Yurek Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Z każdym dniem jest coraz mniej linii do przetłumaczenia.Robimy plik, który liczy sobie ponad 17 000 linii.Tego nie da się zrobić ot tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Aha...bo zaczynam dostawać pypcia na języku powoli :D No cóż, poczekam grzecznie, z rączkami na kołdrze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Kończę testy BETY polonizacji. :DZa kilka dni będzie gotowa do wrzucenia na serwer i udostępnienia (no i grania ;)) 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 @Yurek wam jeszcze nie napisał (to chyba się lękał nerwowych), że mod jest tak skonstruowany, że każdą decyzję, trzeba dobrze rozważyć, by potem nie żałować. Radzę dokładnie czytać dialogi. Wiadomo, podstawkę każdy stary gracz zna, więc nie czyta wszystkiego i to może się i tu udzielić, a to może mieć skutki katastrofalne na cały ciąg gry. Przed rozpoczęciem gry, odwiedzamy salon apteki i nabywamy (dla siebie, nie dla GG - on tu ma dość spory zasób) pokaźny zestaw antynerwowy (piwsko i faje, skutecznie tu nie pomogą), dodatkowo dwie klawiatury i myszki, na wypadek, gdyby to zaczęło wszystko z jakichś powodów latać po pokoju. Zapewne ukaże się komunikat w opisie moda, że jest wyłącznie dla dorosłych graczy, gdyż zawiera sporo niemoherowych słów, czyli niecenzuralnych. Życzymy Wam udanych łowów. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0zeN Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Gratulacje dla tłumaczy za spolszczenie tak dużego moda, nie mogę się doczekać :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 metek58 Przed rozpoczęciem gry, odwiedzamy salon apteki i nabywamy (dla siebie, nie dla GG - on tu ma dość spory zasób) pokaźny zestaw antynerwowy. Eee, nie jest aż tak źle. Jak prawdziwy stalker, samotnie przebijałem się przez zadania moda, musząc na dokładkę borykać się z jego językiem. I nie tylko wulgaryzmami. Z zagadek, na które trafimy w modzie, rozwiązana była tylko jedna. Pozostałych bez papieru i ołówka ( ale to kwestia różnic kodowania znaków ) nie dawało się rozwiązać. Po spolszczeniu, tego problemu nie będzie.Ale go skończyłem, a mysz i klawiatura nie ucierpiały. Za to została satysfakcja, ukończenia dobrego ale i trudnego moda.Ci co go uruchomią, nie pożałują :yes: :thumbsup: . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 16 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Prace i wstępne testy BETY polonizacji zakończone :DPolonizacja do pobrania z linku dodanego w pierwszym poście.Zajęło nam to trochę czasu, ale był to chyba najtrudniejszy dotychczas do przetłumaczenia mod - chwilami musieliśmy się posiłkować pomocą ukraińskiego "native speakera", żeby sobie poradzić...Moda w wersji PL da się ukończyć, a nawet wyleczyć Korsarza (ci co zagrają, będą wiedzieli o co chodzi ;)) Ekipa polonizująca w składzie: Yurek, Metek58 i Smox, życzy wszystkim udanej zabawy podczas grania. PS. - Czytajcie uważnie dialogi i rozważnie odpowiadajcie swoim rozmówcom. Konstrukcja niektórych dialogów jest taka, że można wybrać jedną z kilku odpowiedzi. Od was będzie zależało, czy pójdzie Wam łatwiej, czy też "jak po grudzie" :D 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0zeN Opublikowano 16 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Jeszcze raz gratuluje tłumaczom, dobra robota :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 (edytowane) Kilka rad na dobre rozpoczęcie moda.Na początku gry, wykonujemy dokładnie polecenia jakie od niej dostajemy. Każdy punkt, do którego musimy dotrzeć, jest zaznaczany na mapie. W ten sposób docieramy do Czecha, wykonujemy jego wskazówki, wracamy na Skadowsk i idziemy do Faraona. Od tego momentu, możemy pozwolić sobie na zadania poboczne i szukanie schowków.Mamy trzy rodzaje schowków. Jedne wskazywane w dialogach i należy je tam szukać. Drugie, znacznik położenia pojawi się po kliknięciu na pendrajwa znalezionego przy martwych NPC. Trzecie, to rozrzucone po całej lokacji plecaki, z ciekawą zawartością. Bardzo trudne do przypadkowego znalezienia. Radzę skorzystać z poradnika na rus forum ( link do niego w #104 ) i szukać wg screenów - najlepiej znacznikiem na mini mapie.WAŻNE !!! Nie zabijamy bandytów na podstacji, by nie stracić kawałka dobrego wątku. Gdy ich zbijemy, gra pójdzie dalej, ale będą nieścisłości w dialogach.Artefakty Iluzjon i Donor spawnują się losowo w rożnych anomaliach. Tam gdzie ja miałem Iluzjona, Hobby miał Donora, a gdzie ja Donora, on nic nie miał. W poradniku, kilka miejsc możliwego spawnu + opisy w moich postach i Hobby`ego.Uleczcie Korsarza - mnie z przyczyn "techniczno-językowych" się to nie udało. Może być coś ciekawego.Zaś Ci którym się to nie uda, też nie będą z tego powodu płakać.Od początku gry zbieramy "złom" i gromadzimy na Skadowsku. Przyda się nam po pewnym czasie gry ( czytać dokładnie dialogi z Kardanem ). Także przy korzystaniu z zestawów samo-naprawczych.Przed pierwszym skorzystaniem z racji całodobowych ( są dwa rodzaje ) zróbcie zapis i popraktykujcie wyjmowanie częściami i wszystkiego od razu. U mnie jedna z nich ( nie pamiętam która ), po wyjęciu jednego przedmiotu, znikała jakby została cała zużyta. Uwaga ! Czekolada wprowadzona o slotu szybkiego użycia, u mnie powodowała wylot. Jest za duża. Może polonizatorzy to usunęli.Więcej rad nie potrzeba, wystarczy czytać i intuicja.Do dzieła stalkerzy - sukces przed nami. Dodano: Poradnik ze screenami jest w # 73 od cichego !! Edytowane 16 Marca 2013 przez kondotier 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 16 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 @Yurek, sprawy do Ciebie. 1-sze. Promo: Ewentualne dodatki są jakieś?2-sze. Promo: Może Tracker utworzyć na błędy, skoro to taki duży projekt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 16 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 @ Junx Ad.1 Chyba tylko latarki i zima są z dodatkówAd.2 W zgłoszeniu polonizacji napisałem Portalsowi, że w trackerze przydałby się temat na błędy (usunąłem ich już cąłkiem sporo, ale na pewno jeszcze jakieś się znajdą - w każdym bądź razie nie będą one miały wpływu na grę) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 16 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Ewentualne dodatki na własna odpowiedzialność rozumiem, spróbuje AF3 dodać, może coś wyjdzie z tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 (edytowane) Nałożyłem polonizację i rozpocząłem nowa grę.I przytrafiło mi się coś, co może przytrafić każdemu ( przy wcześniejszych grach tego nie miałem ). Nastąpił spawn mutantów koło pierwszego kwestowego NPC (psy i nibypies ), uniemożliwiający przeprowadzenia dialogu. Również w tartaku mutanty ( dziki ) zabiły dowódcę, bez dialogu z którym gra nie ruszy. W takim przypadku, jedynym wyjściem jest rozpoczęcie gry od nowa. Dowódcy nie jesteśmy w stanie uratować.I przy okazji. W inwentarzu mamy apteczkę. Ale jest to rzeczywiście apteczka, w sobie mieszcząca bandaże i środki lecznicze. Trzeba je z niej wypakować do plecaka, a dopiero wtedy pojawią się w slotach szybkiego wyboru. Nie spodziewając się mutantów, nie wypakowałem jej i nim to zrobiłem, krew mi wyciekła. Nawet wejście do inwentarza nie pomoże.To samo z racją żywnościową. Bez rozpakowania, nieużyteczna.Trzeba pilnować, aby w slotach zawsze były wypakowane rzeczy. Zróbcie to, przed podejściem do pierwszego NPC.Po znalezieniu schowka agenta ( zaznaczony na mapie po rozmowie z dowódcą ), nie idziemy od razu do wskazywanego kolejnego punktu najkrótsza droga, ale wzdłuż brzegu bagienka, aż do tunelowego połączenia z bagnem. Kogoś tam znajdziemy.Jeśli w trakcie początku dialogu z Achilesem trafi się emisja, przerywamy rozmowę i ukrywamy w końcu kanału. Tego co tam znajdziemy, nie sprzedajemy ! Po emisji wracamy do dialogu. Inne dodatki, no może tylko oprócz zmiany na zimę, naprawdę nie są w tym modzie potrzebne. Sam w sobie ma wiele smaczków. Yurek - czy patch w pobieralni, to ten sam który był przed wstawieniem polonizacji, czy jakiś nowy? Dorzuciłem polonizację na ta gamedatę jaką miałem, grając po rus. Stracę coś? Edytowane 16 Marca 2013 przez kondotier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0zeN Opublikowano 16 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Mam problem, po akcji w tartaku (rozmowa z dowódcą i spawn pijawek) wybiłem wszystkie (chyba) i zadanie nie zostało zaaktualnione, a mnie przeniosło koło tych wyciągarek czy tam dźwigów (to miejsce gdzie w podstawce Wstrząs popełnił samobójstwo) i nie wiem co robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 16 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 @Fr0zeN, spróbuj pójść sam do tego dowódcy. W opcjach rozmowy z ocalałym oddziałem, pokombinuj tak, aby oni poczekali na Ciebie i dowódcę. I tak zostaniesz ostrzelany po przyjściu z dowódcą, więc się przygotuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 16 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Jakby ktoś chciał wiedzieć to narzędzia dla Kardana w Zakładzie znajdują się tutaj:http://img542.imageshack.us/img542/7144/ssjulian031613224012zat.jpg 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Fr0zeN - w modzie są takie niewidzialne teleporty. W Tartaku i Imuzirodnoje ( pierwszy domek z prawej, patrząc od drogi ). Ale nie mają stałego punktu docelowego. Ten jest rożny. Są one, dla uzasadnienia wiadomości jakie będziesz później o Zonie otrzymywał. Wgraj sava po zabiciu pijawek i nie chodź z prawej strony komina. Dla zadania, idziesz przez bramę, z lewej strony sągów drzewa. Zapamiętaj gdzie on był w Tartaku, bo wg poradnika ze screenami ), trzeba tam będzie wrócić.Jeszcze coś podobnego spotka cię w późniejszej grze, ale tam przerzuty będą w wyniku dialogów, na właściwe dla scenariusza miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 17 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 @ kondotier Patch ten sam - numer 4.Pod taka wersję była robiona polonizacja - co nie znaczy, że nie poprawiłem paru błędów, które znalazłem podczas polonizacji ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 17 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 @sedoro, niekoniecznie tylko w tym miejscu. Ja znalazłem na Izumrudnoje - pod jednym z krzaków pomiędzy domkami. Mogą też pojawić się w Żelaznym Lesie, koło starego fragmentu wentylacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 17 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 (edytowane) Tak jsem konečně našel narzędzia dla Kardana.Zjistil jsem že se asi nespawnuje po přijetí úkolu ale až promluvíte s osadníky Skadovska.Po obdržení úkolu jsem prohledal všechny tři lokace a nic.Po rozmluvě se stalkery na Skadovsku se objevily v Utilizacii.Dotaz-jsou v tomto díle ještě další narzędzia dla Kardana č.2 a č.3?Jestli je mám hledat nebo ne.Mám jen jeden problém s úkolem pro Žwaveho.Když jsem našel jeho dodavatele a po domluvě mu zaplatil 5000 za pistoli,neobjeví se v dialogu se Žwavym možnost pistoli mu odevzdat.