Jump to content

Schowek Siemieckiego


kecaw
 Share

Recommended Posts

Postanowiłem się wybrać w to ustronne miejsce lecz obawiam się że po wizycie tam zepsuję sobie fabułę. Odpowiedź dlaczego jest prosta ponieważ mam tylko jedną cyferkę kodu. Wiem gdzie szukać trzech pozostałych ale omijam buga przechodząc od pewnego razu po raz drugi. Nie wiem jak się rozgrywka zakończy więc chciałbym zapytać czy mogę iść i wstukać kod który już znam? Nic się nie popsuje?

Link to comment
Share on other sites

By zamek zadziałał potrzebny jest dialog z Mądralą na Kordonie, który odda nam ostatnią z potrzebnych cyfr kodu... 4 cyfry znajdujemy z biegiem fabuły w kolejności... Bandyta Frajer, lub Pogrzebacz Bandyta w Exo... którego trzeba zabić podczas wycieczki z grupą Tango na Kordon Oleg Tango ... da cyfrę i podpowie, że kolejną ma któryś weteran Mądrala...ostatnia cyfra kodu i dialog o schowku

Link to comment
Share on other sites

Schowek Siemieckiego może być otwarty tylko i wyłącznie kiedy w PDA będą się znajdować cztery cyfry. Będziemy je mieć po rozmowie z osobami które wymienił @Malakas. Znajduje się on na Radarze - ale tego też dowiadujemy się z dialogów i info pojawia się w PDA.

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

U mnie żadnego buga nie miałem.

Edited by cichy
Link to comment
Share on other sites

Gdzie mogę spotkać Frajera? Najwidoczniej gdzieś go przegapiłem :/ Co do buga to omijam takowy bug: Zrobiłem zadanie dla Sidorowicza z kontrolerami, wyleczyłem się i poszedłem na Przedsionek. By się dostać trzeba iść na Bar do tego bąbelka i tak też zrobiłem. Niestety po pojawieniu się w barze dostałem szybką wiadomość że mam buga i muszę wczytać ostatnio zapisaną grę... Próbowałem różnie i nic nie pomogło. Zrobiłem więc tak że zignorowałem ten błąd. Wróciłem z przedsionka i otrzymałem od doktora zadanie na ciało Ducha i tą egzę. Poszedłem na Wysypisko i tam otrzymuję fatal error taki jaki dostał Malakas. Save się psują a podczas przechodzenia na inne lokacje z Wysypiska (bo gra się nie wyłącza mimo buga, widzę go w konsoli) ładowanie poziomu zatrzymuje się na synchronizacji i stoi. Tego buga omijam bo założyłem że może źle mi się potoczyło na Wilczym Legowisku. Próbuję więc inną wersją i może zadziała.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tłustym drukiem w poradniku jest informacja, że przechodząc z Baru do Kordonu należy zabrać egzo z bandyty ( Dimon Dłuto) i dostanie się część kodu do schowka Siemiatyckiego. No i że, ma przeżyć Mądrala. Trzykrotnie powtórzylem ten fragment gry, Mądrala za każdym razem przeżył, egzo wziąłem ( nareszcie można coś dźwignąć), ale o kodzie ani mru mru. Żadnej informacji na ekranie ani w historii. Jestem w wiosce, Mądrala dostał zaktywizowany GPS. Mam pytanie. Ciągnąć grę dalej, czy coś jest sknocone i trzeba powtórzyć?

Link to comment
Share on other sites

Nie czekając na podpowiedzi, wgrałem Wysypisko. Zamiast od razu gnać po nadajnik, zacząłem szukać kwestowych bandytów. Pierwszych 4., utłukłem przy Pchlim Targu, bo tam mi uciekli. Nic. Następnych przy tunelu. Wg Cichego tu powinni być, a nie było. Obleciałem już ze trzy razy całe wysypisko, bandytów natłukłem co niemiara, pod moją nieobecność w hangarze zginął handlarz Woroniec i reszta oprócz Kulinara. Była emisja, widziadła izombi, Dimon przeprowadził się do hangaru ( w czasie emisji ). A Frajera czy Pogrzebacza ani śladu. W dzienniku też pusto, mimo że, każdy trup, bandyta nie bandyta był obejżany, Tyle, że kasy nazbierałem sprzedając łupy z każdego obiegnięcia. Gdzie tych typków jeszcze szukać? Już prawie dobę gry jestem na Wysypisku.

