Junx Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 Data Premiery: 20.12.2011r Autor: @Junx OPIS: Spoiler Modyfikacja została stworzona przez naszego rodaka i zmienia porę roku w Zonie na zimę. Zawiera także dodatkowe elementy usprawniające rozgrywkę. Cechy Moda: Nowa pora roku Dodano detektory i możliwość aktywowania artefaktów Nowy arsenał broni Ulepszona sztuczna inteligencja NPC oraz mutantów Nowe dźwięki Lepsze wyposażenie NPC Możliwość naprawy sprzętu i broni u handlarzy ... I wiele mniejszych zmian SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Po pobraniu i rozpakowaniu archiwum przenosimy jego zawartość do głównego katalogu gry ( gamedata ). Otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na: $game_data$ = true| true| $fs_root$| LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: [KLIK] Specjalne podziękowania dla: @Cromm Cruac, @scigacz1975, @trurl3, @Yurek 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 Świetnie że będzie mod do SHOC który daje zimę, szczerze mówiąc niewiele jest ich. Ciekawie by było gdyby pojawiło się parę zadań pobocznych, coś jak w Sigenerous Mod do SHOC. Dość wczesne pytanie, ale z ciekawości.. planujesz także jakiegoś moda stworzyć do CS ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted December 20, 2011 Author Report Share Posted December 20, 2011 (edited) Coś z tym będe kombinował: bandarze tylko będą tamować, apteczki mniej leczyć a leki tez pewno zmiejszejsze leczenie(może uda się zrobić tak jak w CoP, że z "czasem" sie odzyskuje zdrowie a nie od razu) Edit: Kilka nowych ss-ów http://up.oblivionlost.pl/viewer.php?file=07361202852475116477.jpg http://up.oblivionlost.pl/viewer.php?file=36401187416412448897.jpg http://up.oblivionlost.pl/viewer.php?file=43849774832532030915.jpg http://up.oblivionlost.pl/viewer.php?file=63178685572426602109.jpg Edited December 20, 2011 by Junx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 Takie trochę głupie pytanie, bo jest biało, śnieg.. ale czy będzie padał ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted December 20, 2011 Author Report Share Posted December 20, 2011 (edited) Będzie padał na pewno :) Już mam gotowe tekstury tylko trzeba dodać :) Edit: Dodane już są nowe dźwięki otoczenia, śpiwór, i część tekstur podłoża + śnieg Edit2: Nowa paczka ss-ów :) http://up.oblivionlost.pl/users.php?act=gallery&cat=9 Edited December 21, 2011 by Junx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted December 21, 2011 Report Share Posted December 21, 2011 Widzę że praca idzie dość szybko ;) Kiedy możemy się spodziewać moda ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted December 21, 2011 Author Report Share Posted December 21, 2011 Na razie szybko idą bo się podstawy zmienia :) teraz dodałem Exo bandyty i sprawdzę czy działa. PS. @ Agrael na drugim ss-ie jest twój śnieg :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scigacz1975 Posted December 21, 2011 Report Share Posted December 21, 2011 Tak jakbyś nie mógł czarnobyl zadać te wszystkie pytania w jednym poście, co ? no ale cóż.. posty trzeba nabić. Świetnie że będzie mod do SHOC który daje zimę, szczerze mówiąc niewiele jest ich. Ciekawie by było gdyby pojawiło się parę zadań pobocznych, coś jak w Sigenerous Mod do SHOC. Dość wczesne pytanie, ale z ciekawości.. planujesz także jakiegoś moda stworzyć do CS ? Ostatnio wam wrzuciłem Oblivion + AMK w wersji "ZIMA" są tam wszystkie zmiany wymienione do tej pory w tym temacie - niewidzialne anomalie i detektory, dynamiczny hud, nowe mutanty, zbroje, bronie, shadery, grafika i co tam komu jeszcze pasuje. Słabo szukacie ludkowie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted December 21, 2011 Author Report Share Posted December 21, 2011 Wolę sam coś zrobić a nie mieć gotowca :) Edit: Jednak nic z tego nie wyjdzie all.spawn był przerabiany przez xrSpawner-a i nie da go się wypakować :( Edit2: Dodany exo bandyty :) Edit3: Zmienione właściwości artefaktów + trochę dodanego "światła" :) Edit4: Trudach i nerwach udało mi się zrobić aktywację artefaktów. Jak to wygląda to pokaże ten filmik: Edit5: 3 zgłoszenia: 1. L85 w slocie broni (na pistolety) 2. Groza j/w 3. Artefakt "Kula ognia" nie będzie możliwości aktywacji bo błędami sypie, część artefaktów jest ok, ale wszystkie nie sprawdzone jeszcze Edit6: Można śledzić postępy moda na: http://www.moddb.com...frosty-wind-soc Edit7: Mod już jest wysłany na moddb.com, czekam na akceptację i moda będzie można pobierać. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted February 5, 2012 Report Share Posted February 5, 2012 Mod zimowy do SoC pojawił się oficjalnie na ...MODDB...więc można pobierać bez przeszkód. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted February 19, 2012 Author Report Share Posted February 19, 2012 Patch Nowa gra wymagana Hotfix Wrzucić to: gamedataconfig Nowe shadery (tylko DX9), zalecam dla lepszych maszynek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted February 19, 2012 Report Share Posted February 19, 2012 JUNX sprawdź moddb.com bo odświeża strone i nie można pobrać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jerczi Posted February 20, 2012 Report Share Posted February 20, 2012 Zacząłem tego moda i już w Kordonie miałem 3 wyloty (bugtrapy)...co tu jest grane...proszę o podpowiedź... FATAL ERROR [error]Expression : 0 [error]Function : CUICellContainer::FindFreeCell [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGameuiUIDragDropListEx.cpp [error]Line : 508 [error]Description : there are no free room to place item Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted February 20, 2012 Report Share Posted February 20, 2012 Brak miejsca na pasie na artefakty. Na rozdzielczości 4/3 jest więcej slotów niż na panoramie (tak było w innych modach). Jak otwierasz ekwipunek i masz za dużo to wywala; albo jak próbujesz założyć artefakt, gdy pas jest pełny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted July 10, 2012 Author Report Share Posted July 10, 2012 Fix dla monitorów panoramicznych Wrzucić do : config\ui PS. Komp mi padł, więc nowych wersji moda nie będzie na razie... Na forum będę rzadko, ale będę zaglądał co się dzieje. Tu jest patch do moda, który powinien likwidować wszelkie błędy. Nowa gra jest wymagana. http://www.moddb.com...oads/mega-patch To są właśnie uroki "młodego modderowania" , już dawano nie miałem styczności z tym modem, więc teraz wiem, że chodzi o systemy cząsteczkowe. Ja tego moda już nie ruszam. Aktualnie robię takie coś http://www.moddb.com...awn-of-the-zone Trzeba by było poszukać odpowiedniej "barwy" dla w/w błędu, ale ja już tego moda nie ruszam bo w SoC'u jakoś nie lubię się bawić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Górski Posted May 3, 2016 Report Share Posted May 3, 2016 Jak wkładam broń do slotów to przy niektórych wywala mnie do pulpitu. Wiecie jak to naprawić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted May 3, 2016 Author Report Share Posted May 3, 2016 To jest błąd w modzie. Nie każda broń "nadaje się" do 1-go. slotu. Najlepiej to przed włożeniem do slotu zapisać grę. Mod był przystosowany dla monitorów 4x3, więc i na tej zalecam granie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.