Jump to content

Lost World Troops of Doom 3.0 + Patch 3.5.5


Yurek
 Share

Recommended Posts

Agrael
This post was recognized by Agrael!

Yurek was awarded 10 points.

b7441118e9f5.jpg

Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006
Data premiery: 30.01.2011 r.
Autorzy: Irbis, Real Wolf
Autorzy spolszczenia: @Yurek, @trurl3, @kobal
Śr. długość rozgrywki: (ok. 15 godzin)


OPIS:

Spoiler

Czy po przeczytaniu książek opartych o uniwersum S.T.A.L.K.E.R.-a kiedykolwiek pragnąłeś doświadczyć wszelkich niebezpieczeństw na własnej skórze związanych ze Strefą Wykluczenia? Jeśli nawiedza Cię takie pragnienie, ten mod jest dla Ciebie. Pamiętaj, że każdy krok może być Twoim ostatnim.

Dopełnienie do Lost World Troops of Doom pojawiło się w grudniu 2011 roku. Na nieoficjalny patch 3.5.5 przyszło nam czekać do końca czerwca 2012. Dodanych zostało około 15 nowych zadań. a cała akcja rozgrywa się we freeplay'u, aby dostarczyć graczom maksimum wolności i wyboru.

Główne zmiany: 

  • Detektory anomalii: Dla detektora wydzielono osobny slot - każdy detektor ma swój własny HUD i parametry wykrywania anomalii. Urządzenia działają na baterie, które wymagają okresowej wymiany.
  • Modyfikacja sprzętu: Każdy technik może dokonać ulepszeń broni oraz kombinezonów, ale pod warunkiem, że należymy do jego ugrupowania. 
  • Znaczniki w PDA: Od teraz gracz może umieszczać znaczniki na mapie w PDA, a także nadać im własną nazwę. Znaczniki przejść między lokacjami zostały usunięte.
  • Psucie się żywności: Żywność z czasem się psuję, więc należy okresowo sprawdzać jej przydatność do spożycia.
  • Zamawianie sprzętu: Gracz może zamówić u handlarzy specjalny sprzęt. Każdy handlarz ma swój określony czas realizacji zlecenia.
  • Promieniowanie: Aby zmierzyć poziom napromieniowania organizmu potrzebny będzie dozymetr.
  • Medykamenty: Podczas przyjmowania medykamentów i jedzenia nie można używać broni. Odzyskiwanie zdrowia odbywa się stopniowo.
  • Artefakty: Dodano nowe artefakty. Nie będziemy już wiedzieli czy mają one właściwości pozytywne, czy negatywne.
  • Egzoszkielet: Egzoszkielet wymaga okresowej wymiany baterii. Zużycie energii będzie zależało od wykorzystania jego funkcji.
  • Ładowanie broni: Aby załadować broń naboje lub granaty muszą być umieszczone na pasie.
  • Sieć: Możliwość uzyskania cennych informacji z kanału ogólnego w PDA.
  • Grafika: Poprawa oprawy wizualnej bez poświęcenia wydajności. Dodano nowe tekstury i efekty pogodowe.
  • Lokacje: Dodano 15 nowych lokacji.

Ponadto w Patchu 3.5.33.5.4 oraz 3.5.5 wyeliminowano wiele błędów i niedociągnięć: 

  • Poprawiono liczne modele NPC oraz ich wygląd.
  • Pojawiły się nowe modele wielu broni oraz dodano nowe.
  • Poprawiono błędy gramatyczne i składniowe w dialogach, opisach i nazwach.
  • Wyeliminowano wiele błędów powodujących wyloty.
  • Dodano opisy lokacji, których wcześniej brakowało.

SCREENY:

Spoiler

d82d9b199357024.jpg

48b092230594487.jpg

9f8181230594550.jpg

0c1bb7230594996.jpg

VIDEO:

Spoiler

Przegląd moda od AP-PRO

 

INSTALACJA:

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji: 

  • Cień Czarnobyla 1.0006.
  • Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z Troops of Doom 3.0 Fixed, Dynamic Patch LWTOD 2.0, Patch 3.5.5 i opcjonalnie mapą przejść (PL) należy umieścić w głównym katalogu gry, ze zgodą na nadpisanie plików. 

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

Lost World Troops of Doom 3.0 Fixed:

Dynamic patch LWTOD 2.0:

Patch 3.5.5:

LWTOD Patch 3.5.5 Fix:

Mapy przejść w wersji PL:

Patch 3.5.5 jest w wersji PL - zawiera rozpakowany Patch 3.5.5 z nałożonym spolszczeniem. Dodatkowo w pakiecie znalazły się adaptowane siatki celowników dla monitorów szerokokątnych i spolszczone mapy przejść między lokacjami.

Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl

Lost World 3.6.7:
Spolszczenie nie zostało dostosowane do tej wersji moda.

Spoiler

Patch 3.6.7 to kolejna próba wyeliminowania błędów oraz przeróżnych niedoróbek. Krótka lista zmian:

  • Nowa nazwa dokumentów dla Irbisa.
  • Zastąpiono modele niektórych broni.
  • Naprawa dźwięków wystrzału. 
  • Poprawiono modele handlarzy. 
  • Przywrócono stare modele Zombie oraz Kontrolera.
  • Zmieniono pewne dialogi. 
  • Poprawiono zużywanie się broni.
  • Nowe menu główne.

Patch 3.6.7:

Fix do Patcha 3.6.7:

Patch 3.6.7 + Fix: 

Dodatek graficzny SWTC 2.1:

Nowa pogoda:

Nowa trawa:

 

Źródło: appro.jpg

  • Dodatnia 13
Link to comment
Share on other sites

Mamy kolejną odsłonę moda w wersji PL. Pogratulować. To mod w który chętnie zagram bo dokładnie rok temu w tym czasie pojawiła się wersja testowa do 1.9 i musiałem przerwać testy. Później jakoś nie było okazji, ale teraz jest motywacja.

Link to comment
Share on other sites

@Yurek, sorki, ale jak pisałem tamtego posta, to tej informacji nie było. Było tylko "Mod do gry: S.T.A.L.K.E.R." Ja nie specjalnie, bo np. wiem, ale świeży nabytek lub zaglądający tu od czasu do czasu, mogli by nie wiedzieć. Chyba, że "deja vu" mnie już ogarnęło, to wybaczcie mi.

//

Ja pobrałem w ciągu 11 minut, kapitalnie szło. Nie zauważyłem problemów. Po pobraniu ma 432 MB, tyle ma u mnie. Nie wiem tylko, czy wszystkie 3 linki z "1. LW-TOD 3.0 fixed:" trzeba też obowiązkowo pobrać, czy jeden z nich.

Edited by malakas
Link to comment
Share on other sites

@ lolex

Po pierwsze polonizacja jest zrobiona pod polską wersję STALKERA, a nie rosyjską - proszę zainstalować stosowna wersję, a potem dopiero zgłaszać błędy :wallbash:

Po drugie, czy zauważyłeś w poście listę komaptybilnych dodatków ?!

Pewnie nie, a skoro jej nie ma, to wszelkie dodatki są z założenia niekomaptybilne i mogą powodować problemy.

Żadnych dodatków nie będę adaptował, bo ten mod ich po prostu nie potrzebuje.

Jest akurat taki, jaki powinien być!

Mod zainstalowany w podany przeze mnie sposób (bez żadnych dodatków!) na wersji PL na pewno nie będzie robił takich problemów.

@ metek58

Linki podane do pobrania wersji 3.0 fixed są alternatywne, chociaż polecam ten pierwszy (z torrenta), bo to jego używałem jako podstawki podczas polonizowania. Pozostałe dwa linki dodałem z dopisku do posta dotyczącego poprzedniej wersji moda ;)

Link to comment
Share on other sites

Mi pobrało w 8 min 30 sek.

Teraz nawet gra sie nie uruchamia :

Arguments : string table xml file not found ui_st_mm_mp.xml, for language rus

Plik jest na serwerze wiec ładnie pobiera, mi zassało w niecałe 1,5 minuty :)

''ui_st_mm_mp.xml'' plik ten odpowiada za teksty w trybie MP, co ty grasz na modzie w mp ?

U mnie jest na razie cacy, mod+patch+pl+siatki

Link to comment
Share on other sites

Mam pytanie, jak łatwym sposobem zainstalować Stalkera (bez deinstalacji obecnej), w pożądanej wersji, bo mam oryginalną wersję, ale zdegradowaną do 10004. Po włożeniu płyty, każe grać, bo widzi zainstalowaną już wersję. Odinstalowanie wersji 10004, nie jest mi na rękę, bo mam tam mody pod nią. Jak to @Yurek rozwiązałeś u siebie, bo tu @lolexa objechałeś, a być może miał tak jak ja i próbował inną furtką to zrobić. Ja też próbowałem, ale poległem. Co takiego trzeba zrobić, by mieć na kompie dwie wersje PL w oryginale, tu mówię o Cień Czarnobyla PL, ale to może dotyczyć pozostałych części Stalkera. Proszę o radę.

