Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

BpuFCSJC2F0.jpg
Tytuł Oryginalny: Sleep of Reason История Журналиста
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data Premiery: 29.04.2014r
Autor: Chaikin Leonid aka Gupi =), PRO100 STALKER, 
Autor Spolszczenia: @kondotier, @smox


OPIS:

Spoiler

Gdy Rozum Śpi - Dziennikarz to fabularna modyfikacja na platformie Zewu Prypeci, której akcja rozgrywa się na jeden lokacji. 

Grupa Wilczarza podczas rutynowego patrolu w okolicach kina Prometeusz odnajduje nieprzytomnego Dziennikarza, który jak się okazuje, jeszcze żyje. Pada szybka decyzja o zabraniu go do bazy i udzieleniu pomocy, jednak zostają zaatakowani przez zbliżający się oddział Monolitu. Po odparciu ataku i dojściu do siebie Dziennikarz dowiaduje się, że jest tylko jedna droga pozwalająca opuścić Strefę Wykluczenia, ale w pobliżu nie ma żadnego przewodnika. 

Główny bohater decyduje się samotnie odnaleźć drogę do Fabryki Jupiter, a przy okazji dowiedzieć się jak trafił do Zony. 

  • Nowa fabuła i 160 zadań; 
  • 60 nowych postaci; 
  • Nowy HUD;
  • Lekkie zmiany w teksturach;
  • Jedna lokacja - Prypeć; 
  • Usunięto oryginalne schowki i dodano nowe; 

SCREENY:

Spoiler

10265dea9f0d.jpg

125946197c7b.jpg

a28776ea05a1.jpg

INSTALACJA:

Spoiler
  1. Zawartość pobranego archiwum umieszczamy w głównym katalogu gry. Identycznie należy postąpić w przypadku spolszczenia. 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod + Spolszczenie: 

MEGA - [KLIK]

Spolszczenie: 

Nasz Serwer - [KLIK]

Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl

Źródło: Logo2021_site.png.1d603075f10eb6d7a4300f627d4274d9.png.ae2c1f6c5cbf1f5decbbdb65861ce2e7.png.2a15efafdacb8b258f82f24e00189cf8.png logo.png.cbf5c1b5a227a16fa27c191f91fc24a5.png

  • Dodatnia 13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Zabrałem się za spolonizowanie moda, ale nic z tego nie będzie. Nie mogę w modzie znaleźć pliku odpowiedzialnego za wyświetlanie komunikatów o otrzymanych zadaniach. 

Tak, że polonizacja byłaby częściowa. A takiej nie wstawię.

Jeśli ktoś z tłumaczy miałby ochotę go spolszczać, to służę tym co już zrobiłem.

 

Potwierdzam to co napisał cichy. Autorzy moda, połączyli go z fixem i nazwali addonem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vidkunsen - Jest tylko szukanie błędów, ale tym już zajął się spec. A tłumaczenie plików jest trochę bardziej skomplikowane niż "zwykłego tekstu" i wymaga stosowania pewnych narzędzi. Sam translator nie wystarcza.

 

A tak gwoli uściślenia. Autorzy moda, robiąc fixa, nie wstawili go samodzielnie, lecz przypuszczalnie ze względu na mała wagę moda, wstawili fixa do niego i taką przeróbkę wstawili na forum, jako adddon. 

I choć waży on mniej niż mod, zawiera wszystko co potrzeba do prawidłowego uruchomienia moda. Nie ma więc potrzeby pobierania obu. Jeśli dojdzie do zakończenia tłumaczenia, zrobię stosowne zmiany w #1, bo tłumaczenie jest robione na addonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli są to osoby dopiero startujące w stalkerowaniu jak koty na Kordonie, to już przetłumaczonych i naprawdę wartościowych modów mają na wiele, wiele miesięcy grania.

Tak, że wystarczy im tylko je wskazać. A nawet sami znajdą, bo forum jest klarownie poukładane. Są działy modów na podstawkę, lub na grupę modów jakiegoś konkretnego twórcy. Tylko brać i wybierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rady, podobne im dałem plus stery - t.j. nakierowałem ich na forum i niech pograja to zaczną sie zapytania.

 

Pomóżta!!!!

Dziennikarz - utkwiłem w okolicy bloku na którym (taka typowa dla tejże zabudowy nadbudówka od wndy, pierwsze tego typu budynki czyli tzw. wielka płyta np. Charków 1936 r. patrz załączone foto z 1941 r.) i nie wiem jak sie dostac do tego MI 4 żeby wykonac misję!!!.

 

p.s. lubie grać w miastach nie należę do WSB - Wojska Szuwaro - Bagienne.

 

;)

 

Edytowane przez vidkunsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie jedynym który zbliża się do końca moda, jest cichy. Ja nie wyszedłem poza kilka pierwszych zadań, zajęty spolszczaniem, które jednak się pojawi dzięki smoxowi. Przed nim czapkować do ziemi.

Z tego co pisał, sam na mnogoetażkę nie wejdziesz. Trzeba pograć, a droga znajdzie się sama. Pytać stalkerów, robić zadania od nich. Wczytywać w dialogi z ważnymi NPC. A szczególnie dla Szewy. Tylko się w niej nie zakochaj :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do #1 dodałem spolszczenie tego moda. Ale dziękujcie smoxowi. Bo gdyby nie on, spolszczenia by nie było.

Kilka rad na początek.

1. Addon + fix, jest pełnowartościowym modem z poprawkami. Wystarczy pobrać tylko jego. Spolszczenie było robione na nim.

2. Już trakcie gry, nie śpieszymy się do rozmowy z Borsukiem. Przed nią lepiej wziąć zadania od innych NPC i je wykonać. Trochę lepszej broni i amunicji nigdy nie szkodzi. Następnie zadanie od Wilczarza, rozliczenie i dopiero rozmowa z Borsukiem. Inna kolejność, może doprowadzić do nałożenia się zadań.

3. Część zadań jest oznaczona w PDA i na mapie. Część tylko w PDA.

4. Nie zbieramy broni uszkodzonej poniżej dwóch kresek. Nie do sprzedania. Ewentualnie coś do naprawy dla siebie. Ale broń dostajemy w nagrodę i możemy znaleźć w schowkach, wyglądających jak zielone skrzynie po amunicji.

5.A dalej własna inwencja.

Powodzenia.

Edytowane przez kondotier
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Solucja do Dziennikarza potrzebna na gwałt, no chociaż po rosyjsku to sobie sam przetłumaczę!!!

 

Utknąłem, nie wiem jak dobrać się do dokumentu w sklepie tam gdzie uratowałem czarnego od wolnościowców( w podstawce to kontroler tam atakuje trepa), i jak zarobic milion rubli!!!!

 

p.s. zapoznajcie się moim tłumaczeniem solucji do Prawa Djegtarjewa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokumenty, od Lewontia (czy coś tak), to na kasę. Nie są kwestowe, nie musisz ich zebrać. Ale musisz mieć 1 000 000, aby pchnąć fabułę. Borsuk to ten, do którego posłał Cię Wilczarz. A kto ma niebieską butlę, mówiła Ci Szewa. Czytaj dialogi.

A tu o problemach rus graczy: http://stalkermod.ru/forum/73-stalker-sleep-of-reason/71864-prohozhdenie-moda-istoriya-zhurnalista-sleep-of-reason.html

 

Masz już spolszczenie, będzie Ci łatwiej w nowej grze.

 

Mod posiada wiele niedoróbek. Np.: Dokumenty zapadnięte w tekstury ( Warzywniak ), stałe wyloty przy próbie wgrania poprzedniego sava i kończenia gry. Scenariuszowi NPC są śmiertelni zabijani przez mutanty.  Rus dialogi nie trzymają się logiki.

Pomimo poprawiania dialogów przy tłumaczeniu na zrozumiałe, mogą trafić się jeszcze takie, które dla tłumaczących są ( bo znają ich ciąg dalszy ), a dla grających nie muszą być właściwe. Nie wszystkie itemy mają swoje znaczniki na mapie, a znaczniki zabranych nie znikają.

Ale na takie zdarzenia, reklamacji nie przyjmuję :verymad: .

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znałazłem dokument w szkole ale! nie ma jak podejśc, pistolet tzw. gauss nie daje rady więc polecam mój sposób: 3 kroki do tyłu, przykucnąć i przez lunętę np. iła 86 lub sgk postrzelac do dokumentu, wtedy pociski wyrzucą go spod "lady" urządzenia kuchennego, kokument dodatkowy ok. 2 m od schodów z zaznaczonym na pda dokumentem kolejnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@allen podaję cały wpis :

* Detected CPU: AMD FX-6200 Six-Core Processor [AuthenticAMD], F15/M1/S2, 3817.00 mhz, 43-clk 'rdtsc' * CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2 * CPU threads: 6 Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx FS: 39758 files cached 30 archives, 7034Kb memory used. Init FileSystem 1.448886 sec 'xrCore' build 3967, Dec 14 2009 EH: 3CAABCFCFF6F3A810019C6A72180F166 -----loading d:grys.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedataconfigssystem.ltx -----loading d:grys.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedataconfigssystem.ltx Initializing Engine... Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrRender_R3.dll refCount:m_pAdapter 1 Loading DLL: xrRender_R4.dll command line Executing config-script "user.ltx"... [c:userspublicdocume~1stalke~1.-zeuser.ltx] successfully loaded. Loading DLL: 4676256 Loading DLL: xrGame.dll ! Player name in registry is empty! (InstallUserName) * [win32]: free[3975076 K], reserved[118188 K], committed[100976 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: crt heap[13285 K], process heap[5606 K], game lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[8639 K], smem[0 K] SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present dir[0]=D:GRYS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecibin dir[1]=D:GRYS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci dir[2]=D:GRYS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecibin dir[3]=C:Windowssystem32 CleanDeviceSpecifierList CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware devices Generic Hardware SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software SOUND: OpenAL: All available devices: 1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no] 2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no] Executing config-script "d:grys.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedataconfigsdefault_controls.ltx"... [d:grys.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedataconfigsdefault_controls.ltx] successfully loaded. Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "d:grys.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedataconfigsrspec_high.ltx"... [d:grys.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedataconfigsrspec_high.ltx] successfully loaded. Executing config-script "d:grys.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedataconfigsdefault_controls.ltx"... [d:grys.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedataconfigsdefault_controls.ltx] successfully loaded. ~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break' ~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000] ~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight' ~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000] ~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time' ~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever [c:userspublicdocume~1stalke~1.-zeuser.ltx] successfully loaded. SOUND: Selected device is Generic Software * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:10DE]-[device:11C0]: NVIDIA GeForce GTX 660 * GPU driver: 9.18.13.527 * CREATE: DeviceREF: 1 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 4018 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: recognized, 24 * NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1) * Starting rendering as 2-GPU. * DVB created: 1536K * DIB created: 512K ! Renderer doesn't support blender 'effectsshadow_world' * NULLRT supported * ...and used * HWDST/PCF supported and used * NV-DBT supported and used compiling shader dumb compiling shader dumb compiling shader accum_mask compiling shader accum_sun_mask compiling shader copy_p compiling shader accum_volume compiling shader copy compiling shader accum_sun_near compiling shader accum_sun compiling shader accum_sun_cascade compiling shader accum_sun_cascade_far compiling shader accum_omni_unshadowed compiling shader accum_omni_normal compiling shader accum_omni_transluent compiling shader accum_spot_unshadowed compiling shader accum_spot_normal compiling shader accum_spot_fullsize compiling shader accum_volumetric compiling shader accum_volumetric compiling shader accum_indirect compiling shader bloom_build compiling shader bloom_filter compiling shader bloom_filter_f compiling shader bloom_luminance_1 compiling shader bloom_luminance_2 compiling shader bloom_luminance_3 compiling shader combine_1 compiling shader combine_1 compiling shader combine_2_AA compiling shader combine_2_NAA compiling shader combine_2_AA_D compiling shader combine_2_NAA_D compiling shader combine_volumetric compiling shader postprocess compiling shader postprocess_CM compiling shader distort compiling shader particle_distort compiling shader particle compiling shader particle compiling shader particle_s-blend compiling shader particle-clip compiling shader particle_s-add compiling shader particle_s-aadd compiling shader deffer_particle compiling shader deffer_particle - r__tf_aniso 8 - r2_tf_mipbias 0. compiling shader portal compiling shader portal compiling shader simple_color compiling shader editor compiling shader sky2 compiling shader sky2 compiling shader clouds compiling shader clouds Starting engine... compiling shader stub_default compiling shader effects_sun compiling shader hud_font ! Player name in registry is empty! (InstallUserName) Loading DLL: xrGameSpy.dll compiling shader yuv2rgb ! Missing ogg-comment, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsvideoati_radeon_1920x1080.ogg ! Missing ogg-comment, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsvideoamd_fusion_final_720.ogg intro_start intro_logo intro_delete ::update_logo_intro compiling shader yuv2rgb ! Invalid ogg-comment version, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsmain.ogg * [win32]: free[3655920 K], reserved[196216 K], committed[342104 K] * [ D3D ]: textures[64 K] * [x-ray]: crt heap[98830 K], process heap[18047 K], game lua[2144 K], render[201 K] * [x-ray]: economy: strings[8689 K], smem[0 K] * 0.0 : [ 56] $null * 0.0 : [ 3] $user$accum * 0.0 : [ 1] $user$accum_temp * 0.0 : [ 6] $user$albedo * 0.0 : [ 6] $user$bloom1 * 0.0 : [ 2] $user$bloom2 * 0.0 : [ 2] $user$cmap0 * 0.0 : [ 2] $user$cmap1 * 0.0 : [ 2] $user$env_s0 * 0.0 : [ 2] $user$env_s1 * 0.0 : [ 7] $user$generic0 * 0.0 : [ 5] $user$generic1 * 0.0 : [ 1] $user$generic2 * 0.0 : [ 1] $user$jitter_0 * 0.0 : [ 1] $user$jitter_1 * 0.0 : [ 1] $user$jitter_2 * 0.0 : [ 1] $user$jitter_3 * 0.0 : [ 1] $user$jitter_4 * 0.0 : [ 2] $user$lum_t64 * 0.0 : [ 3] $user$lum_t8 * 0.0 : [ 1] $user$luminance_0 * 0.0 : [ 1] $user$luminance_1 * 0.0 : [ 1] $user$luminance_2 * 0.0 : [ 1] $user$luminance_3 * 0.0 : [ 8] $user$material * 0.0 : [ 12] $user$normal * 0.0 : [ 12] $user$position * 0.0 : [ 1] $user$sky0 * 0.0 : [ 1] $user$sky1 * 0.0 : [ 4] $user$smap_depth * 0.0 : [ 3] $user$smap_surf * 0.0 : [ 7] $user$tonemap * 0.0 : [ 2] $user$tonemap_src * 0.0 : [ 1] actact_controller_hit1 * 0.0 : [ 1] fxfx_flare1 * 0.0 : [ 1] fxfx_flare2 * 0.0 : [ 1] fxfx_flare3 * 0.0 : [ 1] fxfx_gradient * 0.0 : [ 1] fxfx_gradient1 * 0.0 : [ 1] fxfx_lightning * 0.0 : [ 1] fxfx_noise * 0.0 : [ 2] fxfx_noise2 * 0.0 : [ 1] fxfx_rain * 0.0 : [ 1] fxfx_rainsplash1 * 0.0 : [ 1] fxfx_sun * 0.0 : [ 1] fxfx_sun_rise * 0.0 : [ 1] fxfx_thunderbolts_gradient * 0.0 : [ 1] fxfx_thunderbolts_gradient_surge * 0.0 : [ 1] fxfx_volumefog1 * 0.0 : [ 1] glowglow_04 * 0.0 : [ 1] glowglow_fire1 * 0.0 : [ 1] glowglow_orange * 0.0 : [ 1] glowglow_orange2 * 0.0 : [ 1] glowglow_orange_bright * 0.0 : [ 1] glowglow_white * 0.0 : [ 4] lightslights_spot01 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_ani-explosion-02 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_ani-explosion-02-b-a * 0.0 : [ 1] pfxpfx_ani-explosion-02a * 0.0 : [ 1] pfxpfx_ani-fire01 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_ani-smoke-01 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_anomaly_1 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_anomaly_16 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_anomaly_18 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_anomaly_19 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_anomaly_2 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_anomaly_21 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_anomaly_23 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_anomaly_2_green * 0.0 : [ 1] pfxpfx_anomaly_3 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_anomaly_4 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_anomaly_5 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_anomaly_6 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_anomaly_7 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_anomaly_8 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_anomaly_88 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_anomaly_9 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_bloodsplash1 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_bloodsplash2 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_blurry_cloud * 0.0 : [ 1] pfxpfx_brick * 0.0 : [ 1] pfxpfx_bubble * 0.0 : [ 1] pfxpfx_bubble_1 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_bubble_water * 0.0 : [ 1] pfxpfx_concretedebris_01 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_concretepuffs_01 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_dist2 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_dist2inv * 0.0 : [ 1] pfxpfx_dist3 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_dist4 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_dist7 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_dist8 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_dist9 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_dist_teleport * 0.0 : [ 1] pfxpfx_distort_anomaly * 0.0 : [ 1] pfxpfx_distortion * 0.0 : [ 1] pfxpfx_explotions_2 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_explotions_3 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_explotions_4 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_explotions_smoke * 0.0 : [ 1] pfxpfx_flame * 0.0 : [ 1] pfxpfx_flame_01 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_flamefx_01 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_flash_01 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_flash_05 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_flash_07 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_gologramma * 0.0 : [ 1] pfxpfx_gradient * 0.0 : [ 1] pfxpfx_gradient1 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_leaves_01 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_leaves_02 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_light1 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_light3 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_light4 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_lighting_stancia_01 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_lighting_stancia_02 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_lightning_01 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_lightning_02 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_ligth_6 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_plasma * 0.0 : [ 1] pfxpfx_shells1 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_shells2 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_skinsplash1 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_smoke_a * 0.0 : [ 1] pfxpfx_smoke_b * 0.0 : [ 1] pfxpfx_smokepuffs1 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_smokepuffs2 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_spark_01 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_sparks * 0.0 : [ 1] pfxpfx_specks * 0.0 : [ 1] pfxpfx_specks_poison * 0.0 : [ 1] pfxpfx_spikey_star * 0.0 : [ 1] pfxpfx_splash3 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_splash_01 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_splash_02 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_step_blood * 0.0 : [ 1] pfxpfx_stonedebris1 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_stonedebris2 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_synus * 0.0 : [ 1] pfxpfx_teleport * 0.0 : [ 1] pfxpfx_test_textures * 0.0 : [ 1] pfxpfx_vehglassdebris_01 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_vehmetaldebris_01 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_water_wave * 0.0 : [ 1] pfxpfx_woodchips1 * 0.0 : [ 1] pfxpfx_woodchips3 * 0.0 : [ 1] propprop_fake_bed_fireplace * 0.0 : [ 1] propprop_provod_02 * 0.0 : [ 5] skysky_12_vibros_cube * 0.0 : [ 5] skysky_12_vibros_cube#small * 0.0 : [ 26] skysky_13_cube * 0.0 : [ 26] skysky_13_cube#small * 0.0 : [ 16] skysky_13_cube_night * 0.0 : [ 16] skysky_13_cube_night#small * 0.0 : [ 12] skysky_13_vibros_cube * 0.0 : [ 12] skysky_13_vibros_cube#small * 0.0 : [ 10] skysky_14_cube * 0.0 : [ 10] skysky_14_cube#small * 0.0 : [ 4] skysky_17_clouds_cube * 0.0 : [ 4] skysky_17_clouds_cube#small * 0.0 : [ 4] skysky_17_cube * 0.0 : [ 4] skysky_17_cube#small * 0.0 : [ 8] skysky_18_cube * 0.0 : [ 8] skysky_18_cube#small * 0.0 : [ 11] skysky_19_cube * 0.0 : [ 11] skysky_19_cube#small * 0.0 : [ 4] skysky_1_clouds_cube * 0.0 : [ 4] skysky_1_clouds_cube#small * 0.0 : [ 4] skysky_20_clouds_cube * 0.0 : [ 4] skysky_20_clouds_cube#small * 0.0 : [ 4] skysky_20_cube * 0.0 : [ 4] skysky_20_cube#small * 0.0 : [ 4] skysky_2_clouds_cube * 0.0 : [ 4] skysky_2_clouds_cube#small * 0.0 : [ 4] skysky_2_cube * 0.0 : [ 4] skysky_2_cube#small * 0.0 : [ 12] skysky_3_cube * 0.0 : [ 12] skysky_3_cube#small * 0.0 : [ 3] skysky_4_cube * 0.0 : [ 3] skysky_4_cube#small * 0.0 : [ 30] skysky_5_cube * 0.0 : [ 30] skysky_5_cube#small * 0.0 : [ 7] skysky_6_cube * 0.0 : [ 7] skysky_6_cube#small * 0.0 : [ 11] skysky_7_cube * 0.0 : [ 11] skysky_7_cube#small * 0.0 : [ 8] skysky_8_cube * 0.0 : [ 8] skysky_8_cube#small * 0.0 : [ 51] skysky_9_cube * 0.0 : [ 51] skysky_9_cube#small * 0.0 : [ 238] skysky_oblaka * 0.0 : [ 1] wmwm_blood_1 * 0.0 : [ 1] wmwm_blood_1_1 * 0.0 : [ 1] wmwm_blood_1_2 * 0.0 : [ 1] wmwm_blood_1_3 * 0.0 : [ 1] wmwm_blood_drop_4 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_asfalt_1 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_asfalt_2 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_asfalt_3 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_brick_1 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_brick_2 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_concrete * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_concrete_1 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_concrete_2 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_concrete_4 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_concrete_5 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_concrete_6 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_concrete_7 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_glass01 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_glass02 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_glass03 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_glass04 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_ground * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_ground_1 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_ground_2 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_metall_thik * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_metall_thik_1 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_metall_thik_2 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_metall_thik_3 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_metall_thin * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_metall_thin_1 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_metall_thin_2 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_metall_thin_3 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_metall_thin_4 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_wood * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_wood_1 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_wood_2 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_wood_3 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_wood_4 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_wood_5 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_wood_6 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_wood_7 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_wood_8 * 0.0 : [ 1] wmwm_bullet_wood_9 * 0.0 : [ 1] wmwm_grenade * 0.0 : [ 1] wmwm_knife_dead * 0.0 : [ 1] wmwm_knife_horiz * 0.0 : [ 1] wmwm_knife_horiz_blood * 0.0 : [ 1] wmwm_knife_horiz_blood1 * 0.0 : [ 1] wmwm_knife_horiz_metal * 0.0 : [ 1] wmwm_knife_horiz_ston * 0.0 : [ 1] wmwm_knife_wood * 0.0 : [ 1] wmwm_knife_wood1 * 0.0 : [ 1] wmwm_knife_wood2 * 8.1 : [ 1] dom - quicksave * 32.1 : [ 1] uiui_font_arial_14_1600_cent * 32.1 : [ 1] uiui_magnifier2 * 33.0 : [ 1] uiui_ani_cursor * 64.1 : [ 1] uiui_font_console_02 * 64.1 : [ 1] uiui_font_hud_01 * 64.1 : [ 1] uiui_font_letter_16_1600_cent * 64.1 : [ 1] uiui_font_letter_18_1600_cent * 128.1 : [ 1] uiui_font_graff_19_1600_cent * 128.1 : [ 1] uiui_font_graff_22_1600_cent * 128.1 : [ 1] uiui_font_letter_25_1600_cent * 256.1 : [ 1] uiui_font_graff_32_1600_cent * 256.1 : [ 1] uiui_font_hud_02 * 270.0 : [ 1] uivideo_voroni_crop * 512.1 : [ 1] uiui_actor_multiplayer_background * 512.1 : [ 1] uiui_font_graff_50_1600_cent * 608.0 : [ 1] uivideo_bochka * 936.0 : [ 1] uivideo_water_crop * 1024.1 : [ 1] uiui_actor_hint_wnd * 1024.1 : [ 1] uiui_actor_main_menu * 1024.1 : [ 1] uiui_actor_mp_screen * 1024.1 : [ 1] uiui_actor_multiplayer_game_menu * 1024.1 : [ 1] uiui_actor_sleep_screen * 1024.1 : [ 1] uiui_actor_widescreen_sidepanels * 4096.1 : [ 1] uiui_common compiling shader deffer_base_bump-hq compiling shader deffer_model_bump-hq_3 compiling shader deffer_base_bump compiling shader deffer_model_bump_3 compiling shader shadow_direct_model_3 "d:grys.t.a.l.k.e.r. - zew prypecibinxrengine.exe" * phase time: 0 ms * phase cmem: 110336 K Loading objects... compiling shader deffer_base_flat compiling shader deffer_model_flat_0 compiling shader shadow_direct_model_0 compiling shader deffer_model_bump-hq_0 compiling shader deffer_model_bump_0 compiling shader deffer_base_aref_bump-hq compiling shader deffer_base_aref_bump compiling shader shadow_direct_base_aref compiling shader shadow_direct_model_aref_0 compiling shader deffer_model_bump-hq_1 compiling shader deffer_model_bump_1 compiling shader shadow_direct_model_1 compiling shader deffer_base_bump_d-hq compiling shader deffer_model_bump_d-hq_0 compiling shader deffer_model_bump-hq_2 compiling shader deffer_model_bump_2 compiling shader shadow_direct_model_2 Loading models... compiling shader deffer_model_bump-hq_4 compiling shader deffer_model_bump_4 compiling shader shadow_direct_model_4 compiling shader model_def_lq compiling shader model_def_lq_0 compiling shader deffer_model_bump_d-hq_4 compiling shader deffer_base_aref_flat compiling shader deffer_model_flat_2 compiling shader shadow_direct_model_aref_2 compiling shader deffer_model_bump_d-hq_3 compiling shader deffer_model_flat_1 compiling shader accum_emissive compiling shader model_distort4glass_3 compiling shader shadow_direct_model_aref_3 compiling shader deffer_model_flat_4 compiling shader shadow_direct_model_aref_4 * [prefetch] time: 10501 ms * [prefetch] memory: 77934Kb ! Player name in registry is empty! (InstallUserName) * phase time: 10719 ms * phase cmem: 189220 K * phase time: 8 ms * phase cmem: 189220 K * Loading spawn registry... * 6256 spawn points are successfully loaded * Loading objects... * 9889 objects are successfully loaded * Game dom - quicksave is successfully loaded from file 'c:userspublicdocume~1stalke~1.-zesavedgamesdom - quicksave.scop' (1.854s) * phase time: 1853 ms * phase cmem: 232372 K * phase time: 44 ms * phase cmem: 232417 K * phase time: 20 ms * phase cmem: 232417 K * WARNING: player not logged in * client : connection accepted - * phase time: 18 ms * phase cmem: 232453 K * phase time: 11 ms * phase cmem: 232453 K * phase time: 5543 ms * phase cmem: 334505 K compiling shader deffer_base_flat compiling shader shadow_direct_base compiling shader deffer_base_bump_d-hq compiling shader deffer_base_bump compiling shader base_lplanes compiling shader base_lplanes compiling shader deffer_base_steep_d-hq compiling shader deffer_base_bump-hq compiling shader deffer_base_steep-hq compiling shader deffer_base_flat_d compiling shader deffer_base_flat_d compiling shader shadow_direct_base_aref compiling shader vert compiling shader vert compiling shader simple compiling shader wmark compiling shader deffer_base_lmh_bump_d-hq compiling shader deffer_base_lmh_bump_d-hq compiling shader deffer_base_lmh_bump compiling shader deffer_base_lmh_bump compiling shader deffer_base_lmh_flat_d compiling shader deffer_base_lmh_flat_d compiling shader deffer_base_lmh_flat compiling shader deffer_base_lmh_flat compiling shader deffer_base_lmh_steep_d-hq compiling shader deffer_base_lmh_bump-hq compiling shader deffer_base_lmh_bump-hq compiling shader lmapE compiling shader lmapE compiling shader deffer_base_lmh_aref_bump_d-hq compiling shader deffer_base_lmh_aref_bump compiling shader deffer_base_lmh_steep-hq compiling shader deffer_base_lmh_aref_steep_d-hq compiling shader deffer_base_lmh_aref_flat compiling shader deffer_base_lmh_aref_bump-hq compiling shader water_soft compiling shader water_soft compiling shader waterd_soft compiling shader waterd_soft compiling shader deffer_impl_flat_d compiling shader deffer_impl_flat_d compiling shader deffer_impl_flat compiling shader deffer_tree_bump_d-hq compiling shader deffer_tree_bump compiling shader shadow_direct_base compiling shader shadow_direct_tree compiling shader deffer_tree_flat compiling shader lod compiling shader lod compiling shader deffer_tree_bump-hq compiling shader deffer_tree_s_bump_d-hq compiling shader deffer_tree_s_bump compiling shader shadow_direct_tree_s compiling shader deffer_tree_s_flat_d compiling shader deffer_tree_s_flat * phase time: 248 ms * phase cmem: 335700 K * [Loading VB] 65464 verts, 2045 Kb * [Loading VB] 52403 verts, 1637 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65519 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65512 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65515 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65481 verts, 2046 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65488 verts, 2046 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65512 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65432 verts, 2044 Kb * [Loading VB] 65497 verts, 2046 Kb * [Loading VB] 54872 verts, 1714 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 11196 verts, 349 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 164793 indices, 321 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 53748 verts, 629 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 308685 indices, 602 Kb * phase time: 1922 ms * phase cmem: 335841 K * phase time: 150 ms * phase cmem: 341594 K compiling shader deffer_detail_w_flat compiling shader deffer_detail_s_flat * [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61) * [DETAILS] 10126 v(20), 5368 p * [DETAILS] Batch(61), VB(197K), IB(31K) * phase time: 95 ms * phase cmem: 341610 K * Loading HOM: d:grys.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatalevelspripyatlevel.hom * phase time: 154 ms * phase cmem: 342769 K * phase time: 10 ms * phase cmem: 342769 K * phase time: 10 ms * phase cmem: 342769 K * t-report - base: 1337, 649332 K * t-report - lmap: 17, 17410 K * WARNING: player not logged in * phase time: 7207 ms * phase cmem: 369996 K * phase time: 33 ms * phase cmem: 369996 K * [win32]: free[2378312 K], reserved[197816 K], committed[1618112 K] * [ D3D ]: textures[692360 K] * [x-ray]: crt heap[369996 K], process heap[18048 K], game lua[23001 K], render[204 K] * [x-ray]: economy: strings[25196 K], smem[10192 K] compiling shader model_distort_0 compiling shader model_def_lplanes_0 compiling shader model_def_lplanes_1 compiling shader model_distort4ghost_1 compiling shader model_env_lq compiling shader model_env_lq_1 compiling shader deffer_model_flat_d_1 compiling shader deffer_model_bump_d-hq_1 compiling shader model_env_lq_0 compiling shader deffer_model_flat_d_0 compiling shader accum_emissivel compiling shader model_def_lq_1 compiling shader deffer_model_bump_d-hq_2 ! Unknown command: dump_infos intro_start game_loaded * MEMORY USAGE: 386795 K * End of synchronization A[1] R[1] intro_delete ::update_game_loaded compiling shader yuv2rgb * [win32]: free[2217624 K], reserved[206432 K], committed[1770184 K] * [ D3D ]: textures[714651 K] * [x-ray]: crt heap[390710 K], process heap[17532 K], game lua[32796 K], render[801 K] * [x-ray]: economy: strings[26921 K], smem[10206 K] * [win32]: free[2211676 K], reserved[205496 K], committed[1777068 K] * [ D3D ]: textures[715865 K] * [x-ray]: crt heap[392646 K], process heap[17532 K], game lua[32978 K], render[802 K] * [x-ray]: economy: strings[26921 K], smem[10206 K] * phase time: 152 ms * phase cmem: 380885 K * phase time: 14 ms * phase cmem: 380885 K * Loading spawn registry... * 6256 spawn points are successfully loaded * Loading objects... * 9889 objects are successfully loaded * Game dom - quicksave is successfully loaded from file 'c:userspublicdocume~1stalke~1.-zesavedgamesdom - quicksave.scop' (1.433s) * phase time: 1432 ms * phase cmem: 389458 K * phase time: 16 ms * phase cmem: 389458 K * phase time: 14 ms * phase cmem: 389458 K * [win32]: free[2172932 K], reserved[198912 K], committed[1822396 K] * [ D3D ]: textures[712901 K] * [x-ray]: crt heap[389441 K], process heap[17532 K], game lua[24886 K], render[802 K] * [x-ray]: economy: strings[25207 K], smem[10196 K] compiling shader model_env_lq_1 ! Unknown command: dump_infos intro_start game_loaded * MEMORY USAGE: 392403 K * End of synchronization A[1] R[1] intro_delete ::update_game_loaded ! Missing ogg-comment, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsmusicguitar_14.ogg ! Missing ogg-comment, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsmusicguitar_15.ogg compiling shader yuv2rgb * [win32]: free[2174612 K], reserved[216416 K], committed[1803212 K] * [ D3D ]: textures[715675 K] * [x-ray]: crt heap[363720 K], process heap[16505 K], game lua[37419 K], render[804 K] * [x-ray]: economy: strings[26901 K], smem[10199 K] * [win32]: free[2172840 K], reserved[210564 K], committed[1810836 K] * [ D3D ]: textures[716881 K] * [x-ray]: crt heap[366499 K], process heap[15991 K], game lua[37611 K], render[805 K] * [x-ray]: economy: strings[26901 K], smem[10199 K] * Saving spawns... * Saving objects... * 9876 objects are successfully saved * Game rp-76.scop is successfully saved to file 'c:userspublicdocume~1stalke~1.