Skocz do zawartości

Nowa Fabuła 4 "Reanimacja"


Rekomendowane odpowiedzi

1607190431_novyj-sjuzhet-4-ot-dan_areani

Nazwa: "Новый Сюжет 4 от dan_a + "Реанимация" Хемуль36рус
Twórca: Хемуль36рус, dan_a
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004
Data premiery: 29.12.2012r.
Autor spolszczenia:

 

OPIS:

Spoiler

ZMIANY:

No co, dawno graliście w Nową Fabułę 4, a może i nie graliście w ogóle, no to Wam proponuję zagrać w niego. Obecnie wygląda już inaczej w temacie klimatu i innych sztuczek.

Postarałem się zrobić jak najwięcej przeszkód, po to by było ciekawiej i trudniej grać. Również po to by nie wejść do Baru z całą walizką pieniędzy, a na sprzedaży nie szło się wzbogacić... mi osobiście wypadło wrócić na przykład kilka razy z Doliny Mroku do Baru i znosić graty, ale gdy kombinezon był już rupieciem to wszystkie pieniądze poszły na jego remont. Na domiar złego w modzie są kradzieże.

Dodany bioradar od Charsi, pogoda od Петки Анальгина z SWTC gold, broń w zasadzie wymieniona, schowki Kostii.

Dodatkowo zmienione...

AI, dźwięki otoczenia, utwory i dowcipy przy ognisku, nowe modele artów i NPC.

Spacerujcie nocami, być może zobaczycie kometę... (przelatuje około północy.)

Mutanty będą silniejsze i teraz silniejszy będzie zjadał słabszego... (ciekawie wygląda, kiedy dzik gania po polu ślepego psa.)

Rozrywanie ciał, cząsteczki, udźwiękowienie mutantów i wiele drobnych, ale widocznych zmian,... krótko mówiąc grajcie i patrzcie.

Poprawiony usuwacz trupów.

W ogóle starałem się zrobić rozgrywkę bardziej skomplikowaną i ciekawszą,

Uczciwie mówiąc, sam grałem w ten podstawowy mod kilka lat temu i teraz po zmianach wszystko jest nowe i ciekawe.

Taki krótki opis, a Wam już przyjdzie zdecydować czy grać, czy też nie..

W zależności od posiadanego komputera można grać na statycznym lub dynamicznym oświetleniu.,

 

Parę rad, szczególnie dla tych co będą grać po raz pierwszy...

Danowi lepiej rzeczy nie oddawać, ten gad wiele nie zwróci, jest chciwy.

Żwawego uratować za wszelką cenę, jeżeli on zginie nie będzie Kostii, a w schowkach rozrzuciłem potrzebne rzeczy.

W archiwum będzie bind skrypt, to na wypadek gdyby trup w podziemiu znikł, ale przechodziłem i wszystko było na miejscu.

Schowki chowajcie jak można najlepiej, inaczej jak mówiłem podprowadzą razem z zamkiem, granat w nie kładźcie, niech da nauczkę złodziejowi.))

//

W przypadku wylotu podczas handlu idziemy do config \ weapons, szukamy config granatów... f1 i rgd_5 ..w linii... ef_weapon_type = 9 zmieniamy na 10.

 

SCREENY:

Spoiler

2ddd5886c038.jpg65a4d01fb184.jpgead01de1be6d.jpgef2aaade1d68.jpgcd5281cdb745.jpg3ce6ce651b37.jpg2a207b66350b.jpg

 

WIDEO:

Spoiler

 

 

LINK DO POBRANIA:

Spoiler

MOD (wszystkie poprawki):

 

Spoiler

magnet:?xt=urn:btih:26EA20C7994D4D85717924A74BD694D6B4155075&tr=http%3A%2F%2Fbt2.t-ru.org%2Fann%3Fmagnet&dn=%5BMods%5D%20%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D1%8B%D0%B9%20%D0%A1%D1%8E%D0%B6%D0%B5%D1%82%204%20%D0%BE%D1%82%20dan%20a%2B%20%22%D0%A0%D0%B5%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F%22%20%D0%A5%D0%B5%D0%BC%D1%83%D0%BB%D1%8C36%D1%80%D1%83%D1%81%20(%D0%A1%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%B5%D1%80%20%D0%A2%D0%A7.)%20%5B1.12%5D%20%5BRUS%5D

MOD:

PATCH:

 

ŹRÓDŁO:

old.ap-pro.ru

stalker-gamers.ru

gk-stalker.xyz

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam trochę wątpliwości co do tłumaczenia tytułu...Новый Сюжет ..jak to ciekawie zabrzmi po polsku ? ..może tłumacze pomogą.. :smile: .

Nowa Fabuła 4 - Reanimacja lub lepiej Nowa Historia 4 - Reanimacja (to jeżeli chcemy sie trzymać zgodności tłumaczenia z oryginałem). Można też pokusić się o Nowa Opowieść 4 - Reanimacja ewentualnie Nowy Wątek 4 - Reanimacja...

Tak sobie jeszcze pomyślałem, że można by spróbować odwrócić kolejność - wtedy otrzymalibyśmy na przykład Reanimacja - Nowa Opowieść IV...

Edytowane przez Papaczos
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie by było, gdyby któryś z mechaników, lub osób bardziej technicznie zorientowanych "rozkminił" (jak to mówi moja córka :smile:) instalację. Na stronie moda praktycznie nic o niej nie ma, a archiwum nie jest samorozpakowujące się, lecz składa się z 3 odrębnych folderów. Próbowałem zainstalować wczoraj, późnym wieczorem, nie wiem, może już zmęczony byłem, ale za każdym razem miałem wylot. Folder nr 1 jest bez problemu, zawiera gamedata i bin. Drugi też - zawiera gamedata. Trzeci natomiast zawiera textures plus chyba z 8 innych plików, które nie bardzo wiadomo, gdzie wstawić. Zrobiłem to intuicyjnie, wersja gry 1.004, utworzyłem nowy folder pol ze skopiowaniem do niego plików z rus z obowiązkową zmianą w localization.ltx (wcześniej oczywiście zainstalowałem oba fixy) no i zonk...A na fotkach wygląda ładnie, chociaż spróbować chciałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się "zmęczyć" instalację, i powiem - warto było.

1. Po rozpakowaniu archiwów z katalogu АРХИВ 2 wycinamy gamedata i wklejamy do katalogu АРХИВ 1, tam gdzie jest gamedata (uważamy by nie założyć katalogu w katalogu, jako, że są podwójne АРХИВ w АРХИВ)

2. Wycinamy katalogu АРХИВ 3 całą zawartość i wklejamy do gamedata w katalogu АРХИВ 1 z zamianą plików.

3. Dodajemy poprawkę 01.

4. Dodajemy minifix.

5. Dodajemy patch optymalizacyjny.

6. Zmieniamy w localization.ltx na taką postać:


[string_table]
language = pol
font_prefix = ;_cent ;_west

Zmieniamy w fsgame.ltx na taką postać:


$game_data$	 = true|		 true| $fs_root$| gamedata

7. Robimy kopię katalogu rus z przemianowaniem na pol (ścieżka do katalogu: gamedataconfigtext).

8. Wycinamy katalogi gamedata i bin z katalogu АРХИВ 1 i wklejamy do katalogu gry ze zgodą na zminy.

9. Dodajemy parametr "-nointro" po spacji w skrócie gry w elemencie docelowym ("THQS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of ChernobylbinXR_3DA.exe" -nointro ).

10. Gramy :biggrin: .

Kilka zrzutów z gry na dowód, że instalacja działa:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Podziękowania dla Papaczosa za zwrócenie uwagi: w katalogu АРХИВ 3 nie ma katalogu gamedata, zawartość wklejamy do gamedata moda, katalog textures i pozostałe pliki.

Podziękowanie dla Apg2312 za uwagę o parametrze "-nointro".

//

Dodatkowe linki do patchy i poprawek na hostingu nie wymagającym znajomości Rosyjskiego:

Poprawka 01: http://uploading.com.../POPRAWKA-01-7z .

Mini fix: http://uploading.com...3/mini-fics2-7z .

Patch optymalizacyjny: http://uploading.com...PTYMALIZACJA-7z .

User.ltx: http://uploading.com/4f2c3d63/user-ltx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacja wg powyższej instrukcji zadziałała, tyle, że ja musiałem dodać jeszcze -nointro w skrócie gry, inaczej wyskakiwał mi błąd

FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression : fatal error
[error]Function : CRender::texture_load
[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrRenderTexture.cpp
[error]Line : 295
[error]Description :
[error]Arguments : Can't find texture 'introintro_gsc-wp'

Uwaga dodana do procesu instalacji. Dziękuję :biggrin: . cichy

Pierwszy wylot w tym modzie - w barze u pułkownika Pietrienki.

FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression : false
[error]Function : CGameObject::ef_main_weapon_type
[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGameGameObject.cpp
[error]Line : 834
[error]Description : Invalid main weapon type request, virtual function is not properly overridden!
[error]Arguments : G_RGD5 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z powyższym. Ale ma jedną zaletę, którą bije na głowę chyba wszystkie inne znane mi mody - stabilność 100 %, zero wylotów. Pomijam oczywiście bug z handlem, bo na niego rozwiązanie jest podane na samym początku. I przyznaję bez bicia, że też bardzo chętnie zobaczyłbym spolszczenie do tego moda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To by było zbyt piękne, by mogło być prawdziwe. Oczywiście, chodzi mi o możliwość przejścia całej gry bez CTD :) A było już tak blisko...

Przy próbie wejścia do Sarkofagu gra się wyłącza z logiem :

FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression : BI_NONE!=f_bones.back()
[error]Function : P_build_Shell
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\PhysicsShell.cpp
[error]Line : 131
[error]Description : wrong fixed bone

Edytowane przez apg2312
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby było śmieszniej, przechodzę tego moda zgodnie z fabułą. Na rosyjskich forach znalazłem sugestię, że jest to skutek dopisania sobie lewej broni - ale znowu mam tylko to, co można normalnie, legalnie zdobyć w czasie gry, jak nigdy nie bawiłem się w dopisywanie czegoś np. handlarzom, o spawnowaniu już nawet nie mówiąc.

Mam prośbę - mógłby to ktoś normalnie przetłumaczyć ? Bo z Google wychodzi jakiś bełkot :/

Поздно убирать. Найдите в конфиге ствола wrong fixed bone и замените на значение из любого соляночного ствола.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To z : http://www.amk-team....pic=8788&st=340 ? Luźny przekład: "...Znajdźcie w konfigu broni "wrong fixed bone" i zamieńcie na każdy z solankowej broni". Ale to błędna wskazówka. Arhara w poście 353 mówi, że to wina all.spawn. Radzi kombinowanie zapisami i sam o taki prosi gracza.

//

Niestety Mistrz odszedł i nie odpowie na pytania: http://arhara.ucoz.com/ .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Nowa Fabuła 4 "Reanimacja"
  • Diegtiariow odblokował(a) ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.