-47 nie ma celownika, no cóż.. dojdę dalej to się przekonam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmicic0 Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Agrael wejdź w task menagera sprawdź którego najbliższego zadania nie wykonałeś i tam go dopisz i popraw w opisie broni z 0 na 2 tzn scope_status = 0 i tu zmień na 2, a żeby mieć lepszą siatkę celowniczą skopiuj np z fn2000 słowo scope_texture i wszystko co jest w tej ljnice. // Mam ogromną prośbę mógłby mi ktoś wyciąć pistolet maszynowy mp7 z tego moda nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Chłopy...gdzie zmienic ilość amunicji znajdowanej przy trupach na nieco wyższą? Bo latam na razie i 90% czasu przeznaczam na szukanie ammo.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmicic0 Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 gamedata\config\misc\deth_items_by_comunites są tam trzy podobne pliki najlepiej zmień we wszystkich trzech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 A nie rozładowujesz znalezionej broni?? Przecież jak to robisz i strzelasz w górne partie ciała to nie schodzi za wiele ammo. Tylko trzeba strzelać z celownikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmicic0 Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Wstawię gotowy z Tajnych ścieżek 2 wzoruj się na tym : Tak samo postępujemy z pozostałymi plikami z przedrostkiem death. death_items_by_communities [stalker] ;Óęŕçűâŕĺňń˙ âĺđî˙ňíîńňü çŕńďŕóíčňü čëč íĺň ;Ŕđňĺôŕęňű af_medusa = 1 af_cristall_flower = 1 af_night_star = 1 af_vyvert = 1 af_gravi = 1 af_gold_fish = 1 af_blood = 1 af_mincer_meat = 1 af_soul = 1 af_electra_sparkler = 1 af_electra_flash = 1 af_electra_moonlight = 1 af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 ;Ŕěěóíčöč˙ ammo_9x18_fmj = 1 ammo_9x18_pmm = 1 ammo_9x19_pbp = 1 ammo_9x19_fmj = 1 ammo_11.43x23_hydro = 1 ammo_11.43x23_fmj = 1 ammo_12x70_buck = 1 ammo_12x76_dart = 1 ammo_12x76_zhekan = 1 ammo_5.45x39_ap = 1 ammo_5.45x39_fmj = 1 ammo_9x39_sp5 = 1 ammo_9x39_ap = 1 ammo_9x39_pab9 = 1 ammo_5.56x45_ss190 = 1 ammo_5.56x45_ap = 1 ammo_7.62x54_7h14 = 1 ammo_7.62x54_7h1 = 1 ammo_7.62x54_ap = 1 ammo_gauss = 1 ammo_og-7b = 1 ammo_vog-25p = 1 ammo_vog-25 = 1 grenade_f1 = 1 grenade_rgd5 = 1 ammo_m209 = 1 ;Ěĺäčęŕěĺíňű bandage = 1 medkit = 1 medkit_army = 1 medkit_scientic = 1 antirad = 1 ;Ĺäŕ bread = 1 kolbasa = 1 conserva = 1 vodka = 1 energy_drink = 1 sweets = 1 ;ĎÄŔ device_pda_npc = 100 [bandit]:stalker [killer]:stalker ;Ĺäŕ bread = 1 kolbasa = 1 vodka = 1 energy_drink = 1 [ecolog]:stalker ;Ĺäŕ bread = 1 kolbasa = 1 conserva = 1 vodka = 1 energy_drink = 1 medkit = 1 medkit_scientic = 1 antirad = 1 [military]:stalker af_medusa = 1 af_cristall_flower = 1 af_night_star = 1 af_vyvert = 1 af_gravi = 1 af_gold_fish = 1 af_blood = 1 af_mincer_meat = 1 af_soul = 1 af_electra_sparkler = 1 af_electra_flash = 1 af_electra_moonlight = 1 af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 ;Ěĺäčęŕěĺíňű bandage = 1 antirad = 1 medkit = 1 medkit_scientic = 1 medkit_army = 1 ;Ĺäŕ bread = 1 kolbasa = 1 conserva = 1 vodka = 1 energy_drink = 1 [dolg]:stalker ;Ěĺäčęŕěĺíňű medkit_army = 1 medkit_scientic = 1 [freedom]:stalker ;Ĺäŕ vodka = 1 [zombied]:stalker af_medusa = 1 af_cristall_flower = 1 af_night_star = 1 af_vyvert = 1 af_gravi = 1 af_gold_fish = 1 af_blood = 1 af_mincer_meat = 1 af_soul = 1 af_electra_sparkler = 1 af_electra_flash = 1 af_electra_moonlight = 1 af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 ;Ĺäŕ bread = 1 kolbasa = 1 conserva = 1 vodka = 1 energy_drink = 1 sweets = 1 ;ĎÄŔ device_pda_npc = 100 [monolith]:stalker ;Ŕđňĺôŕęňű af_medusa = 1 af_cristall_flower = 1 af_night_star = 1 af_vyvert = 1 af_gravi = 1 af_gold_fish = 1 af_blood = 1 af_mincer_meat = 1 af_soul = 1 af_electra_sparkler = 1 af_electra_flash = 1 af_electra_moonlight = 1 af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 ;Ĺäŕ vodka = 1 [bratok]:stalker ;Ŕđňĺôŕęňű af_medusa = 1 af_cristall_flower = 1 af_night_star = 1 af_vyvert = 1 af_gravi = 1 af_gold_fish = 1 af_blood = 1 af_mincer_meat = 1 af_soul = 1 af_electra_sparkler = 1 af_electra_flash = 1 af_electra_moonlight = 1 af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 ;Ĺäŕ vodka = 1 [nebo]:stalker ;Ŕđňĺôŕęňű af_medusa = 1 af_cristall_flower = 1 af_night_star = 1 af_vyvert = 1 af_gravi = 1 af_gold_fish = 1 af_blood = 1 af_mincer_meat = 1 af_soul = 1 af_electra_sparkler = 1 af_electra_flash = 1 af_electra_moonlight = 1 af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 ;Ĺäŕ vodka = 1 [wanderer]:stalker ;Ŕđňĺôŕęňű af_medusa = 1 af_cristall_flower = 1 af_night_star = 1 af_vyvert = 1 af_gravi = 1 af_gold_fish = 1 af_blood = 1 af_mincer_meat = 1 af_soul = 1 af_electra_sparkler = 1 af_electra_flash = 1 af_electra_moonlight = 1 af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 ;Ĺäŕ vodka = 1 [usa]:stalker af_medusa = 1 af_cristall_flower = 1 af_night_star = 1 af_vyvert = 1 af_gravi = 1 af_gold_fish = 1 af_blood = 1 af_mincer_meat = 1 af_soul = 1 af_electra_sparkler = 1 af_electra_flash = 1 af_electra_moonlight = 1 af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 ;Ěĺäčęŕěĺíňű bandage = 1 antirad = 1 medkit = 1 medkit_scientic = 1 medkit_army = 1 ;Ĺäŕ bread = 1 kolbasa = 1 conserva = 1 vodka = 1 energy_drink = 1 [newstalk]:stalker ;Ŕđňĺôŕęňű af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 [hunter]:stalker ;Ŕđňĺôŕęňű af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 [arena_enemy] [actor_dolg] W niektórych przypadkach jak widać na przykładzie PDA trzeba wpisać większą liczbę bo nie zawsze spawmuje daną rzecz . Pisanie posta z wrzeszcącym dzieckiem .Wrzucam pozostałe death pliki : death_items_by_levels [default] ;Ŕđňĺôŕęňű af_medusa = 1 af_cristall_flower = 1 af_night_star = 1 af_vyvert = 1 af_gravi = 1 af_gold_fish = 1 af_blood = 1 af_mincer_meat = 1 af_soul = 1 af_electra_sparkler = 1 af_electra_flash = 1 af_electra_moonlight = 1 af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 ;ŔEóíčöE ammo_9x18_fmj = 1 ammo_9x18_pmm = 1 ammo_9x19_pbp = 1 ammo_9x19_fmj = 1 ammo_11.43x23_hydro = 1 ammo_11.43x23_fmj = 1 ammo_12x70_buck = 1 ammo_12x76_dart = 1 ammo_12x76_zhekan = 1 ammo_5.45x39_ap = 1 ammo_5.45x39_fmj = 1 ammo_9x39_sp5 = 1 ammo_9x39_ap = 1 ammo_9x39_pab9 = 1 ammo_5.56x45_ss190 = 1 ammo_5.56x45_ap = 1 ammo_7.62x54_7h14 = 1 ammo_7.62x54_7h1 = 1 ammo_7.62x54_ap = 1 ammo_og-7b = 1 ammo_vog-25p = 1 ammo_vog-25 = 1 grenade_f1 = 1 grenade_rgd5 = 1 ammo_m209 = 1 ammo_gauss = 1 ammo_7.62x54r = 1 ;Ěĺäčęŕěĺíňű bandage = 1 medkit = 1 medkit_scientic = 1 medkit_army = 1 antirad = 1 ;Ĺäŕ bread = 1 kolbasa = 1 conserva = 1 vodka = 1 energy_drink = 1 sweets = 1 ;ĎÄŔ device_pda_npc = 100 [l01_escape]:default ;Ŕđňĺôŕęňű af_medusa = 1 af_cristall_flower = 1 af_night_star = 1 af_vyvert = 1 af_gravi = 1 af_gold_fish = 1 af_blood = 1 af_mincer_meat = 1 af_soul = 1 af_electra_sparkler = 1 af_electra_flash = 1 af_electra_moonlight = 1 af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 ;ŔEóíčöE ammo_9x18_fmj = 1 ammo_9x18_pmm = 1 ammo_9x19_fmj = 1 ammo_9x19_pbp = 1 ammo_11.43x23_fmj = 1 ammo_11.43x23_hydro = 1 ammo_12x70_buck = 1 ammo_12x76_dart = 1 ammo_12x76_zhekan = 1 ammo_5.45x39_fmj = 1 ammo_5.45x39_ap = 1 ammo_9x39_sp5 = 1 ammo_9x39_ap = 1 ammo_9x39_pab9 = 1 ammo_5.56x45_ss190 = 1 ammo_5.56x45_ap = 1 ammo_7.62x54_7h1 = 1 ammo_7.62x54_ap = 1 ammo_7.62x54_7h14 = 1 ammo_og-7b = 1 ammo_vog-25 = 1 ammo_vog-25p = 1 grenade_f1 = 1 grenade_rgd5 = 1 ammo_m209 = 1 ammo_gauss = 1 ;Ěĺäčęŕěĺíňű medkit_scientic = 1 antirad = 1 [l02_garbage]:default ;Ŕđňĺôŕęňű af_medusa = 1 af_cristall_flower = 1 af_night_star = 1 af_vyvert = 1 af_gravi = 1 af_gold_fish = 1 af_blood = 1 af_mincer_meat = 1 af_soul = 1 af_electra_sparkler = 1 af_electra_flash = 1 af_electra_moonlight = 1 af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 ;ŔEóíčöE ammo_vog-25 = 1 ammo_vog-25p = 1 grenade_f1 = 1 grenade_rgd5 = 1 ammo_m209 = 1 ;Ěĺäčęŕěĺíňű medkit_scientic = 1 medkit_army = 1 [l03_agroprom]:default ;Ŕđňĺôŕęňű af_medusa = 1 af_cristall_flower = 1 af_night_star = 1 af_vyvert = 1 af_gravi = 1 af_gold_fish = 1 af_blood = 1 af_mincer_meat = 1 af_soul = 1 af_electra_sparkler = 1 af_electra_flash = 1 af_electra_moonlight = 1 af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 ;ŔEóíčöE ammo_vog-25 = 1 ammo_vog-25p = 1 grenade_f1 = 1 grenade_rgd5 = 1 ammo_m209 = 1 ;Ěĺäčęŕěĺíňű medkit_scientic = 1 [l03u_agr_underground]:default ;Ŕđňĺôŕęňű af_medusa = 1 af_cristall_flower = 1 af_night_star = 1 af_vyvert = 1 af_gravi = 1 af_gold_fish = 1 af_blood = 1 af_mincer_meat = 1 af_soul = 1 af_electra_sparkler = 1 af_electra_flash = 1 af_electra_moonlight = 1 af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 ;ŔEóíčöE ammo_vog-25 = 1 ammo_vog-25p = 1 grenade_f1 = 1 grenade_rgd5 = 1 ammo_m209 = 1 ;Ěĺäčęŕěĺíňű medkit_scientic = 1 [l04_darkvalley]:default ;Ŕđňĺôŕęňű af_medusa = 1 af_cristall_flower = 1 af_night_star = 1 af_vyvert = 1 af_gravi = 1 af_gold_fish = 1 af_blood = 1 af_mincer_meat = 1 af_soul = 1 af_electra_sparkler = 1 af_electra_flash = 1 af_electra_moonlight = 1 af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 ;ŔEóíčöE ammo_vog-25 = 1 ammo_vog-25p = 1 grenade_f1 = 1 grenade_rgd5 = 1 ammo_m209 = 1 ;Ěĺäčęŕěĺíňű medkit_scientic = 1 [l04u_labx18]:default ;Ŕđňĺôŕęňű af_medusa = 1 af_cristall_flower = 1 af_night_star = 1 af_vyvert = 1 af_gravi = 1 af_gold_fish = 1 af_blood = 1 af_mincer_meat = 1 af_soul = 1 af_electra_sparkler = 1 af_electra_flash = 1 af_electra_moonlight = 1 af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 [l05_bar]:default ;Ŕđňĺôŕęňű af_medusa = 1 af_cristall_flower = 1 af_night_star = 1 af_vyvert = 1 af_gravi = 1 af_gold_fish = 1 af_blood = 1 af_mincer_meat = 1 af_soul = 1 af_electra_sparkler = 1 af_electra_flash = 1 af_electra_moonlight = 1 af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 [l06_Rostok]:default ;Ŕđňĺôŕęňű af_medusa = 1 af_cristall_flower = 1 af_night_star = 1 af_vyvert = 1 af_gravi = 1 af_gold_fish = 1 af_blood = 1 af_mincer_meat = 1 af_soul = 1 af_electra_sparkler = 1 af_electra_flash = 1 af_electra_moonlight = 1 af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 [l07_military]:default ;Ŕđňĺôŕęňű af_medusa = 1 af_cristall_flower = 1 af_night_star = 1 af_vyvert = 1 af_gravi = 1 af_gold_fish = 1 af_blood = 1 af_mincer_meat = 1 af_soul = 1 af_electra_sparkler = 1 af_electra_flash = 1 af_electra_moonlight = 1 af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 [l08_yantar]:default ;Ŕđňĺôŕęňű af_medusa = 1 af_cristall_flower = 1 af_night_star = 1 af_vyvert = 1 af_gravi = 1 af_gold_fish = 1 af_blood = 1 af_mincer_meat = 1 af_soul = 1 af_electra_sparkler = 1 af_electra_flash = 1 af_electra_moonlight = 1 af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 [l08u_brainlab]:default ;Ŕđňĺôŕęňű af_medusa = 1 af_cristall_flower = 1 af_night_star = 1 af_vyvert = 1 af_gravi = 1 af_gold_fish = 1 af_blood = 1 af_mincer_meat = 1 af_soul = 1 af_electra_sparkler = 1 af_electra_flash = 1 af_electra_moonlight = 1 af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 [l10_radar]:default ;Ŕđňĺôŕęňű af_medusa = 1 af_cristall_flower = 1 af_night_star = 1 af_vyvert = 1 af_gravi = 1 af_gold_fish = 1 af_blood = 1 af_mincer_meat = 1 af_soul = 1 af_electra_sparkler = 1 af_electra_flash = 1 af_electra_moonlight = 1 af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 [l10u_bunker]:default ;Ŕđňĺôŕęňű af_medusa = 1 af_cristall_flower = 1 af_night_star = 1 af_vyvert = 1 af_gravi = 1 af_gold_fish = 1 af_blood = 1 af_mincer_meat = 1 af_soul = 1 af_electra_sparkler = 1 af_electra_flash = 1 af_electra_moonlight = 1 af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 [l11_Pripyat]:default ammo_9x18_fmj = 1 ammo_9x18_pmm = 1 ammo_9x19_fmj = 1 ammo_9x19_pbp = 1 ammo_11.43x23_fmj = 1 ammo_11.43x23_hydro = 1 ammo_12x70_buck = 1 ammo_12x76_dart = 1 ammo_12x76_zhekan = 1 ammo_5.45x39_fmj = 1 ammo_5.45x39_ap = 1 ammo_9x39_sp5 = 1 ammo_9x39_ap = 1 ammo_9x39_pab9 = 1 ammo_5.56x45_ss190 = 1 ammo_5.56x45_ap = 1 ammo_7.62x54_7h1 = 1 ammo_7.62x54_ap = 1 ammo_7.62x54_7h14 = 1 ammo_og-7b = 1 ammo_vog-25 = 1 ammo_vog-25p = 1 grenade_f1 = 1 grenade_rgd5 = 1 ammo_m209 = 1 ammo_gauss = 1 af_medusa = 1 af_cristall_flower = 1 af_night_star = 1 af_vyvert = 1 af_gravi = 1 af_gold_fish = 1 af_blood = 1 af_mincer_meat = 1 af_soul = 1 af_electra_sparkler = 1 af_electra_flash = 1 af_electra_moonlight = 1 af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 ;Ěĺäčęŕěĺíňű medkit_scientic = 1 antirad = 1 [l12_stancia]:default ;ŔEóíčöE ammo_9x18_fmj = 1 ammo_9x18_pmm = 1 ammo_9x19_fmj = 1 ammo_9x19_pbp = 1 ammo_11.43x23_fmj = 1 ammo_11.43x23_hydro = 1 ammo_12x70_buck = 1 ammo_12x76_dart = 1 ammo_12x76_zhekan = 1 ammo_5.45x39_fmj = 1 ammo_5.45x39_ap = 1 ammo_9x39_sp5 = 1 ammo_9x39_ap = 1 ammo_9x39_pab9 = 1 ammo_5.56x45_ss190 = 1 ammo_5.56x45_ap = 1 ammo_7.62x54_7h1 = 1 ammo_7.62x54_ap = 1 ammo_7.62x54_7h14 = 1 ammo_og-7b = 1 ammo_vog-25 = 1 ammo_vog-25p = 1 grenade_f1 = 1 grenade_rgd5 = 1 ammo_m209 = 1 ammo_gauss = 1 af_medusa = 1 af_cristall_flower = 1 af_night_star = 1 af_vyvert = 1 af_gravi = 1 af_gold_fish = 1 af_blood = 1 af_mincer_meat = 1 af_soul = 1 af_electra_sparkler = 1 af_electra_flash = 1 af_electra_moonlight = 1 af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 ;Ěĺäčęŕěĺíňű medkit_scientic = 1 antirad = 1 [atp_for_test22]:default ;Ŕđňĺôŕęňű af_medusa = 1 af_cristall_flower = 1 af_night_star = 1 af_vyvert = 1 af_gravi = 1 af_gold_fish = 1 af_blood = 1 af_mincer_meat = 1 af_soul = 1 af_electra_sparkler = 1 af_electra_flash = 1 af_electra_moonlight = 1 af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 ;ŔEóíčöE ammo_vog-25 = 1 ammo_vog-25p = 1 grenade_f1 = 1 grenade_rgd5 = 1 ammo_m209 = 1 ;Ěĺäčęŕěĺíňű medkit_scientic = 1 antirad = 1 [l12u_sarcofag]:l12_stancia [l12u_control_monolith]:l12_stancia [l12_stancia_2]:l12_stancia [stohe_selo]:default [l06_rostok_demo]:l06_Rostok death_items_count [item_count_0] ;Ŕđňĺôŕęňű af_medusa = 1 af_cristall_flower = 1 af_night_star = 1 af_vyvert = 1 af_gravi = 1 af_gold_fish = 1 af_blood = 1 af_mincer_meat = 1 af_soul = 1 af_electra_sparkler = 1 af_electra_flash = 1 af_electra_moonlight = 1 af_rusty_thorn = 1 af_rusty_kristall = 1 af_rusty_sea-urchin = 1 af_ameba_slime = 1 af_ameba_slug = 1 af_ameba_mica = 1 af_drops = 1 af_fireball = 1 af_cristall = 1 af_dummy_glassbeads = 1 af_dummy_pellicle = 1 af_dummy_battery = 1 af_dummy_dummy = 1 af_dummy_spring = 1 af_fuzz_kolobok = 1 ;Ŕěěóíčöč˙ ammo_9x18_fmj = 20, 40 ammo_9x18_pmm = 20, 40 ammo_9x19_pbp = 20, 40 ammo_9x19_fmj = 20, 40 ammo_11.43x23_hydro = 20, 40 ammo_11.43x23_fmj = 20, 40 ammo_12x70_buck = 10, 18 ammo_12x76_dart = 10, 18 ammo_12x76_zhekan = 10, 18 ammo_5.45x39_ap = 20, 40 ammo_5.45x39_fmj = 20, 40 ammo_9x39_sp5 = 20, 40 ammo_9x39_ap = 20, 40 ammo_9x39_pab9 = 20, 40 ammo_5.56x45_ss190 = 20, 40 ammo_5.56x45_ap = 20, 40 ammo_7.62x54_7h14 = 5, 7 ammo_7.62x54_7h1 = 5, 7 ammo_7.62x54_ap = 5, 7 ammo_og-7b = 1 ammo_vog-25p = 2 ammo_vog-25 = 2 grenade_f1 = 1 grenade_rgd5 = 1 ammo_m209 = 2 ammo_gauss = 5, 7 ;Ěĺäčęŕěĺíňű bandage = 2 medkit = 2 medkit_scientic = 2 medkit_army = 2 antirad = 1 ;Ĺäŕ bread = 1 kolbasa = 1 conserva = 1 vodka = 1 energy_drink = 1 sweets = 1 ;ĎÄŔ device_pda_npc = 1 [item_count_1]:item_count_0 ;Ŕěěóíčöč˙ ammo_9x18_fmj = 15, 32 ammo_9x18_pmm = 15, 32 ammo_9x19_pbp = 15, 32 ammo_9x19_fmj = 15, 32 ammo_11.43x23_hydro = 15, 32 ammo_11.43x23_fmj = 15, 32 ammo_12x70_buck = 7, 15 ammo_12x76_dart = 7, 15 ammo_12x76_zhekan = 7, 15 ammo_5.45x39_ap = 15, 32 ammo_5.45x39_fmj = 15, 32 ammo_9x39_sp5 = 15, 32 ammo_9x39_ap = 15, 32 ammo_9x39_pab9 = 15, 32 ammo_5.56x45_ss190 = 15, 32 ammo_5.56x45_ap = 15, 32 