Jump to content

Wyloty na pulpit w Radarze


Vorenus
 Share

Recommended Posts

Prawie koniec gry, wszedłem na Radar od Jantaru i podążałem drogą w dól do Czerwonego Lasu, na wysokości - niedaleko od wejścia do Warlabu (Soljanka), wywalało mnie regularnie do pulpitu. W logu nie był uwzględniony argument błędu, pomogło przeinstalowanie całej gamedata i spolszczenia, jeżeli traficie na wyrzuty bez argumentu błędu w logu, to nie kombinujcie tylko zróbcie to, co pomogło u mnie.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Witam, ja mam problem po przejściu do Doliny Mroku, idę z Agropromu oddać Pietrieńce 2 karabiny zmodyfikowane za jakąś skrzynkę czegoś, w każdym razie gdzieś tak w połowie drogi do powinnościowców wita mnie pulpit z takim logiem;

Sorki nie dodało mi loga więc dodaję;

Exp[b][/b]ression	: fatal error
Function	  : IRender_Visual::Load
File		  : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daFBasicVisual.cpp
Line		  : 58
Description   : <no exp[b][/b]ression>
Arguments	 : Invalid visual

Link to comment
Share on other sites

Dziękuję za szybką odpowiedz, niestety to nic nie dało,próbowałem kilka razy wchodzić na lokacje i ciągle to samo.Postanowiłem przeinstalować gamedate i podziałało;),problem tkwił najprawdopodobniej w braku plików ,bo gdy porównałem gamedate ściągniętej i tej zainstalowanej to różniły się wielkością jakiś kilkunastu mega,w każdym razie jeszcze raz dzięki za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Witam,no i następny problem tym razem w Prypeci,wchodząc na boisko wypady z takim logiem;FATAL ERROR

[error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object)

[error]Function : CPatrolPathManager::select_point

[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp

[error]Line : 155

[error]Description : any vertex in patrol path [pri_boar_kamic_walk_3] in inaccessible for object [pri_boar_strong_0003]

Link to comment
Share on other sites

Odszukaj w gamedata / scripts plik bind_stalker.script. Otwórz go za pomocą notatnika. Odszukaj linijkę :

function actor_binder:net_spawn(data)

Zaraz pod nią dodaj takie coś

local se_obj = alife (): object ("pri_boar_strong_0003")

if se_obj then

alife (): release (se_obj, true)

end

Zapisz i rozpocznij od zapisu z poprzedniej lokacji lub od autosave.

Oczywiście nie zapomnij wykonać kopii bezpieczeństwa modyfikowanego pliku.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity