toldi Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Anton ale ja wogóle nie mam takiego folderu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Doszło do mnie za pierwszym razem, ale nie byłem pewny czy chodzi o plik czy o folder - teraz już wiem. Za chwilę podeślę ci odpowiedni plik (edytuję ten post o link) - proszę o chwilę cierpliwości ---- TUTAJ jest plik .ogg (ten z loga), który umieścisz w folderze scenario (c:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\characters_voice\scenario). Dźwięki gry (w tym folder scenario do pobrania) z linku, który umieściłem w poście poniżej: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toldi Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Spoko:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Pobierz najpierw archiwum Clear Sky - Voiceover.7z (Dokładna ścieżka: 2. Localizations\Polish\Clear Sky - Voiceover.7z.) z linku i rozpakuj do gamedaty. Następnie plik final_reborn_2_50.ogg umieścisz w folderze scenario (c:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\characters_voice\scenario). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toldi Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Tak zrobiłem i teraz wywala z takim logiem FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp [error]Line : 180 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ...e.r. - clear sky\gamedata\scripts\sound_theme.script:776: bad argument #1 to 'select_next_sound' (interval is empty) stack trace: Fatal error wstawiamy w CODE. cichy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Co do loga - niestety nie wiem jak pomóc. Instalowałeś tego fixa? => https://yadi.sk/d/1nzcPDqWjjtLi --- Odnośnie wersji repack od @pacjent1972 - pobierałem ją dwa razy i dwa razy przeszedłem na niej grę bez absolutnie żadnych problemów. Więc albo twoje archiwum z modem jest uszkodzone albo źle zainstalowałeś moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toldi Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Tak instalowałem,a co do moda to pierwszy raz pobierałem z torenta i nici, póżniej od @pacjent1972 i tez pipa,no to w końcy zainstalowałem na czysto stalkera ,uruchomiłem,no i wgrałem moda.Gra sie włańcza widze jakąś panienke i bug Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Katalog BIN i PATCHES usunąłeś z podstawki i dopiero wrzuciłeś 7.63, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toldi Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Tak Tu masz zrzuty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 A powiedz mi jakie katalogi masz w archiwum moda, konkretnie chodzi mi o folder gamedata/sounds/characters_voice...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toldi Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Rozpakowywałeś archiwum innym programem niż 7-zip? Ponieważ Winrar powoduje błędy przy rozpakowywaniu tego archiwum. I od razu powiedz mi co masz w katalogu Localization? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toldi Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 7-zipem rozpakowywałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Rozwiązaniem problemu wylotu do pulpitu z poniższym logiem: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp [error]Line : 180 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ...e.r. - clear sky\gamedata\scripts\sound_theme.script:776: bad argument #1 to 'select_next_sound' (interval is empty) jest skopiowanie folderu Localization z archiwum repacka do naszego folderu instalacyjnego gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Jak w tym modzie pozbyć się wyświetlania odległości do celu? Nie znalazłem takiej opcji w ustawieniach. No i co zrobić, aby po najechaniu celownikiem, wyświetlał się nick NPCa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 5 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 (edytowane) Przy przejściu z Przedmieścia do Zachodniej Prypeci wywala mi z taką informacją: Spoiler * Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M1/S0, 2999.00 mhz, 98-clk 'rdtsc' * CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2 Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx FS: 51588 files cached 38 archives, 7183Kb memory used. Init FileSystem 2.648634 sec 'xrCore' build 3795, Jun 25 2009 Initializing Engine... Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrRender_R3.dll refCount:m_pAdapter 1 command line Executing config-script "user.ltx"... [c:\users\public\music\userreborn\user.ltx] successfully loaded. Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrGame.dll ! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-STCS\ in registry ! Player name registry key (InstallUserName) not found ! * [win32]: free[4061280 K], reserved[33800 K], committed[99160 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: crt heap[13118 K], process heap[1771 K], game lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[8911 K], smem[0 K] SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present devices Generic Hardware SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software SOUND: OpenAL: All available devices: 1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no] 2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no] Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "c:\users\public\music\gamedata\configs\rspec_low.ltx"... ~ Invalid syntax in call to 'r__supersample' ~ Valid arguments: integer value in range [1,8] [c:\users\public\music\gamedata\configs\rspec_low.ltx] successfully loaded. [c:\users\public\music\userreborn\user.ltx] successfully loaded. SOUND: Selected device is Generic Software * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 49152 kb, 3642 lines, 13820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:1002]-[device:68BA]: AMD Radeon HD 6700 Series * GPU driver: 8.17.10.1404 * CREATE: DeviceREF: 1 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 2792 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * NVAPI is missing. * Starting rendering as 2-GPU. * DVB created: 1536K * DIB created: 512K ! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world' * NULLRT supported * ...and used * HWDST/PCF supported and used - r__tf_aniso 1 - r2_tf_mipbias -0.5 Starting engine... ! Invalid ogg-comment version, file: c:\users\public\music\gamedata\sounds\ambient\rnd_outdoor\bdog_howling_1.