boberm Opublikowano 31 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 (edytowane) Teleportery lokalizowane * zielone* są wielokrotnego użytku. Teleportery lokalizowane Sacharowa *szare* są jednorazowe . Edytowane 31 Marca 2017 przez boberm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 31 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Do tych w kamuflażu jeszcze nie dotarłem i chyba nie dotrę. Dobija mnie ilość bezlogowych wylotów, bez powodu, czyli braku pamięci. Dwie sytuacje były determinujące. Walka z dziesiątkami pseudogigantów w Dolinie Mroku i z kontrolerami, oraz Monolitem w Zapomnianym lesie. W obu przypadkach wyloty następowały w końcowej fazie walki, gdy byłem bliski sukcesu. I wielokrotne powtórki, z informacją o czekaniu z wgraniem zapisu, aż zniknie głos kontrolera. I znowu xty raz mam włazić do X16 po pancerz. Moja cierpliwość się już kończy, a nawet połowy moda nie mam za sobą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 31 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 (edytowane) @kondotier- w kwestii miejsca w grze - jestes chyba gdzies w połowie Początku.Po pierwszym pobycie w sakofagu otrzymasz pierwszy zielonkawy (pzrenoszący na MW) , po questach na Bagnach - następny , i tak dalej .....Dlatego czasami bywają pomocne te *szare* od Sacharowa - choć tanie nie są. W kwestii wylotów - to znana przypadłość i nic nie pomaga. Jedyna recepta to jak najczęstsze save. Na dużą ilość skupionych w jednym miejscu pzreciwników najlepsze są anomalne granaty. Można je zdobyc np: u Zachara za arty. Lub w schowkach. Edytowane 31 Marca 2017 przez boberm 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 31 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Dziękuję za informację. Tylko że to "w połowie początku", zamieniłbym na " blisko skończenia się cierpliwości". Anomalne granaty stosuję, ale co z tego, kiedy mam wylot, gdy trup ściele się gęsto. Robię częste zapisy, ale nie nadążam z nimi. To co myślę o modzie i jego autorach, na razie zachowam dla siebie. A czytam, że chcą jeszcze 22 nowe lokacje dołożyć. Nadchodzi "godzina z'grozy" . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 2 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 Dnia 31.03.2017 o 16:39, kondotier napisał: Do tych w kamuflażu jeszcze nie dotarłem i chyba nie dotrę. Dobija mnie ilość bezlogowych wylotów, bez powodu, czyli braku pamięci. Dwie sytuacje były determinujące. Walka z dziesiątkami pseudogigantów w Dolinie Mroku i z kontrolerami, oraz Monolitem w Zapomnianym lesie. W obu przypadkach wyloty następowały w końcowej fazie walki, gdy byłem bliski sukcesu. I wielokrotne powtórki, z informacją o czekaniu z wgraniem zapisu, aż zniknie głos kontrolera. I znowu xty raz mam włazić do X16 po pancerz. Moja cierpliwość się już kończy, a nawet połowy moda nie mam za sobą. xDD Jak sobie czytam te posty to jestem dumny z siebie, że prawie przeszedłem tego moda i nie muszę przeżywać tego koszmaru więcej chociaż gdyby pojawiła się jakaś nowa wersja OP to pewnie bym stracił znów rok życia xD Z wylotami to racja, wspominałem o tym w mojej "lekturze" w temacie opinii op-2, że wylot jest już z góry w jakiejś części lokacji ustawiony i gdy się do niego zbliżymy to wtedy klops. Więc radzę na nowo wejść na lokacje. Oczywiście to nie jedyny rodzaj wylotów, bo są też randomowe ale te o którym mówię były najczęstsze u mnie, szkoda że tak późno się zorientowałem jak one działają i jak bezgłowy kurczak ciągle próbowałem dojść do miejsca niemożliwego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 7 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 Mogę prosić o jakąś poradę co do wytrzymałości na obrażenia ? @kondotier mi już tłumaczył o co z tym chodzi, ale jednak może ktoś ma jakiś sposób ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 7 Września 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 @Gh0sTp możesz jaśniej bo ogólnie to długo pisać, o jaki "typ" obrażeń chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 7 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 @Junx od kul, zadrapania itp. Wiem że tak sobie twórcy wymyślili co by bylo trudniej ,ale musi być jakiś sposób by nie ginąć w egzo od serii z MP5 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 7 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 @Gh0sTp 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de Vries Opublikowano 8 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Dziwne ,z moich doświadczeń z OP egza+arty ok 60-80% na ostrzał i jedynie BTR lub śmigło było problemem. Przy większej bitwie z NPCami pozwalał na odskok na z góry upatrzone pozycje. Więc pozwalało to na beztresową grę(w tym przypadku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 21 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Jest gdzieś dokładnie wyjaśnione, po jakim czasie znikają ciała martwych NPC, bo jak dla mnie 3h gry na 1 lokacji+ kilka wejść/wyjść a trupy leża ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.