Jump to content

Recommended Posts

65a33050caa0d2c36b40a1a9a50db29a.png.2244c3aa753da9ba67343cee435a7a34.png

Tytuł oryginalny: AZM пролог
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 28.10.2015 r.
Autor: CreZy_exe
Autor spolszczenia: @gawron
Śr. długość rozgrywki: (ok. 2 godzin) 


OPIS:

Spoiler

AZM Prolog to niewielka fabularna modyfikacja, której jak sama nazwa wskazuje stanowi jedynie wstęp do Another Zone Mod

W celu odnalezienia niezwykle ważnych dokumentów do Strefy Wykluczenia zostaje wysłany oddział wojskowych, którzy decydują się zbadać laboratorium pod Zatonem, jednak kontakt z nimi szybko się urywa. Po tym wydarzeniu pada decyzja o wysłaniu dwóch doświadczonych żołnierzy, ale pech chciał, że po dotarciu na miejsce trafili na zbliżającą się emisję. Udaje im się znaleźć schronienie w pobliskim zakładzie utylizacji odpadów, który znajduje się pod kontrolą najemników. Po krótkiej wymianie ognia żołnierze trafiają do niewoli. 

  • Nowa, choć stosunkowo krótka fabuła, 
  • Poprawiona grafika i zmieniona pogoda, 
  • Pakiet broni z STCoP Weapon Pack 2.5,
  • Wyższy poziom trudności, 
  • Zmiany w A-life, 
  • Na lokacji znajdują się tylko pojedyncze anomalie, 

SCREENY:

Spoiler

AZM Prolog_stalkerteam_scr1.jpg  AZM Prolog_stalkerteam_scr5.jpg

AZM Prolog_stalkerteam_scr2.jpg  AZM Prolog_stalkerteam_scr3.jpg

AZM Prolog_stalkerteam_scr4.jpg  AZM Prolog_stalkerteam_scr6.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji: 

  • Zew Prypeci 1.6.02
  • Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem, fixem oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod + Fix:

  • Playground - [KLIK]
  • Nasz serwer - [KLIK]

Spolszczenie: 

  • Nasz serwer - [KLIK]

Źródło: AP-PRO_LOGO.png.5af8a41dd682d74089b58cc2dd2edcbd.png  LOGO_STALKERMOD.png.03c0e05fd4d9f6b452ea351627d7ce2c.png

  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jest to mała niedoróbka MODa. Na ziemi, nie leży amunicja tylko beczka ( mnie zespawnował się kanister ), wyświetla się ikona ammo, ponieważ beczki nie ma w ui_icon_equipment. Opis zrobiłem, można by się dalej z tym bawić, ale skoro autorzy potraktowali to jako niuans, najlepiej wywalić z ekwipunku i zapomnieć.

 

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Dzięki @gawron. 

Mam gorszy problem w który się władowałem a nie chce mi się zaczynać moda od początku.

Na początku gry ustawiłem sobie grafikę na maxa, pełny DX11. Nie wiem co mnie podkusiło i zszedłem na DX10!

Efekt? Wywala mnie do pulpitu po paru krokach i nie mogę wejść w Opcje by przestawić grafikę bo mrozi ekran i pulpit.

Skopiowałem pliki moda, przeinstalowałem Zew, ustawiłem grafikę na ta na której dobrze chodził mod, wkleiłem wszystko z powrotem do podstawki ale niestety w plikach moda gdzieś zapisały się ustawienia grafiki te wadliwe i nie mogę teraz prawie wogóle odpalić gry. 

Pomóżcie, jak przestawić ustawienia i gdzie by pominąć "Opcje" w menu.

 

Edit: 

Spanikowałem, wkleiłem z folderu moda pliki shaders_cache, tmp i user. Odpaliłem i już się wszystko ustabilizowało. Uff, sorki za panikę. :)

Edited by pacjent1972
Link to comment
Share on other sites

Przeszedłem to wrzucę swoją opinię. ;)

Recenzja będzie krótka bo i modzik jest króciutki.
Fabuła, prosta i nieskomplikowana ale ja lubię takie proste stalkerskie historie :)
Zresztą co mieli wykombinować skoro to tylko prolog, który przy powolnym przechodzeniu zapewnia maksymalnie ze 3 godziny zabawy.
Mamy kilka questów głównych i parę pobocznych, raczej standardowe zadania.
Do plusów trzeba zaliczyć to, że mod jest ładny graficznie i ma dodany fajny pak broni, których niestety nie możemy modyfikować u mechanika.
Mod jest stabilny i działa dobrze nawet na słabym kompie.
Kolejny plus to to, że jest spolszczony.
Minusy, w sumie tylko jego długość.

Moja ocena to 6/10 głównie za to, że w takim mini modzie nie za bardzo jest jak błysnąć ;)

Czekam na pełną wersję AZM bo podejrzewam, że będzie to kolejny solidny mod,  pewnie wart także spolszczenia.
 
  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Wypowiedź z 30.10.2015 Crezy_exe - autora modyfikacji. "Przypuszczam, że czas potrzebny na: kwesty ( 1-1.5 miesiąca), skrypty ( 0.5-1 m), tekst i testy ( 0.5 m). I to jeśli nie będzie problemów. Więc myślę, że w tym roku nie powinniśmy czekać na moda".

Od siebie dołożyłbym jeszcze miesiąc tak, że okolice wiosny 2016, tym bardziej, że facet się uczy i nad modem pracuje w wolnym czasie.

Edited by gawron
poprawka tekstu
  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jakoś ten mod umknął mojej uwadze, tak że podpowiedź jest spóźniona. Ale skoro mod znowu ożył, może się innym przyda

Uważam, że problem z modem po zmianie ustawień można usunąć, usuwając plik user.ltx w którym są te ustawienia zapisane i zaczynając nowa grę na tych właściwych, a dopiero po tym, wgrać starego seva. Dla pewności takiego sprzed poprzedniej zmiany.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.