Link to comment
Share on other sites

Instalujesz / patc***esz stalkera do wersji 1.006. Potem zmieniasz nazwę folderu bin na bin1.006. Ściągasz sobie poprawkę z uppgradem do 1.004 http://pobieralnia.s...fo&file_id=104. W poprawce masz folder bin z wersji 1.004 i plik gamedata.dbr zawierający poprawki w gamedacie. Chcąc grać w mody na 1.004 stosujesz odpowiedni folder bin i plik gamedata.dbr. Chcąc grać w mody na 1.006 usuwasz plik gamedata.dbr. Zmieniasz nazwę folderu bin na bin1.004 a bin1.006 na bin. Z powrotem masz wersję 1.006

Link to comment
Share on other sites

@ lolex

Właśnie sprawdziłem u siebie - najpierw spadłem z wysoka (ale tak żeby przeżyć ;)), a potem dałem w siebie postrzelać.

Żaden BugTrap mnie nie zaatakował ;)

@ metek58

Jeżeli przed degradacją patcha (bo rozumiem, że zainstalowałeś patch 1.0006) zrobiłeś sobie kopię folderu "bin" z wersji 1.0006, to sprawa jest prosta. Chowasz sobie do jakiegoś folderu plik degradacyjny "gamedata.dbr", zamieniasz nazwę aktualnie używanego folderu "bin" na "bin_1.0004", a nazwę backupu wersji 1.0006 na "bin". I w ten sposób masz przywrócona wersję 1.0006 SHoC :D

Jeżeli potem będziesz potrzebował wersji 1.0004 robisz dokładnie odwrotnie ;)

Jeżeli nie masz backupu, to raczej czeka Cię reinstall polskiej wersji SHoC :sweat: (dlatego zawsze powtarzamy żeby robić backupy kiedy się tylko da).

Moimi folderami "bin" nie mogę poratować, bo gram na wersji ENG SHoC, którą sobie spolonizowałem. Tak więc na pewno będzie niezgodność plików w w/w folderze między wersjami językowymi.

Mam nadzieję, że w miarę jasno to wytłumaczyłem. Ja tej metody używam do "żonglowania" pomiędzy modami, które potrzebują różnego upatchowania STALKERA. Działa na 100% i nie zajmuje więcej niż 2-3 minuty roboty :cool:

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Uruchomiłem po zastosowaniu tego manewru (@kobal wcześniej też o tym wspominał) i hula jak moja dziewczyna, gdy ją poznałem lata temu. Żadnych zgrzytów i wylotów nie zanotowałem. Super robota. @kobal i @Yurek, dzięki za rady, były trafione. Chcę dodać, że robiłem kopię w/w plików i miałem sporo roboty mniej. :tongue: Czy jest może opcja na minimapkę, bo nie mam, a bez niej, to mi nervosolu braknie w try miga.

Edited by metek58
Link to comment
Share on other sites

Tak, przypomniałeś mi, dzięki. Zrobiłem sobie minimapkę. Sądziłem, że w ogóle jej nie ma w modzie. Kto lubi grać bez mapki, to ma taką możliwość, dobrze by dodać dla nerwowych tą mapkę.

U mnie na normalnym monitorze mam tak:

<minimap>
<level_frame x="37" y="50" width="145" height="136"/>
<background x="7" y="6" width="212" height="212">
stretch = "1">
<texture>ui_hud_map</texture>

Może @Yurek dodacie opcje na minimapkę i celownik obok porad w temacie moda. Ktoś zechce, niech ma, forum chyba stoi otworem na różne kaprysy graczy, nie? :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Minimapę udało mi się zrobić, ale krzyżyka na celowniku ni chu chu. Czy ktoś to potrafi zrobić, bo wpisanie odpowiednich cyfr do pliku "system" nic nie dało. W user też patrzyłem, jest na "on". Po kilku manewrach i daniu innego "cursora" w textures\ui otrzymałem tylko kółko, ale to już nie sama kropka. Podpieram się screenem i daję link:

http://www.imagebam....6166b6199425943

Link to comment
Share on other sites

Co ten błąd oznacza:

FATAL ERROR
[error]Expression    : ai().script_engine().functor(start_game_callback,functor)
[error]Function	  : CALifeSimulator::CALifeSimulator
[error]File		  : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamealife_simulator.cpp
[error]Line		  : 64
[error]Description   : failed to get start game callback

Link to comment
Share on other sites

@ jurek48

Wg kolegów z rosyjskiego forum, taki błąd powstaje przy starcie nowej gry, a przyczyną jest nie skopiowanie folderu "bin" moda do głównego folderu gry.

Uwaga !! Folder "bin" z polskiej wersji patcha 3.5.5 to za mało !! Musi być przede wszystkim ten folder "bin", który mamy po rozpakowaniu moda LWTOD 3.0 fixed. I jeszcze jedno - folder "bin" nie może znajdować się wewnątrz folderu "gamedata" !!

Link to comment
Share on other sites

  • Agrael featured this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity