Allen Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 (edytowane) 7-Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.30729.6161Po tym mod mi ruszył bez zamiany binu na oryginał sprawdź czy ją masz.Zainstaluj wersję 32 i 64 bitową jeśli mod dalej nie ruszy to zainstaluj wszystkie tak jak pisał Gatzek których nie masz. Edytowane 28 Sierpnia 2015 przez Allen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonio78 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Jutro dam znać bo instalacja tych bibliotek trochę trwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonio78 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Zainstalowałem te biblioteki od Gawrona te od Alena bin skopiowany z 1# do oryginalnego i mod nie chce się uruchomić.Poddaję się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Jutro sprawdzę ile mają gamedaty po rozpakowaniu ja miałem ten sam problem/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesinski Opublikowano 1 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Gra wymaga Microsoft Visual C++ 2008 SP1 (i na 99% tylko tego) ale z poprawkami Microsoft Foundation Class (MFC).Proszę zainstalować w kolejności:https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=2092https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=5582i najważniejsze bez czego nie ruszy (o ile system sam nie dociągnie poprawki)https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=26368Przy innych modach wymagających MSVC warto pamiętać o:https://technet.microsoft.com/library/security/ms11-025Powodzenia Bonio.Podziękowania dla Gawrona za tłumaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 5 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 A może po prostu przeinstaluj samą podstawkę COP i dopiero nałóż tego moda , jak za dużo pokombinowane to nie ruszy . Też tak miałem z kolejnym modem po przeinstalowaniu podstawy ruszył . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Nie pamiętam w którym to było modzie, ale ruszył mi dopiero, gdy miałem taki komplet VC++.Microsoft Visual C++ 2005 RedistributableMicrosoft Visual C++ 2005 Redistributable (x64)Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x64 9.0.21022Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x64 9.0.30729.4148Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x64 9.0.30729.6161Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.21022Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.30729Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.30729.4148Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.30729.6161Microsoft Visual C++ 2010 x64 Redistributable - 10.0.30319Microsoft Visual C++ 2010 x86 Redistributable - 10.0.30319Microsoft Visual C++ 2012 Redistributable (x64) - 11.0.60610Microsoft Visual C++ 2012 Redistributable (x86) - 11.0.61030Microsoft Visual C++ 2013 Redistributable (x86) - 12.0.21005Mam WIn7x64, ale bez VC++ dla x32 też mody nie ruszały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonio78 Opublikowano 7 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 (edytowane) Witam.Udało mi się uruchomić tego moda,ale mam wylot w Dolinie Mroku przy przechodzeniu przez ukrytą ścieżkę na Polesie.FATAL ERROR [error]Expression : fatal error[error]Function : CBlender_default::Compile[error]File : .\BlenderDefault.cpp[error]Line : 63[error]Description : <no expression>[error]Arguments : Not enought textures for shader, base tex: survarium\metal\electrical_cabinet_02Dodam że do tego momentu nie miałem żadnego wylotu.Z Kordonu na Polesie też jest wylot. Edytowane 7 Września 2015 przez bonio78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 7 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Przestaw oświetlenie ze statycznego na dynamiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonio78 Opublikowano 7 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Dzięki jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesinski Opublikowano 10 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Jak wejść do okna umiejętności?Nie reaguje mi na przypisane klawisze.Jakieś wymagania wstępne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 10 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Był fix, który zmienił sposób korzystania. Otwierasz plecak i w nim uruchamiasz PDA.Zobacz screen od cichego : http://www.imagebam.com/image/a41241376687071Wzięty stąd: http://www.stalkeruniverse.home.pl/index.php?topic=716.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 10 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 To wszystko jest w patchu 1602 i powinno działać.Sposób korzystania z systemu umiejętności jest opisany ( no właśnie , brak numeracji postów) na stronie 4 tego tematu w # z 19 sierpnia.EDIT (portals):Można wkleić link do posta:https://stalkerteam.pl/topic/7279-pod-osłoną-śmierci-klondajk-20/?do=findComment&comment=81231 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesinski Opublikowano 10 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Dzięki, wszystko jasne.Ja jeszcze nie mam tego PDA do przyswajania wiedzy (Dolina mroku, po usunięciu zagłuszaczy).Mam nadzieje że wkrótce wpadnie mi w łapki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 10 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 PDA z systemem przyswajania umiejętności, masz w inwentarzu na starcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesinski Opublikowano 10 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 (edytowane) Jesteś pewien? Sprawdziłem wszystkie save'y, zacząłem nową grę (screen) i nie mam.Edit: Właśnie zauważyłem, że jednak jest... te dwa puste pola bez ikony. Coś chyba się zamotało.Winna jest poprawka ikon, którą niepotrzebnie dodałem. Bez tego czyli 2 party + patch i polonizacja działa pięknie.Na szczęście po naprawieniu można kontynuować grę i to z nowym sprzętem. Edytowane 10 Września 2015 przez Grzesinski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walec Opublikowano 27 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 (edytowane) WitamPanowie miał ktoś problem z przesłuchaniem rannego Sepleniącego? Leży i jęczy i nic nie można zrobić. Łażę w koło i klops...jakieś sugestie? Edytowane 27 Września 2015 przez walec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 27 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Na początek spróbuj wczytać ostatni zapis, jeśli to nie pomoże cofnij się do ostatniego zapisu na Kordonie. Powinno pomóc. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walec Opublikowano 28 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Gawron niestety nie pomogło - ani autosave ani wcześniejszy save z Kordonu ale dzięki za podpowiedź.Rozwiązanie jest jak zwykle w stalkerach zaskakujące, mianowicie gdy przenosi nas na Polesie należy odłączyć się od grupy i zaczaić się dość daleko w krzaczorach. Następnie stuknąć koleżków Sepleniącego z odległości a jego samego ranić. Mój problem wynikał z tego że załatwiłem ich z bliska i ranny Sepleniący był na PDA na czerwono jako wróg - wtedy opcji dialogowej brak. Jeśli załatwimy to na odległość Sepleniący będzie miał status "żółtej gwiazdy" i można nawiązać dialog. W razie problemów mamy blisko autosave więc próbować do skutku.Chciałem jeszcze podzielić się dwoma spostrzeżeniami odnośnie rozgrywki:Gdy spawnujemy się w barze na arenie jako Kontroler, najlepiej jak najkrótsza drogą lecieć na magazyny bo tam właśnie mamy się udać, po drodze wykonując psi atak i chować się gdy kontrolowani przez nas delikwenci wdają się w awanturę.Mnie się zachciało wyczyścić trochę bar ołowiem i załatwiłem dwie kluczowe dla misji osoby, mianowicie niejakiego Galaretę i dowódce posterunku Powinności. Są potrzebni- musiałem się dość sporo wracać.Po całej tej akcji z Kontrolowaniem, gdy wchodzimy ma magazyny, może się stać tak, że podczas wczytywania ekranu startowego równocześnie z migającym "naciśnij dowolny klawisz" wyskakuje napis "koniec gry". Związane jest to ze spawnem aktora w samym środku stada snorków. Rozwiązaniem jest autosave i natychmiastowa ucieczka przed łobuzami w prawo na górkę w kierunku stodoły , gdzie w podstawce siedzi Powinność. Znów może być że trzeba będzie powtórzyć to parę razy ale działa.Podobnie jest przy przejściu z baru na wysypisko gdy ładujemy się na zombi- ucieczka wzdłuż płotu na prawo.Może komuś pomoże a na pewno nie zaszkodzi 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 29 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Ten mod zawsze gdzieś zaskakuje w dziwny sposób nie wspominając o samej instalce . Ja akurat z Sepleniącym nie miałem problemu wszyscy dostali z bliska i Sepleniący wyśpiewał wszystko jak na spowiedzi . Natomiast przy śledztwie od barmana gostek z którym miałem porozmawiać nie chciał nic w tej sprawie gadać a po wczytaniu sevu jego znacznik pojawił się między lokacjami bar i wysypisko , czyli nie było go ani w barze ani na wysypisku za to jako postać był w samym barze i po rozmowie wątek ruszył do przodu.A ostatnio były przeboje na bagnach bo lokacja hakera od laptopa była gdzie indziej a nie w bazie czystego nieba choć przewodnik zabiera nas na bazę czystego nieba a tam pusto żywej duszy , dopiero po dobiegnięciu do fałszywego znacznika ten zmienia się na bazę czystego nieba i nagle cud wszyscy są w bazie .Pewnie do końca mod jeszcze nie raz zaskoczy i trzeba będzie kombinować i liczyć na cuda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 29 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Trochę doświadczenia, trochę intuicji niezbędnej w Zonie i nie trzeba liczyć na cuda.Jeśli chodzi o sepleniącego, sprawdziłem to przed chwilą, to faktycznie z bliska bardzo trudno jest go zranić, po prostu ginie. W końcu gdy go zraniłem, tak jak napisał Walec nie było dialogu. Wychodzi na to, że do Sepleniącego i jego ekipy najlepiej strzelać z pewnej odległości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 29 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Co do intuicji i doświadczenia masz rację gawron ale jak widać czasami łut szczęścia lub cud się też przydaje . Tak jak pisałem sepleniącego załatwiłem z bliska i to z dużego kalibru bo żadnego pistoletu akurat nie miałem czyli różnie to działa u ludzi .Jedynie zastanawia mnie czy faktycznie w tym modzie ciężko znaleźć cokolwiek poza artefaktami bo amunicję i inne potrzebne rzeczy albo musze kupić albo pozbierać po zabitych . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 30 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Fakt, szczęścia nigdy za dużo. Co do Sepleniącego to chodziło mi o to, że po prostu łatwiej jest go zranić z dystansu niż z bliska. W moim przypadku z bliska gdzie by nie dostał, zaliczał zgon.Jeśli chodzi o schowki to znalazłem tylko jeden, na Kordonie na najwyższej kondygnacji budynku, tam gdzie spotykamy Silwera, jest tam SWD i amunicja. Jeśli ktoś znalazł jeszcze jakieś to mógłby się tym podzielić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 30 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 (edytowane) Tego SWD i amunicje też znalazłem ale niestety u żadnego handlarza nie było dodatkowej amunicji. Co do schowków to kilka jest na zatonie z tych co pamiętałem z COP jeden na dachu w spalonym gospodarstwie znajdujemy Wał, drugi przy podstawie rurociągu apteczki i bandaże o ile dobrze pamiętam, trzeci w fabryce w jednym z pieców a w nim Ak z amunicją, jak coś jeszcze sobie przypomnę to dorzucę. Teleport z COP na płaskowyż przenosi nas w modzie na martwe jezioro gdzie jest druga fleszka ale bez wykonania zadania dla noe z bombą to tak dla ciekawości podaję więc i tak trzeba będzie to zadanie wykonać żeby być w zgodzie z fabułą .Wszystkie schowki na zatonie u mnie są aktywne , tylko lepiej nie zbierać rzeczy potrzebnych do misji w podstawie COP bo zostają w inwentarzu i niepotrzebnie zwiększają obciążenie a nie można się ich pozbyć. Edytowane 1 Października 2015 przez mkk7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balcerek Opublikowano 5 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Spolszczeie nie dziala pls pomoszczi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.