Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@cez137  A na jakiej lokacji Cię leje? Na Kordonie? Masz ją już w Wiosce, czy jeszcze w tunelu? I nic Ci to nie mówi? Bo jak zabierasz ją z piwniczki, to daje Ci znać, że jesteś dupek i drogi do teleportu nie wyczyściłeś, a jeszcze się do niej dowalasz podchodząc za blisko. A skoro nie wyprowadziłeś jej z Kordonu, to skąd ma być w Rudym lesie. I tak na każdej lokacji przez którą przechodzicie, najpierw ją oczyść, a dopiero po tym idź do Anieli. Pamiętaj, przy oczyszczaniu nie możesz zrobić zapisu i wgrać go ponownie. Mutki się zrespawnują.

Tu masz filmik z innej wersji tego moda (Inną drogą), stąd takie dziwne niebo i inny sprzęt u grającego. Ale zasada zdobycia mostu, ta sama. Oglądaj od 5;30.

http://www.youtube.com/watch?v=EZ_FjXtYigs&list=PLeeM2dCAzi4cPBmDF8UIntMCMmvNq4f0e&index=22

Ja jednak podejrzewam, że poszedłeś za wcześnie zdobywać most. Z tym nie należy się śpieszyć. Z Jantaru, teleport na bagienku, już byłeś w Gastronomie w Limansku? Jeśli nie, to od mostu Ci wara. Możesz tylko, jak Ci się uda, mając Barettę wyjść tą bramą koło przystanku i rozwalić kontrolera i tych zombi idących od strony autobusu.

DODANO:  I jeszcze jeden sposób od 3:00:00

https://www.youtube.com/watch?v=6RO8u5aWZoM

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier 

9 minut temu, kondotier napisał:

Masz ją już w Wiosce, czy jeszcze w tunelu?

Jest już w wiosce

10 minut temu, kondotier napisał:

na każdej lokacji przez którą przechodzicie, najpierw ją oczyść, a dopiero po tym idź do Anieli. Pamiętaj, przy oczyszczaniu nie możesz zrobić zapisu i wgrać go ponownie. Mutki się zrespawnują.

Paaanie a dej pan spokój:036: ciekawe czym mam je wszystkie oczyszczać? kałachem i granatami dymnymi? bo zwykłych jak na lekarstwo tak samo jak amunicji do RPG, może z 5 sztuk miałem do tej pory :007: nieee to bez sensu

A na filmiku to on ma Egzę i broń która rozwala mutanty po drugie nie widzę tam kontrolera, u mnie łazi po moście w te i we wte jakby się przechadzał

13 minut temu, kondotier napisał:

już byłeś w Gastronomie w Limansku?

Nie byłem

No właśnie tak jak pisałem wcześniej, nie wiem co mam po kolei robić, może dlatego się gubię, poszedłem na most bo miałem go jako zadanie zaznaczony na mapie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Zamiast samemu grać i odkrywać o co chodzi w Rebornach, Ty się spieszysz i wszystko chcesz mieć podane na tacy nie wiedząc przy tym, o co w tym wszystkim chodzi. Pośpiech nic Ci tu nie da, graj, eksploruj, wykonuj poboczne zadania i z czasem załapiesz co z czym się je. Nikomu nie było w tym modzie łatwo.

Temat jest spory i jest też tu sporo poradników którymi można się wspierać.

Amunicję do RPG i przeciwpancerne 7.62 możesz się w nie zaopatrzyć u łowców artefaktów na bagnach i też w wiosce pijawek na Magazynach wojskowych. O kasę też nie trudno, znoś im złom, wszystko kupują po dobrej cenie, szybko i łatwo się u nich dozbriosz.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  Na razie o moście zapomnij. On jest wprowadzeniem do jakby drugiej części moda. Jak byłeś u Leśnika, to Ci powiedział, żebyś się na most nie śpieszył. Rób wszystko co jest na lokacjach po tej stronie mostu. Kordon, Wysyp, Bar Agro, DM, Magazyny. Cała estakada w DM do zwiedzenia, podziemia Agropromu.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wariat 

8 minut temu, wariat napisał:

Amunicję do RPG i przeciwpancerne 7.62 możesz się w nie zaopatrzyć u łowców artefaktów na bagnach

Przecież nie będę latał co i rusz na Bagna do Łowców jak tylko uzbieram złom, nazbieram złomu powiedzmy na Kordonie albo na Wysypisku to teraz dymaj na Bagna do Łowców, przecież to strata czasu, wiadomo, można z przewodnikiem iść i będzie szybciej ale to jakoś nie po mojemu, po prostu mi się nie chce aż tak drogi nadkładać

8 minut temu, wariat napisał:

Ty się spieszysz i wszystko chcesz mieć podane na tacy

Nie to że na tacy, tak mnie prowadzą zadania w PDA, teraz już wiem że za wcześnie poszedłem na most

@kondotier

6 minut temu, kondotier napisał:

Na razie o moście zapomnij. On jest wprowadzeniem do jakby drugiej części moda. Jak byłeś u Leśnika, to Ci powiedział, żebyś się na most nie śpieszył.

ok, w takim razie cofam się w zapisach i wracam na Kordon, aha, na wysypisko nie poszedłem sam tylko z przewodnikiem z wioski...żeby było szybciej, no i jak widać to był błąd

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  Łowców już dawno nie masz na Bagnach. Najpierw poszli na Agroprom, a następnie na Magazyny. A z Bagien wyszli wcześniej niż ty je opuściłeś. Ostatni raz tam mogłeś ich złapać tuż przed wagonami przy tele na Agro. Grasz chaotycznie i stąd masz luki w prowadzeniu scenariusza.

Poczytaj, co zrobić aby ci na magazynach nie biegali, a siedli spokojnie przy ognisku.

A przechodzenie moda jest opisane w dyskusji. Grający wzajemnie dawali sobie podpowiedzi, co kiedy i gdzie. Jako Czystoniebowiec, tylko po nagrody będziesz biegał, jak zechcesz, na Bagna. I pod koniec z zadania od Monolitu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Nie tylko na bagna. Ci z bagien po jakimś czasie przechodzą na agroprom. Druga grupa takich najemników siedzi w wiosce pijawek na Magazynach wojskowych. Wyżej o tym pisałem, chyba nie doczytałeś.

9 minut temu, cez137 napisał:

tak mnie prowadzą zadania w PDA, teraz już wiem że za wcześnie poszedłem na most

A czy na wszystkich lokacjach po kolei, wykonujesz zadania poboczne od dowódców oddziałów? To bardzo ważne, bo niektóre z nich są wręcz niezbędne do pchnięcia fabuły i prowadzą do kwestowych pda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier 

11 godzin temu, kondotier napisał:

z Bagien wyszli wcześniej niż ty je opuściłeś.

No właśnie nie, jak wychodziłem z bagien to oni tam jeszcze byli

@wariat 

11 godzin temu, wariat napisał:

A czy na wszystkich lokacjach po kolei, wykonujesz zadania poboczne od dowódców oddziałów?

Wiesz co? zauważyłem apropo tego jedną niepokojącą rzecz, jeszcze jak byłem na bagnach to jak gadam z kwestowymi postaciami i chce wziąć zadanie to on mi mówią że pewnie mam dużo na głowie czy coś takiego, na pewno wiesz ocb, jest taki dialog w każdym razie, i nie mogę wziąć zadania, a czytałem że jak nie zda się jednego zadania to nie można wziąć drugiego, w tym rzecz że na bagnach zrobiłem już wszystko co się dało dopóki nie pojawiło się zadanie na most do limańska i od tamtej pory nie mogę wziąć zadania od nikogo, może to to zadanie blokuje inne? nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Zadanie zajęcia mostu do Limanska niczego nie będzie blokować.

A to że Łowcy Artefaktów nie ruszyli tyłka spod płotu świadczy, że czegoś na bagnach nie zrobiłeś. Ile razy grałem, to zawsze zanim mogłem opuścić bagna, oni byli już na górze mapy.

A co najważniejsze, nic nie piszesz o pomocy Zarce w opuszczeniu bagien. Zrobiłeś to? Jest to zadanie kluczowe i bez niego fabuła stoi.

A w wiosce nowicjuszy też nie dostawałeś zadań? To jak znalazłeś Anielę bez naprowadzenia? Miałeś gadkę z Sidorem o kupnie schowków? rpg7 masz?

A co dotyczy walki np. z pijawkami gdy uwalniałeś Anielę.  W tym modzie GG morze przenikać przez przedmioty zrobione z czystego żelaza. Dlatego może bez problemu przechodzić przez drut kolczasty na drugą stronę płotu. I wtedy stojąc za płotem, którego pijawki nie przekroczą, może z bliskiej odległości je odstrzeliwać po kolei. Ale to działa też w niedogodną stronę, bo wchodząc do podziemi Agropromu przez wentylację, to kratownice nie pomogą i zlecisz na sam dół. To samo jak w Rudym Lesie będziesz musiał wejść na szyb, to się o tym przekonasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier 

5 godzin temu, kondotier napisał:

nic nie piszesz o pomocy Zarce w opuszczeniu bagien. Zrobiłeś to?

tak, no przecież dałem fotkę wyżej, co to znaczy zrobiłeś? ja z nią gadałem i ona sama pobiegła i krąży po bagnach, mam ją gdzieś zaprowadzić? w poradniku pisałeś że ona sama idzie, w tym czasie jak ona szla poszedłem do Łowców, nie chciała ani gadać ani nic robić ze mną, pytałem o nią wyżej co z nią mam zrobić, nie uzyskałem odpowiedzi, dopiero teraz o nią pytasz

5 godzin temu, kondotier napisał:

To jak znalazłeś Anielę bez naprowadzenia?

