Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 3.08.2015 o 12:11, Gatzek napisał:

Pograłem wczoraj chwilkę w wersję PL. Zrobiłem parę początkowych zadań. Początek bardzo stabilny, spolszczenie super. Gra nie jest masochizmem, przynajmniej na początku. Startujemy z dobrą bronią, pancerzem, detektorem i okrągłą sumką. NPC strzelają celnie, ale bez przesady.

 

Mod u mnie wywalał się na DX11 i DX10. Na pełnym dynamicznym bez DX chodzi bardzo płynnie.

 

Polecam dograć do moda Atmosfear (link do adaptacji AF3 jest na rus forum. Po instalacji adaptacji trzeba tylko ręcznie przegrać jeden plik z polskiej wersji AF3 do moda).

Ja dziś zacząłem nowy materiał nagrywać ale niestety nie mogę porozmawiać do końca z Galaretą w Barze Powinności do tego ekran robi się czerwony,zmieniałem ustawienia graficzne w modzie ale to nic kompletnie nie pomaga więc wychodzi na to że nie dowiem się kto włamał się do kontenera. Czasem mam wrażenie że mod był pisany na kolanie w pociągu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, tom3kb napisał:

@FilmisterPLTo na razie nic innego mi nie przychodzi do głowy.

A Wiatr Czasu jest ->

 

Zainstalowałem spolszczyłem ale podejrzewam że broi mi sprawę karta graficzna oto LOG 

xray_admin.log

Co lepsze pierw zainstalowałem moda Wind of Time bez spolszczenia i hula,stworzyłem gamedatę,wkleiłem zawartość spolszczenia gamedaty jest po Polsku,dodałem bin bo wiadomo bez tego ani rusz i z naszym spolszczeniem jakie stworzyliście mod nie działa,zaraz po wczytaniu,ba nawet nie wczyta się do końca X Ray przestaje działać i tyle oto LOG  :  

xray_admin.log

9 minut temu, FilmisterPL napisał:

Zainstalowałem spolszczyłem ale podejrzewam że broi mi sprawę karta graficzna oto LOG 

xray_admin.log 38 kB · 1 pobranie

Co lepsze pierw zainstalowałem moda Wind of Time bez spolszczenia i hula,stworzyłem gamedatę,wkleiłem zawartość spolszczenia gamedaty jest po Polsku,dodałem bin bo wiadomo bez tego ani rusz i z naszym spolszczeniem jakie stworzyliście mod nie działa,zaraz po wczytaniu,ba nawet nie wczyta się do końca X Ray przestaje działać i tyle oto LOG  :  

xray_admin.log 36 kB · 0 pobrań

Ja podejrzewam że karta za słaba i tyle bo na 1070 gwarancji nie uznali fiuty a gram na 740GT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@FilmisterPL Końcówka loga:

[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CModelPool::Instance_Load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line          : 117
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find model file 'actors\stalker_ecologist\stalker_ecolog_military.ogf'.

Nie masz modelu. Zresztą nie tylko jego.

Nie wiem jak najjaśniejsza lokalna gwiazda robiła spolszczenie, ale raczej nie majstrował przy modelach, więc to trochę dziwne, że bez spolszczenia działa, a z nim nie. Zacznij od przeinstalowania gry i nie próbuj stawiać paczki na polską podstawkę, bo tłumaczenie działa tylko z repackiem od Seregi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@FilmisterPL To nie może być "inna wersja z torrenta", tylko ta konkretna, pod którą było robione spolszczenie. Nie wiem czy pojawiały się jeszcze jakieś fixy, albo czy jest inny (nowszy) repack od Seregi. Stawiaj TYLKO na tym, który jest w pierwszym poście podlinkowany, bo inaczej nikt Ci nie da gwarancji działania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael przypiął/ęła ten temat
  • 3 miesiące temu...

Hej ja właśnie ogrywam Klondajk 2.0 Pod Osłoną Śmierci i mam taki problem,ponieważ przy przechodzeniu na lokację Polesie na wczytywaniu zacina się gra.Wszystko jest zainstalowane a gra dziala bez zarzutu a na Polesiu mam zrobić zadanie fabularne z naukowcami.Próbowałam już zmiany ustawień,ale nic to nie daje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Pod Osłoną Śmierci: Klondajk 2.0
  • Agrael odblokował(a) ten temat

ss_daniel_11-13-22_15-12-29_(zvezda).jpg

Przyznam, że nawet ciekawy mod, choć trzeba pamiętać, że swoje lata już ma, bo zadebiutował w 2015. Główny wątek jakoś specjalnie mnie nie porwał, a dodatkowo w Klondajku nie ma zbyt wielu zadań pobocznych. Uważam, że na wyróżnienie zasługuje zadanie, które zleca nam Barman - dość obszerne, ale wykonując je, można poznać historię kilku bandyckich grup, oraz ich hersztów. Podobało mi się też jedno zadanie w D. Mroku. Nie spodziewałem się, że zleci nam je... Nie będę spoilerował, ale dodam, że była nutka mistycyzmu. Szkoda, że tylko jedna, bo bardzo lubię takie momenty w modach. 

Na uwagę zasługuje jeden fragment, ale o tym w spoilerze. 

Spoiler

W Klondajku na krótką chwilę stajemy się kontrolerem. Z tym się chyba jeszcze nie spotkałem w żadnym modzie i tak jak wspomniałem - trwało to dosłownie przez moment. Najlepsze jest to, że mogliśmy zzombifikować NPC po najechaniu na niego kursorem. 

Jest też kilka lokacji z buildów, a nawet animacje korzystania z medykamentów, co aktualnie w modach jest normą. Animacje może i nie wyglądają tak ładnie, jak w Anomaly, ale są. Podobno grę można ukończyć na kilka sposobów, a nawet dołączyć do Powinności lub Wolności. Ja olałem te dwie frakcje i grałem jako samotny stalker do samego końca, choć poprosiłem Wolność o pomoc w pewnym zadaniu. 

Nie można zapomnieć o specjalnym PDA, dzięki któremu po zebraniu odpowiedniej ilości punktów możemy wybrać umiejętności. Niektórych z nich trzeba się nauczyć, aby wykonać pewne zadanie. To akurat mi się nie podobało, ale okej - tak wymyślił autora moda. Ogólnie, to Klondajk ma trochę wad. Przede wszystkim mało zadań pobocznych, a sporo lokacji. Główny wątek też mógłby być ciekawszy. Nie zabraknie również prostych błędów na Bagnach (problem ze znacznikami na mapie). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Meta zmienił(a) tytuł na Pod osłoną śmierci: Klondajk 2.0

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.