Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

dream_reader.jpg

Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006
Autor: ShtoporOk
Data premiery: 24.07.2012 r.
Autorzy spolszczenia: @smox, @metek58, @Yurek
Śr. długość rozgrywki: (~20 godzin)


OPIS:

Spoiler

Modyfikacja została utworzona na zasadzie freeplay - gracz staje się całkowicie niezależny od fabuły, co oznacza pełną swobodę poruszania się po lokacjach. Od samego początku można zająć się typową stalkerską działalnością - eksploracją Strefy Wykluczenia, poszukiwaniem artefaktów i innych łupów, polowaniem na mutanty czy interakcją lub walką z innymi stalkerami. Duży nacisk położono również na ulepszenie grafiki, "ożywienie" Zony i rozszerzenie rozgrywki.
Nowy system questów cechuje się dowolnością i polega na znajdowaniu PDA, dokumentów, notatek itp., które naprowadzają na rozwiązanie różnych zagadek, ale równocześnie mogą po prostu zostać spieniężone. Wybór należy do gracza.

Nowe lokacje:

Spoiler
  • Martwa Topiel
  • ATP
  • Czerwony Las
  • Bagna
  • Zagubiona Wieś
  • Czarnobyl 4
  • Kopalnia
  • Leże
  • Pustkowia
  • Laboratorium X-8
  • Laboratorium Wojskowe (X-20)
  • Generatory
  • Szpital
  • Sektor 13
  • Martwe Miasto
  • Cmentarzysko Maszyn
  • Podziemia Agropromu - sektor 2
  • Sektor Naukowy (Obiekt "2106")
  • Okolice Jupitera
  • Wschodnia Prypeć
  • Zaton
  • Limańsk

W sumie dołączono 22 nowe miejsca + rozbudowano Kordon i Bar.
Na wszystkich lokacjach pod ziemią jest bardzo ciemno, a światło latarek świeci tylko na kilka metrów.

Utworzono 4 nowe bary:

  • Martwe Miasto - "Stalker Bar",
  • ATP - "Bar Ostatnia nadzieja",
  • Czarnobyl 4 - "Bar Szczi",
  • Zaton - "Skadowsk".

W niektórych z nich stalkerzy grają w karty (np. w "oczko", "Test Strefy", "Zgadnij liczbę").


Lista zmian:

Spoiler
  • Dodano nowe mutanty (np. łamignat, wilk, jaszczurka, pająk), nowe modele starych mutantów + zmieniono możliwości niektórych z nich;
  • Nowe animacje ranienia GG przez mutanty;
     
  • Nowa emisja, oparta na zedytowanych przez autora materiałach z OGSM i ATMOSFEAR;
  • Nowy cykl pogodowy;
  • Nowe dźwięki otoczenia i zmieniona muzyka ambientowa na wszystkich lokacjach;
  • Duża ilość nowych tekstur;
  • Nowe shadery;
  • Nowe efekty cząsteczkowe anomalii, wybuchów, płomieni itp.;
  • Dodano rozrywanie ciał przy eksplozjach;
  • Nowy wygląd interfejsu i HUD-a;
     
  • Dodano frakcje: "Mroczni Stalkerzy", "Ostatni Dzień", "Czyste Niebo", "Legendy Zony", "Czarni Aniołowie". Wszystkie stacjonują na własnych bazach oraz mają przypisany odmienny wygląd i odgłosy;
  • Prawie wszyscy NPC mają indywidualny, niepowtarzalny wygląd, dodano ponad 200 nowych modeli;
  • NPC grają na gitarach i harmonijkach, słuchają radia, palą papierosy (wszystko z nowym podkładem dźwiękowym);
  • Dodano nowe opowieści i anegdoty u NPC oraz zupełnie nowe kompozycje gitarowe;
  • Odblokowano wiele nowych animacji dla NPC;
  • Fizyka ciał NPC jak w buildach;
  • NPC mogą rzucać granatami;
  • Dodano wiele nowych dialogów dla NPC. GG może wymieniać się z nimi przedmiotami, prosić o pieniądze, okradać ich czy dawać im lekarstwa;
  • Dodano przewodników, którzy za opłatą mogą zaprowadzić GG do różnych części Strefy (autor: Stalk15);
  • Większa różnorodność głosów stalkerów (zaczerpniętych z późniejszych buildów i innych gier);
  • Stalkerzy witają GG, tak jak w CzN i ZP;
  • Na niektórych lokacjach dodano duchy stalkerów, znane z opowieści;
     