Gdy wyszedłem z Bagien poszedłem od razu do wilka, tak jak piszesz w poradniku

5 godzin temu, kondotier napisał:

Miałeś gadkę z Sidorem o kupnie schowków? rpg7 masz?

tak, o tym tez pisałem że rozwaliłem śmigłowiec, schowek od Anieli tez mam, był tam pendrive i jakies rzeczy

5 godzin temu, kondotier napisał:

stojąc za płotem, którego pijawki nie przekroczą, może z bliskiej odległości je odstrzeliwać po kolei

Czym odstrzeliwać? na nie nic nie działa, o to też pytałem wcześniej czym je zabijać

 

 

5 godzin temu, kondotier napisał:

wchodząc do podziemi Agropromu przez wentylację, to kratownice nie pomogą i zlecisz na sam dół. To samo jak w Rudym Lesie będziesz musiał wejść na szyb, to się o tym przekonasz.

też o tym czytałem

 

Ze względu na różne okoliczności po drodze w Kordonie wróciłem się na Bagna, i postanowiłem zająć się tą nieszczęsną Zarką, bo cały czas stała niedaleko osady rybackiej, nie wiem czy ze względu na to że nieopodal grasowały ślepe psy czy co, w każdym razie poszedłem do niej, gadka szmatka, taka sama jak za pierwszym razem, muzyka i idziemy a ta zamiast do bazy CzN to poleciała aż na stacje pomp, pomyślałem że wykręci jakoś że może naokoło leci, ale nie, ta doleciała aż do ruin wioski, tam mutant wyskoczył, dzik wezwałem oddział przy okazji, rachu ciachu i po dziku, znowu gadka z nią, muzyka, i leci tylko teraz szybciej, sprintem jakby, to ja za nią bo ciekawy byłem gdzie ona tak biegnie, dobiegła do torów, przy okazji zdjąłem ten śmigłowiec co tam wisiał a ona poszła jak zła w przejście i zniknęła za kamieniami, po prostu znacznik zniknął i nie wiem co dalej....na foto Zarka i jak wyglądają u mnie obecnie bagna, jak widać Łowcy nadal są.

 

ss_windows7_11-23-19_20-44-19_(marsh).jpg

ss_windows7_11-23-19_21-13-33_(marsh).jpg

ss_windows7_11-23-19_19-28-20_(escape).jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cez137 Zarke musisz doprowadzić do teleportu na Agro. A po pierwszej z nią rozmowie idzie sama. Biega Ci tuda siuda, bo droga jest nieoczyszczona, albo śmigłowiec nie strącony. To inny niż ten nad kordonem. Najłatwiej go strącić idąc na tunel do Tuzli, albo z tej strony co Zarka, idąc prawie na koniec linii wysokiego napięcia. Śmigłowiec można zwalić nawet z kałacha, strzelając mu w śmigło ogonowe. I Idąc za nią, nie możesz być za blisko, bo też będzie wracać nawet do miejsca skąd wyszliście.A teraz to nie wiem, czy jak wrócisz na bagna, to ją znajdziesz. Nie możesz przerywać rozpoczętych zadań i lecieć robić inne. Takie Twoje zachowanie w grach już przerabialiśmy.

A strzelbę zabraną z wieży na bagnach masz? Tej samej co w podstawce. Od niej pijawy padają po dwóch trzech strzałach. Później na Agro powinieneś przy właściwej grze zdobyć jeszcze lepszą.

DODANO:  :oops: przeoczyłem ten opis Twoich zmagań z Zarką. Już więcej jej w tym modzie aż do końca nie zobaczysz. Teraz rób po kolei zadania na Kordonie i kolejnych lokacjach. Teraz po wyczyszczeniu drogi na Kordonie, od wioski na lewo aż do tunelu z elektrami i za nim dalej w lewo do takiej dolinki z rurą poprowadź Anielę. Przy samej rurze zespawnują Ci się mutanty i tam musisz ją wyprzedzić i je zabić, ale ona musi być cały czas widoczna na minimapie. Chyba jest jakaś informacja, na jaką lokację się przeniosła.

Tam są dwa teleporty, jeden w rurze i drugi niezaznaczony trochę przed rurą. Zobacz sobie gdzie prowadzą. Ale wcześniej twardy zapis, abyś mógł dalej działać na Kordonie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier 

11 godzin temu, kondotier napisał:

Zarke musisz doprowadzić do teleportu na Agro.

Ahaaa!! a ja myślałem że mam ja zaprowadzić do bazy CzN, czyli ona weszła w ten teleport, czyli dobrze wszystko się skończyło

11 godzin temu, kondotier napisał:

A strzelbę zabraną z wieży na bagnach masz? Tej samej co w podstawce. Od niej pijawy padają po dwóch trzech strzałach.

Mam ja już od dawna ale pijawki od niej właśnie nie padają, próbowałem je rozwalać nią przy akcji z Anielą przy tunelu bo już wtedy miałem ta strzelbę

Dziwny jest ten mod, oj dziwny, najdziwniejszy w jakiego grałem do tej pory

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  Niedokładnie czytasz dialogi, bo Zarka mówiła dokąd się wybiera. O bazie CzN nie było ani słowa.

Zwróć uwagę, że pijawki jak są daleko od Ciebie, są przezroczyste- "bezcielesne". Wtedy strzelanie jest mało skuteczne. A jak są od Ciebie "o krok", stają się "materialne" i łatwe do zabicia. Stąd ta propozycja likwidacji ich przez płot, albo nożem jak się zmaterializuje. Ale wtedy potrzebny jest refleks, aby zdążyć nim nas capnie.

Piszesz, że mod jest "dziwny". Przecież masz go opisany jako ten, który wprowadził wątek z fizyki świata kwantowego i badań noosfery. Łączy dwa światy. Ten nam znany materialny, że światem "energetycznym". I stąd jego cały urok. Czarnobylska Strefa już jest s-f, a rozwiązania z tego moda idą jeszcze dalej. Sięgają za horyzont zdarzeń. A "Horyzont zdarzeń" to oficjalny termin z fizyki mechaniki kwantowej. Kto ją zna, ma łatwiej się połapać, skąd się biorą w modzie dwa różne światy. A i tak do tłumaczenia wybraliśmy bardziej przyswajalną jego wersję. Jak chcesz zobaczyć jak wyglądał w wersji podstawowej, to sobie poczytaj w temacie moda "Inną drogą", szczególnie popatrz na zrzuty ekranu. Filmik jaki Ci dałem o moście, to z niego. Możesz sobie popatrzeć na wcześniejsze, lub późniejsze odcinki.

Pamiętaj, że jest on pierwszą częścią trylogii. A jak skończysz tego moda, to w jego 2. części "Duplikaty", dopiero zobaczysz "dziwność". Te zrobione porady są bardzo lakoniczne, bo nie ma najmniejszej możliwości zrobienia poradnika liniowego. Tak jak absolutnie nie da się zrobić dwóch identycznych gier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier 

40 minut temu, kondotier napisał:

bo Zarka mówiła dokąd się wybiera. O bazie CzN nie było ani słowa.

No o bazie CzN nie było ani słowa ale dokąd się wybiera też nie było, było tylko że sie boi i że wszędzie ludzie uzbrojeni etc i czy ja przeprowadzę, przynajmniej u mnie tak było, myślałem że skoro jest na bagnach to do bazy, tak by nakazywała logika ale przecież ten mod jest "dziwny" więc z logiką tu chyba nie poszaleje :007:

Co do pijawek, to może i jest jak mówisz ale przez siatkę sie nie da bo strzelasz w siatkę a nie w pijawki, chyba żeby stanąć na siatce i strzelać "z góry" do nich to wtedy może i tak ale to muszą być zmaterializowane

Z tą hAliną to już po mału wymiękam, znowu podjąłem próbę zaprowadzenia jej, ja mam ją przeprowadzić przez bagna czy jak? bo ona biegnie w tamtą stronę, przechodzi przez siatkę i zaraz się cofa i wraca, aż koniec końców znowu wraca do piwnicy, wziąłem też kilka zadań z kordonu od NPCów ale nie mam pojęcia gdzie tego szukać bo nigdzie nie ma znaczników, na naboje i spasa i ulepszonego wintoreza, druga sprawa jest taka że ciągle mi wisi tzn znacznik żebym odparł wrogów z posterunku przy przejściu na wysypisko (to z podstawki), najlepsze jest to że odbiłem punkt, postawiłem oddział a to nadal na żółto, nie mam pojęcia o co chodzi i co mam jeszcze robić na tym kordonie, poszedłem na wysypisko przez przejście, to normalne nie teleport ani z przewodnikiem, to przez rurę na górze mapy, od razu psi i bandyci, i nawet nie zdążam nic zrobić i już jestem martwy, to chyba jeszcze nie czas na wysypisko, nie wiem, aha, znalazłem jeszcze taką fleszkę z info o teleporcie na bagnach, to foto jak u mnie teraz wygląda kordon

