Jump to content

Sigerous Mod 2.0


Recommended Posts

007sgm.jpg
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data Premiery: 07.11.2011r
Autor: GeJorge


OPIS:

Spoiler

Starsza odsłona popularnej na platformie Zewu Prypeci produkcji, która za cel obrała sobie rozszerzenie podstawki. To właśnie w tej wersji pojawiła się Dolina Mroku, którą zapożyczono z Czystego Nieba. Autor poświęcił również wiele czasu na naprawienie niedociągnięć poprzedniej wariacji ( Sigerous Mod 1.7 ). 

Zmiany w wersji 2.0:

  • Adaptowana lokacja z Czystego Nieba - Dolina Mroku. Dostać się na nią można tylko w czasie przechodzenia fabuły, jaką oferuje freeplay.
  • Teraz na odbiór zamówionego towaru u handlarzy, trzeba będzie czekać najmniej jedną godzinę czasu gry.
  • Ogólna optymalizacja skryptów moda.
  • Udoskonalona opcja "Dynamicznego HUD-a".
  • Losowa dostępność książek o taktyce walki.
  • Regulacja ilości oddziałów "Alfa", w gamedata configs mod_rarameters mod_rarams.ltx.
  • Po wyjęciu detektora, w prawej ręce będzie śruba, a nie nóż.
  • Poprawiono wiele niedopracowań poprzednich wersji.
  • Nowy system generacji asortymentu u handlowców.
  • Możliwość wystąpienia z ugrupowania.
  • Nowe modele NPC.
  • Nowa mini-gra.
  • Inne zmiany, o których dowiecie się bezpośrednio w grze.

SCREENY:

Spoiler

7b4edb77a8166dd42393c96391b4647d591c6489419527.jpg7ff4994dc29e64e49fcaa282f3474f4d591c6489422303.jpg51a64c295713b3ed1b35e6a5885f7ba6591c6489419526.jpge7cf666125db042dd2b2a25bda547193591c6489422497.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Modyfikacja posiada własny instalator - wystarczy postępować zgodnie z jego instrukcjami. Wskazanym jest również dodanie poprawek. 

LINKI DO POBRANIA:

DODATKI:

Spoiler
  1. Muzyka do odtwarzacza MP3: [KLIK]
  2. Niemiecki głos Najemników [KLIK]
  3. Ukraiński głos Bandytów: [KLIK]
  4. Przezroczyste tło inwentarza: [KLIK]
  5. Detektory bez baterii: [KLIK]
  6. AtmosFear 3: [KLIK]

Poprawa Optymalizacji:

  1. Należy zainstalować następujący dodatek: [KLIK]
  2. .Otwieramy pliki gamedata configs mod_parameters mod_params.ltx i w notatniku zmieniamy:

    respawn_bases_permition = true

    create_anomaly_permition = true

    create_mines_permition = true

    na:

    respawn_bases_permition = false

    create_anomaly_permition = false

    create_mines_permition = false

  3. Uruchomić nową grę lub wczytać zapis. W menu głównym korzystamy z F5. W ukazanym oknie klikamy na «Оptymalizacja». W kolejnym oknie zmieniamy: 
    Wyłącz SGM anomalie
    Wyłącz SGM miny
    Wyłącz ciała mutantów
  4. Zapisujemy grę.
  5. Restartujemy grę i wczytujemy wspomniany zapis. 

Uwaga!
Jeżeli w trakcie gry pojawi się zbyt wiele ciał mutantów przy GG, należy powtórzyć proces z punktu 3.

Źródło: [Sigerous.ru]

  • Like 1
  • Dodatnia 8
Link to post
Share on other sites

Pojawił się fix do moda, link w temacie. Źródło ...http://ap-pro.ru/forum/36-1613-10 ...( w połowie strony)

Lista zmian wprowadzonych przez patch 13.11...

Зашпаклёвано следующее:

1. Проруха с батарейками для детекторов.

2. Катаклизм с молчаливым наёмником Цезарем.

3. Тугоглазость коллиматорной оптики на вайдовских мониторах. Сделал всё возможное. Если не импонируют даже теперь - смело реинкарнируйте старую добрую оптику из 1.7. Осуществить это можно путем распаковки архивов находящихся в папках gamedataconfigsweapons и gamedataconfigsweaponsaddons.

4. Вылет подле базы Рассвета, связанный с отсутствием какого-то звукового файла.

5. Коллапс со снайпером у земснаряда.

6. Заколупка с затмением в ТД.

7. Вылет при подходе к КПП, связанный с напитком "бейлиз".

8. Молчание Акулова в ТД.

9. Невозможность получения заказа у некоторых торгашей.

10. Безмолвие телохранителя бандитов. Проблема была в новой OGF модели. Вернул старую модель. Чтобы это сработало, необходимо начать новую игру.

11. Исправление негожей реакции рассветовцев на мутантов.

Что нового:

1. Мини-карта от АМК. Кому не по нраву, тот может вернуть старую. Для этого необходимо распатронить архивы в папках gamedatatexturesui и gamedataconfigsui.

2. Свежая иконка модернизации. Подсобил RoRay.

3. Несколько новых прицельных сеток.

4. Теперыча медики бесплатно выводят за ручку токсины из тела главного ковбоя.

// link fixa 13.11...dodano do pierwszego postu...malakas

  • Dodatnia 2
Link to post
Share on other sites

Nie, nie ma. Aktualnie z serii SGM do Zewu Prypeci jest dostępne do... ...SGM 1.6 , ...SGM 1.6 Braz + Merczone , ...SGM 1.7 , ...SGM 1.7 Technician ...mutacja SGM 1.6 o nazwie Dezerter 2 Miej litość, ten mod miał premierę niecałe 2 tygodnie temu :D

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Nowy fix z 2.12.2011! Do pobrania tu: http://narod.ru/disk/33167270001/SGM_COP_v2.0_FIXED_02.12.rar.html

Co poprawia:

Putty w następujący sposób:

1. Proruha z baterii detektorów.

2. Cataclysm w cichej najemników cesarza.

3. Tugoglazost kolimator optyczny monitoruje vaydovskih. Czy wszystko, co możliwe. Jeśli nie zadowoli nawet teraz - bezpiecznie reinkarnacji starych, dobrych optyka od 1.7. Można to zrobić poprzez wydobycie archiwów w folderze gamedata configs broni i gamedata configs broni addons.

4. Podstawa wyjazdu w pobliżu Dawn, związane z brakiem pliku dźwiękowego.

5. Upadek snajpera z pogłębiarki.

6. Zakolupka z zaćmienie AP.

7. Wyjazd na zgniłe ławki podchodzi CAT, w połączeniu z drinka, "kaucją".

8. Silence Akulova w TD.

9. Niemożność uzyskania zamówień na niektórych kupców.

10. Bandytów ochroniarz Silence. Problem został nowy model OGF. Powrócił stary. Z tego do pracy, ważne jest, aby rozpocząć nową grę.

11. Korekta bezwartościowe reakcji rassvetovtsev do mutantów.

12. Opcja tunele czasoprzestrzenne "spawn więcej potworów".

13. Clumsy tekstury stalker zombie.

14. Skromne ilości zbroi nabyć martwi NPC.

15. Profesor moc oszustwa Herman kupując i sprzedając "bieżnika LSD". Tych Niemców (tylko w zbiorniku) i sowa, z "Moduł pamięci" (bezzałogowych clunker).

16. Pogoda Obkurennaya.

Co nowego:

1. Mini-Card z AMC. Kto się nie podoba, może powrócić starego. Aby to zrobić, pliki raspatronit w folderach gamedata textures ui i gamedata configs ui.

2. Fresh ikona aktualizacji. Podsobil RoRay.

3. Kilka nowych sieci obserwacji.

4. Teperycha bezpłatnej opieki medycznej pochodzą toksyny z organizmu uchwyt z głównych kowboj.

5. Nowy HUD model w połączeniu granaty.

6. Odtąd głównej strefy bohater jest dozwolone swobodnie galop z RPG.

7. Nowe efekty partkl do podważenia kuropatwa-degeneratki, ładowanie "RS-15" i dymu sitowie.

8. Shoed modelu dwóch lornetki.

9. Suknie modnie wiaduktu znaków (Zulusi, Vano, Rolling Stone, Sokolov). Nowa gra jest obowiązkowe.

10. Nowe modele i koszerne buforuje SGM.

11. Nowy typ NPC. Potrzebujemy nowej gry.

Nota bene:

Wszystkie nowe modele z NPC w SGM 2,0 stworzony i prowadzoną przez pana [PROTOTYPE]. I nawet emocjonalnie wybuchowe niezachwianą Poulard-psychopata.

TŁUMACZENIE Pan Tłumacz Google;)

  • Dodatnia 2
Link to post
Share on other sites

Oryginalny tekst..fix z 2.12.2011.

[ Информация о фиксе ] Зашпаклёвано следующее: 1. Проруха с батарейками для детекторов. 2. Катаклизм с молчаливым наёмником Цезарем. 3. Тугоглазость коллиматорной оптики на вайдовских мониторах. Сделал всё возможное. Если не импонируют даже теперь - смело реинкарнируйте старую добрую оптику из 1.7. Осуществить это можно путем распаковки архивов находящихся в папках gamedataconfigsweapons и gamedataconfigsweaponsaddons. 4. Вылет подле базы Рассвета, связанный с отсутствием какого-то звукового файла. 5. Коллапс со снайпером у земснаряда. 6. Заколупка с затмением в ТД. 7. Вылет на батрачий верстак при подходе к КПП, сопряженный с напитком "бейлиз". 8. Молчание Акулова в ТД. 9. Невозможность получения заказа у некоторых торгашей. 10. Безмолвие телохранителя бандитов. Проблема была в новой OGF модели. Вернул старую. Чтобы это сработало, важно начать новую игру. 11. Исправление негожей реакции рассветовцев на мутантов. 12. Червоточина опции "спаунить больше монстров". 13. Косолапая текстура одного зомбированного сталкера. 14. Скудное количество стяжаемой брони с павших НПС. 15. Потенция обмана профессора Германа путем покупки и продажи "ЛСД протектора". Те же немцы (только в танке) и у Сыча, с "модулем памяти" (беспилотного драндулета). 16. Обкуренная погода. Что нового: 1. Мини-карта от АМК. Кому не по нраву, тот может вернуть старую. Для этого необходимо распатронить архивы в папках gamedatatexturesui и gamedataconfigsui. 2. Свежая иконка модернизации. Подсобил RoRay. 3. Несколько новых прицельных сеток. 4. Теперыча медики бесплатно выводят за ручку токсины из тела главного ковбоя. 5. Новые HUD модели для комбинированных гранат. 6. Отныне главному протагонисту зоны дозволено вольготно галопировать с РПГ. 7. Новые парткл-эффекты подрыва для куропатки-дегенератки, заряда "РС-15" и дымовых камышей. 8. Переобутые модели двух лорнетов. 9. Щегольские наряды персонажей в путепроводе (Зулус, Вано, Бродяга, Соколов). Новая игра в обязательном порядке. 10. Новые и кошерные модели SGM тайников. 11. Новый вид НПС. Нужна новая игра. Нотабене: Все новые модели НПС в SGM 2.0 созданы и принадлежат господину [PROTOTYPE]. И даже эмоционально непоколебимая взрывоопасная пулярка-психопатка.

Link to post
Share on other sites

Żeby nie było, że nie trzymam ręki na pulsie: http://narod.ru/disk/33282732001/SGM_COP_v2.0_FIXED_04.12.rar.html Fix z 4 grudnia... Zaczynają mnie już te fixy męczyć....

Tu jest opis w języku twórców:

Зашпаклёвано следующее:

1. Проруха с батарейками для детекторов.

2. Катаклизм с молчаливым наёмником Цезарем.

3. Тугоглазость коллиматорной оптики на вайдовских мониторах. Сделал всё возможное. Если не импонируют даже теперь - смело реинкарнируйте старую добрую оптику из 1.7. Осуществить это можно путем распаковки архивов находящихся в папках gamedataconfigsweapons и gamedataconfigsweaponsaddons.

4. Вылет подле базы Рассвета, связанный с отсутствием какого-то звукового файла.

5. Коллапс со снайпером у земснаряда.

