Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Grzegorz728 napisał:

drugi kontroler jest koło posterunku, to tego ubiłem sam z siebie. 

I bardzo dobrze zrobiłeś. Bo na tego kontrolera zadania i tak nie ma, a drogę trzeba sobie i tak oczyścić.

Jak miałeś zadanie na tego kontrolera z burerami o którym pisał @kondotier to wszystko dobrze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli bez problemu mogę lecieć na wysypisko? 

A powiedz mi jeszcze co jest grane z bazą wolności w dolinie mroku, co tam wcześniej szedłem to sme zombiaki się kręcą, a miałem robotę od wolności, zrobiłem i poszedłem po nagrodę, a tu zonk barmana nie ma, czyżby to było związane z naszymi działani? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Grzegorz728 Tak, na wysypisko możesz lecieć. Ale skoro już jesteś w Dolinie, wykonaj zadania dla wolnościowców.

A ten barman na bazie, tak jak mechanik, no muszą być tam na bazie oddziały Wolności. Muszą kontrolować bazę żeby pojawili się ci kwestowi npc. jak wolnościowców w bazie nie ma, to i oni się nie pojawią. Gdzieś w temacie rozpisywałem się już na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, wariat napisał:

@Grzegorz728 A ten barman na bazie, tak jak mechanik, no muszą być tam na bazie oddziały Wolności. Muszą kontrolować bazę żeby pojawili się ci kwestowi npc. jak wolnościowców w bazie nie ma, to i oni się nie pojawią. Gdzieś w temacie rozpisywałem się już na ten temat.

Problem w tym że na bazie Wolności jest kilkunastu chłopa, łażą, śpią(hangar z mechanikiem i sprzedawcą), stoją na warcie(przy tym niedokończonym budynku) a ważnych postaci nie ma.

Czyli co trzeba zrobić w końcu? Ja uratowałem mechanika aby go zombie nie zabiły(bo ulepsza snajperki a to się przydaje). I on nie znika, tak samo przewodnik. Wybiłem zombie do nogi, dostałem info od szefa wolności że zwyciężyliśmy i tyle. Handlarz od żarcia znikł na moich oczach, jak poszedłem do sprzedawcy od broni to pusty pokój na piętrze, tak samo szef wyparował, po wczytaniu save nawet ikony ich poznikały. Ale to olałem i gram dalej(wisi mi zadanie odebrania nagrody :B), ale wolnościowcy do niczego na razie nie są potrzebni. Jedynie co ważne to ten cały tunel z anomaliami i fleszkami w środku dla fabuły.

Jak dostałem się na Agroprom pierwszy raz też mi znikły wszystkie ważne postaci z powinności. Dowódca, handlarz, postać Wiwisektora(ważna dla fabuły?). Teraz wczytałem bo powtarzam tą cholerną eskortę Anieli, no i cud!! Wszyscy w bazie powinności są, fakt znów była cała chmara zombie ale jakoś sobie poradziłem i tym razem nikt nie znikną tak jak w bazie wolności czy na agro za 1 razem.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MOS Wolnościowcy są potrzebni zależnie od frakcji, jaką gramy. po kilku zadankach (chyba dwóch) zlecają nam zadanie przyniesienia pda Ilicza. Jest tam zawarte kilka wskazówek co do naszej gry. Niby trzeba je zebrać, ale ja grając jako bezfrakcyjny nie robiłem ŻADNYCH zadań dla Wolności a i tak moda ukończyłem. Nie wiem od czego to zależy, pewno od frakcji.

8 minut temu, MOS napisał:

Jak dostałem się na Agroprom pierwszy raz też mi znikły wszystkie ważne postaci z powinności. Dowódca, handlarz, postać Wiwisektora(ważna dla fabuły?). Teraz wczytałem bo powtarzam tą cholerną eskortę Anieli, no i cud!! Wszyscy w bazie powinności są,

Widzisz, powtórka z Anielą na coś się przydała:happy: A Wiwisektor jest bardzo ważny, bo bez dialogu z nim nie wejdziesz do podziemi Agro. Stoi sobie za teleportem na Jantar, musisz ominąć ten teleport aby się do niego dostać. Odprowadzisz go do bazy Powinności i on Ci wtedy powie abyś dowiedział się czegoś o Luce, łowcy artów. Po tej rozmowie będziesz mógł wejść do podziemi.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wariatja poprzednim razem mechanika też uratowałem, a barman i handlaż wyparowali, dowódca wolności leżał martwy w swoim gabinecie i był z nim zombiak. A co do agropromu nie umiem się tam dostać, idąc w kierunku przejścia dostaje komunikat że przejście w tym momencie jest niemożliwe gdyż zakłóca związki przyczynowo - skutkowe, czyli coś zrobiłem źle czy czegoś nie zrobiłem wcale? A z bagien też nie mogę iść gdyż potrzeba trzeźwego przewodnika, a przewodnicy trzeźwieją powoli?. Teraz gram od nowa jakby co. @MOSa powiedz skąd te zombiaki się wzięły i wszystkich wolnościowców wybiły. 

Edytowane przez Grzegorz728
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wariatalbo @kondotierczy najemnicy(łowcy artafaktów) mają zniknąć z bagien czy tam pozostać? Czytałem że jak czegoś nie zrobimy, to oni będą siedzieć koło bazy czystego nieba, a oni są koło nasypu kolejowego przed przejściem na agroprom. Znalazłem na kordonie fleszke z info o tajnych przejściach na bagnach, czy na to miałem dostać zadanie? Dodam że sam od siebie podniosłem fleszke i miotacz ognia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Grzegorz728 Najemnicy z Bagien po jakimś czasie przechodzą na Agroprom, dlatego są obok nasypu, bo przejdą tamtędy na Agro.

