kondotier Opublikowano 27 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 (edytowane) Uruchomiłem grę z zapisu po pierwszym etapie zadania. Blisko było do Żelaznego Lasu, więc poszedłem i na podstawie poradnika znalazłem narzędzia dla Kardana. Już tam szukałem wcześniej, ale chyba byłem o przysłowiowy "krok za daleko". A na nie trzeba prawie wejść. A zadanie ze snorkami jest obocznym, zastępuje zadanie na chimerę w CoP. Chyba można go sobie podarować, jak będą z nim problemy. A problem chyba zaczął się, jak po zniszczeniu snorków w drugim etapie zaatakowały mnie Nibypsy. Po ich zabiciu, informacja o podwyższeniu rangi, która w innych przypadkach po chwili znikała, towarzyszyła mi aż do następnego etapu gdzie nastąpił wylot. Właśnie savów z tego drugiego etapu nie dało się uruchomić. A co do dialogów. Nawet gdy są trzy możliwości, to bez względu na wybraną, dalszy ciąg jest jednakowy - za wyjątkiem rezygnacji - robiłem rozmowy z wyborem każdej opcji, zapisywałem i wracałem do zapisu sprzed rozmowy i apiat' od nowa. Na koniec wybierałem tą najkorzystniejszą przy zadaniach dodatkowych, a przy fabule było obojętne. Przynajmniej na pierwszym etapie gry ( do rozmowy z Faraonem ), powinno się zachować kolejność podchodzenia do kwestowych NPC, w celu uniknięcia niepotrzebnego biegania po całej mapie. Dalej już można swobodniej. Warto szybko i z mała ilością kasy iść do bazy Wolności w Leśniczówce, bo za wejście musimy wartownikowi zapłacić haracz. Mnie wziął połowę tego co miałem. Nie wszystko co w poradniku, jest prawdziwe. Chyba działa jednak losowość. Arte "Iluzion" pokazywany jest na pogłębiarce (Ziemsnariad), a ja znalazłem go w anomalii "Kocioł". Jeszcze nie sprawdzałem, ale tam może być drugi, ważny dla fabuły artefakt "Donor". Bez tych dwu arte, nie ma przejścia do Janowa. A skoro ruszyłem i wiem co gdzie należny szukać, to spróbuję uzyskać możliwość przejścia na Janów, bo wg poradnika, chyba na Zatonie 1 cz. moda się kończy. metek58 - mam taką sugestię dotycząca cen dwu opcji. Oczywiście, tłumacze mogą mieć inne zdanie. 1. Cena racji żywnościowych ( obu ), ma chyba o jedną cyfrę za dużo. Przykład: Najwyższa nagroda jaką otrzymałem, to 5 000. Najdroższy sprzedany karabin - 1 500. Cena kamizelki kuloodpornej u handlarzy ok. 8 000. Racja żywnościowa 12 000. 2. Chełm u trzeciego ( nowego handlarza ) kosztuje aż 45 000. Stanowczo za dużo, w porównaniu z inną bronią. Reszta cen, szczególnie w relacji sprzedaż kupno broni, też rozwarstwiona, ale broni można sobie nazbierać, więc nie problem. Od przyjęcia zadania na narzędzia dla Kardana, zbiera on broń wysoko uszkodzoną ( ma u siebie taki sejf przy wejściu ), a za to taniej naprawia taką samą. Możemy tez u handlarza Wolności kupić ( lub znaleźć w plecakach zabitych stalkerów ) zestawy samonaprawcze. Czasem naprawa nim kosztuje mniej niż u Kardana. Przykład: Naprawa SWD u Kardana - 15 000, zestaw samonaprawczy 10 000 ( przy posiadaniu dwu uszkodzonych może być taniej, jest taka opcja ). Wracam do gry, napiszę jak się problemy rozwiązały. Podbicie tematu: Po ruszeniu z grą w Żelaznym Lesie, nie poszedłem na snorki, a do Kardana. Te były następne, ale już następnego dnia w grze, no i podszedłem do nich z drugiej strony. Coś jest z tym etapem moda, bo znowu wyleciałem po zabiciu mnie ( wystarczają GG dwa zadrapania i ginie sic! ). Zacząłem od sava gdy ich nie widać i poszło. Ale tym razem nie dałem się zabić. Zapisy o randze znikały prawidłowo. Były jeszcze dwa etapy zabijania snorków i nic się nie stało ( nie ginąłem ! ). Wykonałem jeszcze kilka możliwości grania, mod robi się coraz ciekawszy, ale utknąłem na artefakcie Donor. Na rus forum też jest pytanie o niego. Czekam aż tam odpowiedzą. Chyba że gdzieś w skryptach znajdą tłumacze, miejsce jego spawnowania. Musi to być anomalia elektryczno-ogniowa, lub elektryczno-chemiczna. Taka jest wskazówka szukania. Daje ją Locman. Ale już teraz mogę powiedzieć, że nawet gdy 1 cz. to tylko Zaton, to warto się w nią pobawić. Duża frajda. Jeśli Panowie tłumacze mieliby życzenie otrzymać ostatniego sava, to mogę wstawić tu, lu na PW. Dodano. W końcowym dialogu Gonty z Nursałem, po zlikwidowaniu snorków, jest błąd logiczny. Albo Gonta musi mieć dialog niedowierzania, albo zmienić Nurasłowi, aby o to nie pytał. Edytowane 27 Stycznia 2013 przez kondotier 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Dodatek do cz.1 moda... Autor:Crazy_Stalker Zmiany graficzne -zastosowano AF3 CrommCruac; -apokalipsis III; -Misery; Zmiany w konfiguracji -zmieniono dźwięki i tekstury; -poprawiono parametry broni w stronę hardcore; -zwiększono spawn mutantów; -zmiany na początku rozgrywki: inne lepsze wyposażenie LINK:http://disk.yandex.c...BWHBawAHOpdtn8= SCREENY ŹRÓDŁO:http://ap-pro.ru/forum/94-3912-1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Polonizacja tego moda ruszyła pełną parą, choć mam utrudnienia z dostępem do kompa, z powodu rozpoczęcia się na Dolnym Śląsku ferii zimowych. Syn toczy walkę ze mną o dostęp. Dziwne, ja ulegam. Pogratulować @metek58 ..Ty to masz cierpliwość do tłumaczenia. Walka z synem nie ma sensu i tak wygra... . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Tu niby się zgadzam, @malakas, ale udaję opór, by nie myślał, że tak łatwo wygrać ze starym Renegatem. :thumbsup: A swoją drogą, mam usprawiedliwioną absencję u chłopaków, bo jakby nie było, mogą wywalić na twarz z roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 metek58 - nie natrafiliście gdzieś podczas tłumaczenia, na wskazówkę o spawnie artefaktu Donor? Pytanie o niego było też na rusforum, ale zniknęło. A do skończenia gry i możliwości przejścia do Janowa ( lub nie, bo i tak na razie może być ) został mi tylko ten jeden artefakt dla Locmana. Przynajmniej raz byłbym pierwszy. A i tak czekam na finał polonizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Przykro mi, @kondorier, jeszcze nie spotkałem nic na temat tego artefaktu. Może koledzy coś wyniuchają, to podrzucą jakąś radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 @ kondotier Donor spawnuje się podczas brania kwestu od Pilota (Locmana) na zebranie artefaktów. Poniżej masz trzy możliwe pozycje spawnu na Zatonie: ("af_eye",-435.33309936523,-8.2966356277466,152.60559082031,130848,260) ("af_eye",-470.89443969727,-7.7679867744446,188.26802062988,87281,16) ("af_eye",-434.17248535156,-8.1672868728638,208.28636169434,87281,16) Info jak wyznaczyć pozycję GG w STALKERze znajdziesz łatwo w necie ;) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 (edytowane) Yurek - wziąłem to zadanie od Locmana, stąd wiem, że trzeba tego Donora znaleźć. Jest w jakiejś anomalii z temperaturą i latającymi ognikami. W Kotle znalazłem ten drugi ( Iluzjona ), więc on odpada. Na Ziemsnariadie ( Pogłębiarka ), gdzie wg poradnika powinien być Iluzjon, też nie ma. Został Cyrk i Żelazny Las. Były tam inne, ale nie ten. A co do pozostałej rady, to jestem w tym za cienki, aby to rozszyfrować :wallbash: . Potrzebuję "pokazania miejsca spawnu palcem" :yes: . Ale jak nie znajdę po rosyjsku, przeboleję i znajdę po polsku . Sądzę, że już niedługo, bo już druga część (prolog ) moda się szykuje. Dodano: Panowie tłumacze, pisałem wcześniej, ale chcę przypomnieć. Czekolada wprowadzana do slotu szybkiego użycia powoduje wylot. Chyba jest za duża. Edytowane 2 Lutego 2013 przez kondotier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 @ kondotier To stary i niereformowalny błąd wszystkich SGMów - próba wstawienia w szybki slot czegoś co ma więcej niż jedno okienko w ekwipunku = wylot. Zauważ, że te trzy koordynaty są dość blisko siebie - ja bym szukał uważnie gdzieś w pobliżu tego "Iluzjona" - a przynajmniej w tej samej anomalii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Byłem tam parę razy. Nawet teraz, gdy mam detektor pokazujący anomalie i artefakty, też nic nie mogę znaleźć. Zaskoczyło mnie też to, że post na rus forum, z pytaniem o jego lokalizację, został usunięty. Na razie bawię się LrAa, chcąc połapać się w "myśli przewodniej autora". Jak będzie polonizacja, to zamiast główkować z tłumaczeniem, zajmę się szukaniem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 @ kondotier A spróbuj go dodać do sprzedaży jakiemuś handlarzowi, albo spróbuj mojej metody z postu: http://stalkerteam.p...ra/#entry41946 Bo może się z jakiegoś powodu nie spawnuje w grze... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Dziękuję, jeśli nie znajdę uczciwie, to bym korzystał, z tej opcji za wyłączenie radia, ale muszę znaleźć właściwą nazwę tego artefaktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 @ kondotier W miejscu "mutant_krovosos_booty", "in",5 wpisujesz "af_eye", "in" a linijki kodu: dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "mutant_burer_booty", "in",3) dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "mutant_controler_booty", "in") kasujesz i będzie git ;) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Nie było git. Po opcji wyłączenia radia nie dostałem informacji o artefakcie, a mod się zbiesił