Yurek Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 W tym temacie proszę zgłaszać ewentualne problemy techniczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0zeN Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 FATAL ERROR [error]Expression : fatal error[error]Function : CScriptEngine::lua_error[error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamescript_engine.cpp[error]Line : 73[error]Description : <no expression>[error]Arguments : LUA error: ... of chernobylgamedatascriptsdialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil stack trace: Wcześniej normalnie grałem, teraz gdy ładuje grę taki błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Mod jest przeznaczony do wersji 1.0004 PL STALKERa ! Z logu błędu E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamescript_engine.cpp wynika, że próbujesz grać na wersji STALKERa upatchowanej do 1.0005 lub 1.0006 - postaw na nowo podstawkę i zacznij moda albo od nowa, albo spróbuj załadować sejwa, może pójdzie... Gdybyś miał wersję 1.0004 STALKERa to w logu błędu byłby zapis: E:stalkerpatch_1_0004 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Zaurus wpadł na dziwny pomysł, to jest stworzenia jednorazowych dróg. Wiem, że tam jest bariera itd., ale lubię zwiedzać i na południu jest kilka ciekawych map - można jakoś zrobić tak, by przejście na Stary Jantar było dostępne na zawsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Nic nie przeszkadza w zwiedzaniu lokacji. Po prostu tylko w pewnym momencie gry masz dostepne różne lokacje. Jeżeli pod nazwą Stary Jantar masz na myśli Jantar-Bufor, to po przejściu Bariery będziesz miał do niego dostęp przez cała resztę gry.Nie będziesz mógł tylko wrócić na te lokacje, które są poniżej Bariery.Dodawanie takiego przejścia nie tylko byłoby bez sensu (z punktu widzenia fabuły), ale również bezcelowe. Lokacje poniżej Bariery zdążysz pozwiedzać podczas robienia kwestów wystarczająco dobrze, a potem nie ma po co i tak do nich wracać.Z technicznego punktu widzenia - tak, takie przejście dałoby się zrobić, ale na mnie nie licz, bo nie będę psuł takimi działaniami tak dobrego i przemyślanego moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Wiem że jest bardzo dobry i klimatyczny, ale kocham wracać na dawne lokacje, pozwiedzać...no nic, zapytam gdzie indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Patch 02 do polonizacji do pobrania z linku w temacie: http://stalkerteam.pl/topic/5655-opis-moda-pliki-do-pobrania-i-polonizacja/#entry59247 Zainstalować z zamianą plików. Nowa gra NIE WYMAGANA :D ZAWIERA FIX-2 CUMULATIVE OD ZAURUSA !!! WAŻNA INFORMACJA NA TEMAT AKCJI Z ARNOLDEM !!Żeby mieć możliwość pokojowego rozwiązania tej akcji, trzeba podczas pierwszej wizyty na Kordonie znaleźć Przewodnika, który siedzi zwykle przy ognisku między starą drogą do Doliny Mroku a nasypem kolejowym, za ATP i gniazdem dzików i podejść do niego. Zamieni sie w pijawkę, a my zabijamy go. Wówczas w modzie zaskakuje linia pokojowego rozwiązania kwestii Arnolda (info pochodzi od Kobala). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielebny Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Może to głupio zabrzmi, ale czy komuś z was podczas gry zdarza się usłyszeć czasem taki charakterystyczny świst? Brzmi on jak dźwięk w Metro 2033, gdy zdobywało się ,,Punkty reputacji" do alternatywnego zakończenia. Zdarza się zbyt rzadko (wg mnie), żeby uznać to za dźwięk z ambientu. Czy on coś oznacza, czy to tylko mi się tak coś wydaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Nie zwróciłem na to jakiejś szczególnej uwagi...Nie sądzę, żeby to coś konkretnego oznaczało - no chyba że nadejście SMSa na PDA - to ewentualnie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 To ja też dorzucę loga. Wróciłem się kilka sejwów wstecz, i przy próbie przejścia z Prypeci do CEA wyskakuje błąd: FATAL ERROR[error]Expression : fatal error[error]Function : CScriptEngine::lua_error[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp[error]Line : 73[error]Description : <no expression>[error]Arguments : LUA error: ...ow of chernobylgamedatascriptsbind_stalker.script:1292: attempt to concatenate field '?' (a nil value) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Renia Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Mam taki problem - po zamknięciu zadania na snajperów, chciałam pogadać z Hugo, przed rozmową zrobiłam sejwa (musiałam odejść od komputera na kilka minut). Po ponownym wgraniu zapisanego sejwa wszyscy, którzy byli w Barze, łącznie z Barmanem, Hugo i tym co stoi na warcie, wyszli sobie "gęsiego" na Sortownię. Taka sytuacja powtarzała się po każdej próbie wgrania tego sejwa - zmieniał się tylko kierunek marszu "barowej procesji". Musiałam wgrać któregoś z dużo wcześniejszych sejwów aby kontynuować grę. Teraz jestem na Kordonie, znalazłam Przewodnika na Bagna. Zrobiłam zapis zaraz po minięciu "barykad" przy wieży wartowniczej, doszliśmy prawie do przejścia, ale trafiła mnie anomalia. Wgrałam zapisanego sejwa i... mój Przewodnik szlaja się po całym Posterunku: zwiedza budynki, zahacza o kibel, włazi na pole minowe albo idzie prosto do Wioski Kotów. Jednym słowem lezie wszędzie tylko nie do przejścia. O co chodzi, w czy problem. Pomóżcie, bo aż się boję co będzie przy naprawdę trudnych zadaniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Jeśli odbyła się już rozmowa z przewodnikiem to zostaw go i idź sama do przejścia. Jeśli przejście się otworzy to on będzie czekał już na bagnach. Jak i to nie pomoże to wczytaj sava z Sortowni i po przejściu na Kordon w dialogu z przewodnikiem wybierz opcje tą że "sama pójdziesz.". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 @apg2312 Przejście na CEA ulega zamknięciu w pewnym momencie gry, więc jeśli wczytasz sejwa z zapisem przejścia włącznego w momencie, gdy jest już nieaktywne, to będziesz miał taki wylot.@renia To stara przypadłość STALKERa. Nie możesz robić zapisów w momencie zadziałania jakiegoś skryptu, bo gra wariuje. Ci co grali w Soliankę znają ten problem bardzo dobrze. Sejwy robimy zawsze najlepiej gdy nie ka w pobliżu postaci zasadniczych dla gry W takich sytuacjach pomaga jedynie wczytanie starszego sejwa, lub autosejwa z przejścia na lokację. A i jeszcze jedno - mam nadzieję, że nie robisz zapisów typu Quicksave. W jakimkolwiek modzie do STALKERa się nie nadają do niczego, bo prędzej czy później powodują błędy gry. Sejwy TYLKO "twarde" ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Renia Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 tadeo 2013 - dzięki! Spróbuję wg twojej podpowiedzi :thumbsup: , a jak nic z tego nie wyjdzie to pójdę za radą Yurka. Yurek - przeszłam całą Soliankę i jakoś nie zauważyłam tej "przypadłości" Stalkera . Może nieświadomie robiłam sejwy w "odpowiednich" momentach.Dzięki za podpowiedź, aby zwracać uwagę na moment tworzenia sejwa (bardzo przydatne info). Quicków już nie robię, bo się na nich przejechałam w Soliance jak na łysej kobyle A swoją drogą to "straszny" mod . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 @ renia Trzymam kciuki, żeby dalej Ci szło bezproblemowo.A czemu "strzaszny" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Renia Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 YurekDlaczego straszny? Po lajtowej atmosferze na Sortowni wchodzę na Kordon, a tam mrok, duchy (dobrze, że chociaż przyjaźnie nastawione) żywego człowieka nie uświadczysz (a ja jestem osobą dość towarzyską ), a jak już kogoś spotkasz to masz dylemat: podejść czy wiać. No i oczywiście "straszna" Straszna Pieczara. Zwiewałam stamtąd na oślep i tylko przez cudowny przypadek trafiłam do przejścia . Dzisiaj powałęsałam się po Wiedźmim Bagnie (ładna lokacja), ale tam też pusto. W Barze, tym znanym i przyjaznym miejscu jeszcze nie