Link to comment
Share on other sites

Zastosowałem się do wszystkich rad. Trochę mi to zajęło czasu, a efektów nie dało.

malakas - na składowisku samochodów ( bo to chyba nazywasz parkingiem - tam działał Bies ) mam tylko trzy trupy, ( 1 staker i 2. bandytów ) stalker nie nazywa się Nowikow. Obojętnie czy wszedłem zaraz z lasku, czy od drugiej strony. Atakują tylko trzy psy. Obóz bandytów za składowiskiem, też nie gości facetów o pożądanych nazwiskach. To samo przy bagnie, a później w prawo od zwałowiska z anteną. Ani trupy w hangarze, ani przy elektrowozie ich nie ma. Próbowałem, czy nie pojawią się przy drugim wejściu, gdy idziemy do Baru. Też nic.

Za radą de Vries, wgrałem się na Agroprom. Tam przy wejściu do podziemi był bandzior Faja. I żaden inny. Przy wyściu z Agropromu też nikogo.

Coś mam pecha do tego moda. Wszystkim hula, a mnie nie. Frycowe dla świeżaka :wacko: :verymad: ?

Skoro tak mi się to skomplikowało, to mam pytanie i prośbę.

Pytanie: Czy nie zebranie wszystkich cyfr i nie znalezienie schowka Siemienieckiego, uniemożliwi dalszą grę ( przerwie fabułę ), czy tylko stracę trochę zabawy. Bo jeśli fabuła będzie zerwana, to szkoda brnąć dalej.

Druga część pytania to, czy otwarcie schowka warunkuje posiadanie tych czterech cyferek w PDA. Bo jeśli nie to:

Prośba o podanie tej od Pogrzebacza. Drugą już mam. A gdzie 3 i 4 tej szukać, wiem.

Edited by kondotier
Link to comment
Share on other sites

@ kondotier

Skoro wcięło Ci tego kolesia od tej cyfry kodu, spróbuj zrobić tak jak opisałem poniżej

Otwórz notatnikiem plik: "task_manager.script" znajdujący się w folderze: gamedatascripts.

W nim szukasz sekwencji kodu:


function action_task_reward(actor, npc, p1, p2)
get_random_task():task_reward(npc, actor, p1, p2)
end

i dopisz jedną linijkę kodu, zmieniając go, by wygladał tak:


function action_task_reward(actor, npc, p1, p2)
get_random_task():task_reward(npc, actor, p1, p2)
db.actor:give_info_portion("kod_sem2")
end

Następnie po załadowaniu sejwa idź do dowolnej postaci NPC, która daje tzw kwesty cykliczne (Sidor, Barman, Woronin, Łukasz) i wykonaj dowolny kwest cykliczny, który ona zleca.

W momencie wykonania kwestu (jak klikniesz na frazę "Wykonałem to zadanie" w dialogu) powinieneś otrzymać brakujący kod. Sprawdź w PDA i napisz czy zadziałało ;)

Samo podanie przez kogoś Ci tej cyfry nic nie da, ponieważ gra sprawdza czy GG otrzymał odpowiednioą "infoporcję" - jak jej nie ma, to schowek i tak się nie otworzy, lub Mądrala nie będzie chciał na temat schowka z Tobą gadać. Ten myk co napisałem powyżej pozwala otrzymać tą infoporcję, a cyfra powinna pokazać się w PDA ;)

Link to comment
Share on other sites

No to mam dylemat, szukać nie szukać - oto jest pytanie :ohmy: . To zawartość dość kosmiczna. A dwa autorytety mają odrębne zdania :whistling: .

Yurek - czy po zrobieniu kwestu, który pozwoli mi uzyskać brakująca liczbę, zostawić ten zmieniony plik i on nie będzie przeszkadzał w innych kwestach, czy wrócić do pierwotnego?

Link to comment
Share on other sites

Jak zadziała, to możesz go zostawić.

Dla gry nie ma znaczenia ile razy dana infoporcja została otrzymana. To system zero-jedynkowy, czyli albo coś jest, albo nie ma ;)

Schowka Siemieckiego zdecydowanie zalecam szukać, ale nie jest on niezbędny do ukończenia moda.

A tak przy okazji - wczoraj podczas gry znalazłem ten fragment kodu do schowka przy zwłokach bandyty Pogrzebacza, który znajdował się na Agropromie, przy wejściu do Podziemii Agropromu :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity