Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Uruchomiłem grę z zapisu po pierwszym etapie zadania.

Blisko było do Żelaznego Lasu, więc poszedłem i na podstawie poradnika znalazłem narzędzia dla Kardana. Już tam szukałem wcześniej, ale chyba byłem o przysłowiowy "krok za daleko".

A na nie trzeba prawie wejść.

A zadanie ze snorkami jest obocznym, zastępuje zadanie na chimerę w CoP. Chyba można go sobie podarować, jak będą z nim problemy. A problem chyba zaczął się, jak po zniszczeniu snorków w drugim etapie zaatakowały mnie Nibypsy. Po ich zabiciu, informacja o podwyższeniu rangi, która w innych przypadkach po chwili znikała, towarzyszyła mi aż do następnego etapu gdzie nastąpił wylot. Właśnie savów z tego drugiego etapu nie dało się uruchomić.

A co do dialogów. Nawet gdy są trzy możliwości, to bez względu na wybraną, dalszy ciąg jest jednakowy - za wyjątkiem rezygnacji - robiłem rozmowy z wyborem każdej opcji, zapisywałem i wracałem do zapisu sprzed rozmowy i apiat' od nowa. Na koniec wybierałem tą najkorzystniejszą przy zadaniach dodatkowych, a przy fabule było obojętne.

Przynajmniej na pierwszym etapie gry ( do rozmowy z Faraonem ), powinno się zachować kolejność podchodzenia do kwestowych NPC, w celu uniknięcia niepotrzebnego biegania po całej mapie. Dalej już można swobodniej. Warto szybko i z mała ilością kasy iść do bazy Wolności w Leśniczówce, bo za wejście musimy wartownikowi zapłacić haracz. Mnie wziął połowę tego co miałem.

Nie wszystko co w poradniku, jest prawdziwe. Chyba działa jednak losowość. Arte "Iluzion" pokazywany jest na pogłębiarce (Ziemsnariad), a ja znalazłem go w anomalii "Kocioł". Jeszcze nie sprawdzałem, ale tam może być drugi, ważny dla fabuły artefakt "Donor". Bez tych dwu arte, nie ma przejścia do Janowa.

A skoro ruszyłem i wiem co gdzie należny szukać, to spróbuję uzyskać możliwość przejścia na Janów, bo wg poradnika, chyba na Zatonie 1 cz. moda się kończy.

metek58 - mam taką sugestię dotycząca cen dwu opcji. Oczywiście, tłumacze mogą mieć inne zdanie.

1. Cena racji żywnościowych ( obu ), ma chyba o jedną cyfrę za dużo. Przykład: Najwyższa nagroda jaką otrzymałem, to 5 000. Najdroższy sprzedany karabin - 1 500. Cena kamizelki kuloodpornej u handlarzy ok. 8 000. Racja żywnościowa 12 000.

2. Chełm u trzeciego ( nowego handlarza ) kosztuje aż 45 000. Stanowczo za dużo, w porównaniu z inną bronią.

Reszta cen, szczególnie w relacji sprzedaż kupno broni, też rozwarstwiona, ale broni można sobie nazbierać, więc nie problem.

Od przyjęcia zadania na narzędzia dla Kardana, zbiera on broń wysoko uszkodzoną ( ma u siebie taki sejf przy wejściu ), a za to taniej naprawia taką samą.

Możemy tez u handlarza Wolności kupić ( lub znaleźć w plecakach zabitych stalkerów ) zestawy samonaprawcze. Czasem naprawa nim kosztuje mniej niż u Kardana.

Przykład: Naprawa SWD u Kardana - 15 000, zestaw samonaprawczy 10 000 ( przy posiadaniu dwu uszkodzonych może być taniej, jest taka opcja ).

Wracam do gry, napiszę jak się problemy rozwiązały.

Podbicie tematu:

Po ruszeniu z grą w Żelaznym Lesie, nie poszedłem na snorki, a do Kardana. Te były następne, ale już następnego dnia w grze, no i podszedłem do nich z drugiej strony. Coś jest z tym etapem moda, bo znowu wyleciałem po zabiciu mnie ( wystarczają GG dwa zadrapania i ginie sic! ). Zacząłem od sava gdy ich nie widać i poszło. Ale tym razem nie dałem się zabić. Zapisy o randze znikały prawidłowo. Były jeszcze dwa etapy zabijania snorków i nic się nie stało ( nie ginąłem ! ).