byłam, ale czytając wypowiedzi forumowiczów też nie czeka mnie tam Barman z wyciągniętymi rękami i kuflem zimnego piwa.Ten klimat wiecznego zmierzchu (lub pory tuż przed świtem) plus samotność powodują, że mam lekkiego pietra W Stalkera gram od samego początku, tzn. od momentu pojawienia się SoC, grałam we wszystkie częsci i w ok. 70% różnych modów, dodatków czy jak je tam zwał, ale dopiero w Upadłej Gwieździe poczułam ciarki na plecach. Więc, albo Zaurus jest takim dobrym "klimatologiem", albo ja już jestem stara na takie Klimaty. Miłego dnia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Też mnie uderzyła ta "mroczność". W panujących ciemnościach, nawet nie widziałem, jak na Kordonie bełkocący stalker rozpada się na szczuro-kawałki. Dopiero podciągnięcie jasności prawie całkiem na prawo, pozwoliło mi grać.Wg mnie, w takich modach, powinna być z góry możliwość, wybrania opcji pogodowej. Nie uważam tej mroczności za walor. Po prostu, widzi mi się autora. A co do pieczary. Już kilku grających zauważyło, że wdawanie się w niej w walkę z mutantami do niczego nie prowadzi. Natomiast przy pokonywaniu jej biegiem i omijanie mutantów, jakby otwierało drogę do przejścia. To kolejna pułapka tego moda, tylko ( i ), przedłużająca czas gry bez efektu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Mod ma sporo pułapek na gracza i z pewnością nie prowadzi go "za rączkę", a właściwie "po strzałkach" do szczęśliwego końca ;)Tu trzeba myśleć, pamiętać szczegóły i skupić się na rozgrywce - a to jest to , co tygrysy (i tygrysice) lubią najbardziej :D Patch 03 do polonizacji do pobrania z linku w temacie: http://stalkerteam.pl/topic/5655-opis-moda-pliki-do-pobrania-i-polonizacja/#entry59247 Zainstalować z zamianą plików. Nowa gra NIE WYMAGANAZAWIERA FIX-2 CUMULATIVE OD ZAURUSA oraz liczne poprawki polonizacji (m.in. te zgłoszone w Trackerze) !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0zeN Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 FATAL ERROR [error]Expression : fatal error[error]Function : CInifile::r_section[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xrCoreXr_ini.cpp[error]Line : 342[error]Description : <no expression>[error]Arguments : Can't open section 'tod_dark_stalker' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 @ Fr0zen Coś Ci się źle rozpakowało z plików moda. Pewnie zapomniałeś wyłączyć antywirusa na czas rozpakowywania... Tu masz lekarstwo na ten wylot: http://pliczek.net/index.php?p=41536 Jak bedziesz miał takich więcej, to rozważ postawienie moda od nowa ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Czy może mi ktoś wyciąć noże do rzucania z moda? Chciałbym dodać je sobie do Soljanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Zerknij do tematu "Nożyki do rzucania" ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monolit1500 Opublikowano 17 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Niestety ale choć bym bardzo chciał to nie zagram w tego moda ! Wylot przy pierwszym wczytywaniu zaraz przy "ładowaniu obiektów". Log pusty !Patch 1.0004 Stalker Pl ! Fsgame zrobione, instalacja poprawna za wskazówkami Yurka, cóż więcej... kupa !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 18 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 @monolit1500, to jak to się dzieje, ta "kupa" chodzi u wielu innych, a u Ciebie nie. To logiczne, jak jednemu gra się nie uruchamia, a u innych tak, to ten pierwszy ma "kupę" (sorki za zwrot, ale sam go użyłeś) w instalacji moda. Dobrze przeanalizuj kolejność i to co trzeba zrobić, bo jak nieraz zbyt nerwowo się podchodzi do tego, to potem takie "kupy" się tworzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monolit1500 Opublikowano 18 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 @metek, miałeś rację, za newrowo podchodzę (do wielu spraw :nuke: ). Mod uruchomiony :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.