Hrothgar Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 (edytowane) Dzięki Yurek. Ja jestem typowy stalker- włażę wszędzie i po wszystko. Poza tym muszę ( muszę=chcę) zrobić dla Powinności questy to raz, czyli znaleźć Jurka Smurka, dwa- znaleźć drogę z Agropromu na Jantar bo z Wysypiska na Bar mi Powinność zablokowała zbrojnie i strojnie, a nie chcę rozwalać blokady. Z dziennika Artioma Sobka ----Dolina Mroku, noc---- -Pójdź do Doliny Mroku, mówili. To bezpieczne miejsce mówili. Jak wrócę to ich k***** zatłukę. - mruczał pod nosem, obserwując kolejną grupę bandytów spieszącą na pomoc obsadzie starej fabryki, która wąchałaby kwiatki od spodu gdyby ktoś łaskawie jeszcze ich pochował. Większość odstrzelił bez większego problemu, przydało się zainwestowanie w SKAT-a i hełm pancerny.- Skurczysyństwa...- poprawił przypięte do pasa świeże trofeum z ducha i pijawki. Gdyby nie to, że duch zainteresował się bandą zombie i bandytów, szukającą Artioma, pewnie nie pisałby on teraz tego dziennika.- Normalnie zatłukę... ----Wysypisko, noc---- -Że co k****? Mnie nie przepuścisz?- zdenerwował się Artiom. Powinnościowiec stoicko i pogardliwie mu powiedział.-Takie mendy jak ty to do Kordonu, a nie po prawdziwej Zonie się pałętać. Spadaj na drzewo.- A może za trzy czy cztery tysia....Powinnościowiec zdjął powoli karabin.- Przekupstwo? Na służbie? Masz dziesięć sekund na wylot przynajmniej na dwieście metrów od posterunku.Przeklinając cały świat, Powinność, Zonę, mutanty i Pana Boga, Artiom posłusznie opuścił niebezpieczną strefę. Jak nic jakiś trep rozkazał przepuszczać tylko stalkerów którzy trzymają z "właściwą stroną". Co teraz? Jak dostać się na Jantar... inaczej niż przez Ba...... uśmiechnął się powoli. Zaczął gmerać w swoim notatniku i znalazł." Pewien Stalker z Dziczy wspomniał o linii przerzutowej stalkerów z Agropromu na Jantar, omijającą strefę wpływów Powinności . Warto zapamiętać na wszelki wypadek."-Jaki ja jestem k**** mądry- nie mógł wyjść z podziwu Artiom. - Znaleźć dobre , bezpieczne miejsce, kimka na resztę nocy i na Agroprom... Edytowane 24 Lutego 2013 przez Hrothgar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Też miałem te kwesty o przejściu z Jantaru na Agroprom, ale jak to w tym modzie jest, nie wszystko co pisane - prawdziwe. Szukanie kończyło się wpadnięciem w tekstury.A posterunek Powinności na Wysypisku można załatwić na dwa sposoby. Nie wszyscy powinnościowcy bronią dostępu do baru. Tylko ci, co stoją przy bramie. Jest ich trzech. Prowadząc rozmowy, możesz ustalić którzy to.I teraz rozwiązania.1. Od strony Pchlego Targu lub hangaru, ściągnąć maruderów, albo mutanty. Postrzelaj do nich, ale nie zabijaj, pójdą za Tobą. Powinność, łącznie z tymi przy bramie polecą ich likwidować i wtedy jest droga wolna. Czasem "pomocnicy" sami się zjawiają.2. Jak nie chcesz długo szukać "pomocników", z większej odległości zabij tych trzech broniących przejścia. Wśród pozostałych będzie poruszenie, ale bez wrogości. Ci z baru, też nie zareagują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hrothgar Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Jest ich tylko dwóch- reszta porozłaziła się i nie wróciła. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 To jedna kulę zaoszczędzisz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hrothgar Opublikowano 26 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 (edytowane) PS Yurek bardzo dobre kwesty zrobiłeś. Gdyby nie małe problemy z zapisywaniem wiadomości byłyby superidealne.Gauss jurkowy bardzo zacna broń. Ewakuowałem już resztę skrytki na Kordonie (brutalnie przemianowanym na Perymetr, blah), do Agropromu , narazie na plecach , dzięki niech będą egzo Wolności, bo inaczej bym go nie przeniósł. Z poradnika Hrothgara, w Zonie znanym głównie pod pseudonimem Artiom Sobek.1 Jak wpadniesz do anomalii grawitacyjnej, spróbuj paść na ziemię. Powinieneś przeżyć tych którzy tego nie zrobią.2. Artefakt jest jak problem i szczęście. Problem- znajdzie cię mimo że ty go nie szukasz, Szczęście- bo ile byś nie szukał , to sam go nie znajdziesz.3. Dbaj o kombinezon i broń swoją. Jeśli nie- szybko się przekonasz o swojej pomyłce. Śmiertelnie się zdziwisz. Edytowane 26 Lutego 2013 przez Hrothgar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 A jak w STALKERZE się pada na ziemię? Potrafię najniżej tylko mocno kucnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hrothgar Opublikowano 27 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 (Wczuj się w grę a nie pierdołami się zajmuj. Tak chodziło mi o mocne kucnięcie. ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasolaks Opublikowano 27 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 A jak za mocno kucniesz - będzie plama na honorze :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hrothgar Opublikowano 1 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 (edytowane) :D mówię - wczuj się w rolę Jestem na obiekcie 206. Ponieważ nie jestem aniołem- dwóch ze stalkerów napotkanych w tej lokacji ma mniamuśne karabiny maszynowe- MG42 i Minimi. Czy jak im zrobię kuku i pójdę dalej- reszta stalkerów będzie mi miała za złę? Chodzi o inne lokacje, chrzanię poważanie oddziału wydzielonego 206 lokacji. Ps polecam zwiedzić podziemia Obiektu 206- klimatyczne , lecz trzeba wziąć dużo ammo, apteczek i skuteczną ochronę przeciw burerom. Której nie mam i głowię się co ją daje, jeśli coś ją daje. :DI dzięki temu da się pchnąć akcję do przodu. Polecam też odwiedzić lokację pustkowia i sektor 13. Pustkowia za klimatyczną pustkowiość, zbugowane jezioro (nie polecam się w nim kąpać, te anomalie są zbugowane i u mnie wywalają do windowsa), masę artefaktów, leśniczówkę z miejscowymi stalkerami, doły z artefaktami, choć na sektorze 13 podpowiedź- szukajcie skrzynek. Ja znalazłem tam 3 drogie artefakty, SEVę i GP37 , drugi był na Pustkowiach :D Edytowane 3 Marca 2013 przez Hrothgar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 28 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 (edytowane) Zapewne jest gdzieś w plikach gry...może mi ktoś nadesłać mapę z gry dla własnego użytku? Gdyby ktoś mógł, podpisałby mi to od razu po polsku(lokacje). Dzięki za odpowiedzi. Edytowane 29 Marca 2013 przez Kudkudak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 29 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 To jest mod typu freeplay - bez fabuły.Jesteś stalkerem i szukasz guza - to jest cały poradnik do tego moda ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Potrzebuję mapy Zony, znajduje się ona w ui_global_map.dds , w [gamedatatexturesui]. Jeśli ktoś by mógł, to sam obrazek, bo nie wiem czy to zobaczę u siebie - nie mam odpowiedniego programu, chyba że da się to obejrzeć ot tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garand1939 Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Ściągnij sobie program DXTBmp. Mało zajmuje, łatwy, bez zbędnych dupereli obejrzysz sobie pliki dds. Potem możesz zapisać na inny format i oglądać bez niego. Ja go używam i jestem bardzo zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Tak więc pozostało podesłanie pliku - masz może DR na komputerze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garand1939 Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Niestety nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 @ Kudkudak Ja do oglądania, obróbki i konwersji plików .dds używam darmowego programu Paint.NET.Jak dla mnie rewelacja ! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk38832 Opublikowano 31 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Podobny błąd miałem w kanałach pod Hangarem w Starym Wysypisku , wtedy poprostu odpuściłem te kanały , a teraz mam to samo w trzynastym sektorze . Wiem, że chodzi o anomalie " toksyczna mgła " lub coś w tym klimacie . Gdy Ja w nią wdepne albo rzucę śrubą lub Snorek w nią wskoczy odrazu wylut na pulpit .Mam nadzieję, że ten problem pomożecie naprawic, bo nie chciałbym też odpuścic w tej lokacji . FATAL ERROR [error]Expression : !m_bAutoRemove [error]Function : CParticlesObject::Init [error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGameParticlesObject.cpp [error]Line : 49 [error]Description : Can't set auto-remove flag for looped particle system. [error]Arguments : a_ufp_particlestoxic_fog_idle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 31 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Znany problem z tą mgłą, Yurek powiedział, że trzeba to po prostu omijać więc nie sądzę by dało się coś z tym zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk38832 Opublikowano 31 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 NIe takiej odpowiedzi oczekiwałem ale też dziękuje, bo każda odpowiedz jest lepsza od braku odzewu . Tak łatwo nie odpuszcze .Stare Wysypisko znam z wcześniejszych modów, a sektor "13" to dla mnie nowośc, więc będe próbował odciągnąc te Snorki od tej anomali i zapoznac się z tą lokacją .I jeszcze jedno, czy można odtworzyc te drzwii z kodami jeśli tak to gdzie można zdobyc te kody ? podziękował . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Kody są w jednym z tych pojemników w głębi placu. Chodź po nich i zaglądaj z góry. Jeśli niby olbrzym za mocno tupnął przy nich, PDA z nimi może leżeć na ziemi. Sadzę, że nie pomyliłem lokacji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 (edytowane) Problem z kontrastem rozwiązany...mimo to mam jeszcze irytujący bug. Nie wyświetla mi prawidłowo ikon w inwentarzu. Macie jakieś pomysły? Edytowane 1 Kwietnia 2013 przez Kudkudak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 @ patryk38832 i Kudkudak A kwesty dla Jurka Poliaka już zrobiliście ?Wrzuć screena, na czym polega ten błąd z wyświetlaniem, bo nie wiem o co chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 (edytowane) Nie gram w to nawet, mod usunięty, pozostało archiwum. Doszedłem tylko do remizy w Korpusie Pokoju(Czarnobyl 4, Ruskie...). Problem jak problem, ui mi nie wyświetla poprawnie, mam np. połowę tłumika zamiast apteczki lub uchwyt Makarova na amunicji śrutowej. Do Soljanki była poprawka dla ui_equiment. Edytowane 2 Kwietnia 2013 przez Kudkudak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk38832 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Zadania Jurka zaliczone bez żadnych problemów. Notes w plecaku Powinnośc już przychylna, wziąłem od nich zadania i ide dalej zwiedzac Zone . Poza tą anomalią " Toksyczna Mgła " żadnych problemów technicznych nie miała z którymi bym sobie nie poradził . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 @ patryk38832 Z tą mgłą to sobie poradzic nie mogłem... Potrzebny jest ktoś, kto się zna na "particlach"...Mam nadzieję, że kwesty Jurka Ci się spodobały, bo to całkowicie mój dodatek do moda :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.