Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

7-Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.30729.6161

Po tym mod mi ruszył bez zamiany binu na oryginał sprawdź czy ją masz.

Zainstaluj wersję 32 i 64 bitową  jeśli mod dalej nie ruszy to zainstaluj wszystkie tak jak pisał Gatzek których nie masz.

Edytowane przez Allen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra wymaga Microsoft Visual C++ 2008 SP1 (i na 99% tylko tego) ale z poprawkami Microsoft Foundation Class (MFC).

Proszę zainstalować w kolejności:

https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=2092

https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=5582

i najważniejsze bez czego nie ruszy (o ile system sam nie dociągnie poprawki)

https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=26368

Przy innych modach wymagających MSVC warto pamiętać o:

https://technet.microsoft.com/library/security/ms11-025

Powodzenia Bonio.

Podziękowania dla Gawrona za tłumaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam w którym to było modzie, ale ruszył mi dopiero, gdy miałem taki komplet VC++.

Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable

Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable (x64)

Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x64 9.0.21022

Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x64 9.0.30729.4148

Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x64 9.0.30729.6161

Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.21022

Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.30729

Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.30729.4148

Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.30729.6161

Microsoft Visual C++ 2010  x64 Redistributable - 10.0.30319

Microsoft Visual C++ 2010  x86 Redistributable - 10.0.30319

Microsoft Visual C++ 2012 Redistributable (x64) - 11.0.60610

Microsoft Visual C++ 2012 Redistributable (x86) - 11.0.61030

Microsoft Visual C++ 2013 Redistributable (x86) - 12.0.21005

Mam WIn7x64, ale bez VC++ dla x32 też mody nie ruszały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Udało mi się uruchomić tego moda,ale mam wylot w Dolinie Mroku przy przechodzeniu przez ukrytą ścieżkę na  Polesie.

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default::Compile
[error]File          : .\BlenderDefault.cpp
[error]Line          : 63
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: survarium\metal\electrical_cabinet_02

Dodam że do tego momentu nie miałem żadnego wylotu.Z Kordonu na Polesie też jest wylot.

Edytowane przez bonio78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wszystko jest w patchu 1602 i powinno działać.

Sposób korzystania z systemu umiejętności jest opisany ( no właśnie , brak numeracji postów) na stronie 4 tego tematu w # z 19 sierpnia.

EDIT (portals):

Można wkleić link do posta:

https://stalkerteam.pl/topic/7279-pod-osłoną-śmierci-klondajk-20/?do=findComment&comment=81231

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien? Sprawdziłem wszystkie save'y, zacząłem nową grę (screen) i nie mam.

Edit: Właśnie zauważyłem, że jednak jest... te dwa puste pola bez ikony. Coś chyba się zamotało.

Winna jest poprawka ikon, którą niepotrzebnie dodałem. Bez tego czyli 2 party + patch i polonizacja działa pięknie.

Na szczęście po naprawieniu można kontynuować grę i to z nowym sprzętem.

ss_grzes_09-10-15_23-06-35_(l01_escape_old).jpg

Edytowane przez Grzesinski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Gawron niestety nie pomogło - ani autosave ani wcześniejszy save z Kordonu ale dzięki za podpowiedź.

Rozwiązanie jest jak zwykle w stalkerach zaskakujące, mianowicie gdy przenosi nas na Polesie należy odłączyć się od grupy i zaczaić się dość daleko w krzaczorach. Następnie stuknąć koleżków Sepleniącego z odległości a jego samego ranić. Mój problem wynikał z tego że załatwiłem ich z bliska i ranny Sepleniący był na PDA na czerwono jako wróg - wtedy opcji dialogowej brak. Jeśli załatwimy to na odległość Sepleniący będzie miał status "żółtej gwiazdy" i można nawiązać dialog. W razie problemów mamy blisko autosave więc próbować do skutku.

Chciałem jeszcze podzielić się dwoma spostrzeżeniami odnośnie rozgrywki:

Gdy spawnujemy się w barze na arenie jako Kontroler, najlepiej jak najkrótsza drogą lecieć na magazyny bo tam właśnie mamy się udać, po drodze wykonując psi atak i chować się gdy kontrolowani przez nas delikwenci wdają się w awanturę.Mnie się zachciało wyczyścić trochę bar ołowiem i załatwiłem dwie kluczowe dla misji osoby, mianowicie niejakiego Galaretę i dowódce posterunku Powinności. Są potrzebni- musiałem się dość sporo wracać.

Po całej tej akcji z Kontrolowaniem, gdy wchodzimy ma magazyny, może się stać tak, że podczas wczytywania ekranu startowego równocześnie z migającym "naciśnij dowolny klawisz" wyskakuje napis "koniec gry". Związane jest to ze spawnem aktora w samym środku stada snorków. Rozwiązaniem jest autosave i natychmiastowa ucieczka przed łobuzami w prawo na górkę w kierunku stodoły , gdzie w podstawce siedzi Powinność. Znów może być że trzeba będzie powtórzyć to parę razy ale działa.Podobnie jest przy przejściu z baru na wysypisko gdy ładujemy się na zombi- ucieczka wzdłuż płotu na prawo.

Może komuś pomoże a na pewno nie zaszkodzi:biggrin:

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten mod zawsze gdzieś zaskakuje w dziwny sposób nie wspominając o samej instalce . Ja akurat z Sepleniącym nie miałem problemu wszyscy dostali z bliska i Sepleniący wyśpiewał wszystko jak na spowiedzi . Natomiast przy śledztwie od barmana gostek z którym miałem porozmawiać nie chciał nic w tej sprawie gadać a po wczytaniu sevu jego znacznik pojawił się między lokacjami bar i wysypisko , czyli nie było go ani w barze ani na wysypisku za to jako postać był w samym barze i po rozmowie wątek ruszył do przodu.

A ostatnio były przeboje na bagnach bo lokacja hakera od laptopa była gdzie indziej a nie w bazie czystego nieba choć przewodnik zabiera nas na bazę czystego nieba a tam pusto żywej duszy , dopiero po dobiegnięciu do fałszywego znacznika ten zmienia się na bazę czystego nieba i nagle cud wszyscy są w bazie .

Pewnie do końca mod jeszcze nie raz zaskoczy i trzeba będzie kombinować i liczyć na cuda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę doświadczenia, trochę intuicji niezbędnej w Zonie i nie trzeba liczyć na cuda:wink:.

Jeśli chodzi o sepleniącego, sprawdziłem to przed chwilą, to faktycznie z bliska bardzo trudno jest go zranić, po prostu ginie. W końcu gdy go zraniłem, tak jak napisał Walec nie było dialogu. Wychodzi na to, że do Sepleniącego i jego ekipy najlepiej strzelać z pewnej odległości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do intuicji i doświadczenia masz rację gawron ale jak widać czasami łut szczęścia lub cud  się też przydaje . Tak jak pisałem sepleniącego załatwiłem z bliska i to z dużego kalibru bo żadnego pistoletu akurat nie miałem czyli różnie to działa u ludzi .

Jedynie zastanawia mnie czy faktycznie w tym modzie ciężko znaleźć cokolwiek poza artefaktami bo amunicję i inne potrzebne rzeczy albo musze kupić albo pozbierać po zabitych .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, szczęścia nigdy za dużo. Co do Sepleniącego to chodziło mi o to, że po prostu łatwiej jest go zranić z dystansu niż z bliska. W moim przypadku z bliska gdzie by nie dostał, zaliczał zgon.

Jeśli chodzi o schowki to znalazłem tylko jeden, na Kordonie na najwyższej kondygnacji budynku, tam gdzie spotykamy Silwera, jest tam SWD i amunicja. Jeśli ktoś znalazł jeszcze jakieś to mógłby się tym podzielić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego SWD i amunicje też znalazłem ale niestety u żadnego handlarza nie było dodatkowej amunicji. Co do schowków to kilka jest na zatonie z tych co pamiętałem z COP jeden na dachu w spalonym gospodarstwie znajdujemy Wał, drugi przy podstawie rurociągu apteczki i bandaże o ile dobrze pamiętam, trzeci w fabryce w jednym z pieców  a w nim Ak z amunicją, jak coś jeszcze sobie przypomnę to dorzucę. Teleport z COP na płaskowyż przenosi nas w modzie na martwe jezioro gdzie jest druga fleszka ale bez wykonania zadania dla noe z bombą to tak dla ciekawości podaję więc i tak trzeba będzie to zadanie wykonać żeby być w zgodzie z fabułą .

Wszystkie schowki na zatonie u mnie są aktywne , tylko lepiej nie zbierać rzeczy potrzebnych do misji w podstawie COP bo zostają w inwentarzu i niepotrzebnie zwiększają obciążenie a nie można się ich pozbyć.

Edytowane przez mkk7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.