kecaw Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Postanowiłem się wybrać w to ustronne miejsce lecz obawiam się że po wizycie tam zepsuję sobie fabułę. Odpowiedź dlaczego jest prosta ponieważ mam tylko jedną cyferkę kodu. Wiem gdzie szukać trzech pozostałych ale omijam buga przechodząc od pewnego razu po raz drugi. Nie wiem jak się rozgrywka zakończy więc chciałbym zapytać czy mogę iść i wstukać kod który już znam? Nic się nie popsuje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted August 14, 2012 Report Share Posted August 14, 2012 Z tego co wiem, to i tak to nie zadziała. Chyba musisz mieć wszystkie cyfry i jeszcze pogadać z gościem, który daje ostatnią z nich. Ale nic nie stoi mna przeszkodzie, żebyś spróbował :D Jakiego "buga" omijasz ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted August 14, 2012 Report Share Posted August 14, 2012 By zamek zadziałał potrzebny jest dialog z Mądralą na Kordonie, który odda nam ostatnią z potrzebnych cyfr kodu... 4 cyfry znajdujemy z biegiem fabuły w kolejności... Bandyta Frajer, lub Pogrzebacz Bandyta w Exo... którego trzeba zabić podczas wycieczki z grupą Tango na Kordon Oleg Tango ... da cyfrę i podpowie, że kolejną ma któryś weteran Mądrala...ostatnia cyfra kodu i dialog o schowku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted August 14, 2012 Report Share Posted August 14, 2012 (edited) Schowek Siemieckiego może być otwarty tylko i wyłącznie kiedy w PDA będą się znajdować cztery cyfry. Będziemy je mieć po rozmowie z osobami które wymienił @Malakas. Znajduje się on na Radarze - ale tego też dowiadujemy się z dialogów i info pojawia się w PDA. U mnie żadnego buga nie miałem. Edited August 14, 2012 by cichy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kecaw Posted August 14, 2012 Author Report Share Posted August 14, 2012 Gdzie mogę spotkać Frajera? Najwidoczniej gdzieś go przegapiłem :/ Co do buga to omijam takowy bug: Zrobiłem zadanie dla Sidorowicza z kontrolerami, wyleczyłem się i poszedłem na Przedsionek. By się dostać trzeba iść na Bar do tego bąbelka i tak też zrobiłem. Niestety po pojawieniu się w barze dostałem szybką wiadomość że mam buga i muszę wczytać ostatnio zapisaną grę... Próbowałem różnie i nic nie pomogło. Zrobiłem więc tak że zignorowałem ten błąd. Wróciłem z przedsionka i otrzymałem od doktora zadanie na ciało Ducha i tą egzę. Poszedłem na Wysypisko i tam otrzymuję fatal error taki jaki dostał Malakas. Save się psują a podczas przechodzenia na inne lokacje z Wysypiska (bo gra się nie wyłącza mimo buga, widzę go w konsoli) ładowanie poziomu zatrzymuje się na synchronizacji i stoi. Tego buga omijam bo założyłem że może źle mi się potoczyło na Wilczym Legowisku. Próbuję więc inną wersją i może zadziała. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted August 14, 2012 Report Share Posted August 14, 2012 Pogrzebacza lub/i Frajera spotykasz/znajdujesz przy pierwszej wizycie na Wysypisku w kweście na nadajnik. Zazwyczaj jeden z nich jest przy elektrowozie i "wali" do Ciebie z dobrej unikatowej broni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted August 29, 2012 Report Share Posted August 29, 2012 Tłustym drukiem w poradniku jest informacja, że przechodząc z Baru do Kordonu należy zabrać egzo z bandyty ( Dimon Dłuto) i dostanie się część kodu do schowka Siemiatyckiego. No i że, ma przeżyć Mądrala. Trzykrotnie powtórzylem ten fragment gry, Mądrala za każdym razem przeżył, egzo wziąłem ( nareszcie można coś dźwignąć), ale o kodzie ani mru mru. Żadnej informacji na ekranie ani w historii. Jestem w wiosce, Mądrala dostał zaktywizowany GPS. Mam pytanie. Ciągnąć grę dalej, czy coś jest sknocone i trzeba powtórzyć? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordDino Posted August 29, 2012 Report Share Posted August 29, 2012 Wchodzisz w pda/dziennik/rozdział pamiętnik/fragment kodu powinny być cztery na końcu. Po rozmowie z Mądralą. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted August 30, 2012 Report Share Posted August 30, 2012 Mądrala ma przeżyć to poprawnie, ale rozmowa o schowku będzie dużo później. Samo "dostawanie" cyfr kodu jest bardzo rozciągnięte w czasie i fabule. ....o schowku już było. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted August 30, 2012 Report Share Posted August 30, 2012 Noto chyba d...a chlup. Bo taki bandyta na Wysypisku mi się nie przytrafił. A zatłukłem ich sporo i każdego trupa obszukałem. Czy teraz powrót na wysypisko ( a nie wgrywanie sejwa i gra od nowa ) może naprawić to przeoczenie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apg2312 Posted August 30, 2012 Report Share Posted August 30, 2012 Mi też się Frajer lub Pogrzebacz nie przytrafili na pierwszej misji z odzyskaniem anteny. Pozostałe 3 cyferki mam. Czyli co ? Żeby sprawdzić, co jest w tym mitycznym schowku musiałbym zacząć nową grę ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted August 30, 2012 Report Share Posted August 30, 2012 Nie czekając na podpowiedzi, wgrałem Wysypisko. Zamiast od razu gnać po nadajnik, zacząłem szukać kwestowych bandytów. Pierwszych 4., utłukłem przy Pchlim Targu, bo tam mi uciekli. Nic. Następnych przy tunelu. Wg Cichego tu powinni być, a nie było. Obleciałem już ze trzy razy całe wysypisko, bandytów natłukłem co niemiara, pod moją nieobecność w hangarze zginął handlarz Woroniec i reszta oprócz Kulinara. Była emisja, widziadła izombi, Dimon przeprowadził się do hangaru ( w czasie emisji ). A Frajera czy Pogrzebacza ani śladu. W dzienniku też pusto, mimo że, każdy trup, bandyta nie bandyta był obejżany, Tyle, że kasy nazbierałem sprzedając łupy z każdego obiegnięcia. Gdzie tych typków jeszcze szukać? Już prawie dobę gry jestem na Wysypisku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
de Vries Posted August 30, 2012 Report Share Posted August 30, 2012 Zobacz na Agropromie. Ja trafiłem klienta za pierwszym razem obok wejścia do podziemi, a za drugim gdy wychodziłem, na przejściu Agro-Wysypisko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gucio46 Posted August 31, 2012 Report Share Posted August 31, 2012 (edited) Jaka jest kombinacja cyferek to 9999 (bez zer troche mniej) opcji ,czy jest podpowiedz w fabule moda a może data urodzenia któregoś z twórców ? :) Edited August 31, 2012 by gucio46 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted August 31, 2012 Report Share Posted August 31, 2012 Zamiast od razu gnać po nadajnik, zacząłem szukać kwestowych bandytów. Powinieneś zacząć od rozmowy z Novikowem na parkingu po lewej i wybicia tam bandytów, potem tych pozostałych w głębi pola. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted August 31, 2012 Report Share Posted August 31, 2012 (edited) Zastosowałem się do wszystkich rad. Trochę mi to zajęło czasu, a efektów nie dało. malakas - na składowisku samochodów ( bo to chyba nazywasz parkingiem - tam działał Bies ) mam tylko trzy trupy, ( 1 staker i 2. bandytów ) stalker nie nazywa się Nowikow. Obojętnie czy wszedłem zaraz z lasku, czy od drugiej strony. Atakują tylko trzy psy. Obóz bandytów za składowiskiem, też nie gości facetów o pożądanych nazwiskach. To samo przy bagnie, a później w prawo od zwałowiska z anteną. Ani trupy w hangarze, ani przy elektrowozie ich nie ma. Próbowałem, czy nie pojawią się przy drugim wejściu, gdy idziemy do Baru. Też nic. Za radą de Vries, wgrałem się na Agroprom. Tam przy wejściu do podziemi był bandzior Faja. I żaden inny. Przy wyściu z Agropromu też nikogo. Coś mam pecha do tego moda. Wszystkim hula, a mnie nie. Frycowe dla świeżaka :verymad: ? Skoro tak mi się to skomplikowało, to mam pytanie i prośbę. Pytanie: Czy nie zebranie wszystkich cyfr i nie znalezienie schowka Siemienieckiego, uniemożliwi dalszą grę ( przerwie fabułę ), czy tylko stracę trochę zabawy. Bo jeśli fabuła będzie zerwana, to szkoda brnąć dalej. Druga część pytania to, czy otwarcie schowka warunkuje posiadanie tych czterech cyferek w PDA. Bo jeśli nie to: Prośba o podanie tej od Pogrzebacza. Drugą już mam. A gdzie 3 i 4 tej szukać, wiem. Edited August 31, 2012 by kondotier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted August 31, 2012 Report Share Posted August 31, 2012 Nie rezygnuj. Fabuła nie będzie zerwana.Patrz PW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