59 minut temu, Grzegorz728 napisał:

Znalazłem na kordonie fleszke z info o tajnych przejściach na bagnach, czy na to miałem dostać zadanie? Dodam że sam od siebie podniosłem fleszke i miotacz ognia. 

Fleszka była przy trupie chyba żołnierza razem z miotaczem ognia? Nie ma na to zadania, sam ją podniosłeś i bardzo dobrze. Dowiedziałeś się o teleporcie na Bagnach, chyba chodzi o ten między dwoma grobami na cmentarzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przejście na początku jest niedostępne, ale potem się odblokuje. Wiem, bo z niego korzystałem. Najpierw pozbieraj pda na Wysypisku i idż na Magazyny wykonać tam zadania. Czasami niektórzy przewodnicy mają opcje przeprowadzenia na Agroprom.

A masz już aktywne zadanie na zdobycie mostu do Limańska? Najpierw musisz pogadać z najemnikami w Magazynach, dowiesz się o Azocie i o tym że musi on być żywy. Dopiero wtedy możesz zdobywać most, nie wcześniej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Grzegorz728 napisał:

A z leśnikiem kiedy pogadać, przed czy po zadaniu?

A tutaj to musimy poczekać co @kondotier powie:happy: Bo w mojej grze było to wszystko jedno, zadania na zdobycie mostu w ogóle nie miałem i Azota też nie widziałem, i tak nie był mi potrzebny. Ale ja nie byłem w żadnej frakcji, to bardzo duża różnica. Grasz jako csky, zadanie na most masz, więc masz inną grę, niż miałem ja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Grzegorz728  i @wariat  Nie pamiętam, czy rozmowa z Leśnikiem ma wpływ na działania przy moście i odwrotnie. Ale dobrze jest tak posprzątać całe to dziadostwo przy moście, aby Azot przeżył. Chyba jest z tego jakiś profit.

Sam grałem kilka razy, no i "uczestniczyłem" w grach kilku graczy, tak że te rozwiązania ( za wyjątkiem krytycznych ) mam pomieszane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier A pamiętasz może czy był ten Azot do czegoś potrzebny? Z dialogów u najemników na Magazynach wynika, że powinien dać zadanie na pda Szramy. Jak grałem jako csky nie dawał żadnego zadania. Grajac ta frakcją dostajemy to zadania od duplikata o-zona na budowie w Limańsku.

Grając jako bezfrakcyjny dostałem zadanie na to pda od monolitowców na magazynach, więc już się nawet nie starałem, żeby mi przeżył na tym moście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wariat  Chyba to zadanie dostajemy losowo w zależności nie tylko od frakcji, ale sposobu gry. Bo jeszcze jest jakieś PDA do osiągnięcia na MW, jak zginie NPC z którym musimy pogadać. Na filmikach go zabijają, ale lepszym wyjściem jest po rozmowie napuścić na niego pijawkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Tak, to jest pda tego Buchacza, w pancerzu Czystego nieba.Jest tam wzmianka o Azocie. Jako csky dostajemy na magazynach tez zadanie na pda dowódcy zwiadu. Jako bezfrakcyjny jedyne zadanie na MW to własnie od Monolitu na pda Szramy.

@MOS Grałem na repacku.

Edytowane przez wariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na tego NPCa dostałem naprowadzenie od tego, co kuca w wychodku. I miałem tak, obojętnie czy grałem czystym niebem, czy wolnym stalkerem. Mod ma własną, trudną do pojęcia logikę, znaną tylko autorowi moda. Cały czas zmierzająca do tego, aby gracz nie był w stanie przewidzieć co będzie w następnym kroku. Chociaż tu przynajmniej końcowy cel jest jasno określony. W Duplikatach też.

Wyprzedzę może trochę czas, bo np. w trzeciej jego części to już kompletna paranoja. Jestem w trakcie trzeciej niedokończonej gry i za każdym razem w takich samych sytuacjach mam co innego w szczegółach. Albo czegoś brak, albo jest coś innego. kwestowi NPCe których trzeba eskortować, za każdym razem wybierali inny teleport, najmniej dla mojej gry korzystny. Jedna rzecz jest tylko niezmienna. Ogromne ilości mutantów- przemieńców, z czego spora ilość albo przezroczystych, albo kompletnie nie widocznych.

 @MOS  Spolszczenie zasadniczo było robione dla wersji nie repackowej. I na niej było testowane. Ale skoro @wariat grał i ukończył na nim, to i Ty nie powinieneś mieć problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotierja pogadałem z leśnikiem po zrobieniu mostu, od najemników w lesie wziełem zadanie na PDA zwiadowcy z limańska, zabrałem PDA przyjaciela luki, azot dał mi tylko zadanie na przyniesie karabinu czołgowego, oddałem i więcej nic nie chciał dać. A jak bym zabił tego najemnika BUTCHERA, to co by się stało? Pewnie pod górkę będę miał? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Grzegorz728  Ci najemnicy w Rudym Lesie powinni zginać przy ataku na most, rozwaleni przez tych zombiaków idących od przystanku. Nie są zbyt inteligentni. Miałbyś ich broń i amunicję do niej. A tak to będziesz musiał sobie z nimi poradzić, bo zabiją Ci Chaleckiego. W moich grach miałem szczęście, bo w krytycznym momencie po nich zostawała tylko broń. Ale na jednym z filmików widziałem, że musiał ich sam wystrzelać, aby oczyścić drogę Chaleckiemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.