Aha i jeszcze jedno, dlaczego jak kupuję na bagnach pancerz czystego nieba to ubywa mi zdrowia i po chwili ginę?

ss_windows7_11-24-19_11-02-29_(escape).jpg

ss_windows7_11-24-19_11-16-42_(escape).jpg

ss_windows7_11-24-19_11-18-55_(escape).jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  Jeśli Twój znacznik na 1. mapie, to miejsce gdzie jesteś z Anielą, to Cię wyprowadziła na manowce. A powinna zaraz po przejściu przez przepust pod torami ( elektrotunel ) , skręcić w lewo, w stronę tej rury która prowadzi na wysypisko. Nie pamiętam, ale chyba przechodzi na Bagna, koło północnej wioski. Pisałem Ci, że przed rurą jest jeszcze jeden ukryty teleport. Pamiętam, że zabierałem ją na Agro spod teleporu na Bagna i prowadziłem na Jantar.

Masz dwie możliwości. Tak kombinować z Anielą, aby poszła w stronę chlewni i dalej do dolinki z teleportem, albo...

Wczytać zapis zanim pierwszy raz wyszedłeś z Bagien na Kordon, pójść przeprowadzić Zarkę. Jak wiesz dokąd idzie, oczyść drogę, zwal śmigłowiec i idź ją zabrać. Szybko pójdzie. Pamiętaj, to ma być zrobione bez wgrywania zapisu, bo mutki się odrodzą. Dopiero idź na Kordon, zrób co jest do zrobienia. Anielą przyprowadź do wioski i niech siedzi w piwnicy, a Ty sobie biegaj po zonie. Ją zabierz dopiero, jak zrobisz zadania na Wysypisku, Agropromie, Dolinie Mroku, Jantarze, Magazynach i w Rudym Lesie, ale jeszcze bez brania się za most. Możesz potem prowadzić ją ciurkiem, lokacja po lokacji, albo w międzyczasie jeszcze zrobić coś.

Jak otworzysz PDA, to na Górze masz taki szeroki baner na zadania główne. Poniżej jest węższy na poboczne. Z jego prawej strony masz ikonę kartki. Musisz od czasu do czasu w nią kliknąć, wtedy rozwinie Ci się lista zadań do zrobienia. Na banerze widzisz zawsze ostatnio wzięte, albo to co wybierzesz z listy. Możesz mieć zaległości, o których zapomniałeś. A tym bardziej ja, który w tę wersję grał sporo miesięcy temu, a po niej w Inną Drogę. Mody mogą mi się mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier 

2 godziny temu, kondotier napisał:

Jeśli Twój znacznik na 1. mapie, to miejsce gdzie jesteś z Anielą,

nie, sam tak latałem i biłem mutki, ona w tym czasie siedziała w piwnicy, te pijawki wreszcie rozwaliłem ale tak jak pisałeś wcześniej muszą się zmaterializować, to jedyny sposób ich zabicia, inaczej nic je nie rusza, a co do tej Haliny:007: to nie wiem, raczej nie chce mi się z powrotem cofać aż tak daleko, jednak straciłem kilka ładnych godzin żeby oczyścić bagna i kordon

 

2 godziny temu, kondotier napisał:

Tak kombinować z Anielą, aby poszła w stronę chlewni i dalej do dolinki z teleportem

hmm? ta opcja jest zdecydowanie lepsza, tylko jak to zrobić? nie ma na to jakiegoś "waszego" sposobu?, cały kordon wyczyściłem, ona już nie ma się czego bać, jakby mi poszła na to wysypisko to już dalej nie będę jej ruszał aż do limańska, na foto Halina i jej biegi przełajowe, i tak lata cały czas

ss_windows7_11-24-19_13-47-09_(escape).jpg

ss_windows7_11-24-19_13-47-15_(escape).jpg

ss_windows7_11-24-19_13-47-25_(escape).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Od tego miejsca z ostatniego zrzutu ( to chyba przy wiosce w kierunku na posterunek ) ona idzie spowrotem, omija wioskę, idzie w kierunku śmietnika i wzdłuż płotu do elektrotunelu. Idzie przez niego, a za nim skręca do teleportu.

Jeśli dwa poprzednie pokazują, że po dojściu do płotu próbuje iść na skróty do teleportu, to Ty przesuń się trochę w  stronę tunelu, aby zniknęła Ci z mini mapy i po kilku sekundach wróć. Jak znika  Ci z minimapy, to zaczyna się cofać. Może się więc Ci cofnąć do miejsca, w którym wejdzie na właściwy szlak do tunelu.

No i masz kolejną nauczkę, aby nie przerywać robionych zadań. Mogłeś przecież ją odprowadzić do teleportu, a dopiero po tym wrócić do prowadzenia Zarki. Ale to teraz jest tylko gdybanie.

Ja, gdy grałem pierwszy raz, będąc na Twoim etapie, chyb z trzy razy wracałem zapisami do gry na bagnach, aby załapać logikę ERa jak grać. Bo błędy z początku gry ( np. nie pogadanie z Pilotem na Bagnach ) może mieć późniejsze skutki. To mod na mocne główkowanie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier 

5 godzin temu, kondotier napisał:

Od tego miejsca z ostatniego zrzutu ( to chyba przy wiosce w kierunku na posterunek ) ona idzie spowrotem, omija wioskę, idzie w kierunku śmietnika i wzdłuż płotu do elektrotunelu. Idzie przez niego, a za nim skręca do teleportu.

no tak, idzie omija wioskę no ale przecież nie idzie do tunelu bo jakby tam poszła to przecież miałbym znacznik że tam poszła a jak wracam do wioski to ona siedzi w piwnicy, może pójdę za nią krok w krok i zobacze gdzie ona tak naprawdę chce iść, bo może jak będę przy niej to pójdzie do tunelu a jak już będzie w tunelu to chyba już nie powinna się z niego wrócić?

No i tak trzeba było zrobić, iść z nią i tak żeby było ją widać na minimapce, inaczej się cofa i d*pa zbita

A najdziwniejsze jest to że ona mi powiedziała żebym szedł na Agro (na foto), przejście na kordonie nie działa, więc poszedłem tym na wysypisko to wywaliło mnie na tunelu na bagnach niedaleko łowców (tak, oni tam jeszcze cały czas są) nie wiem co tu dalej robić bo myślałem że jak ja przeprowadzę to fabuła jakoś ruszy a tu nic, hmm?

No nic, ruszyłem na wysypisko, po mału go czyszczę, na foto jak to teraz wygląda, mam nadzieję że dobrze robię, i ten nieśmiertelny zombiak, o dziwo teraz padł od jednego wystrzału z RPG,hmm? dziwne

ss_windows7_11-25-19_14-35-07_(escape).jpg

ss_windows7_11-25-19_14-41-52_(escape).jpg

ss_windows7_11-25-19_14-45-14_(marsh).jpg

ss_windows7_11-25-19_16-59-19_(garbage).jpg

ss_windows7_11-25-19_17-22-52_(garbage).jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  To sprawę masz jasną. Aniela teraz siedzi czeka na Ciebie na Agro. Jak tam będziesz, to możesz podejść i sprawdzić, że jest. Tylko nie podchodź za blisko, bo rusza bez dialogu. Dla bezpieczeństwa, zanim pójdziesz sprawdzać, zrób sobie twardego sejwa, dla ewentualnego cofnięcia jakby Ci ruszyła. A drogę do teleportu na Jantar, też sobie wybiera nieciekawą.

Wiedza, że taki teleport z Kordonu nad tunel na Bagnach istnieje, Ci się przyda. A Łowcy chyba są już na północy mapy, koło wagonów.

Już Ci pisałem, a w poradach oraz dyskusji masz wielokroć powtarzane, że tylko niektóre teleporty przenoszą uczciwie tam gdzie powinny. Inne rzucają Cię po całej mapie. A szczególnie te niewidoczne, a jest ich multum. Zapisuj sobie gdzieś na kartce, który gdzie prowadzi. A szczególnie te na estakadzie w DM, bo tam krok do przodu i jedna lokacja, a przy kroku do tyłu inna. I zapisuj też, który teleport gdzieś w strefi, przerzucił Cię na estakadę i na który jej teleport. Tym sposobem w kilka sekund znajdziesz się tam gdzie potrzeba być, na drugim końcu mapy. Na MW, gora mapy, mniej więcej środek, jest przerwa w skałach i płot kolczasty, Za nim powalone drzewo. A za nim sporo teleportów. Znajdź w tematach screena z zaznaczeniem gdzie prowadzą, bo nie są zaznaczone.

Zadania na Wysypie dla Jochy robiłeś? Miałeś takie po którym musiałeś go zabić? Tu przy hangarze potrzebny Ci jest właśnie trup Jochy i Czarnego Żorża. Z obu trupów musisz zabrać istotne dla gry PDA. Żorż to dca drużyny Z.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier 

13 godzin temu, kondotier napisał:

w poradach oraz dyskusji masz wielokroć powtarzane, że tylko niektóre teleporty przenoszą uczciwie tam gdzie powinny. Inne rzucają Cię po całej mapie.

wiem, czytałem to, jak na razie to to jeden teleport jaki znalazłem a w ogóle to on nie jest niezaznaczony bo on jest dokładnie w miejscu przejścia z kordonu na wysypisko, wcześniej ten sam przeniósł mnie w jakąś rurę z psi promieniowaniem i bandytami i od razu ginąłem, ale to było jeszcze przed przeprowadzaniem Anieli

13 godzin temu, kondotier napisał:

na estakadzie w DM

Co to jest ta estakada? most jakiś czy co?

13 godzin temu, kondotier napisał:

Zadania na Wysypie dla Jochy robiłeś?

nie, gdzie on jest? każdy npc którego zapytam o robotę to mi mówi że mam dużo spraw na głowie czy coś takiego, nikt nie chce podjąć "współpracy" nadal wiszą mi 2 zadania z kordonu

znalazłem jedno PDA w skrzynce jakiegoś nieznanego stalkera w trakcie czyszczenia wysypu,

ss_windows7_11-25-19_20-20-33_(garbage).jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  Tam gdzie zniknęła Aniele, są dwa teleporty. Jeden jak wchodzisz do rury ( oznaczony ) i drugi trochę przed rurą i bardziej na lewo patrząc na nią. Koło tego miejsca gdzie były mutanty.

Estakada w DM. Oh, ile razy już to było. To ten taki obudowany wysięgnik z budowy, którym można było w innych modach z niej uciec. Teraz się nie da, bo w niej jest kupa teleportów. W pewnym momencie gry pojawi się na jej początku Pierwszy Stalker. Bardzo ważny NPC. bez gadki z nim nie ma dalszej gry. Będąc w Dolinie, wypatruj na minimapie czy nie ma jego kropki.

Jocha to szef bandytów w hangarze. Jest w wagonie. Pisałeś przecież o przyjaznych bandytach, dających zadania. Jeśli nie staną się wrodzy i nie wezwiesz drużyny-Z, na rozprawę z nimi, to nie zginie Czarny Żorż. Kolejna taka możliwość będzie dopiero na Jantarze.

Musisz zrobić te zadania z Kordonu. Obowiązuje zasada, podjąłeś się, wykonaj.

Takich PDA znalezionych przypadkowo będzie sporo. Jest w poradach ile ich jest i gdzie. Cały temat zrobiłem. Również masz opisaną sprawę koniecznych do odnalezienia fleszek. W jednych i drugich są podpowiedzi gdzie szukać kolejnych, a to podpowiada jak grać, gdzie się udać itd. One są Twoim kompasem.

Na screenie mapy wysypiska w ramce PDA z zadaniem na most w Limansku, z lewej strony masz znaczek kartki, a z prawej strony 1/4.

Czyli masz 5 zadań. Kliknij w kartkę, zobaczysz jakie zadania Cię blokują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier nie wiem, ten mod jest dla mnie chyba za trudny, nie ogarniam tego, nie wiem gdzie i co mam robić? łażę bez sensu po lokacjach czyszcząc je, teraz jestem w MW, przejąłem bazę "Wolności", oczyściłem z mutków i specnazu, nawet i monolit tam był, koło hangaru na wysypie żadnych trupów nie znalazłem o których pisałeś, żadnego Johy nie spotkałem, w wagonie tez nic nie ma (chyba że jest jakiś inny otwarty wagon niż ten w hangarze), ani Czarnego Żorża też, wszystko przeczesałem dookoła, nic, pustka, wiadomo, znalazłem kilka trupów ale to żaden z nich, postawiłem tam oddział i tyle

2 godziny temu, kondotier napisał:

drugi trochę przed rurą i bardziej na lewo patrząc na nią.

No łaziłem tam, w nic nie wlazłem, poszukam jeszcze raz jak tam będę, u mnie są tam 2 OZNACZONE  przejścia

2 godziny temu, kondotier napisał:

Musisz zrobić te zadania z Kordonu. Obowiązuje zasada, podjąłeś się, wykonaj.

Z chęcią bym zrobił ale nie wiem jak, to sa zadania pierwsze na spasa i naboje kulowe do niego a drugie na ulepszonego wintoreza, o ile z nabojami nie ma problemu o tyle takich broni nikt nie ma, u kilku npców widziałem wintoreza ale przecież nie będę ich zabijał bo frakcja stanie się wroga do mnie, nie wiem skąd wziąć te gnaty

2 godziny temu, kondotier napisał:

sprawę koniecznych do odnalezienia fleszek. W jednych i drugich są podpowiedzi gdzie szukać kolejnych, a to podpowiada jak grać, gdzie się udać

To też, mam jedną taka fleszkę na teleport na cmentarzu na bagnach między grobami, byłem na jednym cmentarzu, i na drugim, łaziłem miedzy tymi grobami, w nic nie wlazłem, nic tam nie ma, z resztą nawet jakbym znalazł ten teleport to co? znowu mnie gdzieś wywali nie wiadomo gdzie, i co? znowu powrót do przewodnika i marsz donikąd

2 godziny temu, kondotier napisał:

z lewej strony masz znaczek kartki, a z prawej strony 1/4.

