kondotier Opublikowano 14 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Jestem już w Prypeci. Na razie jedno zadanie zrobione. W Prypeci rządzi Monolit. Ale inny niż ten którego znamy. Bardziej pokojowy. W pralni kilku stalkerów. W pozostałym mieście, chyba tylko zombi i mutanty. Repack chyba jest wersją "książkową", bo dialogi-opowieści, długie na kilometry. Na rus forum jest opis instalacji moda jako "książkowego" lub nie. Ale informacje są zbyt krótkie, aby się połapać o co biega. cichy - jak będziesz miał okazję, popytaj o to, w czy różnica. Może ta wersja nie "książkowa", byłaby lepsza do tłumaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 15 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Mogę się pochwalić? A więc, moda skończyłem. Na lokacjach Prypeć i CEA, do zrobienia niewiele, to szybko poszło. Pomimo że, mod nie został chyba dokończony [ brak w grze niektórych zadań do wykonania, o konieczności zrobienia których, byliśmy wcześniej ( na Czarnobylu-1) powiadomieni], to gra się w niego z przyjemnością. Nie pamiętam kiedy ostatnio, przeszedłem moda bez czitowania udźwigu. W tym to było całkowicie zbędne. Mamy też niespodzianki, jak konieczność walki nożem, z uzbrojonymi po zęby monolitowcami, aby zdobyć na nich jakąkolwiek broń, a nią inną, lepszą. I zdobytą bronią ich zlikwidować. W repacku, jest przegięty balans skuteczności mutantów. Jest przy modzie z gamedatą fix, ponoć to naprawiający. Ja sprawdzał nie będę. Daję kilka screenów z finału gry. Czyli CEA i Prypeć. Bo się kończy w Prypeci. Samo zakończenie, też jakieś niemrawe. Ale jest. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 19 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 To co pokazywałem wyżej, było z gry na rus repacku. Dzisiaj postawiłem samego moda na polska podstawkę. bin usunięty. localization zrobiony, rus na pol też. Ale mod się nie uruchamia z takim logiem. FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 502 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't open section 'stalker_killer_gevara'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report stack trace: Czyżby w paczce coś brakowało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 19 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Postaw fix . Źródło: http://ap-pro.ru/forum/36-11132-15 post 223 i 224 Link do fixa: https://yadi.sk/d/9p2mhVGWm3Szv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 No to trzeba tego fixa dodać do tematu z modem. Chyba że jest już wstawiony do moda. Ja pobierałem go jeszcze na początku grudnia ub.r., stąd mógł wyjść mój problem. @Pacjent - to twoja wstawka. DODANO: Mam pytanie do tych, co postawili samego moda na polską podstawkę. Nie wiem, czy to tylko moja przypadłość, ale po uruchomieniu moda na pol podstawce - w porównaniu z z repackiem - mam bardzo skromny HUD i brak minimapy. Sądziłem, że to fiks na poprawę tekstur spowodował, ale i bez niego jest to samo. Tak jest tylko u mnie, czy u innych też. Jaki był HUD, to widać na sreenach we wcześniejszych wpisach, a taki mam teraz. Podmieniłem plik na minimapę, pojawiła się, ale poprzesuwana i bez "upiększeń", tak jak też widoczny HUD broni w dolnym prawym rogu. Jeśli to występuje i u innych, będzie potrzebna pomoc "mechaników". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Podbicie tematu. DODANO: Dlaczego nie scalane są posty? DODANO: Podmieniłem całą gamedatę z paczki moda, na gamedatę z repacka. I mam prawidłowy HUD. Czyli, że coś nie tak mam w pobranym modzie. Jest możliwe, że w modzie pobieranym później ode mnie, już tego buga nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 21 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 U mnie po zainstalowaniu moda na repacku @Komy HUD wygląda normalnie moda pobierałem dzisiaj. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 23 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Trwają testy wersji "międzynarodowej" moda czyli po angielsku ;). Planowana premiera marzec (niby pierwszego) 2016r. http://www.moddb.com/mods/chernobyl-chronicles 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Mam przyjemność poinformować, o wstawieniu na forum spolszczenia do tego moda. Dla śpieszących się do gry, link do spolszczenia moda, jest już w temacie z modem. Jednocześnie wyrażam podziękowanie testującym spolszczenie: anatolowi, cichemu, Gatzkowi, pacjentowi1972, a szczególnie smoxowi, za aktywny udział w testowaniu, korekcie i usuwaniu błędów ujawnionych podczas testowania. Administrację proszę o przeniesienie moda z NOWYCH do działu Zewu Prypeci. Mod zawiera całkowicie nowy scenariusz, rozgrywany jest na trzech lokacjach. Podczas gier testowych, nie nastręczał trudności technicznych i fabularnych. Nowi NPCe, nowe artefakty, nowe rozwiązania prowadzenia zadań. Kilka zrzutów ekranu z początku gry, na zachętę. 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Zadanie poboczne na transmutowany art Fontanna dla Felczera w bazie. Do transmutacji brakuje mi tylko Kryształu, czy znajdę go na Czarnobylu-1 czy na pozostałych dwóch lokacjach, a jeżeli znajdę to czy będę mógł wrócić na Czarnobyl-1 by rozliczyć zadanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 5 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Przejścia na inne lokacje otwierają się z postępem wykonywania zadań i samemu nie można się cofnąć z powrotem nawet nie ma znaczników przęść na mapie a arty generują się losowo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 3 minuty temu, anatol napisał: Przejścia na inne lokacje otwierają się z postępem wykonywania zadań i samemu nie można się cofnąć z powrotem nawet nie ma znaczników przęść na mapie a arty generują się losowo. Ale czy znasz odpowiedź na moje pytanie z posta powyżej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 5 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Nie znam a sam też tego zadania nie skończyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 5 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Art Fontanna znalazłem w anomalii. Tej z lewej strony mapy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Fontanna gotowa: 1 godzinę temu, anatol napisał: Nie znam a sam też tego zadania nie skończyłem I żałuj bo ominęło cię samodzielne tworzenie artu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Oczywiście że Fontannę można zrobić. Na mapie są takie zaznaczone kółkami rejony w których są artefakty. Jak wyjdziesz z bazy koło Ilijcza, skręć w prawo. Idź do końca budynku i jest otwarty teren. Zaraz tam są arty bez oznaczenia, a potem pod brzegiem mapy w kółkach. I też są jak będziesz wykonywał zadanie na likwidację dostawców dla Najemników. Tam artów jest sporo. Robisz jakieś zadanie, to do kółeczek trzeba włazić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 6 minut temu, kondotier napisał: Oczywiście że Fontannę można zrobić. Na mapie są takie zaznaczone kółkami rejony w których są artefakty. Jak wyjdziesz z bazy koło Ilijcza, skręć w prawo. Idź do końca budynku i jest otwarty teren. Zaraz tam są arty bez oznaczenia, a potem pod brzegiem mapy w kółkach. I też są jak będziesz wykonywał zadanie na likwidację dostawców dla Najemników. Tam artów jest sporo. Robisz jakieś zadanie, to do kółeczek trzeba włazić. Wiem to wszystko . Jestem w Prypeci. Strefy anomalne są oznaczone jak w podstawce, to oczywiste. Mam prototyp Swaroga więc widzę wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Przewodnik video od 12.35 min. Dlaczego po zakończeniu rozmowy w wersji przewodnika j/w GG może chwilę samowolnie chodzić po bazie gdzie go przeniosło z Prypeci, zachowuje swój cały inwentarz. Ja po zakończeniu rozmowy od razu mam filmik jak jestem prowadzony na egzekucję, tracę wszystko z inwentarza. Nie kumam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 6 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Ja miałem tak samo potem zabić odddział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Prawdopodobnie filmik jest zrobiony sprzed poprawek. Już po wstawieniu do pobierania usunięto kilka spraw nielogicznych jak ta. Kto pozwoliłby skazanemu na rozstrzelanie, chodzić po bazie z bronią? Ja moda pobrałem, zaraz po wstawieniu i miałem problem z HUDem, czego już pobierający później nie mieli. Mod jest rozwojowy, stąd pewne nieścisłości. Np. nie ma jeszcze sytuacji z budką telefoniczną. Takie zadanie dostaliśmy w Czarnobylu1. Informacja od autorów, że dodiełają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Dotarłem do końca, szkoda że to już tyle przygody Klima. Polecam moda i dziękuję za spolszczenie Tłumaczom ST. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muezin70 Opublikowano 11 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Witam,Bracia czy ktoś może wstawić plik; user.ltx? Z góry dziękuję.Pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 11 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Zacznij nową grę i gra sama zrobi plik user.ltx. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 16 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Panowie każdy wie, że wyszła wersja 1.1 moda? Jak nie to prosz - http://www.moddb.com/mods/chernobyl-chronicles/news/chernobyl-chronicles-v11-released 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Nowa wersja jest w wersji "eng" z tego co czytam. Dla nas w większości graczy PL najlepszym rozwiązaniem będzie wersja "rus" na która pewnie trzeba poczekać. Po przejściu moda nie sadzę by nowa wersja zmieniała aż tyle, sądząc z opisu by Tłumacze trudzili się z dodaniem patcha do PL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.