6. Заколупка с затмением в ТД.

7. Вылет на батрачий верстак при подходе к КПП, сопряженный с напитком "бейлиз".

8. Молчание Акулова в ТД.

9. Невозможность получения заказа у некоторых торгашей.

10. Безмолвие телохранителя бандитов. Проблема была в новой OGF модели. Вернул старую. Чтобы это сработало, важно начать новую игру.

11. Исправление негожей реакции рассветовцев на мутантов.

12. Червоточина опции "спаунить больше монстров".

13. Косолапая текстура одного зомбированного сталкера.

14. Скудное количество стяжаемой брони с павших НПС.

15. Потенция обмана профессора Германа путем покупки и продажи "ЛСД протектора". Те же немцы (только в танке) и у Сыча, с "модулем памяти" (беспилотного драндулета).

16. Обкуренная погода.

Что нового:

1. Мини-карта от АМК. Кому не по нраву, тот может вернуть старую. Для этого необходимо распатронить архивы в папках gamedatatexturesui и gamedataconfigsui.

2. Свежая иконка модернизации. Подсобил RoRay.

3. Несколько новых прицельных сеток.

4. Теперыча медики бесплатно выводят за ручку токсины из тела главного ковбоя.

5. Новые HUD модели для комбинированных гранат.

6. Отныне главному протагонисту зоны дозволено вольготно галопировать с РПГ.

7. Новые парткл-эффекты подрыва для куропатки-дегенератки, заряда "РС-15" и дымовых камышей.

8. Переобутые модели двух лорнетов.

9. Щегольские наряды персонажей в путепроводе (Зулус, Вано, Бродяга, Соколов). Новая игра в обязательном порядке.

10. Новые и кошерные модели SGM тайников.

11. Новый вид НПС. Нужна новая игра.

12. Переоблачен сталкер Вальтер в Темной Долине.

13. Новые модели для некоторых вещей.

14. Новая озвучка мутантов.

15. Новые оптические прицелы. Смотреть в папках gamedataconfigsweapons и gamedataconfigsweaponsaddons.

16. Осветительная граната.

17. У Сыча или Гавайца на определенном уровне ранга можно приобрести винтовку "HK417".

18. Добавлено новое оружие "MP7A1 PDW". Найти можно у НПС (только с новой игрой) или торговцев (новая игра не требуется).

19. Заменены некоторые иконки.

Нотабене:

Все новые модели НПС в SGM 2.0 созданы и принадлежат господину [PROTOTYPE]. И даже эмоционально непоколебимая взрывоопасная пулярка-психопатка.

Po ostatniej wpadce pana Translatora Google tłumaczcie sobie sami;)

  • Dodatnia 2
Link to post
Share on other sites

Coś mi się wydaje, że ten mod to jakaś rozwojowa wersja...jeżeli tak dalej pójdzie to do końca grudnia będzie jeszcze 5 patchy.. :). Ten ostatni jest dość duży w stosunku do innych..może to kumulowany..ale by wycofać poprzednie potrzeba potwierdzonej informacji... // Jest info na stronie domowej że patch 4.12 jest kumulowany Google zależy jak trafi..raz tłumaczy w miarę sensownie..a raz tak że czytać nie można...

Link to post
Share on other sites

Google zależy jak trafi..raz tłumaczy w miarę sensownie..a raz tak że czytać nie można...

Google zawsze tłumaczy tak, że czytać nie można (a przynajmniej się nie powinno ;)). Natomiast w porywach można coś z tego zrozumieć.

Ja chyba sobie tego moda zainstaluję i będę przechodził literka po literce (bo w takim tempie czytam po rosyjsku) ale mam słabość do Sigerousów - a do tego jeszcze ta Dolina Mroku :rolleyes:. To tak w oczekiwaniu na Geonesis przetłumaczone, tam bym się bał uronić jakiś tekst, bo pewnie każdy bardzo ważny dla fabuły...

Link to post
Share on other sites

Papaczos mod wprowadza niewiele zmian w stosunku do 1.7 który jest po polsku..Dolina Mroku jest dopiero na końcu we freeplay..nie wiem czy jest sens to męczyć ponieważ będą błędy..(stąd ciągłe patche)..i słabe wsparcie bo to nowość.

