sedoro Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Do Aprogromu: Anomalia przestrzenna taka jak w misji z Noe, jest na płaskowyrzu tym z helikopterem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n1frezze Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Do Aprogromu: Anomalia przestrzenna taka jak w misji z Noe, jest na płaskowyrzu tym z helikopterem Dziękuje za wskazówkę! I mam kolejne pytanie - gdzie znajdę artefakt "Szapokłak" i czy detektor ma jakieś znaczenie? Bo posiadam tylko ten typu "Niedźwiedź" i obleciałem już cały Kordon. Dodam, że nie znalazłem żadnego artefaktu, nawet tych "pospolitych".. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 1 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Artefakt może się pojawić w kilku losowych miejscach. U mnie był w stercie kamieni, niedaleko lokomotywy. Detektor jest niepotrzebny. Artefakt pojawiał się też na torach kolejowych. Gdzie jeszcze nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 1 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Koło wioski kotów w zagajniku anomalii również. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n1frezze Opublikowano 1 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Dzięki! Obszukałem dookoła wioskę kotów i znalazłem ten zagajnik. Artefakt rzeczywiście sobie tam leżał i czekał. Mam ostatnie już pytanie (przynajmniej na tym etapie rozgrywki) czy noże które można dostać u handlarzy, różnią się czymkolwiek prócz wyglądu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 7 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 (edytowane) Tylko wygląd obrażenia poprawia jedynie znajomość taktyki walki. Mam ten problem co korn nic nie pomaga. Zdarzały mi się wcześniej takie błędy pojedyncze ale nigdy tak jak teraz ciągle jakiego celownika nie użyje mam ten problem. Pewnie na rosyjskich forach był ten problem omawiany, rzućcie proszę okiem, a mam ten hud inny. Dzięki za pomoc, wspomaganie osób testujących mody jest ważne.Dobrze, że jest to u nas na wysokim poziomie. Poradziłem sobie sam powoli robi się taka mała tradycja ale do brzegu bo smęcę mocno. Pomogło wrzucenie innego huda (zamieszczonego w dodatkach) w sumie nic się nie zmieniło w wyglądzie ale błąd przestał wyskakiwać nic więcej nie interesuje mnie ważne, że działa. Chyba odkryłem kiedy ten błąd występuje. Jak masz uszkodzony hełm bądź kombinezon i takie pęknięcia na wizjerze i plamy krwi i wtedy ten błąd mi się pojawiał jak wrzuciłem hud bez widoku hełmu błąd zniknął. Edytowane 7 Lipca 2012 przez LordDino 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 8 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 To czyli "HUD do moda Jenota (Albora) by YaD" powoduje te błędy ze znikaniem 3/4 ekranu? Warto zaznaczyć, żeby go nie instalować, ja postaram się później przetestować, bez tego huda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 8 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Ta maska z pęknięciami i plamami krwi powoduje problem. Jak się jej pozbyłem problem znikł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 8 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Ten "HUD do moda Jenota (Albora) by YaD" to HUD z AtmosFear 3 mojego autorstwa :) I nie powoduje on żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 8 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Ta maska z pęknięciami i plamami krwi powoduje problem. Jak się jej pozbyłem problem znikł.To który hud, jest bez widoku maski od środka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 8 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Cromm jeżeli ten z widokiem jest twój to powoduje sorki ale sprawdzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 8 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Mówiąc HUD miałem na myśli minimapę, ikony napromieniowania, głodu, stan animunicji itp. Jak na tym screenie Widok zza maski to też HUD ale jest on dodatkowo nałożony na ekran. Coś jak siatki celowników optycznych. Nie jest on jednak częścią tego mojego a zupełnie oddzielnym modem, który nazywa sie Dinamic_HUD. Po prostu zbieżność nazw. Biorąc pod uwagę definicje HUD-a (head-up display) praktycznie wszystko co wyświetlane na 'płaszczyźnie' ekranu jest HUD-em. U mnie ten dinamic_hud (maski) działa w porządku ale może na innych rozdziałkach coś sie sypie. Nie grasz przypadkiem na statyku bo ten tryb ma kłopoty ze skalowaniem tekstur czasem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 8 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Cała zawartość ekranu jest ok i fajnie to wygląda bardzo mi się podoba minimalistyczne podejście w tym wypadku. Gram na statyku i może tu jak mówisz jest problem, dobrze, że zostało znalezione rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 9 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Ja też grałem tylko na statycznym, Atmosfear 3 stworzony do grania oczywiście na pełnym, więc to wszystko wyjaśnia. Trzeba poszukać nowego huda, bo nie lubię grać bez tych ikon- są uniwersalne hudy do CoP: Albo jak ktoś ma specjalnie przystosowany do SGM 2.2 Jenot to może podrzucić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 9 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Korn ale ja w tej chwili mam tak jak u Croma na screenie i żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 9 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Pogoda w AF3 jest do grania na DX9 w górę ale sam HUD powinien działać na wszystkim. W końcu to tylko poprzesuwane ikonki. Ale i ja mam pytanie - siła rażenia wszystkiej broni w modzie jest jednakowa (hit_power=0.50), [...] Teraz siłę zadawanych obrażeń przez broń można oszacować w następujacy sposób - naprowadźcie strzałkę kursora na broń w plecaku i zobaczycie skalę "uszkodzeń" w opisie broni. Oblicza się w niej nie tylko moc samej broni, ale i moc używanych przez nią naboi. - o poziomie zadawanych obrażeń decyduje teraz głównie amunicja - przewaga danej broni przejawia się teraz nie wskaxnikiem zadawanych przez nią obrażeń, a możliwością podczepienia do niej tych czy innych dodatków, jej szybkostrzelnością, masą i tak dalej. - ilość zadawanych obrażeń przez amunicję jest określana przez Thornily Stopping Power (TSP). Chyba za gupi jezdem i czegoś tu nie rozumiem. Skąd mam wiedzieć, która broń albo amunicja jest lepsza? Jak najeżdżam kursorem na broń albo amunicję w plecaku to nie mam żadnej informacji o skali "uszkodzeń". Gdzie znaleźć te parametry (np. TSP amunicji)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 9 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Sam musisz zobaczyć co jak strzela, ja właśnie gram i mogę moje poglądy zarzucić jeśli sobie życzysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Na jakim etapie rozgrywki chcesz? Początek, środek, koniec? Ja właśnie idę do Prypeci, Czerwony Las zrobiłem. Mam ponumerowane savy więc bez problemu znajdę odpowiedni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Sam musisz zobaczyć co jak strzela, ja właśnie gram i mogę moje poglądy zarzucić jeśli sobie życzysz. Ponieważ jestem leniwy i nie chciało mi się czytać tych wszystkich opisów amunicji i próbować która lepsza napisałem krótki skrypcik, który sczytuje parametry ammo i przedstawia je w formie wykresu. Może komuś się przyda (mi na pewno) :) TCP - Thornily Stopping Power APP - Armor Piercing Power (przebijalność pancerzy) 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 @ Cromm Cruac Nie, no teraz to mnie po prostu rozwaliłeś z tym skryptem :whistling: Masz za niego ode mnie punkcik ;) Genialna sprawa !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Cromm jesteś wielki, a ja się spuszczałem i każdy próbowałem. Jak to czasem dobrze przypatrzyć się robocie mądrzejszego. Ale generalnie moje spostrzeżenia się pokrywają z realem. Yurku może wrzuć to w 1 post, I może tam robić taki mały poradnik co robić żeby ułatwić rozgrywke? Tylko nie wiem czy to robić czy niech się ludzie męczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 (edytowane) A dałbyś radę zrobić Cromm taki wykres do broni z Solianki lub Tajne Ścieżki 2? Edytowane 10 Lipca 2012 przez korn06 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 W innych modach chyba bardziej dmg jest ustalany poprzez broń nie amunicję. https://rapidshare.com/files/343176217/savedgames.rar Lolex sam początek Jupitera akurat połowa rozgrywki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 A dałbyś radę zrobić Cromm taki wykres do broni z Solianki lub Tajne Ścieżki 2? Nie powinno być problemu. Potrzebuję tylko katalogu config i tekstury ui_icon_equipment.dds z tych modów Co do obrażeń to Jenot jest chyba pierwszym modem gdzie obrażenia zależą tylko i wyłącznie od amunicji. Niezbyt realistyczne bo powinna mieć wpływ również prędkość wylotowa a ta różni się w poszczególnych broniach. Niestety nie jest ona brana pod uwagę w obliczeniach obrażeń w xRayu. W xRayu prędkość wylotowa wpływa tylko i wyłącznie na to jak grawitacja działa na pocisk. Normalnie obrażenia to hit_power broni * k_hit amunicji * MP. Gdzie MP to modyfikator pancerza czyli (k_ap amunicji - hit_fraction pancerza)/k_ap amunicji Dlatego bronie w Jenocie nie powinny mieć hit_power ustawione nie na 0.5 ale zależnie od prędkości wylotowej a jej modyfikacja u techników powinna wpływać również na damage (a wpływa tylko na celność w pionie) Wtedy było by to uber-realistyczne :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 11 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Tu wrzuciłem te 2 foldery. Pamiętam, że w Soliance fizyka strzelania była kompletnie zepsuta, a w TŚ2 jest znacznie lepiej. http://www.wrzuc.to/QquwsD5MU.wt Co do obrażeń to Jenot jest chyba pierwszym modem gdzie obrażenia zależą tylko i wyłącznie od amunicji To też nieciekawie, bo po co zbierać różne modele broni. A w opisie moda pisało, że poprawili fizykę strzelania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.