-zesavedgamesrp-76.scop' ! Missing ogg-comment, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsmusicguitar_18.ogg * [win32]: free[2108236 K], reserved[218352 K], committed[1867652 K] * [ D3D ]: textures[717905 K] * [x-ray]: crt heap[366978 K], process heap[15992 K], game lua[44208 K], render[3071 K] * [x-ray]: economy: strings[26903 K], smem[10199 K] * [win32]: free[2108236 K], reserved[220596 K], committed[1865408 K] * [ D3D ]: textures[717905 K] * [x-ray]: crt heap[366970 K], process heap[15992 K], game lua[37072 K], render[3071 K] * [x-ray]: economy: strings[26903 K], smem[10199 K] * [win32]: free[2114968 K], reserved[220596 K], committed[1858676 K] * [ D3D ]: textures[717905 K] * [x-ray]: crt heap[366500 K], process heap[15992 K], game lua[37083 K], render[3072 K] * [x-ray]: economy: strings[26904 K], smem[10199 K] * Saving spawns... * Saving objects... * 9876 objects are successfully saved * Game slowik.scop is successfully saved to file 'c:userspublicdocume~1stalke~1.-zesavedgamesslowik.scop' ! Missing ogg-comment, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsmusicguitar_4.ogg ! Missing ogg-comment, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsmusicguitar_12.ogg * [win32]: free[2107620 K], reserved[219824 K], committed[1866796 K] * [ D3D ]: textures[717265 K] * [x-ray]: crt heap[365497 K], process heap[15993 K], game lua[40288 K], render[3457 K] * [x-ray]: economy: strings[26908 K], smem[10199 K] * Saving spawns... * Saving objects... * 9877 objects are successfully saved * Game Dom - quicksave.scop is successfully saved to file 'c:userspublicdocume~1stalke~1.-zesavedgamesdom - quicksave.scop' * [win32]: free[2091300 K], reserved[219820 K], committed[1883120 K] * [ D3D ]: textures[717265 K] * [x-ray]: crt heap[365494 K], process heap[15993 K], game lua[40427 K], render[3457 K] * [x-ray]: economy: strings[26908 K], smem[10199 K] * Saving spawns... * Saving objects... * 9877 objects are successfully saved * Game dom - odbić zakładnika.scop is successfully saved to file 'c:userspublicdocume~1stalke~1.-zesavedgamesdom - odbić zakładnika.scop' ! Missing ogg-comment, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsmusicguitar_1.ogg * [win32]: free[2090948 K], reserved[219820 K], committed[1883472 K] * [ D3D ]: textures[717265 K] * [x-ray]: crt heap[365492 K], process heap[15993 K], game lua[37678 K], render[3457 K] * [x-ray]: economy: strings[26909 K], smem[10199 K] * Saving spawns... * Saving objects... * 9878 objects are successfully saved * Game dom - odbić zakładnika.scop is successfully saved to file 'c:userspublicdocume~1stalke~1.-zesavedgamesdom - odbić zakładnika.scop' compiling shader hud3d compiling shader hud3d ! Missing ogg-comment, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsmusicguitar_6.ogg * [win32]: free[2104316 K], reserved[218156 K], committed[1871768 K] * [ D3D ]: textures[717265 K] * [x-ray]: crt heap[365823 K], process heap[15993 K], game lua[40873 K], render[4297 K] * [x-ray]: economy: strings[26912 K], smem[10199 K] * Saving spawns... * Saving objects... * 9879 objects are successfully saved * Game dom - dziwny helikopter.scop is successfully saved to file 'c:userspublicdocume~1stalke~1.-zesavedgamesdom - dziwny helikopter.scop' ! Missing ogg-comment, file: d:grys.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsmusicguitar_3.ogg * [win32]: free[2083560 K], reserved[218132 K], committed[1892548 K] * [ D3D ]: textures[717265 K] * [x-ray]: crt heap[366411 K], process heap[15993 K], game lua[35900 K], render[4533 K] * [x-ray]: economy: strings[26910 K], smem[10199 K] * Saving spawns... * Saving objects... * 9879 objects are successfully saved * Game Dom - quicksave.scop is successfully saved to file 'c:userspublicdocume~1stalke~1.-zesavedgamesdom - quicksave.scop' compiling shader particle_alphaonly compiling shader model_distort_2 * [win32]: free[2080884 K], reserved[215536 K], committed[1897820 K] * [ D3D ]: textures[717491 K] * [x-ray]: crt heap[368580 K], process heap[15993 K], game lua[33506 K], render[5120 K] * [x-ray]: economy: strings[26001 K], smem[10199 K] * Saving spawns... * Saving objects... * 9879 objects are successfully saved * Game Dom - quicksave.scop is successfully saved to file 'c:userspublicdocume~1stalke~1.-zesavedgamesdom - quicksave.scop' * [win32]: free[2098352 K], reserved[215176 K], committed[1880712 K] * [ D3D ]: textures[717577 K] * [x-ray]: crt heap[368235 K], process heap[15993 K], game lua[43274 K], render[5180 K] * [x-ray]: economy: strings[27111 K], smem[10201 K] * Saving spawns... * Saving objects... * 9879 objects are successfully saved * Game Dom - quicksave.scop is successfully saved to file 'c:userspublicdocume~1stalke~1.-zesavedgamesdom - quicksave.scop' * [win32]: free[2078920 K], reserved[215052 K], committed[1900268 K] * [ D3D ]: textures[718217 K] * [x-ray]: crt heap[371112 K], process heap[15993 K], game lua[42639 K], render[5271 K] * [x-ray]: economy: strings[27173 K], smem[10200 K] * [win32]: free[2092600 K], reserved[215024 K], committed[1886616 K] * [ D3D ]: textures[718225 K] * [x-ray]: crt heap[370435 K], process heap[15993 K], game lua[42754 K], render[5271 K] * [x-ray]: economy: strings[27173 K], smem[10200 K] stack trace: 0023:08DC62E5 xrGame.dll, CxIOFile::Scanf() [error][ 87] : Parametr jest niepoprawny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.