i nie mogłem wyjść z opcji dialogowej. AltCtrDel. Ale daję sobie spokój z cziterką. Jak mam grać, to bez względu na trudności, chcę go znaleźć uczciwie. Po to się zabrałem za rusmod, aby coś komuś później podpowiedzieć. Usunę poprawiane pliki i polezę na nowo do anomalii. Gdzieś ta cholera musi być. Chyba że, wyprzedzą mnie chłopaki i wypuszczą wcześniej polonizację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 3 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 @kondotier, jak wiatry się nie zmienią, to radzę Ci się pospieszyć, bo zauważyłeś chyba, w jakim teraz składzie idzie ta polonizacja. Tak, że włącz turbo i lepiej skoncentruj się w poszukiwaniach, aby Twoje proroctwo nie spełniło się, bo zostaniesz w tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Sądząc że, gdzieś na początku popełniłem błąd ( zniknęła mi karta dostępu do X18 ), powtórzyłem początek. Przypuszczałem, że to może być przyczyną. Ale nie. Kartę zabrał Achilles. Czyli nie tu przyczyna. No i teraz czekam na polonizację, bo z takimi powtarzaniami to się go nauczę na pamięć i nowa gra będzie do d... :mad: Dzielę się teraz między ten mod i LrAa. No i jak w wierszyku "Osiołkowi w żłobie dano...." A od nadmiaru głowa boli :woot: . No i jak się tak staracie, to wam dam robotę. Naprawcie rację całodobową żarcia, aby nie znikała po wyjęciu tylko jednego ze składników. Ta druga, bojowa, jest w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 3 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 @ kondotier Wrzuć gdzieś do pobrania ze dwa sejwy (jeden sprzed wzięcia zlecenia od Pilota i jeden po wzięciu) - mam na dysku tego moda i zobaczę co z tym artefaktem. Dorzuć jeszcze folder "save_data" z folderu "mod_parameters", żeby w sejwie który zrobię dla Ciebie były zachowane wszystkie parametry Twojej gry ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Z sejwami nie problem, ale w folderze mod_parameters mam tylko plik mod_parametrs.ltx . Czy to o niego biega? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 4 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 OK jak nie ma to nie ma. Daj co masz. Sprawdzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Yurek - poszły na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 @ kondotier Sprawdzam co z tym artem i wg tych cyferek powinien się spawnować na obszarze tego chemicznego bagna ze strąconym śmigłowcem, które jest nieopodal Tartaku na Zatonie. Ale go tam nie ma - przynajmniej ja go nie mogę znaleźć... Ciekawe, bo coś z tymi pozycjami spawnu tak do końca nie jest w porządku Posłałem Ci na PW sejwa z tymi dwoma artami w plecaku. Możesz testować moda dalej ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 PW odebrałem, zapisy ściągnąłem. To bagno było przeszukiwane wiele razy, jak i każda anomalia, choć nie odpowiada opisowi. Dodano: Yurek - potrzebny inny save. Szczegóły na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 @ kondotier Masz nowy link na PW ;) A tak poza tym, Donor spawnuje się OK. Właśnie go znalazłem grając na Twoim sejwie - tym zaraz po znalezieniu Iluzjona ;) W rozmowie z Pilotem wspomina on, że Donor oprócz anomalii elektrycznych lubi chemiczne - czyli to bagienko z dużą liczbą chemicznych anomalii jest w sam raz. I tam go właśnie znalazłem - poniżej masz screeny na dowód: Sprawdź u siebie, może Donor ciągle tam leży i czeka na Ciebie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 7 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 (edytowane) Jak mógłbym tego nie sprawdzić! A przy okazji, mamy dwa ważne fakty do ewentualnego poradnika . Dodano. Tym razem poszedłem za dnia i dziada znalazłem. Dałem Locmanowi, ale o podróży mowy nie ma . " Nogą się ze Skadowska nie ruszy, dopóki się z Powinnością Lieszyj nie dogada". A on ze mną nie chce gadać. Pójdę więc sam, bo mi obiecali przyjęcie. Podbicie tematu: Czy oprócz mnie, jeszcze ktoś wziął się za granie? Utknąłem na kodzie do tajnego schowka Powinności. Nie mam pomysłu jak znaleźć zwiadowców, a sami do schowka przyjść nie chcą. Edytowane 6 Lutego 2013 przez kondotier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 @kondotier, inni są zapewne cierpliwi (mają może blisko do aptek ze środkami uspakajającymi) i czekają na pełne spolszczenie, tego bardzo ciekawego moda. Dobrze, że grasz i dostarczasz cennych informacji dla nas. Muszę przyznać, zawzięty na grę jesteś, jak nasz kolega @jerczi, też nie odpuści, póki nie dopnie swego w grze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.