Wykonałem jeszcze kilka możliwości grania, mod robi się coraz ciekawszy, ale utknąłem na artefakcie Donor. Na rus forum też jest pytanie o niego. Czekam aż tam odpowiedzą. Chyba że gdzieś w skryptach znajdą tłumacze, miejsce jego spawnowania. Musi to być anomalia elektryczno-ogniowa, lub elektryczno-chemiczna. Taka jest wskazówka szukania. Daje ją Locman.

Ale już teraz mogę powiedzieć, że nawet gdy 1 cz. to tylko Zaton, to warto się w nią pobawić. Duża frajda.

Jeśli Panowie tłumacze mieliby życzenie otrzymać ostatniego sava, to mogę wstawić tu, lu na PW.

Dodano.

W końcowym dialogu Gonty z Nursałem, po zlikwidowaniu snorków, jest błąd logiczny. Albo Gonta musi mieć dialog niedowierzania, albo zmienić Nurasłowi, aby o to nie pytał.

Edytowane przez kondotier
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatek do cz.1 moda...

Autor:Crazy_Stalker

Zmiany graficzne

-zastosowano AF3 CrommCruac;

-apokalipsis III;

-Misery;

Zmiany w konfiguracji

-zmieniono dźwięki i tekstury;

-poprawiono parametry broni w stronę hardcore;

-zwiększono spawn mutantów;

-zmiany na początku rozgrywki: inne lepsze wyposażenie

LINK:http://disk.yandex.c...BWHBawAHOpdtn8=

SCREENY

Dołączona grafikaDołączona grafika

ŹRÓDŁO:http://ap-pro.ru/forum/94-3912-1

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polonizacja tego moda ruszyła pełną parą, choć mam utrudnienia z dostępem do kompa, z powodu rozpoczęcia się na Dolnym Śląsku ferii zimowych. Syn toczy walkę ze mną o dostęp. Dziwne, ja ulegam.

Pogratulować @metek58 ..Ty to masz cierpliwość do tłumaczenia. Walka z synem nie ma sensu i tak wygra... :biggrin: .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

metek58 - nie natrafiliście gdzieś podczas tłumaczenia, na wskazówkę o spawnie artefaktu Donor?

Pytanie o niego było też na rusforum, ale zniknęło. A do skończenia gry i możliwości przejścia do Janowa ( lub nie, bo i tak na razie może być ) został mi tylko ten jeden artefakt dla Locmana. Przynajmniej raz byłbym pierwszy.

A i tak czekam na finał polonizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ kondotier

Donor spawnuje się podczas brania kwestu od Pilota (Locmana) na zebranie artefaktów.

Poniżej masz trzy możliwe pozycje spawnu na Zatonie:

("af_eye",-435.33309936523,-8.2966356277466,152.60559082031,130848,260)

("af_eye",-470.89443969727,-7.7679867744446,188.26802062988,87281,16)

("af_eye",-434.17248535156,-8.1672868728638,208.28636169434,87281,16)

Info jak wyznaczyć pozycję GG w STALKERze znajdziesz łatwo w necie ;)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yurek - wziąłem to zadanie od Locmana, stąd wiem, że trzeba tego Donora znaleźć. Jest w jakiejś anomalii z temperaturą i latającymi ognikami. W Kotle znalazłem ten drugi ( Iluzjona ), więc on odpada. Na Ziemsnariadie ( Pogłębiarka ), gdzie wg poradnika powinien być Iluzjon, też nie ma. Został Cyrk i Żelazny Las. Były tam inne, ale nie ten.

A co do pozostałej rady, to jestem w tym za cienki, aby to rozszyfrować :wallbash: . Potrzebuję "pokazania miejsca spawnu palcem" :yes: .

Ale jak nie znajdę po rosyjsku, przeboleję i znajdę po polsku :tongue: . Sądzę, że już niedługo, bo już druga część (prolog ) moda się szykuje.

Dodano: Panowie tłumacze, pisałem wcześniej, ale chcę przypomnieć. Czekolada wprowadzana do slotu szybkiego użycia powoduje wylot. Chyba jest za duża.

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ kondotier

To stary i niereformowalny błąd wszystkich SGMów - próba wstawienia w szybki slot czegoś co ma więcej niż jedno okienko w ekwipunku = wylot.

