LordDino Opublikowano 29 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 O dziwne rzeczy mówisz apophis z tego co wiem na Kordonie i Bagnach z definicji od samego początku nie ma artów, głowy nie dam ale chyba tylko występują na lokacjach z cop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apophis Opublikowano 29 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 O dziwne rzeczy mówisz apophis z tego co wiem na Kordonie i Bagnach z definicji od samego początku nie ma artów, głowy nie dam ale chyba tylko występują na lokacjach z cop. Witam. Ja też głowy nie dam ale spróbuję odnaleźć zapis w którym to jest pokazane. Nie pamiętam tylko czy zrobiłem to już po znalezieniu detektora Wellesa (nie wiem czy dobrze napisałem nazwę detektora) czy też jeszcze z Niedźwiedziem. Ale ten pierwszy znalazłem chyba w okolicy kwestowego Szapoklaka przy stercie kamieni obok zasypanego tunelu. Ale spróbuję odnaleźć zapisy. A może pamięć już nie ta i @LordDino nasz rację. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radrif Opublikowano 29 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Ja na znalazłem jednego i to tylko w anomalii tam gdzie znajdował się Szapokłak... Detektor Niedźwiedź. Szkoda, że nie ma tam artów, bo zbieranie ich ze zwłok to nie to samo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apophis Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Witam. Dzisiaj wieczorem sprawdzę jeszcze czy mnie pamięć nie myli i cofnę się do początkowych wycieczek po Bagnach. W anomalii obok Placu Maszynowego są (chyba) 2 artefakty ale w początkowej fazie gry są one raczej nie do wyciągnięcia. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radrif Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Ja przeszukałem wszystkie anomalie na dwóch początkowych lokacjach i na Bagnach nic nie znalazłem... Niestety. Taki respawn na tych lokacjach też by się przydał bo latanie z detektorem w ręku po 3 tych samych mapach zacyna być nudnawe, dla mnie przynajmniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apophis Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Witam. Poniżej zrzuty ekranowe z Bagien. Anomalia obok Placu Maszynowego. Faza gry : po otrzymaniu georadaru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radrif Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Jak znajdę czas to się tam wróce i sprawdzę wszystkie anomalie jeszcze raz... Może rzeczywiście coś tam sobie siedzi ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CebulaPoland1 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 (edytowane) Witam wszystkich serdecznie mam problem z Sigerous Mod 2.2,mianowicie wszysto zostalo zrobione jak w instrukcji w pierwszym poscie biore w grze nowa gre pierwsze wczytywanie w momencie konca jak by chcialo ruszyc,ale na samym koncu gre wywala do pulpitu z ta nazwa"program x-ray 1.6 engine przestal dzialac". Z gory dziekuje za pomoc Edytowane 12 Grudnia 2012 przez CebulaPoland1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 13 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Podaj log błędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CebulaPoland1 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Witam dzieki za szybkie zaregowanie na moje pytanie,najngorsze w tym bedzie to ze nie jestem obeznany np Yurek spytales mnie o "podaj log bledu" jak to sprawdzic,gdzie to znalesc bo jedyne co mi to okno powiadomienia o tym ze "x-ray engine przestal dzialac" nie moge tego skopiowac ani nic. Prosze o cierpliwosc do mnie z gory dziekuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 W tym katalogu: C:UsersPublicDocumentsSTALKER-SHOClogs jest plik tekstowy xray_nazwa-użytkownika.log. W nim na końcu jest FATAL ERROR. Od tego miejsca kopiujesz i wklejasz w post, w kod<> (w panelu kiedy piszesz masz to na pasku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CebulaPoland1 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Dzieki bardzo cichy za pomoc: FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : !m_error_code [error]Function : raii_guard::~raii_guard [error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp [error]Line : 748 [error]Description : ...l.k.e.r. - zew prypecigamedatascriptsvsmod.script:11: attempt to index global 'VS_send_news' (a nil value) stack trace: Co terazm mam zrobic bo za bardzo nie wiem w czym to mi pomoze,rozumiem ze mam czekac az ktos mi odpowie tak??. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 13 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 @CebulaPoland1 1. Wywal Twoją "gamedatę" z folderu głównego gry. 2. Pobierz moją "gamedatę" z linka: http://narod.ru/disk...dition).7z.html 3. Rozpakuj ją i przenieś do folderu głównego gry. 4. Odpal grę i graj (u mnie działa ;)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 CebulaPoland1 - jeśli przy kolejnych modach, chcesz mieć łatwy dostęp tak do logów jak i savów i skreenów, podmień zawartość fsgame.ltx na tą którą zrobił trurl3. Tu link do tematu http://stalkerteam.p...r-jednoczesnie/ Wtedy wszystko co potrzebne, mieć będziesz w katalogu gry, niezależnie gdzie on będzie. A gdzie go masz, najlepiej wiesz. To ogromna wygoda. :yes: I tym sposobem, bez konieczności likwidacji zapisów jednego moda, możesz postawić i zapisywać następnego. :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CebulaPoland1 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Dziękuję wam bardzo za pomoc, zapewne bedzie działało, póki co sciągam, pewnie jutro sprawdzę co i jak. A teraz coś od siebie, kiedyś byłem zagorzalym fanem serii stalker, mroczny klimat to jest coś co przyciąga a przynjamniej na mnie to tak dziala ta gra,mój ostatni mod,dodatek jaki przeszedlem "nordya solanaka"jakoś tak to bylo juz nie pamietam za dobrze prosze mnie porawc fajny dodatek bardzo rozbudowany,ale wlasnie w zew prypeci jak gralem i czlowiek ukonczyl to juz pozniej bylo nudne ale teraz widze ze sie ktos za to wziol co bardzo mnie ucieszylo moc wrocic do mrocznej zony czytalem opis troszke tego jest co dodatkowo pewnie mnie ucieszy w trakcie rozgrywki. No i co istotne nasi sasiedzi robia fajne dodtaki ale np ja mam problem z j,Rosyjskim i tutaj jak najbardzie naleza sie gratulacje ekipie ludzi ktorzy sie za taka polonizacje biora"chwala wam za to"idziekuje za pomoc:) Witam ponownie mam maly problem ale nie chodzi o problemy z gra raczej z jej przejsciem:P,generalnie chodzi o pierwsza misje wioska mam znalesc zwloki a sie troszke zagapilem i pobieglem dalej strzelac az za most i teraz sie cofnalem do wioski i nie ma zwlok tak naprawde nawet nie wiem gdzie one moga lezec to raz A druga sprawa to czy jest jakis opis zebym sie natretnie nie pytal jak znowu cos mnie zatrzyma,z gory dziekuje za odp. Miękkie zgłoski, znaki interpunkcji, Polsie znaki i td. Poprawnie korzystaj z Języka Polskiego. cichy Nie będę Ci poprawiał całości. Zrób to sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 14 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Szukasz ciała Tamerlane'a. Jest w piwnicy u Sidora, ale drzwi należy wysadzić ładunkiem, który jest w piwnicy w Wiosce Kotów. Opis tego moda jest tożsamy z SGM 2.2, tam szukaj porad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smerdojajeczny Opublikowano 17 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Czołem..też mam ten problem co CebulaPoland1, byłem nawet na rosyjskim forum gdyż ten język znam...nie wiem czy buga mam..ale tych ładunków do wysadzenia tych drzwi niegdzie nie ma. Na rosyjskim forum jest nawet zdjęcie tego budynku..niedaloko bunkra Sidorowicza..znalazłem tam tylko dymne granaty...może jakieś dugestie??...już się drugi dzień męcze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sid234 Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 (edytowane) Witam wszystkichresource://emots/usmiech.gif?1 jestem nowym użytkownikiem tego forum , zainstalowałem sobie SGM2.2 Jenot Edition no i szczerze mówiąc rewelacja. Chciałbym dodać jeszcze do tej modyfikacji sobie AtmosFear 3.0 mod już pobrany ale za nic nie mogę pobrać adaptacji do niego wyskakuje error "Download permission denied by uploader. (0b67c2f5)" . Prosił bym o pomoc jeśli to możliwe. Edytowane 6 Lutego 2013 przez Sid234 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teente Opublikowano 10 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 FATAL ERROR [error]Expression : fatal error[error]Function : CInifile::r_section[error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp[error]Line : 502[error]Description : <no expression>[error]Arguments : Can't open section ''. Please attach [*.ini_log] file to your bug reportWitam. Możecie coś na to poradzić? Mam wyloty średnio co 5 minut, a wchodząc na stację Janów po ~30 sek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sickey Opublikowano 26 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Witam, mam problem z emisją w kordonie. Po odbiciu wioski otrzymuje informacje o nadchodzącej emisji, ale nie mogę się przed nią schować w żadnym miejscu, zawsze zginę. Miał ktoś podobny problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Przekażę Ci doświadczenia z innych modów, podstawce których dodawano Kordon. Wywołaj mapę Kordonu. Powinieneś mieć zaznaczone miejsca ukrycia. Trzeba się znaleźć w środku takiego znacznika. Jeśli ich nie ma, wejdź do ziemianki ( tam wg tego co piszesz, masz najbliżej ), ale zostań w pierwszym pomieszczeniu. Czasem jest tak, że obszar ochronny jest zawężony. W drugim, wewnętrznym pomieszczeniu, ginie się wbrew logice. Patrz też, czy koty gdzieś się nie chowają. Wskażą Ci miejsce ukrycia. A do ziemianek musisz biec przed kotami, bo czasem miejsca brakuje.No i ostateczność. Wgranie poprzedniego zapisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sickey Opublikowano 26 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Dzieki : ) wystarczyło doczytać, że antybiotyki pozwalają przetrwać emisje, innego sposobu na przetrwanie emisji w kordonie chyba nie ma, bo bezpieczne miejsca nie istnieją, albo tak przynajmniej mi się zdaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 26 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Było o tym mówione.Wystarczy czytać opisy przedmiotów oraz posty w temacie o modzie. Następnym razem usunę post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sickey Opublikowano 1 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Mam kolejny problem podczas grania na tym modzie, związany z uzyciem gpu. Gram na laptopie z geforce 540m (detale praktycznie na na max, temperatury w normie). Pod dotarciu do zatonu i zrobieniu paru misji gra zaczeła używać około 25-30% gpu, zamiast około 95%. (przez co fps spadły do około 5-10 zamiast 40). Dzieje się to tylko na tym modzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eruruu Opublikowano 4 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Witam! Ma ktoś może działające savy? Najlepiej jak już się dotrze na Zaton ponieważ przez przypadek usunęłam sobie wszystkie savy a nie chce mi się znowu od nowa zaczynać, a to już trzeci raz gdy znowu zaczynam grać. Mod bez texture pack i bez żadnych innych dodatków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.