Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

65a33050caa0d2c36b40a1a9a50db29a.png.2244c3aa753da9ba67343cee435a7a34.png

Tytuł oryginalny: AZM пролог
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 28.10.2015 r.
Autor: CreZy_exe
Autor spolszczenia: @gawron
Śr. długość rozgrywki: (ok. 2 godzin) 


OPIS:

Spoiler

AZM Prolog to niewielka fabularna modyfikacja, której jak sama nazwa wskazuje stanowi jedynie wstęp do Another Zone Mod

W celu odnalezienia niezwykle ważnych dokumentów do Strefy Wykluczenia zostaje wysłany oddział wojskowych, którzy decydują się zbadać laboratorium pod Zatonem, jednak kontakt z nimi szybko się urywa. Po tym wydarzeniu pada decyzja o wysłaniu dwóch doświadczonych żołnierzy, ale pech chciał, że po dotarciu na miejsce trafili na zbliżającą się emisję. Udaje im się znaleźć schronienie w pobliskim zakładzie utylizacji odpadów, który znajduje się pod kontrolą najemników. Po krótkiej wymianie ognia żołnierze trafiają do niewoli. 

  • Nowa, choć stosunkowo krótka fabuła, 
  • Poprawiona grafika i zmieniona pogoda, 
  • Pakiet broni z STCoP Weapon Pack 2.5,
  • Wyższy poziom trudności, 
  • Zmiany w A-life, 
  • Na lokacji znajdują się tylko pojedyncze anomalie, 

SCREENY:

Spoiler

AZM Prolog_stalkerteam_scr1.jpg  AZM Prolog_stalkerteam_scr5.jpg

AZM Prolog_stalkerteam_scr2.jpg  AZM Prolog_stalkerteam_scr3.jpg

AZM Prolog_stalkerteam_scr4.jpg  AZM Prolog_stalkerteam_scr6.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji: 

  • Zew Prypeci 1.6.02
  • Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem, fixem oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod + Fix:

  • Playground - [KLIK]
  • Nasz serwer - [KLIK]

Spolszczenie: 

  • Nasz serwer - [KLIK]

Źródło: AP-PRO_LOGO.png.5af8a41dd682d74089b58cc2dd2edcbd.png  LOGO_STALKERMOD.png.03c0e05fd4d9f6b452ea351627d7ce2c.png

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jest to mała niedoróbka MODa. Na ziemi, nie leży amunicja tylko beczka ( mnie zespawnował się kanister ), wyświetla się ikona ammo, ponieważ beczki nie ma w ui_icon_equipment. Opis zrobiłem, można by się dalej z tym bawić, ale skoro autorzy potraktowali to jako niuans, najlepiej wywalić z ekwipunku i zapomnieć.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @gawron. 

Mam gorszy problem w który się władowałem a nie chce mi się zaczynać moda od początku.

Na początku gry ustawiłem sobie grafikę na maxa, pełny DX11. Nie wiem co mnie podkusiło i zszedłem na DX10!

Efekt? Wywala mnie do pulpitu po paru krokach i nie mogę wejść w Opcje by przestawić grafikę bo mrozi ekran i pulpit.

Skopiowałem pliki moda, przeinstalowałem Zew, ustawiłem grafikę na ta na której dobrze chodził mod, wkleiłem wszystko z powrotem do podstawki ale niestety w plikach moda gdzieś zapisały się ustawienia grafiki te wadliwe i nie mogę teraz prawie wogóle odpalić gry. 

Pomóżcie, jak przestawić ustawienia i gdzie by pominąć "Opcje" w menu.

 

Edit: 

Spanikowałem, wkleiłem z folderu moda pliki shaders_cache, tmp i user. Odpaliłem i już się wszystko ustabilizowało. Uff, sorki za panikę. :)

Edytowane przez pacjent1972
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeszedłem to wrzucę swoją opinię. ;)

Recenzja będzie krótka bo i modzik jest króciutki.
Fabuła, prosta i nieskomplikowana ale ja lubię takie proste stalkerskie historie :)
Zresztą co mieli wykombinować skoro to tylko prolog, który przy powolnym przechodzeniu zapewnia maksymalnie ze 3 godziny zabawy.
Mamy kilka questów głównych i parę pobocznych, raczej standardowe zadania.
Do plusów trzeba zaliczyć to, że mod jest ładny graficznie i ma dodany fajny pak broni, których niestety nie możemy modyfikować u mechanika.
Mod jest stabilny i działa dobrze nawet na słabym kompie.
Kolejny plus to to, że jest spolszczony.
Minusy, w sumie tylko jego długość.

Moja ocena to 6/10 głównie za to, że w takim mini modzie nie za bardzo jest jak błysnąć ;)

Czekam na pełną wersję AZM bo podejrzewam, że będzie to kolejny solidny mod,  pewnie wart także spolszczenia.
 
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedź z 30.10.2015 Crezy_exe - autora modyfikacji. "Przypuszczam, że czas potrzebny na: kwesty ( 1-1.5 miesiąca), skrypty ( 0.5-1 m), tekst i testy ( 0.5 m). I to jeśli nie będzie problemów. Więc myślę, że w tym roku nie powinniśmy czekać na moda".

Od siebie dołożyłbym jeszcze miesiąc tak, że okolice wiosny 2016, tym bardziej, że facet się uczy i nad modem pracuje w wolnym czasie.

Edytowane przez gawron
poprawka tekstu
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jakoś ten mod umknął mojej uwadze, tak że podpowiedź jest spóźniona. Ale skoro mod znowu ożył, może się innym przyda

Uważam, że problem z modem po zmianie ustawień można usunąć, usuwając plik user.ltx w którym są te ustawienia zapisane i zaczynając nowa grę na tych właściwych, a dopiero po tym, wgrać starego seva. Dla pewności takiego sprzed poprzedniej zmiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.