Link to post
Share on other sites

Papaczos mod wprowadza niewiele zmian w stosunku do 1.7 który jest po polsku...

Nie tak zupełnie skończyłem Sigerousa (padłem we freeplayu na zadaniu "zabij 400 zombiaków" i zacząłem grać w SGM Czyste Niebo). Chętnie bym do tego wrócił w nowszej wersjii, chyba, że rzeczywiście co chwila sa wyloty...

Mam jeszcze pytanie: czy gdybym tylko zabronił respawnu przeciwników w już raz zdobytych bazach i nie pozwolił na pozostawianie zwłok mutantów, to czy to coś by tego moda troszkę zoptymalizowało? Miny i anomalie muszę mieć, nie ma siły (szczególnie miny - poruszam się bez wykrywacza, ostrożnie, a jak już jakąś znajdę, to rozwalam ją z pistoletu - dzięki temu strzelaniu do min, idealne headshoty z broni krótkiej z 25-30 metrów nie są u mnie rzadkością :)).

Link to post
Share on other sites

Papaczos mod wprowadza niewiele zmian w stosunku do 1.7 który jest po polsku..Dolina Mroku jest dopiero na końcu we freeplay..

No to trzymajcie się (oczywiście tylko lubiący Zew Prypeci i SGM). Wersja 2.0 to całkiem nowa jakość sama w sobie. Kolega Fasolaks pomógł mi z Geonesis, żeby nie startować jak Schwarzenegger milioner wyposażony w arsenał Predatora. Zanim jednak zacząłem dłubać w podanych przez kolegę plikach, postanowiłem spróbować w SGM 2.0. No i wsiąkłem... :)

Zapodałem główną gamedatę i zbiorczy fix 4.12. Odpaliłem na poziomie mistrz....

- po pierwsze jest trudny

- po drugie jest trudny

- po trzecie jest trudny

- schowki klasyczne (z czystego Zewu) albo nie zawierają tego, co zawierały, albo ich nie ma

- schowki SGM zawierają ciekawsze rzeczy, ale bez przesady (po prawie 3 godzinach gry najpotężniejszą armatą jaką znalazłem, był ABAKAN)

- zapomnijcie o Wintorezie wiadomo gdzie, o IL też zapomnijcie

- apteczki występują może częściej niż w Czystym Niebie na poziomie mistrz na bagnach, ale nie aż tak częściej

- nasz bohater, aby sie zabandażować, chowa na chwilę (5 sekund) broń

- zona nie jest przeludniona, teraz spotkać innych stalkerów, czy bandytów do odstrzału można, ale rzadko

- na widok stada psów lepiej spie.....rniczać gdzie pieprz rośnie

- zmieniono odgłos wydawany przez snorki, w jaskini koło Zaporożca o mało nie siknąłem, bo spodziewałem się czegoś znanego, a tu nie, nie, nie...

- wszystko jest piekielnie drogie (i ekwipunek i naprawy i broń). Naprawdę piekielnie drogie.

- Sowa de facto nic w sprzedaży nie ma (słowo, przynajmniej na początku), no chyba, że ktoś uzna "kurtkę bandyty" za dobry towar

- niwiarygodne, ale można zginąć od jednej kuli :rolleyes:

- do detektorów trzeba uzywać bateryjek - wystarczają (uwaga!) na 90 sekund pracy detektora

- zmieniono "umundurowanie" NPC - niektóre kombinezony wyglądają super

- to nie był dowcip w opisie fixa z "koszernymi" schowkami SGM - te plecaczki naprawdę wyglądają schludnie i ładnie

- rozszerzono nieco dialogi - nie wnoszą na razie nic nowego, ale "urealniają" ścieżkę fabularną. Nasz GG potrafi być złośliwy...