  • Nowe dynamiczne wiadomości;
  • Zmieniono standardowe bronie oraz dodano nowe modele noży, lornetek i śrub;
  • Dodano możliwość ulepszania broni;
  • Amunicja musi być zawieszona na pasie, aby można było jej użyć;
  • Dodano możliwość hurtowego handlu amunicją (granaty, pociski w workach i pudełkach);
  • Nowe dodatki do pancerzy: maski przeciwgazowe, hełmy, lampy itp.;
  • Dodano do sprzedaży torby-schowki;
  • W Strefie można znaleźć wiele unikalnych dokumentów, PDA, pamiętniki i notatki stalkerów;
  • Zawartość wszystkich schowków jest generowana losowo;
  • Poprawiono kamerę z drugiej i trzeciej osoby. Teraz gdzie GG celuje, tam i strzela;
  • Pierwszoosobowy widok śmierci GG;
  • Pseudonim GG na starcie nowej gry jest generowany losowo;
  • Zniwelowano nieskończoność śrub. Można je kupować lub zbierać z ziemi;
  • Dodano nowy PDA oraz detektor anomalii (PP-4A) z dedykowanym HUD-em;
  • GG na starcie gry posiada nowe przedmioty:
    - zapalniczkę
    - latarkę
    - zegar z dozymetrem.

PORADY:

Spoiler

RADY I PORADY od @Yurek:

1. Zainstalować wszystko zgodnie z instrukcją instalacji.
2. Naprawiłem wszystkie znalezione przeze mnie błędy w modzie - czego nie znalazłem, tego nie naprawiłem.
3. Dodałem od siebie 5 questów - 1 z nich daje Sacharow  na odnalezienie Jurka Poliaka (jest to taki quest tylko "na gębę" i nigdzie się nie pojawia ani nie zapisuje, więc trzeba zapamiętać, o czym Sachar mówił).
Pozostałe 4 zadania daje Jurek Poliak - jeden jest zupełnie nowy, dwa są fabularnie identyczne z tymi, które dodałem do moda Osoznanie 8.5 (zmieniłem miejsce spawnu artu "Serce Trurla"), a jeden (ten z kombinezonami leczniczymi) jest napisany w 90% na nowo.
4. Warunkiem pojawienia się Jurka Poliaka w modzie jest ROZMOWA GG Z SACHAROWEM. Jak dojdziecie do bunkra naukowców na Jantarze, będziecie musieli wykombinować jakiś sposób, by z nim pogadać, bo NA PEWNO nie podejdzie do okienka.
5. W lokacjach podziemnych NIE ZAZNACZAJĄ SIĘ punkty przejść - tak więc zapamiętajcie, którędy wchodziliście, na wypadek, gdyby nie było innego wyjścia.
6. Lokacje podziemne są BARDZO CIEMNE - taki urok moda.
7. Żeby przejść przez Radar albo do fabryki na Jantarze, trzeba mieć "Skalibrowany hełm psioniczny" - jeden otrzymacie wykonując zadania dla Jurka Poliaka, a drugi pozyskacie poprzez quest na schowek Ścierwnika.
8. Instalację psioniczną na Jantarze (X-16) można wyłączyć jak w podstawce, ale żeby wyjść z labu, trzeba niestety wrócić do punktu wejścia (bo nie ma innego wyjścia z labu!) i dokonać pewnych zmian w pliku "actor.ltx":

linijkę kodu:

jump_speed = 8.

trzeba zmienić na:

jump_speed = 12.

Inaczej utkniecie tam na dobre. Po wyjściu należy przywrócić plik do stanu pierwotnego.
9. Mózgozwęglacza nie wyłączycie osobiście, gdyż nie ma przejścia do bunkra sterowania (X-10). Jak grałem, to u mnie wyłączył się jakoś sam, kiedy wróciłem z wojaży po Prypeci, Wschodniej Prypeci, Jupiterze i Zatonie.
10. Do bazy Powinności w Barze nie wejdziecie, jeżeli nie zrobicie zadań dla Jurka Poliaka - w oryginalnej wersji moda w ogóle nie dało się tam wejść!
11. Zanim weźmiecie się za bary z zadaniami dla Jurka, uzbrojcie się co nieco i załatwcie sobie jakiś kombinezon średniej klasy (co najmniej stalkera albo coś w tym rodzaju).

Zaleca się grę na oświetleniu statycznym.

GALERIA:

Spoiler

6107195.jpg

5166037.jpg

95a87e79d2f3.jpg

44dfffccd468.jpg

70b735def382.jpg

79136a94cb26.jpg

8927fe5dcaef.jpg

INSTALACJA:

Spoiler
  1. S.T.A.L.K.E.R. SoC v1.0006 PL.
  2. Rozpakować pobrane archiwum z modem.
  3. Foldery gamedata i bin przenieść do katalogu z grą.
  4. Usunąć folder shaders z folderu gamedata.
  5. Zainstalować Full Patch ze zgodą na zamianę plików.
  6. Zainstalować Fix dla Full Patch z zamianą plików.
  7. Zainstalować spolszczenie z zamianą plików.
  8. Zainstalować patch 04 do polonizacji z zamianą plików.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

MOD:

  • Yandex - [KLIK]
  • Link zapasowy (Yandex) - [KLIK]

Full Patch:

Fix dla Full Patch:


SPOLSZCZENIE:

  • Nasz serwer - [KLIK]

Patch 04 do polonizacji:

Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl

Fix wyświetlania ikonek w ekwipunku od @scigacz1975:


Patch 04 naprawia:

Spoiler
  • brak wskazań bonusowych jednej z masek p-gaz;
  • brak możliwości montażu tłumika do MP-5;
  • brak możliwości ulepszenia karabinka SIG-550;
  • niedoróbkę "Kombinezonu turysty" - teraz można w nim biegać bez zmęczenia do czasu osiągnięcia 70kg ładunku (powyżej limitu GG zaczyna się męczyć, ale nie tak szybko jak dotychczas) - poprawki autorstwa @kfiat;
  • brak możliwości montażu celownika ACOG na SG550 i tłumików 5.56mm na niektórych modelach broni;
  • FATAL ERROR na Starym Wysypisku związany z nieprawidłowymi efektami cząsteczkowymi jednej anomalii ([error]Arguments : a_ufp_particlestoxic_fog_idle) - poprawki autorstwa @The Emperor & @patryk38832;
  • kilka innych drobiazgów znalezionych w ostatniej chwili.


Źródła:  AP-PRO_LOGO.png  LOGO_STALKERMOD.png

 

  • Dodatnia 11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patchhttp://pl.rghost.net/39408976

Poprawia:

-nowe tekstury asfaltu;

-poprawione ikony;

-poprawiony respawn;

-poprawione opisy amunicji i artefaktów;

-dodany ulepszony detektor od Ekologów;

-dodane anomalie an niektórych lokacjach;

-mniej wojska w Czarnobylu 4;

-poprawiony błąd z szajderami;

-poprawiono prawidłowe wyświetlanie trawy;

-poprawiono błąd z pociskami;

-nowa tekstura monolitu;

-poprawiono błąd w Limańsku.

http://ap-pro.ru/forum/35-3101-11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny patch tym razem od userów http://rusfolder.com/31825214 post nr 217 http://ap-pro.ru/forum/35-3101-17

dodane przejścia plik dodać do gamedaty moda http://pl.rghost.net/39422504 post nr 226.

Na ap-pro.ru zgłaszane jest bardzo dużo błędów, pewnie będzie updata moda i to dość duża.

Edytowane przez czernobyl10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby ściągnąć z rusfolder, klikasz poniżej linijki tekstu na czerwono na podkreślone słowo: сюда i tam wybierasz jedną ze stron reklamowych, czekasz 30 s i klikasz na podkreśloną frazę: нажмите сюда. Wpisujesz kod i potwierdź no i cкачать. Działa, sprawdziłem :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, jak pobrał ktoś tego moda to jaką wagę ma plik icon_equipment.dds ? Bo niestety, ale mam słaby komputer to tam może jakoś pociągnie moda, ale karta graficzna nie obsługuje rozdzielczości bodajże 2560x1600 dlatego chciałbym wiedzieć czy jest sens dla mnie pobierania tego moda skoro będę miał pomieszane ikonki w ekwipunku. Stąd to pytanie dlatego chciałbym żeby ktoś sprawdził i podał mi ile waży ten plik.

Edytowane przez Podznaczony
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniony ekran snu dla moda http://narod.ru/disk...v1.00).rar.html wersja testowa potrzebna nowa gra. Post nr 346 http://ap-pro.ru/for...-3101-24#287241

Patch nr 3http://narod.ru/disk/58299088001.e0b04f4d7224eaa873ba445eb2983db5/Patch%203.0.7z.html

Edytowane przez czernobyl10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fix testowy razem ze snem pod patch 3 http://pl.rghost.net/39473707 z http://ap-pro.ru/forum/35-3101-26 post nr 381

FIX pod monitory panoramiczne http://pl.rghost.net/39478487 z http://ap-pro.ru/forum/35-3101-27 post nr 398

Sposób instalacji:

SoC

Patch 1.006

Mod

Usunąć plik shaders

Patch nr 3 do moda

Możliwość snu

Fix testowy razem ze snem pod patch 3 moda

Fix pod monitory panoramiczne

Opcjonalnie fix do gry na dynamice.

Uwaga fix od userów post nr 8 na naszym forum jest pod patch nr 2 moda. Taki sposób instalacji moda z http://ap-pro.ru/forum/35-3101-28 posty nr 412-413.

Fix mapy w PDA http://narod.ru/disk...xtures.rar.html z http://ap-pro.ru/forum/35-3101-31 post nr 454

Siatka celownicza do wintoreza http://narod.ru/disk/58723482001.99d9fd4d3bcbdd00fe3b67c588f4be56/%D0%A1%D0%B5%D1%82%D0%BA%D0%B0VSS.rar.html z http://ap-pro.ru/forum/35-3101-32 post nr 475

Błąd w Martwym Mieście


Exp[b][/b]ression : fatal error
Function : CRender::texture_load
File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
Line : 295
Description : <no exp[b][/b]ression>
Arguments : Can't find texture 'icon=ui_npc_monster_burer'

Leczenie http://pl.rghost.net/39521474 z http://ap-pro.ru/forum/35-3101-32 post nr 476

Edytowane przez czernobyl10
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z odpaleniem moda po 1 intro wywala.


FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression    : fatal error
[error]Function	  : CRender::texture_load
[error]File		  : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrRenderTexture.cpp
[error]Line		  : 295
[error]Description   : <no exp[b][/b]ression>
[error]Arguments	 : Can't find texture 'introintro_gsc-wp'stack trace:

Według mnie chodzi właśnie o intro próbowałem z parametrem nointro ale nie pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Kolejny patch kumulatywny nr 5 http://narod.ru/disk...tch 5.0.7z.html nowa ga konieczna. Patch poprawia sporo błędów ale dalej mod ma masę błędów.

Z ostatniej chwili mamy patch kumulatywny nr 6 http://narod.ru/disk...tch 6.0.7z.html


FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression : fatal error
[error]Function : CModelPool::Instance_Load
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line : 111
[error]Description : <no exp[b][/b]ression>
[error]Arguments : Can't find model file 'actors\new\buxoy_stalker.ogf'.


LECZENIE

http://narod.ru/disk...talker.rar.html

Patch oznaczony jako fullhttp://narod.ru/disk...ch_Full.7z.html

======================================================================================

Patch poprawiający dialogi:http://narod.ru/disk...й фикс.rar.html

FIX

-poprawia działanie noktowizorów i zasięg latarki;

-stalkerzy mogą teraz kupować kombinezony z wyjątkiem kombinezonów ulepszanych;

-naprawiono błąd z wypadem podczas przeszukiwania ciała chimery.

INSTALACJA

-skopiować do gamedata moda;

-usunąć plik htorch.script z folderu script;

-jeżeli noktowizor nie działa razem z latarką rozpocząć nową gre;

-zawiera patch poprawiający dialogi ver 0.2

http://narod.ru/disk...me1953.rar.html post nr 945 z http://ap-pro.ru/forum/35-3101-63

Na obecną chwile zapowiadany jest dodatek do moda który poprawi większość błędów moda. Zostaną usunięte zbędne rzeczy, poprawiona technika rozgrywki i wygląd graficzny moda. Ulegnie częściowej zmianie menu, ekrany ładowania, system pogodowy i transmutacji artefaktów.http://ap-pro.ru/forum/59-3262-1

======================================================================================

Naodnyj fix dla patch finalnego http://narod.ru/disk...87а v.2.7z.html

http://ap-pro.ru/forum/35-3101-86

======================================================================================

Screeny z zapowiadanego dodatku

post-2230-0-93024900-1348174641_thumb.pnpost-2230-0-66985000-1348174700_thumb.pnpost-2230-0-43924800-1348174717_thumb.pn

Edytowane przez Junx
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.