ammo_7.62x54_7h14 = 4, 6 ammo_7.62x54_7h1 = 4, 6 ammo_7.62x54_ap = 4, 6 ammo_og-7b = 1 ammo_vog-25p = 1 ammo_vog-25 = 1 grenade_f1 = 1 grenade_rgd5 = 1 ammo_m209 = 1 ammo_gauss = 4, 6 ;Ěĺäčęŕěĺíňű bandage = 2 medkit = 1 medkit_scientic = 1 medkit_army = 1 antirad = 1 ;ĎÄŔ device_pda_npc = 1 sweets = 1 [item_count_2]:item_count_0 ;Ŕěěóíčöč˙ ammo_9x18_fmj = 6, 25 ammo_9x18_pmm = 6, 25 ammo_9x19_pbp = 6, 25 ammo_9x19_fmj = 6, 25 ammo_11.43x23_hydro = 6, 25 ammo_11.43x23_fmj = 6, 25 ammo_12x70_buck = 4, 12 ammo_12x76_dart = 4, 12 ammo_12x76_zhekan = 4, 12 ammo_5.45x39_ap = 6, 25 ammo_5.45x39_fmj = 6, 25 ammo_9x39_sp5 = 6, 25 ammo_9x39_ap = 6, 25 ammo_9x39_pab9 = 6, 25 ammo_5.56x45_ss190 = 6, 25 ammo_5.56x45_ap = 6, 25 ammo_7.62x54_7h14 = 3, 5 ammo_7.62x54_7h1 = 3, 5 ammo_7.62x54_ap = 3, 5 ammo_og-7b = 1 ammo_vog-25p = 1 ammo_vog-25 = 1 grenade_f1 = 1 grenade_rgd5 = 1 ammo_m209 = 1 ammo_gauss = 3, 5 ;Ěĺäčęŕěĺíňű bandage = 2 medkit = 0, 1 medkit_scientic = 0, 1 medkit_army = 0, 1 antirad = 1 ;ĎÄŔ device_pda_npc = 1 sweets = 1 [item_count_3]:item_count_0 ;Ŕěěóíčöč˙ ammo_9x18_fmj = 1, 5 ammo_9x18_pmm = 1, 5 ammo_9x19_pbp = 1, 5 ammo_9x19_fmj = 1, 5 ammo_11.43x23_hydro = 1, 5 ammo_11.43x23_fmj = 1, 5 ammo_12x70_buck = 1, 3 ammo_12x76_dart = 1, 2 ammo_12x76_zhekan = 1, 2 ammo_5.45x39_ap = 2, 6 ammo_5.45x39_fmj = 2, 6 ammo_9x39_sp5 = 2, 6 ammo_9x39_ap = 2, 6 ammo_9x39_pab9 = 2, 6 ammo_5.56x45_ss190 = 2, 6 ammo_5.56x45_ap = 2, 6 ammo_7.62x54_7h14 = 1, 2 ammo_7.62x54_7h1 = 1, 2 ammo_7.62x54_ap = 1, 2 ammo_og-7b = 1 ammo_vog-25p = 0 ammo_vog-25 = 1 grenade_f1 = 0 grenade_rgd5 = 1 ammo_m209 = 1 ammo_gauss = 1, 2 ;Ěĺäčęŕěĺíňű bandage = 0, 1 medkit = 0, 1 medkit_scientic = 0 medkit_army = 0, 1 antirad = 0 sweets = 1 ;ĎÄŔ device_pda_npc = 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Po znalezieniu w Prypeci pendrive Striełoka, pojawia się info, że mamy uszkodzone radio i żeby popytać w Barze. Obleciałem wszystkich i nikt nie chce gadać.. Ogólnie strasznie ciężko mi się gra bez poradnika. W zadaniach mam, by odnaleźć dokumenty USHF w Prypeci (i za diaboła, nie wiem, który to budynek..) oraz żeby poszukać zaginionego oddziału specnazu. To ostatnie zostawiam sobie na później, ale nie mogę znaleźć dokumentów. Ogólnie mam strasznie mało zadań jakoś.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandalf71 Opublikowano 9 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Trochę porad(po rosyjsku)-http://sigerous.ru/forum/95-2465-1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Dzięki...ale ja tego języka ni w ząb ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 To popatrz poradnik do podstawowej wersji priboja bo główna fabuła jest taka sama i miejsca dokumentów też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 14 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Oto garść ssów z moda: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 29 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Jako że niedawno udało mi się przejść ten mod, pozwolę sobie napisać mini-recenzję. Pierwsze co nam się rzuca w oczy po odpaleniu to nowe modele. Często spotkamy (szczególnie wśród najemników) nowe hełmy, kamizelki bądź całkowicie zmienione postacie. Drugą interesującą rzeczą są obcy, zrobieni bardzo dobrze (prawdopodobnie na podstawie rodentów). Najważniejsze jednak jest wywrócenie dotychczas znanego nam świata stalkera. Nowe frakcje, Umbrella, UHSF sprawiają, że Zona nie jest już taka sama. Warto poświęcić chwilę na rozmowę z kluczowymi postaciami, które nakreślą nam kto jest kim i co robi w zonie. Największy mankament to... monotonność. Gra generalnie składa się z biegania za dokumentami (zresztą tak jak w zwykłym priboiu). Spawn się nie zmienia, dlatego po pewnym czasie będziemy dokładnie wiedzieć gdzie który oddział będzie na nas czekał. Radzę ściągnąć z moddb (http://www.moddb.com/mods/priboi-story/downloads/priboi-story-11-walkthru) poradnik i przechodzić wszystkie poziomy jeden po drugim, a nie biegać w te i wewte. Na początku gry problem może stanowić zasięg przeciwników (którzy potrafią celnie strzelać z połowy mapy). Najlepszym rozwiązaniem jest jak najszybsze zdobycie karabinu snajperskiego na jednym z wrogich komandosów. No i to by było na tyle. Polecam mod wszystkim którzy chcą ujrzeć trochę innowacyjności w Zonie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 29 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Poradnik jest tutaj http://www.stalkerteam.pl/topic/542-poradnik-do-priboi-story/page__pid__3825#entry3825 Wszystkie itemy są w tych samych miejscach. Tylko nazewnictwo dokumentów może się nieznacznie różnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 4 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Pobieralnia jest na razie zamknięta z powodu zmiany serwera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Na terenie Kordonu, za mostem, leżał sobie wojskowy, negatywnie do mnie nastawiony, obok niego lw300 po costumizacji. Strzela lepiej od snajperki :D I prosiło apteczkę, chciałem mu dać wiec naciskam f, gra się wyłącza do pulpitu od tak. [error]Expression : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty() [error]Function : CPhraseDialog::SayPhrase [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamePhraseDialog.cpp [error]Line : 140 [error]Description : No available phrase to say, dialog[dm_hello_dialog] Rozumiem że brakuje jakiegoś dialogu w którymś pliku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Może masz jakieś questy do wykonania wcześniej: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Mam tylko questa na 20 Kozaków, które nadal zbieram. Ogólnie dziwny ten mod, większość wojaków to przyjaciele a co po niektórzy są wrogami :pinch: A instalacja to tylko MOD + fix + spolszczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Pewnie nie ma tu opcji leczenia wrogów i tyle. Normalnie w takim wypadku powinno wcale nie być opcji rozmowy. Po prostu nie zgrywaj samarytanina, dobij gościa i już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Jest nowy patch zmieniajacy wersję moda do 1.004http://narod.ru/disk/37094303001/gamedata_14fix.7z.html oraz minifix do patcha http://narod.ru/disk/37615272001/gamedata1.4fix1.7z.html. Zmiany dodano opis w zadaniu znajdź fleszke Strieloka; zmieniono opis zadania dawanego przez Czache na snajpera teraz jest znajdź apteczkę; Jantar zadanie profesora zmieniono z kombinezonu na serce jaszczura; Inne poprawki, błędy gramatyczne i ortograficzne http://www.amk-team.ru/forum/index.php?showtopic=11325&st=20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Niestety jest to problem samego MOD'u. Jest coś schrzanione, nieważne czy to wróg czy neutralny a może przyjaciel. Gra się wywala do pulpitu, no wiesz olać żebrzącego wroga to nie problem, ale przyjaciel lezący w kałuży krwi i moczu błagający o apteczkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daveed93 Opublikowano 20 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Jest nowy patch zmieniajacy wersję moda do 1.004http://narod.ru/disk...a_14fix.7z.html oraz minifix do patcha http://narod.ru/disk...1.4fix1.7z.html. Zmiany dodano opis w zadaniu znajdź fleszke Strieloka; zmieniono opis zadania dawanego przez Czache na snajpera teraz jest znajdź apteczkę; Jantar zadanie profesora zmieniono z kombinezonu na serce jaszczura; Inne poprawki, błędy gramatyczne i ortograficzne http://www.amk-team.ru/forum/index.php?showtopic=11325&st=20 A mógłby ktoś uaktualnić spolszczenie do tego moda? Bo spolszczenie jest do wersji moda 1.3, a nie 1.4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 20 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Ten mod jest już przygotowany pod patcha 1.004 więc nie wiem co niby ten nowy patch zmienia poza kilkoma zadaniami pobocznymi.W każdym razie żadnych adaptacji prędko nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cheemik99 Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Witam odkąd zacząłem grać w Priboia to Zona pochłonęła mnie bez reszty. Czuję się jak uzombifikowany stalker, jedyny cel to gra. Przeszedłem P.S. wiele razy i przejdę jeszcze wiele razy. Wcześniej w waszych komentarzach padło pytanie czemu Priboi tworzy drugi plik gamedata. To dobrze że go tworzy, ja mówię na niego plik marzeń ponieważ można w nim dowolnie konfigurować co tylko się chce. np podkręcać bronie, zmieniać ich cenę oraz pojemność magazynka w dowolnej liczbie, zredukować wagę do zera,ustawiać szybkostrzelnośc, a nawet zwiększać celownikom optycznym rozdzielczość. Ponadto można bardziej opancerzyć kombinezony i poprawić osiągi, np bieganie w exoszkielecie i z gaussem lub buldogiem. Co się tyczy amuny można zrobić, że ak74 bedzie strzelać nabojami do trs 300. Barman Don Reba już na wstępie ma pełny asortyment. Można zmienić ilość kupowanej amunicji np; 10000 sztuk za 40 rubli i nic one nie będą ważyć . Słowem można czynić cuda np; zwiększać ilość artefaktów w danel lokalizacji, ilość mutantów lub ich brak. najbardziej unikatowe artefakty można znaleźć już w Kordonie. Zmienić cenę i wagę wszystkiego co można umieścić w inwentarzu od chleba przez amunę po broń i kombinezony. Więc nie zostało nic innego jak posiedzieć przy pliku i pokombinować. Kałach w dłoń, w drugą wiadro naboi i do Zony. Oczywiście liczę się z tym, że niektórym może to nie przypaść do gustu. Pozdrowienia z serca Zony 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.