Úkol se tím pádem nezapíše jako splněný.Musím dodavatele zastřelit? edit:Takže v zatonu je pouze jedno narzędzia dla Kardana.Je to napsáno v osobním počítači v nápovědě. Edytowane 17 Marca 2013 przez Hobby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 17 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 @metek58Chciałem pokazać dokładne miejsce spawnu w Zakładzie Utylizacji, co tez napisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Narzędzia dla Kardana:1. W Żelaznym Lesie - screen w rus poradnik.2. W Oczyszczalni - post Sedoro.3. W Imuzirodnoje a. Widok krzaków i domku przy którym się znajdują.http://www.sendspace.pl/file/038ed28e53d1c82efaad48e b. Widok narzędzi - do wzięcia z każdej strony krzaka.http://www.sendspace.pl/file/a82574aa30d3eaf869997b5 Moda powtarzam, bo poprzednim razem już na samym początku, zamiast bandytów na podstacji nakarmić, ja ich wytłukłem. Straciłem, widzę to w powtórce, sporo ciekawej gry. I okazało się, że i trochę trudniejszej.Mogę powiedzieć, że losowość sprzętu w skrytkach i u zabitych NPC, jest bardzo duża. W poprzednich grach, na tym etapie co jestem teraz, miałem cały arsenał broni i skafandrów, oraz kupę forsy. Tym razem jestem obdarowywany raczej skromnie. Np. w skrytce Korsarza miałem poprzednio Ak i 2500 szt. amunicji, a teraz tylko inną broń, ale amunicji do niej, o innym kalibrze niż 5.45 i 5.56, zero. Ale to co jest, całkowicie wystarcza do prowadzenia swobodnej, bezstresowej gry.A i tym razem, moja zdolność jako medyka, też była nie wystarczająca. Może na koniec gry wrócę do tej sytuacji i poeksperymentuję, chyba że, ktoś to zrobi wcześniej i udostępni rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 17 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 V úkolu pro Žwaweho "najdi zásobovatele" jsem vyzkoušel všechny tři varianty (15000 t,zastřelit a 5000 t)ale ani při jedné se mně neobjeví v dialogu se Žwawym možnost předání pistole Piernac.Má někdo nějaký nápad jak úkol ukončit? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 17 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 W modzie jest pewien błąd polegający na tym, że jedno z miejsc spawnu artefaktu Iluzjon potrzebnego w kweście dla Pilota, spawnuje się pod Pogłębiarką i za nic nie daje się go stamtąd wyciągnąć. Patch do polonizacji, do którego link jest podany w pierwszym poście, poprawia ten błąd, ale artefakt zespawnuje się na nowym miejscu po wgraniu sejwa sprzed wzięcia kwestu od Pilota (albo od rozpoczęcia nowej gry).Ci, którzy już grają, a nie znajdą tego artu gdzie indziej, powinni skorzystać z małego cheatu z linka: http://yadi.sk/d/Uj_vt16d3L1U6 - po jego zainstalowaniu, należy iść do Brody na Skadowsk i kazać mu wyłączyć radio - czasem nie zadziała od razu - trzeba kazać mu włączać i wyłączać radio, aż da nam artefakt ;-) @ Hobby Spróbuj pogadać ze Żwawym w godzinach wymienionych w Poradach Yurka ;)Ja dostawcę oszczędziłem i zaprowadziłem w pobliże anomalii Topiel i wtedy kwest przebiegł bez problemów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 17 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 @Yurek, to super rozwiązanie, ale znając ludzką mentalność, to te radio Broda będzie włączał i wyłączał ze setkę razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.