Jump to content

Recommended Posts

96802633.jpg

Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 26.08.2010 r.
Autor: Nikołaj Bołotow (GeJorge lub Nick_Mondyfic)
Autorzy spolszczenia: Lukass, M.R.O.K @Yurek
Śr. długość rozgrywki: (ok. 20 godzin)


OPIS:

Spoiler

Kolejna odsłona kultowego Sigerous Mod na platformie Zewu Prypeci. W tej wersji nie ma żadnych „rewolucyjnych” zmian, aczkolwiek autor starał się nieco udoskonalić swoją produkcję poprzez wniesienie kilku zmian po ukończeniu gry lub spełnienia określonych warunków podczas dołączenia do frakcji. 


Zmiany w wersji 1.7:

  • Nowe zadanie, które pojawia się we freelayu. 
  • Możliwość dołączenia do Powinności lub Wolności, ale po spełnieniu określonych warunków. 
  • Dodano mini-grę karcianą Oczko. 
  • W Strefie pojawiła się nowa waluta - elektroniczne ruble. Może zostać wymieniona na gotówkę u bankierów po określonym kursie, który generowany jest co sześć godzin gry.
  • Osiągnięcie "Dyplomacja" jest dostępne w grze swobodnej. W tej wersji SGM za określoną kwotę można zawrzeć pokój lub wywołać wojnę z innymi frakcjami.
  • W PDA Diegtiariowa pojawiły się nowe statystyki. 
  • Ograniczenie snu w miejscach szczególnych. Ma to związek z możliwością skorzystania ze śpiwora.  
  • Po wyeliminowaniu stalkerów, którzy należą do frakcji i mają swoją bazę ich handlarz oraz ochroniarz opuszczą jej teren. 
  • Na Jupiterze ponownie ukryto rzadki artefakt "Bazyliszek". 
  • Zmniejszono o połowę liczbę wron. 
  • Zmiany w balansie mutantów oraz NPC. 
  • Nowe utwory w odtwarzaczu MP3. 
  • Inne, drobne poprawki. 

SCREENY:

Spoiler

sgm-1-7-3.jpg

15941350.jpg

15941356.jpg

INSTALACJA: 

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji: 

  1. Zew Prypeci 1.6.02
  2. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem, fixem oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry. 

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

SGM 1.7: 

  • Nasz serwer - [KLIK]
  • Yandex - [KLIK]

 

Fix z 31.08.2010 r. 

  • Nasz serwer - [KLIK]
  • Yandex - [KLIK]

Spolszczenie:

  • Nasz serwer - [KLIK] - zawiera spawner / Nasz serwer - [KLIK] - bez spawnera

Zawartość dodatku: 

Spoiler

Zawiera:

  1. Kombinezon "Wschód Słońca" (dostępny w asortymencie Sowy)
  2. Kombinezon "Gagarin" (dostępny w asortymencie Sowy)
  3. Karabin DSR-1 Subsonic (nagroda za wykonanie zadania u Sowy)

 

Źródło:appro.jpg  sigerous176.gif.935e142ea30bc0f173110509be07e5d8.gif.eb31bad318bfb15c3bcf307d5be36b8e.gif.95c25cffb8363a9c01e7452765882977.gif

  • Positive 3
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Link do patcha dodającego AtmosFear 2.1 do SGM 1.7:

Patch SGM1.7 + AF2.1 (fixed)

Zainstalować po kolei:

1. SGM ver 1.7

2. +fix 31.08

3. polonizację

4. AtmosFear 2.1

5. Patch SGM1.7 + AF2.1 (fixed)

Nowa gra wymagana.

Dodatki Absolute Nature 2 & Absolute Structures są kompatybilne z SGM 1.7, oraz AF 2.1 oraz AF 3

Fix do Absolute Nature 2 & Absolute Structures nie jest wymagany, obydwa dodatki można wrzucić do kompilacji

=====================================================================================================================

Patch dodający AtmosFear 3.0 do SGM 1.7:

Patch łączący SGM 1.7 z AtmosFear 3 (tym razem mój) : pobierz

Zainstalować po kolei:

1. SGM ver 1.7

2. +fix 31.08

3. DOPA + polonizację

4. AtmosFear 3

5. Patch SGM1.7 + AF3

Nowa gra WYMAGANA

Patch pobieżnie przetestowany. Nowa gra się odpala. Przeżyłem też emisję, psi burzę i fallout. Nie wywaliło się.

  • Positive 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

A można grać bez fallout?

Bo dostaję błąd


FATAL ERROR
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : .... - zew prypeci\gamedata\scripts\bind_stalker.script:30: attempt to index global 'fallout_manager' (a nil value)
EDIT:

Udało mi się naprawić to samemu

bind_stalker.script.7z

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Cromm próbowałem dwa razy dla pewności...

...mod startuje, pokazuje się ekran z wpisem wersja CoP + af3 by....przy wyborze poziomu trudności zabawa się kończy...

log błędu...

FATAL ERROR
 [error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'soldier_izol_1_outfit'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report

Dodam, że czysty... SGM 1,7 + 31.08 + pl ... działa bez zarzutu...

Link to comment
Share on other sites

Coś tam gościu naprawił, ale to może być konflikt wersji językowej. Dodałem linka powyżej. Gdyby ta nie dzałała spróbuję zrobić własną. Muszę tylko wszystko od nowa pobierać bo nie mogę znaleźć instalki SGM-a na dysku i mam tylko wersję połączoną już z AF2

Link to comment
Share on other sites

Niestety ta sama sytuacja..log jest taki sam. Uruchomię jeszcze czysty CoP + AF3 tak dla pewności, że wszystko dobrze się pobrało. //edit AF3 działa znakomicie....pulpit sterowania pogodą ma bardzo dużo opcji i przypomina tablicę kontrolną w rakiecie..:D..pełno tam guziczków, światełek kontrolnych itd. //edit Niestety u mnie po staremu...mod nie startuje z tym samym logiem błędu. Czysty sgm 1.7 działa....czysty AF3 działa Cromm może coś zmieniałeś czego nie dodałeś do patcha.?

Link to comment
Share on other sites

To jest kurka niemożliwe. Patche zrobiłem na tą samą wersję SGM-a co przedtem AF2 (znalazłem ją na dysku) i u mnie działa. Co więcej ten ruski patch też działa. Nic nie dodawałem. Zainstalowałem SGM-a w kat temp. Tak samo AF3. Przerzuciłem gamedatę SGMa, dorzuciłem AF3, patch i wszystko hula. Może coś się zmieniło w spolszczeniu i DOPAie od tego czasu. Nic, spróbuję pościągać wszystko jeszcze raz

Link to comment
Share on other sites

Poczekaj trochę...poprosimy kogoś jeszcze o sprawdzenie patcha. Szkoda byś wszystko ciągnął jeszcze raz. Za każdym razem stawiam grę w wersji ..1.602, a robiłem to już pięć razy od wczoraj, uruchamiam SGM by sprawdzić czy odpala...nigdy nie ma z nim problemów i wchodzę do gry. Potem korzystam z .exe AF3 (niczego więcej nie dodaję)..wrzucam gamedata patcha i każda próba uruchomienia ląduje na niczym. Może coś źle robię, ale wątpię bo z AF2 nie miałem problemu...jak pamiętasz pierwszy patch zawierał błąd....drugi połączył mody i wszystko jest ok. Spolszczenia nikt nie ruszał to jest 100% pewne...

Link to comment
Share on other sites

Dobra, ściągnąłem spolszczenie bez spawnera. Zainstalowałem SGM-a (ten się na pewno nie zmienił więc go nie ściągałem), fixa, DOPĘ+PL i zacząłem porównywać pliki z tymi z patcha. Plik, który powoduje ci wylot to prawdopodobnie outfit.ltx gdzie jest definicja [soldier_izol_1_outfit]. Rzecz w tym, że ten plik jest w patchu w tej samej wersji co w SGM więc nie powiniem robić problemów.

Link to comment
Share on other sites

Znalazłem rozwiązanie i mod się uruchomił....co prawda Ty naprowadziłeś mnie na ślad, choć log wskazywał na ten plik nie zwracałem na to uwagi. Chodziło o plik... outfit.ltx .

W mojej gamedata SGM 1.7 + spolszczenie ma on 48kb...Twój w patchu ma 42 KB...po podmianie oryginalnego pliku zobaczyłem mglistą pogodę na Zatonie...

Nie zmieniaj jednak patcha bo może to być dobre tylko w moim przypadku. Zobaczymy, czy ktoś jeszcze będzie miał taki problem.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja to chyba mam pecha... Odinstalowałem BRAZA... Zainstalowałem wg instrukcji 1.7 + spolszczenie i oto:

[error]Expression	: !m_error_code
[error]Function	  : raii_guard::~raii_guard
[error]File		  : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp
[error]Line		  : 748
[error]Description   : ... - zew prypecigamedatascriptsvsm_send_news.script:1287: attempt to concatenate local 'm_str0' (a nil value)

w okolicy anomalii Kocioł...

Link to comment
Share on other sites

Niestety te błędy typu wiadomości dynamicznych prześladują tego moda. Jeżeli błąd będzie Ci się powtarzał po wczytaniu sejwa, spróbuj podmienić spolszczony plik "vsm_send_news.script" na ten oryginalny (z wersji RUS) i pograj na nim trochę i zobacz, czy też ten błąd będzie występował. Potem możesz podmienić z powortem na ten spolonizowany. Mi to pomagało w takim przypadku. Nie mam pojęcia czemu się tak dzieje, bo sprawdzałem ten plik wielokrotnie i jedyne różnice między nim a oryginalnym, to przetłumaczony tekst - z jakiegoś powodu nie lubi polskiego :blink:

Link to comment
Share on other sites

A jeśli w tym przypadku nie chodzi o spolszczenie?

W errorlogu pojawiają się takie ostrzeżenia:

! Missing ogg-comment, file:  c:program filesgsc world publishings.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsinterfaceinv_open.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:program filesgsc world publishings.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsinterfaceinv_close.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  c:program filesgsc world publishings.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsinterfaceinv_drop.ogg
! Invalid weather name: dynamic_zaton
! Invalid ogg-comment version, file:  c:program filesgsc world publishings.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsweaponswpn_ak105ak105_shoot_0.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  c:program filesgsc world publishings.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsweaponswpn_ak105ak105_shoot_1.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  c:program filesgsc world publishings.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsweaponswpn_ak105ak105_shoot_2.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  c:program filesgsc world publishings.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsweaponswpn_ak105ak105_shoot_3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:program filesgsc world publishings.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsweaponswpn_ak47ak47_reload.ogg

Może za dużo tych braków? I o co chodzi z "! Unknown command: dump_infos"?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Czy brak PDA majora w plecaku to norma pod wersją 1.7? @przy nowej grze nie mam takowego ;/ zna ktoś może nazwę tego przedmiotu? Dodałbym go do character_general.xml i byłoby po sprawie :) @Yurek Podziękował, dodałem do ekwipunku startowego, doszedłem na Janów i nie ma wylotów.

Edited by chem_ik
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.