de Vries Posted August 31, 2012 Report Share Posted August 31, 2012 Jak pisze Cichy. Ja zaczynałem moda z pięć razy. Może po prostu idż według fabuły, a sami Ci się nawiną pod lufę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted August 31, 2012 Report Share Posted August 31, 2012 @ kondotier Skoro wcięło Ci tego kolesia od tej cyfry kodu, spróbuj zrobić tak jak opisałem poniżej Otwórz notatnikiem plik: "task_manager.script" znajdujący się w folderze: gamedatascripts. W nim szukasz sekwencji kodu: function action_task_reward(actor, npc, p1, p2) get_random_task():task_reward(npc, actor, p1, p2) end i dopisz jedną linijkę kodu, zmieniając go, by wygladał tak: function action_task_reward(actor, npc, p1, p2) get_random_task():task_reward(npc, actor, p1, p2) db.actor:give_info_portion("kod_sem2") end Następnie po załadowaniu sejwa idź do dowolnej postaci NPC, która daje tzw kwesty cykliczne (Sidor, Barman, Woronin, Łukasz) i wykonaj dowolny kwest cykliczny, który ona zleca. W momencie wykonania kwestu (jak klikniesz na frazę "Wykonałem to zadanie" w dialogu) powinieneś otrzymać brakujący kod. Sprawdź w PDA i napisz czy zadziałało ;) Samo podanie przez kogoś Ci tej cyfry nic nie da, ponieważ gra sprawdza czy GG otrzymał odpowiednioą "infoporcję" - jak jej nie ma, to schowek i tak się nie otworzy, lub Mądrala nie będzie chciał na temat schowka z Tobą gadać. Ten myk co napisałem powyżej pozwala otrzymać tą infoporcję, a cyfra powinna pokazać się w PDA ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted September 1, 2012 Report Share Posted September 1, 2012 (edited) Dokonałem zmiany w pliku. A nawet jak to nic nie da, skoro można grać bez znalezienia tego schowka, pogram jak długo się da. Wcześniej spróbuję wejśc na Wysypisko od sejwa w Kordonie. Może to coś zmieni. A co jest w tym schowku? Edited September 1, 2012 by kondotier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted September 1, 2012 Report Share Posted September 1, 2012 Gra warta świczki... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted September 1, 2012 Report Share Posted September 1, 2012 A nawet jak to nic nie da, skoro można grać bez znalezienia tego schowka, pogram jak długo się da. Schowek to zadanie poboczne i nie musisz go szukać. W modzie jest dobry sprzęt, a zawartość schowka psuje równowagę gry. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted September 1, 2012 Report Share Posted September 1, 2012 Screen cichego pochodzi z wersji RUS moda ;) W polskiej wersji moda nankombinezon znajdowany w schowku Siemieckiego ma zmieniony znacznie wygląd zewnętrzny. Parametry zostały bez zmian. Polecam popatrzeć po jego założeniu na GG z widoku TPP. Jest jazda ! ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted September 1, 2012 Report Share Posted September 1, 2012 No to mam dylemat, szukać nie szukać - oto jest pytanie . To zawartość dość kosmiczna. A dwa autorytety mają odrębne zdania :whistling: . Yurek - czy po zrobieniu kwestu, który pozwoli mi uzyskać brakująca liczbę, zostawić ten zmieniony plik i on nie będzie przeszkadzał w innych kwestach, czy wrócić do pierwotnego? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted September 2, 2012 Report Share Posted September 2, 2012 Jak zadziała, to możesz go zostawić. Dla gry nie ma znaczenia ile razy dana infoporcja została otrzymana. To system zero-jedynkowy, czyli albo coś jest, albo nie ma ;) Schowka Siemieckiego zdecydowanie zalecam szukać, ale nie jest on niezbędny do ukończenia moda. A tak przy okazji - wczoraj podczas gry znalazłem ten fragment kodu do schowka przy zwłokach bandyty Pogrzebacza, który znajdował się na Agropromie, przy wejściu do Podziemii Agropromu :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.