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\users\public\music\gamedata\sounds\ambient\underground\strange_noise_5.ogg ! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-STCS\ in registry ! Player name registry key (InstallUserName) not found ! ! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-STCS\ in registry Loading DLL: xrGameSpy.dll * DVB created: 1536K * DIB created: 512K - r__tf_aniso 1 - r2_tf_mipbias -0.5 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * NVAPI is missing. * Starting rendering as 2-GPU. *** RESET [366 ms] "c:\users\public\music\bin\xrengine.exe" * phase time: 0 ms * phase cmem: 120050 K Tworzenie świata.... Loading objects... Loading models... * [prefetch] time: 10792 ms * [prefetch] memory: 0Kb ! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-STCS\ in registry ! Player name registry key (InstallUserName) not found ! * phase time: 10809 ms * phase cmem: 113026 K z'ONA: Początek.... * phase time: 311 ms * phase cmem: 101600 K z'ONA: Ładowanie prawdziwego życia.... * phase time: 3 ms * phase cmem: 101600 K Ładowanie lepszej rzeczywistości. "piotr_autosave.sav"... * Loading spawn registry... * 27493 spawn points are successfully loaded * Loading objects... * 39744 objects are successfully loaded * Game piotr_autosave is successfully loaded from file 'c:\users\public\music\userreborn\savedgames\piotr_autosave.sav' (6.928s) * phase time: 6927 ms * phase cmem: 175166 K Serwer: Połączenie.... * phase time: 83 ms * phase cmem: 175169 K z'ONA: Połączenie z: localhost... * client : connection accepted - <> * phase time: 28 ms * phase cmem: 175202 K Otwarcie przepływu.... * phase time: 11 ms * phase cmem: 175202 K Tworzenie zmysłów.... * phase time: 6311 ms * phase cmem: 283816 K Niech stanie się światłość!... * phase time: 362 ms * phase cmem: 284878 K Dzieci, chrońcie inne dzieci od wulgarnych wypowiedzi!... * [Loading VB] 65526 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65278 verts, 2039 Kb * [Loading VB] 63741 verts, 1991 Kb * [Loading VB] 29059 verts, 908 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 42022 verts, 1313 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 8420 verts, 263 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 685497 indices, 1338 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb * [Loading VB] 62079 verts, 727 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 81945 indices, 160 Kb * phase time: 1206 ms * phase cmem: 285205 K Ładowanie przestrzeni.... * phase time: 115 ms * phase cmem: 290099 K Tworzenie rozumu.... * [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61) * [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p * [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K) * phase time: 147 ms * phase cmem: 290125 K Ładowanie sektorów i portali.... * Loading HOM: c:\users\public\music\gamedata\levels\l11_pripyat\level.hom * phase time: 70 ms * phase cmem: 290641 K Ładowanie rozumu.... * phase time: 5 ms * phase cmem: 290641 K z'ONA: Tworzenie... * phase time: 5 ms * phase cmem: 290641 K Tworzenie ludzi i mutantów.... * t-report - base: 1255, 378560 K * t-report - lmap: 6, 8192 K * phase time: 12647 ms * phase cmem: 299423 K z'ONA czekała na ciebie... Powracasz.... * phase time: 34 ms * phase cmem: 299439 K * [win32]: free[2720156 K], reserved[96548 K], committed[1377536 K] * [ D3D ]: textures[441838 K] * [x-ray]: crt heap[299420 K], process heap[559696 K], game lua[101897 K], render[168 K] * [x-ray]: economy: strings[21794 K], smem[1876 K] stack trace: 0023:042C14B8 xrGame.dll, CDialogHolder::shedule_Scale() Edytowane 6 Listopada 2016 przez anatol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Wrzuć mi na PW tego sava. Zobaczę u siebie. I daj też autosave po wejściu i ostatni z poprzedniej lokacji. Jak dotarłeś do Przedmieścia, z której strony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Dotarłem z Martwego Miasta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Ale przecież z Przedmieścia, nie ma przejścia do Limańska. To na górze mapy jest do zach. Prypeci. Poniżej z prawej do Przedzonia, na dole na Radar i z lewej powrotne do MM. Możesz wejść ze starego sava ponownie do Przedzonia? Tylko wcześniej usuń wszystkie savy w Przedzoniu, łącznie autosavem. W katalogu zapisów, miej tylko ostatni save w MM. I odwiedź cerkiew, od parteru, po krużganek na wieży. Nie miałem takich problemów z wylotami. I takie coś. Jak ganiałeś po MM, nie przytrafiło Ci się przejść pod taką świecąca anomalią i usłyszeć grzmot? Bo jeśli tak, to MM zaczynaj od początku, unikaj tych anomalii, bo są zastrzeżone do zadania z Krugłowem, które dostaniesz dopiero w zach. Prypeci, na dworcu autobusowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 (edytowane) Zadanie dostałem w MM od trzech naukowców. Kruglowa odprowadzałem do przejścia a wcześniej dał mi zadanie na odnalezienie naukowców. Edytowane 6 Listopada 2016 przez anatol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 No to nie wiem, jak Ci pomóc. Każdy ma swoją grę, której nie można porównać do gry innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Problem załatwiony usunąłem poprzednie zapisy, ale powód był inny za szybko wszedłem do teleportu dzisiaj zauważyłem info pojawiło się zadanie doprowadzić kopaczy do helikoptera po wykonaniu zadania przeszedłem przez teleport i a potem dalej już było wszystko w porządku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniu Opublikowano 28 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 Wiem, że plik jest czysty, ale Bitdefender niestety robi swoje. Dodanie wykluczenia nic nie daje. Będę musiał usunąć Bitdefendera. Wersja repack. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 28 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 Pobieranie moda masz w wersji repack dwa razy. Jest też chyba przez pacjenta wstawiony na Mega. Któryś z linków powinien bez problemu zaskoczyć. A Twój antywirus, chyba drze pysk o rosyjski silnik w repacku. Ja go chyba pobierałem bez repacka i stawiałem na nasza podstawkę. Jak pobierzesz spolszczenie, to i tak mod będzie brał z gamedaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniu Opublikowano 28 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 @kondotier Pogrzebałem w ustawieniach i wyłączyłem aktywną kontrolę. Moda postawiłem na wersji GOG. Tak jak powiedziałem robię sobie przerwę. Muszę ochłonąć po poprzedniku ;_) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.