- znalazłem pierwszego easter-egga. Nie powiem gdzie, ale była to biała kura. Tak, BIAŁA KURA DOMOWA. Coś mi mówiło, nie strzelaj, ale diabeł siedzący za uchem okazał się silniejszy i walnąłem ze strzelby. Strumienie krwi z mojego rozszarpanego potężną eksplozją ciała były na tyle obfite i opadały na tyle powoli, że zdążyłem przestać się dziwić, co takiego się mi przytrafiło... :D

Autor pisząc w opisie - " i inne zmiany, o których dowiecie się bezpośrednio w grze" wykazał się niezłym poczuciem humoru. Do tego, po zaaplikowaniu tego skumulowanego fixa, gra jest dużo płynniejsza od SGM 1.7. a na Skadowsku owszem, jest mniej płynnie, ale bez takich zaciachów, jak w podstawowej wersji moda. Jeżeli do tego dodamy jeszcze nową mapę we freeplay'u, do której, założę się, będzie niezły scenariusz, to nic tylko polecać!

Więc niniejszym serdecznie polecam! :)

PS: Wylot w ciągu 3 godzin miałem jeden, bez bugtrapa, w trakcie handlowania z Sową

Link to post
Share on other sites

No i pokazał się następny fix :

http://narod.ru/disk/33993283001/SGM_COP_v2.0_FIXED_11.12.rar.html

[ Информация о фиксе ]

Зашпаклёвано следующее:

1. Проруха с батарейками для детекторов.

2. Катаклизм с молчаливым наёмником Цезарем.

3. Тугоглазость коллиматорной оптики на вайдовских мониторах. Сделал всё возможное. Если не импонируют даже теперь - смело реинкарнируйте старую добрую оптику из 1.7. Осуществить это можно путем распаковки архивов находящихся в папках gamedataconfigsweapons и gamedataconfigsweaponsaddons.

4. Вылет возле базы Рассвета, связанный с отсутствием какого-то звукового файла.

5. Коллапс со снайпером у земснаряда.

6. Проблема с затмением в ТД.

7. Вылет на рабочий стол при подходе к КПП, связанный с напитком "бейлиз".

8. Молчание Акулова в ТД.

9. Невозможность получения заказа у некоторых торгашей.

10. Безмолвие телохранителя бандитов. Проблема была в новой OGF модели. Вернул старую. Чтобы это сработало, важно начать новую игру.

11. Исправление негожей реакции рассветовцев на мутантов.

12. Проблема с опцией "спаунить больше монстров".

13. Косолапая текстура одного зомбированного сталкера.

14. Скудное количество снимаемой брони с павших НПС.

15. Теперь не будет возможности обмануть профессора Германа путем покупки и продажи "ЛСД протектора". Те же немцы (только в танке) и у Сыча, с "модулем памяти" (беспилотного драндулета).

16. Исправлен баг с погодой, которая сбивалась и зависала.

Что нового:

1. Мини-карта от АМК. Кому не по нраву, тот может вернуть старую. Для этого необходимо распаковать архивы в папках gamedatatexturesui и gamedataconfigsui.

2. Свежая иконка модернизации. Подсобил RoRay.

3. Несколько новых прицельных сеток.

4. Теперь медики бесплатно выводят токсины из тела главного ковбоя.

5. Новые HUD модели для комбинированных гранат.

6. Отныне главному протагонисту зоны дозволено вольготно галопировать с РПГ.

7. Новые парткл-эффекты подрыва для куропатки, заряда "РС-15" и дымовых камышей.

8. Переделаны модели двух видов биноклей.

9. Щегольские наряды персонажей в путепроводе (Зулус, Вано, Бродяга, Соколов). Новая игра в обязательном порядке.

10. Новые и кошерные модели SGM тайников.

11. Новый вид НПС. Нужна новая игра.

12. Переоблачен сталкер Вальтер в Темной Долине.

13. Новые модели для некоторых вещей.

14. Новая озвучка мутантов.

15. Новые оптические прицелы. Смотреть в папках gamedataconfigsweapons и gamedataconfigsweaponsaddons.

16. Осветительная граната.

17. У Сыча или Гавайца на определенном уровне ранга можно приобрести винтовку "HK417".

18. Добавлено новое оружие "MP7A1 PDW". Найти можно у НПС (только с новой игрой) или торговцев (новая игра не требуется).

19. Заменены некоторые иконки.

20. Новый предмет - "Кошачий глаз". Можно купить у любого медика на определенном уровне ранга, или найти на Затоне (на территории Лесопилки или на ВНЗ "Круг") - в случае начала новой игры.

