ArNie Opublikowano 21 Stycznia 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 Patrzę: o, Tomek wrzucił coś do tematu ROHa. Może jakieś nowe ciekawe info, może jakieś video? Jeb, łobrozki Że też się człowiek jeszcze nie przyzwyczaił.... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 22 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 11 godzin temu, ArNie napisał: Jeb, łobrozki Że też się człowiek jeszcze nie przyzwyczaił.... Ano ostatnie jakieś info inne niż łobrazki to było z końca grudnia od Antona ale i tam jakimiś konkretami twórcy nie za bardzo chcieli się podzielić. Bardziej takie podsumowanie, trochę robiliśmy, chcielibyśmy więcej, mamy nadzieję, że w 2021 będzie lepiej z pracą nad projektem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 14 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2021 Trzyminutowy zwiastun z nadchodzącego dziennika rozwoju Ray Of Hope, który został zaprezentowany na specjalnej transmisji AP-PRO.RU Showscane. Na dokładkę 10 świeżych screenów. Spoiler Źródło: [KLIK] 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 22 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 Dość obszerny dziennik twórców: 1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 19 Lipca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2022 Na discordzie twórców pojawiły się dwa nowe screeny. Źródło: [KLIK] 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 22 Lipca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2022 Jeszcze kilka scrennów z dwóch miejscówek, farmy i stacji benzynowej. Spoiler 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 24 Lipca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2022 Warto uzupełnić piątkowy raport z prac nad RoH. Oprócz nowych obrazków twórcy podzielili się kilkoma szczegółami związanymi z interesującymi miejscami na lokacjach. Pierwszym takim miejscem jest dawna stacja benzynowa, która stała się jednym z ufortyfikowanych obszarów postojowych pomiędzy Dworcem Kolejowym a Czarnym Rynkiem. Mimo iż okolica jest częściowo otoczona lasem główny budynek stacji benzynowej, a także znajdujący się w pobliżu garaż mogą służyć jako tymczasowe schronienie przed nieobliczalnymi mieszkańcami Strefy Wykluczenia. Kolejnym charakterystycznym miejscem jest Farma świń. Kompleks budynków został poważnie uszkodzony przez działanie czynników atmosferycznych i czasu. Pobliski teren jest dość niebezpieczny, gdyż w jego pobliżu grasują mutanty, a samą fermę otaczają liczne anomalie. Mimo wszystko wewnątrz ruin można znaleźć wartościowe przedmioty. Jedynym problemem jest dotarcie do nich żywym. Źródło: [KLIK] 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 7 Stycznia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2023 Skorpionik z ROH. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 6 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2023 Artykuł odnośnie pracy nad bronią w modzie Ray of Hope. Tam też więcej obrazków do obejrzenia. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 14 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2023 Trochę obrazków z UZI. Spoiler I trochę z SKSem. Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 19 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2023 Pojawiło się wczoraj na sb ale tam to zginie zaraz. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 19 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2023 Przetłumaczyłem z ciekawości news z AP dot. RoH. Wrzucam dla zainteresowanych. Ray of Hope będzie korzystał z Unreal Engine zamiast X-Ray. Ray of Hope będzie wykorzystywał silnik Unreal Engine 5 w połączeniu z X-Ray! Na decyzję o udoskonaleniu platformy deweloperów wpłynął fakt, że oryginalny silnik S.T.A.L.K.E.R.-a jest już zbyt przestarzały, przez co twórcy nieustannie borykali się z różnymi problemami technicznymi. Pośród nich należy wymienić jednoprzepływową architekturę, negatywnie wpływającą na optymalizację, brak wielu nowoczesnych technologii, a także skomplikowany i niewygodny interfejs SDK, w porównaniu do nowoczesnych silników. Ciężko było również rekrutować nowych modderów do zespołu, ponieważ wymagało to znajomości narzędzi X-Ray, co oznaczało, że trzeba było poświęcić dodatkowy czas na szkolenie i poznanie platformy. Przez cały proces rozwoju modderzy starali się rozwiązać wszystkie te problemy: istniejące SDK zostało znacznie ulepszone, stworzono własne narzędzia do rozwiązywania różnych problemów (edytor dialogów i zadań), a członkowie ekipy byli zachęcani do pracy w każdy możliwy sposób. Jednakże pilna potrzeba posiadania bardziej wydajnego zestawu narzędzi, który mógłby przyspieszyć cały proces rozwoju i uczynić go wygodniejszym dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii nie zanikała. Dlatego też nieco ponad rok temu podjęto decyzję o zintegrowaniu zmodyfikowanej wersji wykorzystywanego w projekcie silnika X-Ray z Unreal Engine. Jeden z członków ekipy stworzył niewielki działający prototyp, by sprawdzić możliwość interakcji obu platform i działanie podstawowych mechanik. Prototyp został uznany za udany i ostatecznie podjęto decyzję o wykorzystaniu silnika Unreal Engine do dalszego rozwoju. Ray of Hope działa obecnie na silniku Unreal Engine 5 przy użyciu zmodyfikowanego X-Ray. Deweloperzy osobno podkreślają, że nie jest to pełnoprawne przejście na nowy silnik. Wykorzystują jedynie niektóre funkcje Unreal Engine, by rozwiązać różnej maści problemy z X-Ray. W szczególności Unreal Engine jest używany do systemu renderowania, a także w tworzeniu lokacji i związanych z nimi treści. Technologia X-Ray jest wykorzystywana głównie w logice gry. Korzystanie z silnika gry Unreal Engine dało projektowi kilka istotnych korzyści: rozwój jest znacznie łatwiejszy i szybszy dzięki już istniejącemu doświadczeniu w ekipie i dużej liczbie poradników w Internecie. Unreal Engine jest jednym z najpopularniejszych silników gier na świecie, co oznacza, że łatwiej jest znaleźć nowych modderów z doświadczeniem. W ciągu ostatniego roku ekipa powiększyła się o kilka nowych osób. Silnik posiada wsparcie dla wielu nowoczesnych technologii z branży gier, a także ulepszoną optymalizację. Podczas prac nad nową platformą twórcom udało się już przenieść i dostosować wiele z głównych mechanik projektu: interfejs użytkownika, systemy strzelania, systemy symulacji życia, system nawigacji sztucznej inteligencji, system cząsteczek, interakcje w sieci itd. W międzyczasie kontynuowane są prace nad innymi elementami projektu. Silnik jest dostosowywany w celu dodania niezbędnych funkcji dla systemu broni, skryptów i ogólnej rozgrywki, tworzone są nowe animacje i bronie, a także opracowywane są nowe funkcje gry. Finalizowane są wewnętrzne narzędzia deweloperskie. Rozpoczęto też prace nad aktualizacją usług sieci. Jak przyznają autorzy, korzystanie z Unreal Engine sprawiło, że proces tworzenia jest prostszy, szybszy i bardziej produktywny pod wieloma względami. Ponadto niektórzy członkowie ekipy pracują w studiach gier i w trakcie swojej pracy zdobyli praktyczne doświadczenie z tym silnikiem. Oryginalny artykuł dot. nowej platformy jest tutaj. Pojawił się także nowy zwiastun. Zaraz po opublikowaniu newsa deweloperzy zostali zapytani o to, czy praca Red Pandy nad Unreal Engine + X-Ray została wykorzystana przy tworzeniu nowej platformy. Autorzy odpowiedzieli, że jest on członkiem ekipy, dlatego brał aktywny udział w opracowaniu nowego silnika, ale cały jego projekt w Ray Of Hope nie został wykorzystany. Źródło: [KLIK] 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 4 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia Twórcy moda pochwalili się nowymi screenami oraz informacją, że poszukują twórców poziomów i animacji, a także programistów. Spoiler 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 7 Lipca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca Autorzy RoH poinformowali o aktualnym stanie prac. W tej chwili członkowie działu zajmującego się grafiką skupiają się na aspektach technicznych, podczas gdy projektanci poziomów tworzą interesujące miejsca w głównej lokacji. Jednocześnie opracowują obiekty środowiskowe i system animacji. Postępy można zobaczyć na nowych screenach. Spoiler Przejście na platformę X-Ray + Unreal Engine 5 zmusiło autorów do zaktualizowania starych mechanik i zjawisk anomalnych, wykorzystując możliwości nowego silnika do realizacji większej immersji i funkcjonalności. Aby przyspieszyć rozwój, zespół potrzebuje więcej specjalistów, a lista miejsc pracy na oficjalnej stronie projektu została zaktualizowana. Źródło - KLIK 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 9 Lipca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca Jeszcze jedna grafika, która pojawiła się na serwerze Discord autorów RoH. Spoiler 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 11 Lipca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca Co on taką oburzoną minę ma, jakby mu się artefakt nie podobał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 11 Lipca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca ArNie - pewnie się zastanawia co ten debil - jego pachan - widzi w tych świecidełkach, zamiast skupić się na jak to mawiają w blok ekipie: wóda, dziewczyny, lasery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.