Zauważ, że te trzy koordynaty są dość blisko siebie - ja bym szukał uważnie gdzieś w pobliżu tego "Iluzjona" - a przynajmniej w tej samej anomalii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem tam parę razy. Nawet teraz, gdy mam detektor pokazujący anomalie i artefakty, też nic nie mogę znaleźć. Zaskoczyło mnie też to, że post na rus forum, z pytaniem o jego lokalizację, został usunięty. Na razie bawię się LrAa, chcąc połapać się w "myśli przewodniej autora". Jak będzie polonizacja, to zamiast główkować z tłumaczeniem, zajmę się szukaniem :tongue: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było git. Po opcji wyłączenia radia nie dostałem informacji o artefakcie, a mod się zbiesił i nie mogłem wyjść z opcji dialogowej. AltCtrDel. Ale daję sobie spokój z cziterką. Jak mam grać, to bez względu na trudności, chcę go znaleźć uczciwie. Po to się zabrałem za rusmod, aby coś komuś później podpowiedzieć. Usunę poprawiane pliki i polezę na nowo do anomalii. Gdzieś ta cholera musi być. Chyba że, wyprzedzą mnie chłopaki i wypuszczą wcześniej polonizację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądząc że, gdzieś na początku popełniłem błąd ( zniknęła mi karta dostępu do X18 ), powtórzyłem początek. Przypuszczałem, że to może być przyczyną. Ale nie. Kartę zabrał Achilles. Czyli nie tu przyczyna. No i teraz czekam na polonizację, bo z takimi powtarzaniami to się go nauczę na pamięć i nowa gra będzie do d... :mad: Dzielę się teraz między ten mod i LrAa. No i jak w wierszyku "Osiołkowi w żłobie dano...." A od nadmiaru głowa boli :woot: . No i jak się tak staracie, to wam dam robotę. Naprawcie rację całodobową żarcia, aby nie znikała po wyjęciu tylko jednego ze składników. Ta druga, bojowa, jest w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ kondotier

Wrzuć gdzieś do pobrania ze dwa sejwy (jeden sprzed wzięcia zlecenia od Pilota i jeden po wzięciu) - mam na dysku tego moda i zobaczę co z tym artefaktem.

Dorzuć jeszcze folder "save_data" z folderu "mod_parameters", żeby w sejwie który zrobię dla Ciebie były zachowane wszystkie parametry Twojej gry ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ kondotier

Sprawdzam co z tym artem i wg tych cyferek powinien się spawnować na obszarze tego chemicznego bagna ze strąconym śmigłowcem, które jest nieopodal Tartaku na Zatonie. Ale go tam nie ma - przynajmniej ja go nie mogę znaleźć...

Ciekawe, bo coś z tymi pozycjami spawnu tak do końca nie jest w porządku :huh:

Posłałem Ci na PW sejwa z tymi dwoma artami w plecaku.

Możesz testować moda dalej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ kondotier

Masz nowy link na PW ;)

A tak poza tym, Donor spawnuje się OK. Właśnie go znalazłem grając na Twoim sejwie - tym zaraz po znalezieniu Iluzjona ;)

W rozmowie z Pilotem wspomina on, że Donor oprócz anomalii elektrycznych lubi chemiczne - czyli to bagienko z dużą liczbą chemicznych anomalii jest w sam raz.

I tam go właśnie znalazłem - poniżej masz screeny na dowód:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Sprawdź u siebie, może Donor ciągle tam leży i czeka na Ciebie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mógłbym tego nie sprawdzić! A przy okazji, mamy dwa ważne fakty do ewentualnego poradnika :biggrin: . Dodano. Tym razem poszedłem za dnia i dziada znalazłem. Dałem Locmanowi, ale o podróży mowy nie ma . " Nogą się ze Skadowska nie ruszy, dopóki się z Powinnością Lieszyj nie dogada". A on ze mną nie chce gadać. Pójdę więc sam, bo mi obiecali przyjęcie. Podbicie tematu: Czy oprócz mnie, jeszcze ktoś wziął się za granie? Utknąłem na kodzie do tajnego schowka Powinności. Nie mam pomysłu jak znaleźć zwiadowców, a sami do schowka przyjść nie chcą.

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier, inni są zapewne cierpliwi (mają może blisko do aptek ze środkami uspakajającymi) i czekają na pełne spolszczenie, tego bardzo ciekawego moda. Dobrze, że grasz i dostarczasz cennych informacji dla nas. Muszę przyznać, zawzięty na grę jesteś, jak nasz kolega @jerczi, też nie odpuści, póki nie dopnie swego w grze. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.