Czyli masz 5 zadań. Kliknij w kartkę, zobaczysz jakie zadania Cię blokują.

Wiem że jest kartka i tam można zajrzeć, z resztą zadania i tak podświetlają sie na mapie w PDA, ale co z tego jak nie wiem jak je wykonać?

na foto bandyta sułtan z MW, był w kuchni polowej, wreszcie podjęta jakaś gadka, weź go zaprowadz na wysyp, dobra spoko, idziemy ten gdzieś znika, zaraz jest na moście przy wejściu na bazę, idziemy ten sie wraca nie wiadomo po co, no i to taka robota z nimi

To takie kilka przykładów które coraz bardziej zniechęcają mnie do tego moda

ss_windows7_11-26-19_13-09-03_(military).jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  Faktycznie, mod do łatwych nie należy. Ale grając w niego kilka razy, nigdy nie miałem dialogowych kłopotów. Najprawdopodobniej przyczyną tego jest Twoja chaotyczna gra, na początku.  Mod po prostu zgłupiał co ma robić. Gdzieś, coś Ci nie zaskoczyło. A Sułtan się wraca, bo to nie pora go wyprowadzać. Przecież dla bandyty, nie tylko mutanty są wrogami. Bazę chyba wyczyściłeś sam, a to się robi sporo później jako zadanie.

Zdarza się, że przy źle prowadzonej grze, Jocha wychodzi z hangaru, nie daje zadań, a zabić go można jak przypadkowo zaatakuje Pchli targ. Tam powinni być stalkerzy też dający zadania. Czarny Żorż pojawia się dopiero jak do walki z bandytami przywołasz Drużynę_Z. Jest jej dowódcą. Ale może też być tak, że od razu jak podchodzisz do hangaru, bandyci są wrodzy.

Z takiego zagmatwania trudno będzie samemu wybrnąć. Moim zdaniem, skoro jest to mod który nie sprawia Ci technicznych problemów ( był robiony na takie komputery jak Ty masz ), to zaczął bym grę na nowo. A mod Ci się odpłaci ciekawą grą. Już się zapoznałeś z rozwiązaniami które wyglądają jak bugi ( latanie od kontrolera ) , niewidzialnymi teleportami, a przede wszystkim jak i kiedy prowadzić Zarkę i Anielę.

Na Kordonie w bazie Waleriana było sporo zadań, które ustawiały grę. Chyba nic o nich nie mówiłeś. Łącznie z zadaniem likwidacji kontrolera za chlewniami. Dlatego nie należy samodzielnie robić tego wcześniej. Mnie w głowie siedzi wersja "Inną drogą" tego moda, gdzie są trochę inne rozwiązania, więc nie będę Ci pisał o szczegółach, bo mogę źle podpowiedzieć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier 

W dniu 26.11.2019 o 18:21, kondotier napisał:

Ale może też być tak, że od razu jak podchodzisz do hangaru, bandyci są wrodzy.

I tak właśnie było

W dniu 26.11.2019 o 18:21, kondotier napisał:

Na Kordonie w bazie Waleriana było sporo zadań, które ustawiały grę. Chyba nic o nich nie mówiłeś.

Mówiłem, i cały czas powtarzam że mam kilka zadań z kordonu od npców, w bazie Waleriana mam właśnie to zadanie na tego ulepszonego wintoreza ale nie wiem skąd go wziąć

W dniu 26.11.2019 o 18:21, kondotier napisał:

Łącznie z zadaniem likwidacji kontrolera za chlewniami. Dlatego nie należy samodzielnie robić tego wcześniej.

No a ja to sam zrobiłem bo nikt nie chciał mi dać na to zadania a wkurzało mnie latanie w okolicach bazy

hmm? a może zaczął bym w innej frakcji od nowa? bo z tego to już chyba nic nie będzie i nie da się już naprostować fabuły, mod zgłupiał, znalazłem ten teleport na MW o którym pisałeś wcześniej, przenosi na bagna w okolice południowego gospodarstwa, po co? nie wiem, na tym etapie gry? chociaż ja mam pochrzaniony etap gry to może i potem sie on przyda

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.