Sovat Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Jedno słowo: Wow Mod ma na prawdę ponury klimat (taki jaki lubie najbardziej ), dużo lokacji, niezłe spluwki, sporo fajnych misji, i wiele więcej rzeczy, których nie sposób tu wymieniać. Polecam, bo na prawde warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Dokładnie, LWTOD ma bardzo mroczny klimat. Ale ma też swoje wady, fajnie że jest dużo lokacji na których jest niewiele stalkerów bo to oddaje w pełni taką przygnębiającą pustkę.Ale niestety brakuje mi więcej kwestów w tym modzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajak117 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 (edytowane) W soli trzeba było wejść od południa i można było wziąć dokumenty nie strzelając. Tu się nie dało więc poirytowany stwierdziłem że zrobię rozpierduchę robiąc frontalny atak i okazało się że na północnym posterunku nie ma nikogo :) Misję rozpoczynamy w punkcie (0) wyrzucając jak najwięcej rupieci w wagoniku żołnierza, aby podczas skoków nie męczyć się zbytnio. Śpimy i czekamy do 22:35-40. O tej godzinie biegniemy do posterunku i w miejscu czerwonego krzyżyka, jeszcze przed krawężnikiem, kucamy i przechodzimy przez dziurę w płocie. Staramy się nie podejść za blisko do ściany budynku i czekamy aż żołnierz zacznie wchodzić do budynku nad (nr3). Wtedy, zanim pojawi się on w oknie budynku, kucając, ale podskokami(bo szybciej i jednocześnie cicho) omijając krzaki, sprawnie pokonujemy żółtą trasę zatrzymując się na chwilę w rogu [nr2] ponieważ ktoś schodzi tymi schodami i może nas usłuszeć nawet jeśli kucamy. Po 1-2 minutach patrzenia się w ścianę kontynuujemy trasę żółtą (w kuckach) od czarnego krzyżyka. Przeskakujemy przez okno i wchodzimy na najwyższe piętro budynku (w zasadzie to do budki na dachu) schodami po lewej. Czekamy tam do zmiany warty która ma się odbyć o 23:00 i monitorujemy schody czy nie widać już wrogich latarek; czy wszyscy zeszli. O 23:03 powinno być już czysto. O tej godzinie idziemy po nasze dokumenty. Wracamy przez okno i dzurę w płocie i po fioletowej strzałce bo wszędzie są patrole a tędy jest spokojnie. Kiedy wyjdziemy za płot zapewne nas zauważy strażnik z wieży i coś krzyknie, ale mamy już dokumenty więc.. Edytowane 21 Maja 2015 przez pajak117 mały błąd, który dopiero teraz zauważyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sovat Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 (edytowane) Mam pytanie. Jak wyjść z zatonu do elektrowni ? Lub jak w ogóle przejść na drugą stronę prypeci, bo jestem w tym zatonie, sporo juz przeszedłem a tu lipa. Chciałem ogółem dostać sie do baru. Edytowane 11 Sierpnia 2013 przez Sovat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk38832 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Jak dobrze pamiętan, to jedyne przejście jest spowrotem na Jupiter. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomordenPL Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Wyskakuje mi takie coś Xray'u.Jak to naprawić? XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "D:socbinxrCore.dll" at 0023:0144CC85, xrDebug::backend()+165 byte(s) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sovat Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Jak zdobyć noktowizor w tym modzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 @TomordenPLczy w logu jest wpis Fatal Error? Jeśli tak - wrzuć treść loga od tego wpisu. Dzięki temu można będzie zlokalizować błędny plik/pliki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomordenPL Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 (edytowane) [error]Expression : fatal error[error]Function : CStringTable::Load[error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamestring_table.cpp[error]Line : 53[error]Description : <no expression>[error]Arguments : string table xml file not found ui_st_mm_mp.xml, for language rus Edytowane 25 Sierpnia 2013 przez malakas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 TomordenPL - otwórz jakimś edytorem tekstu plik fsgame.ltx ( w katalogu gry ) i znajdź linię pokazującą gdzie masz katalog user z zapisami gry. W nim znajdziesz kat. "logs", a w plik nim xray_user.log.Otwórz go edytorem i na samym dole znajdziesz linię Fatal Error. Ją i to co pod nią skopiuj i w poście wklej do okienka "kod" wywoływanego <> nad okienkiem pisania posta. A jeśli linię pokazującą miejsce zapisów z moda zmienisz na taką:$app_data_root$ = true | false | userto katalog "user" zostanie utworzony w katalogu gry, tam gdzie jest bin i gamedata.Łatwe szukanie savów, logów i screenów.Przed zmianą lini w pliku, zrób sobie jego kopię! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomordenPL Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Edytowałem tekst z góry i wkleiłem tam loga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Ale nie wstawiłeś do Ramki "kod". Powinno wyglądać tak.error]Expression : fatal error[error]Function : CStringTable::Load[error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamestring_table.cpp[error]Line : 53[error]Description : <no expression>[error]Arguments : string table xml file not found ui_st_mm_mp.xml, for language rus W takim układzie od razu wiadomo co jest grane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomordenPL Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Dobrze następnym razem tak wstawie,ale już coś wiadomo co z tym zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 (edytowane) Taki problem jest opisany w #10 i 11.Czy dopiero stawiasz moda? Wychodzi na to, że doinstalowałeś coś co nie należy. Edytowane 17 Sierpnia 2013 przez kondotier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomordenPL Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Zainstalowałem LWTOD 3.0 FIXED+LWTOD patch 3.5.5 polonizacje z 'pobieralni' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Czyli coś nie tak z instalacją. Usuń gamedatę i zainstaluj moda na nowo.Kolejność wstawiania masz w punkcie Instalacja moda na czerwono. I masz tam jeszcze patch 3.5.5 fix. Jego też wstawiasz.Jeśli go nie wstawiałeś, przed usunięciem gamedata, zrób to i sprawdź czy mod ruszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Ja na w/w błąd kolegi radziłbym sprawdzić plik localization.ltx [gamedataconfig] pod kątem poprawności wpisu, który dla polskiej wersji powinien wyglądać tak:[string_table]language = polfont_prefix = _cent ;_westPonadto folder pol [gamedataconfigtext] powinien zawierać pliki, które zawarte są w localization.ltx. Jeśli będą rozbieżności - mod został źle zainstalowany. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomordenPL Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Rzeczywiście linijka w pliku location nie pasowała dzięki Emperor ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk38832 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 (edytowane) Witam.W trakcie emisj taka niespodzianka.FATAL ERROR [error]Expression : fatal error[error]Function : CScriptEngine::lua_error[error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamescript_engine.cpp[error]Line : 73[error]Description : <no expression>[error]Arguments : LUA error: ...dow of chernobylgamedatascriptslwc_anomaly.script:830: table index is nil stack trace: Edytowane 26 Sierpnia 2013 przez patryk38832 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio46 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 (edytowane) Czy do czerwonego lasu jest inna droga niż przez tunel Prypeci bo tam ciemno jak w d...e a nie mam noktowizora i nie wiem jak go zdobyć ? Nie ma go gdzie kupić . Edytowane 25 Sierpnia 2013 przez gucio46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Z tego co pamiętam to do czerwonego lasu niema innej drogi jak właśnie przez ten tunel. Ja też grałem bez noktowizora, i było ciężko ale się udało znaleźć przejście. Najlepsze było to że grając za pierwszym razem trafiłem do Wschodniej Prypeci, praktycznie bez amunicji oraz medykamentów. Było naprawdę ciężko ale się udało pomóc jednemu z członków monolitu. Swoją drogą jak już będziecie tam to nie zapomnijcie zajrzeć do kryjówki w bloku, można się tam dostać poprzez drzewo ale nagroda wynagradza trud. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk38832 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 (edytowane) FATAL ERROR[error]Expression : fatal error[error]Function : CScriptEngine::lua_error[error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamescript_engine.cpp[error]Line : 73[error]Description : <no expression>[error]Arguments : LUA error: ...dow of chernobylgamedatascriptslwc_anomaly.script:830: table index is nilstack trace: Tak sobie myśle że, jeśli nikt nie ma żadnego pomysłu na ten FATAL to może wyłączenie całkowicie emisj w tym modzie pozwoliło by mi ukończyc go. Tylko pytanie czy można tego dokonac i jak?@gucio46 W Wschodniej Prypeci warto też zajrzec do Przedszkola no i jeśli będziesz tam to warto przejśc do Prypeci i zabrac z pokoju chyba 206, notatnik dla Dziadka z Czerwonego Lasu. W Prypeci poza setkami mutaków jest tak jak w podstawce. Od Dziadka też dostaniesz zadanie na rozmowe z przywódcą najemników I by to wykonac trzeba zmienic w plikach wartośc na zero.Opis tego Masz w poście 123.U najemników będziesz mógł też kupic noktowizor. Mnie zablokowała ta emisja i lipa a chciałbym go skończyc bo już sporo przeszedłem. Edytowane 14 Października 2013 przez malakas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hrothgar Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Gdzie polazł jełop od pda Kreta w Wschodniej Bruździe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk38832 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Leży za wioską tam gdzie przejscie na Czarne Jezioro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hrothgar Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Ten któremu mamy oddać to PDA nie ten który go ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.