Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mod działa bez problemu na polskiej podstawce. Uruchomiłem na niej moda w wersji rosyjskiej i ze spolszczeniem Gawrona. Przyczyna leży gdzieś indziej.

 

@bolo na Twój problem na rus forum zalecają pobranie i zainstalowanie tego pliku:

https://yadi.sk/d/-4ZnT31odf7HZ

Edytowane przez Gatzek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za zainteresowanie się moim problemem jednak  to co  doradził  cichy  też nie pomogło a szkoda,właśnie skończyłem grać w   Czas Sojuszu -polecam chyba ze ktoś nie lubi trzymać się fabuły,  wracając do   Klondajk    chyba sobie go odpuszczę i zagram w coś innego  ,  zatem jeszcze raz dzięki i pozdrawiam

 

Dzięki wszystkim za zainteresowanie się moim problemem jednak  to co  doradził  cichy  też nie pomogło a szkoda,właśnie skończyłem grać w   Czas Sojuszu -polecam chyba ze ktoś nie lubi trzymać się fabuły,  wracając do   Klondajk    chyba sobie go odpuszczę i zagram w coś innego  ,  zatem jeszcze raz dzięki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nic nie pomaga, mam najnowszy dotNetF, zamiana nie pomogła, dziękuje za grzeczność, jutro jeszcze raz zainstaluję wszystko od nowa i zobaczę, waga moda to u mnie  : gamedata- 8,05GB, bin 25.03MB, teraz sprawdziłem i waga moda jest różna z torentów w 1 kawałku a pobrany w 2 częściach, już zdurniałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pomysłu dlaczego u Was występują takie problemy.

Moda pobrałem z takich linków i instalowałem w takiej kolejności:

1. mod https://yadi.sk/d/7o9mCtnkdcWQY

2. patch https://yadi.sk/d/wEFUQucPeiP4C

3. poprawka na ikonki https://yadi.sk/d/vYsMhh62di9hN

4. polonizacja @gawrona

5. Po nałożeniu polonizacji, z paczki z pkt 3 jeszcze raz wgrywamy do moda katalog textures.

Wszystko ruszyło za pierwszym razem na polskiej podstawce. Zero problemów.

 

Edytowane przez Gatzek
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również byłem zaskoczony, MOD wraz z patchem te z #1 , wszystko odpaliło za pierwszym razem i odpalało dziesiątki razy bez wylotów

Dzisiaj z ciekawości postawiłem MODa na pc syna (Win 7, 32bit, 3gb ramu, GeForce 9600 GSO).  Miałem te same problemy jakie mieli Bolo i Spcrobus. Po kombinacjach z bin-em (usunąłem stary i wkleiłem ten z linka ) gra odpaliła i wielokrotne wyloty również zniknęły. Mam nadzieję, że i wam pomoże.

bin

Edytowane przez gawron
dopisek
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, niestety nie pogram, taki sam komunikat,coś muszę mieć porąbane z systemem bo jak u innych chodzi to znaczy ja mam coś nie tak, dziękuje wszystkim za pomoc.

Gatzek mam jeszcze jedną ostatnią prośbę nie mogę pobrać moda z linku, który podałeś, coś z limitem, jak Ci poszło to pobrałbym może poprzednie coś u mnie krzaczą, zgłupiałem totalnie czemu u mnie nie idzie.

A może problem tkwi w pliku fsgame, tak prawidłowo powinien wyglądać?

$game_data$             = true| true|  $fs_root$|            gamedata\ zmienilem false na true , może trzeba zmienić w innym miejscu?.

Edytowane przez bolo
prośba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bolo - pytałem, czy masz aktualne biblioteki VC++.  Też się borykałem z podobnym problemem, na WIN7/64. Dopiero uzupełnienie bibliotek o VC z 2005 r, oraz wszystkich 32 bit ( na systemie 64 bit), rozwiązało problem. Czasem taki drobiazg potrafi położyć moda.

Zobacz ten temat: https://stalkerteam.pl/topic/7015-potrzebna-porada-błąd-vc90crt/#comment-78330  , post smerfa, z 25 luty. Tam masz wykaz bibliotek.

Edytowane przez kondotier
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również byłem zaskoczony, MOD wraz z patchem te z #1 , wszystko odpaliło za pierwszym razem i odpalało dziesiątki razy bez wylotów

Dzisiaj z ciekawości postawiłem MODa na pc syna (Win 7, 32bit, 3gb ramu, GeForce 9600 GSO).  Miałem te same problemy jakie mieli Bolo i Spcrobus. Po kombinacjach z bin-em (usunąłem stary i wkleiłem ten z linka ) gra odpaliła i wielokrotne wyloty również zniknęły. Mam nadzieję, że i wam pomoże.

bin

Po wklejeniu tego pliku gra nie chce mi się uruchomić.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem komuś ewentualnie pomóc , ponieważ tak jak napisałem na tym binie  gra odpala i skończyły się wyloty z logiem :

gamedata\scripts\get_artefact.script:23: attempt to call method 'is_anomaly_blowout' (a nil value).  

 

 

 

Nie mam do ciebie pretensji po prostu chciałem sprawdzić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mám problém.Nemohu spustit hru.Okamžitě vylot s logem:

[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CModelPool::Instance_Load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line          : 117
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find model file 'dynamics\weapons\wpn_hand\wpn_hand_00.ogf'.

Zkoušel jsem i bin od Gawrona a nepomohlo-

 

Edytowane przez Hobby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały problem, początek moda, dostałem od Sidorowicza zadanie na przyniesienie dokumentów. Niby ma je mieć dowódca bandytów pod mostem w Kordonie. Rozwalam 6 bandytów i nikt nie ma dokumentów. Też tak mieliście? W poradniku Cichego niby jeden z gości je ma. Czy może one teraz gdzieś leżą luzem pod tym zarwanym mostem kolejowym na Kordonie, czy też mi się coś nie zrespiło. Popróbuje jeszcze parę razy.

@edit

chyba rozwaliłem nie tych bandytów co trzeba zaraz sprawdzę drugą ekipę ;)

@edit 2

Tak okazało się, ze rozwalałem nie tych bandziorów co trzeba, po problemie, dokumenty znalezione. :)

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@anatol - myślę, że powinieneś koniecznie zerknąć do posta Kondotiera z 6 sierpnia. Po zainstalowaniu LINK przywróciłem oryginalny bin MODa (bez żadnych kombinacji). Gra odpala i anomalie nie powodują wylotów ,co widać na screenach w spoilerze. Wcześniej  każda próba zbliżenia się do wspomnianej anomalii, kończyła się wylotem z logiem takim jak u ciebie.

2dbcc79b190402bad0c436d716c7552f5ef03822

Edytowane przez gawron
poprawka błędu
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.