Skocz do zawartości

PROBLEMY TECHNICZNE w Odrodzony - Duplikat 7.63


kondotier

Rekomendowane odpowiedzi

Anton ale ja wogóle nie mam takiego folderu                                                                                                                                                                                              

 

            

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszło do mnie za pierwszym razem, ale nie byłem pewny czy chodzi o plik czy o folder - teraz już wiem.

Za chwilę podeślę ci odpowiedni plik (edytuję ten post o link) - proszę o chwilę cierpliwości:071:

----

TUTAJ jest plik .ogg (ten z loga), który umieścisz w folderze scenario (c:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\characters_voice\scenario).

Dźwięki gry (w tym folder scenario do pobrania) z linku, który umieściłem w poście poniżej:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobierz najpierw archiwum Clear Sky - Voiceover.7z  (Dokładna ścieżka: 2. Localizations\Polish\Clear Sky - Voiceover.7z.)  z linku i rozpakuj do gamedaty.

Następnie plik  final_reborn_2_50.ogg umieścisz w folderze scenario (c:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\characters_voice\scenario).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zrobiłem i teraz wywala z takim logiem  
 

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...e.r. - clear sky\gamedata\scripts\sound_theme.script:776: bad argument #1 to 'select_next_sound' (interval is empty)

stack trace:

 

Fatal error wstawiamy w CODE. cichy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do loga - niestety nie wiem jak pomóc. 

Instalowałeś tego fixa? => https://yadi.sk/d/1nzcPDqWjjtLi

---

Odnośnie wersji repack od @pacjent1972 - pobierałem ją dwa razy i dwa razy przeszedłem na niej grę bez absolutnie żadnych problemów. Więc albo twoje archiwum z modem jest uszkodzone albo źle zainstalowałeś moda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązaniem problemu wylotu do pulpitu z poniższym logiem:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...e.r. - clear sky\gamedata\scripts\sound_theme.script:776: bad argument #1 to 'select_next_sound' (interval is empty)

jest skopiowanie folderu Localization z archiwum repacka do naszego folderu instalacyjnego gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

Przy przejściu z Przedmieścia do Zachodniej Prypeci wywala mi z taką informacją:

Spoiler

* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M1/S0, 2999.00 mhz, 98-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 51588 files cached 38 archives, 7183Kb memory used.
Init FileSystem 2.648634 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\music\userreborn\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-STCS\ in registry
! Player name registry key (InstallUserName) not found !
* [win32]: free[4061280 K], reserved[33800 K], committed[99160 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[13118 K], process heap[1771 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[8911 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\users\public\music\gamedata\configs\rspec_low.ltx"...
~ Invalid syntax in call to 'r__supersample'
~ Valid arguments: integer value in range [1,8]
[c:\users\public\music\gamedata\configs\rspec_low.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\music\userreborn\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 49152 kb, 3642 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:68BA]: AMD Radeon HD 6700 Series
* GPU driver: 8.17.10.1404
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2792 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 1
- r2_tf_mipbias -0.5
Starting engine...
! Invalid ogg-comment version, file:  c:\users\public\music\gamedata\sounds\ambient\rnd_outdoor\bdog_howling_1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\users\public\music\gamedata\sounds\ambient\underground\strange_noise_5.ogg
! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-STCS\ in registry
! Player name registry key (InstallUserName) not found !
! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-STCS\ in registry
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r2_tf_mipbias -0.5
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [366 ms]
"c:\users\public\music\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 120050 K
Tworzenie świata....
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    10792 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-STCS\ in registry
! Player name registry key (InstallUserName) not found !
* phase time: 10809 ms
* phase cmem: 113026 K
z'ONA: Początek....
* phase time: 311 ms
* phase cmem: 101600 K
z'ONA: Ładowanie prawdziwego życia....
* phase time: 3 ms
* phase cmem: 101600 K
Ładowanie lepszej rzeczywistości. "piotr_autosave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 27493 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 39744 objects are successfully loaded
* Game piotr_autosave is successfully loaded from file 'c:\users\public\music\userreborn\savedgames\piotr_autosave.sav' (6.928s)
* phase time: 6927 ms
* phase cmem: 175166 K
Serwer: Połączenie....
* phase time: 83 ms
* phase cmem: 175169 K
z'ONA: Połączenie z: localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 28 ms
* phase cmem: 175202 K
Otwarcie przepływu....
* phase time: 11 ms
* phase cmem: 175202 K
Tworzenie zmysłów....
* phase time: 6311 ms
* phase cmem: 283816 K
Niech stanie się światłość!...
* phase time: 362 ms
* phase cmem: 284878 K
Dzieci, chrońcie inne dzieci od wulgarnych wypowiedzi!...
* [Loading VB] 65526 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65278 verts, 2039 Kb
* [Loading VB] 63741 verts, 1991 Kb
* [Loading VB] 29059 verts, 908 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 42022 verts, 1313 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 8420 verts, 263 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 685497 indices, 1338 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 62079 verts, 727 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 81945 indices, 160 Kb
* phase time: 1206 ms
* phase cmem: 285205 K
Ładowanie przestrzeni....
* phase time: 115 ms
* phase cmem: 290099 K
Tworzenie rozumu....
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)
* phase time: 147 ms
* phase cmem: 290125 K
Ładowanie sektorów i portali....
* Loading HOM: c:\users\public\music\gamedata\levels\l11_pripyat\level.hom
* phase time: 70 ms
* phase cmem: 290641 K
Ładowanie rozumu....
* phase time: 5 ms
* phase cmem: 290641 K
z'ONA: Tworzenie...
* phase time: 5 ms
* phase cmem: 290641 K
Tworzenie ludzi i mutantów....
* t-report - base: 1255, 378560 K
* t-report - lmap: 6, 8192 K
* phase time: 12647 ms
* phase cmem: 299423 K
z'ONA czekała na ciebie... Powracasz....
* phase time: 34 ms
* phase cmem: 299439 K
* [win32]: free[2720156 K], reserved[96548 K], committed[1377536 K]
* [ D3D ]: textures[441838 K]
* [x-ray]: crt heap[299420 K], process heap[559696 K], game lua[101897 K], render[168 K]
* [x-ray]: economy: strings[21794 K], smem[1876 K]
stack trace:

0023:042C14B8 xrGame.dll, CDialogHolder::shedule_Scale()

 

 

 

Edytowane przez anatol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież z Przedmieścia, nie ma przejścia do Limańska. To na górze mapy jest do zach. Prypeci. Poniżej z prawej do Przedzonia, na dole na Radar i z lewej powrotne do MM.

Możesz wejść ze starego sava ponownie do Przedzonia? Tylko wcześniej usuń wszystkie savy w Przedzoniu, łącznie autosavem. W katalogu zapisów, miej tylko ostatni save w MM. I odwiedź cerkiew, od parteru, po krużganek na wieży. Nie miałem takich problemów z wylotami.

I takie coś. Jak ganiałeś po MM, nie przytrafiło Ci się przejść pod taką świecąca anomalią i usłyszeć grzmot? Bo jeśli tak, to MM zaczynaj od początku, unikaj tych anomalii, bo są zastrzeżone do zadania z Krugłowem, które dostaniesz dopiero w zach. Prypeci, na dworcu autobusowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem załatwiony usunąłem poprzednie zapisy, ale powód był inny za szybko wszedłem do teleportu  dzisiaj zauważyłem info  pojawiło się zadanie doprowadzić kopaczy do helikoptera po wykonaniu zadania przeszedłem przez teleport i a potem dalej już było wszystko w porządku.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Pobieranie moda masz w wersji repack dwa razy. Jest też chyba przez pacjenta wstawiony na Mega.

Któryś z linków powinien bez problemu zaskoczyć. A Twój antywirus, chyba drze pysk o rosyjski silnik w repacku.

Ja go chyba pobierałem bez repacka i stawiałem na nasza podstawkę. Jak pobierzesz spolszczenie, to i tak mod będzie brał z gamedaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.