21. Обновлены модели для "FN-P90", "Мосина M1891" и "Осветительной гранаты".

Нотабене:

Все новые модели НПС в SGM 2.0 созданы и принадлежат господину [PROTOTYPE].

malakas // dzięki dodam do 1 postu

  • Dodatnia 2
Link to post
Share on other sites

Zainstalowałem sobie tego moda, i jestem naprawdę bardzo mile zaskoczony - mod (chociaż jest w wersji beta) jest stabilny, jak rzadko który. I na dokładkę dobrze zoptymalizowany, bo o ile na 1.6 i 1,7 (już nawet nie mówiąc i wersji Brazz czy Techniciana) musiałem sporo zmniejszyć detale grafiki, to w 2.0 ustawienia grafiki dałem na max, i wszystko stabilnie i bez zacięć mi chodzi - nawet na Skadowsku czy na stacji Jupiter. Jedynie przy przejściach między lokacjami występuje standardowy CTD z logiem "brak pamięci", ale po ponownym wczytaniu gry wszystko działa.

O ile zdążyłem zauważyć, s pierwszych dwóch lokacjach nie ma żadnych nowym questów, chyba, że coś przegapiłem...baaaaardzo dawno nie używałem języka rosyjskiego ani tym bardziej cyrylicy ;)

Tu ciekawostka - w modzie jest zaimplementowany spawner, żeby się do niego dostać musimy w skrócie gry na pulpicie w "element docelowy" dodać " -cheat_mode ", wtedy w grze wchodząc do opcji możemy przez klawisze F1, F2 wywołać spawnera, przez P dodajemy sobie 1 mln rubli itd. Dokładny opis po rosyjsku poniżej :)

Дополнительные комбинации, работают только с припиской -cheat_mode к значку:

[Открываем свойства значка ЗП на рабочем столе, и к окончанию поля «Объект:» через пробел пишем фразу -cheat_mode]

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

[F1] - вызвать чит-меню.

[F2] - вызвать спаун-меню.

[F3] - выдать ГГ все бонусные треки на МП-3 плеер, и собственно дать сам плеер.

[F4] - дать +100 очков к рангу (очки необходимы для увеличения ассортимента у торговцев, а также для некоторых апгрейдов у механика, и для получения медалей)

[P] - дать ГГ 1 миллион рублей.

[0] - установить временной фактор на число 8 (стандарт).

[1] - установить временной фактор на число 50.

[2] - установить временной фактор на число 100.

[3] - установить временной фактор на число 500.

[4] - установить временной фактор на число 1000.

[5] - установить временной фактор на число 5000.

Ech, żeby jeszcze ten mod był po polsku...

// edit

Dwa następne fiksy 17.12.2011

http://narod.ru/disk..._17.12.rar.html

http://narod.ru/disk..._17.12.rar.html

[ Информация о фиксе ]

Зашпаклёвано следующее:

1. Проруха с батарейками для детекторов.

2. Катаклизм с молчаливым наёмником Цезарем.

3. Тугоглазость коллиматорной оптики на вайдовских мониторах. Сделал всё возможное. Если не импонируют даже теперь - смело реинкарнируйте старую добрую оптику из 1.7. Осуществить это можно путем распаковки архивов находящихся в папках gamedata\configs\weapons и gamedata\configs\weapons\addons.

4. Вылет возле базы Рассвета, связанный с отсутствием какого-то звукового файла.

5. Коллапс со снайпером у земснаряда.

6. Проблема с затмением в ТД.

7. Вылет на рабочий стол при подходе к КПП, связанный с напитком "бейлиз".

8. Молчание Акулова в ТД.

9. Невозможность получения заказа у некоторых торгашей.

10. Безмолвие телохранителя бандитов. Проблема была в новой OGF модели. Вернул старую. Чтобы это сработало, важно начать новую игру.

11. Исправление негожей реакции рассветовцев на мутантов.

12. Проблема с опцией "спаунить больше монстров".

13. Косолапая текстура одного зомбированного сталкера.

14. Скудное количество снимаемой брони с павших НПС.

15. Теперь не будет возможности обмануть профессора Германа путем покупки и продажи "ЛСД протектора". Те же немцы (только в танке) и у Сыча, с "модулем памяти" (беспилотного драндулета).

16. Исправлен баг с погодой, которая сбивалась и зависала.

17. Вылет в квесте "ночные стрелки".

Что нового:

1. Мини-карта от АМК. Кому не по нраву, тот может вернуть старую. Для этого необходимо распаковать архивы в папках gamedata\textures\ui и gamedata\configs\ui.

2. Свежая иконка модернизации. Подсобил RoRay.

3. Несколько новых прицельных сеток.

4. Теперь медики бесплатно выводят токсины из тела главного ковбоя.

5. Новые HUD модели для комбинированных гранат.

6. Отныне главному протагонисту зоны дозволено вольготно галопировать с РПГ.

7. Новые парткл-эффекты подрыва для куропатки, заряда "РС-15" и дымовых камышей.

8. Переделаны модели двух видов биноклей.

9. Щегольские наряды персонажей в путепроводе (Зулус, Вано, Бродяга, Соколов). Новая игра в обязательном порядке.

10. Новые и кошерные модели SGM тайников.

11. Новый вид НПС. Нужна новая игра.

12. Переоблачен сталкер Вальтер в Темной Долине.

13. Новые модели для некоторых вещей.

14. Новая озвучка мутантов.

15. Новые оптические прицелы. Смотреть в папках gamedata\configs\weapons и gamedata\configs\weapons\addons.

16. Осветительная граната.

17. У Сыча или Гавайца на определенном уровне ранга можно приобрести винтовку "HK417".

18. Добавлено новое оружие "MP7A1 PDW". Найти можно у НПС (только с новой игрой) или торговцев (новая игра не требуется).

19. Заменены некоторые иконки.

20. Новый предмет - "Кошачий глаз". Можно купить у любого медика на определенном уровне ранга, или найти на Затоне (на территории Лесопилки или на ВНЗ "Круг") - в случае начала новой игры.

21. Обновлены модели для "FN-P90", "Мосина M1891" и "Осветительной гранаты".

22. Новое оружие. РПК "Смерч" и СВД "Мрак". Найти можно в специальных рендомных местах (только с новой игрой) или у торговцев (новая игра не требуется).

23. Модели для батареек.

Нотабене:

Все новые модели НПС в SGM 2.0 созданы и принадлежат господину [PROTOTYPE].

  • Dodatnia 2
Link to post
Share on other sites

O ile zdążyłem zauważyć, s pierwszych dwóch lokacjach nie ma żadnych nowym questów, chyba, że coś przegapiłem...baaaaardzo dawno nie używałem języka rosyjskiego ani tym bardziej cyrylicy ;)

Nie ma nowych questów. Ja też dukam ten mod pomalutku w cyrylicy i musze powiedzieć, że im głębiej w las tym więcej drzew :sad: - idzie mi coraz lepiej...Ja się cieszę, że to jest mod rozwojowy. To znaczy, że pewnie za jakieś pół roku, rok, będziemy mieli wersję z dodatkowymi mapami. I co z tego, że dopiero we freeplayu - wiadomo, że do tego co już w "podstawce SGM" jest, będzie bardzo trudno cos dodać ze wzgledu na niewyrabiający silnik gry. O spawnerze nie wiedziałem, ale to akurat nie szkodzi - ja bardzo się lubię "dorabiać" w grze, a ta odsłona jest wyjątkowo trudna (gram na mistrzu) i ciężko zbiera się kasę, a wszystko jest bardzo drogie. Jest parę nowych, fajnych tekstur, SEVA ma noktowizor...Moim zdaniem bardzo fajny, stabilny mod ze zmniejszonymi nieco wymaganiami w stosunku do poprzedników (odniosłem wrażenie, że jest trochę mniej anomalii, mniej się w nich artów spawnuje, no i że jest rochę mniej min). Ja naprawdę szczerze ten mod polecam, a szczególnie tym, którym się sam Zew Prypeci podobał.

Nawet nie ściągam...

Buber spróbuj :sad: :sad:

Link to post
Share on other sites
  • Agrael changed the title to Sigerous Mod 2.0
  • Agrael pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity