Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@MOS  Płonne nadzieje. Tłumaczenie tych robaczków na nasze ze screena, jest praktycznie niemożliwe. Jak widzisz, znaki mają różne dodatki. Daszki, ukośniki kreseczki itp. A każdy taki znaczek zmienia znak w inną literę. A nawet ledwo widoczna kropka, ale powyżej niż taka normalna, stanowi odrębny znak. Powiększanie screena rozmywa te dodatki.

Ale ja nie pamiętam, aby przy stawianiu tego moda, trzeba było coś takiego robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022 Masz podejść do miejsca gdzie siedział mechanik i skrypt sam zaskoczy(tak na 1-2m od krzesła) dostaniesz info co masz robić dalej.

@kondotier Co do tego instalatora, to już mi to w sumie niepotrzebne, mod zaliczony.  

Co do moda po ukończeniu:

Kompletnie zwalony balans z mutantami, potrafią zestunować nas jednym ciosem, następnie błyskawicznie wykończyć(to już było lekko chore). Dochodziło do sytuacji że snorki potrafiły wbić się do bazy monolitu i wszystkich tam wykończyć(w tym bunkrze na 1 mapie)! To co się działo w Prypeci to już jest GRUBO pojeb... w "księgarni" parę tuszanek i niby psów wyrżnęło parunastu monolitowców. To samo w "szpitalu" parunastu chłopa uzbrojonych po zęby padło od 3-4 snorków(no ludzie!). Spawn mutantów też zasługuje na oddzielny akapit, gra potrafi respawnować mutanty nam pod nogi lub npc-om(dla tego te ekipy tak padały).

Sam koniec gry czyli Elektrownia to czysta męka, uciekasz a tu dojebmy ci jeszcze >emisje<(no i bądź człowieku mądry). Mało tego dowalimy ci noc jak w dup... u murzyna i zero wyposażenia. A jak już się połapiesz w którą stronę biec to masz pola anomalij i nibyolbrzyma na plecach. I nie zapominajmy o kompletnym braku zadań pobocznych(z tym pistoletem to chyba jedyna).

Znów mod z fajnie zapowiadającym się początkiem, zakończenie przemilczmy. Łatwo o kasę, noktowizory u mechanika są zbugowane, transmutacja daremna, taki średniak nic ponadto.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MOS Większość tych zadań wykonałem , ale nawet ten Gewara i też mechanik  nic. Mogłem poplątać jakieś zadania nie mam żadnych dialogów. Jak to instalowałeś ,że masz wszystko po polsku ja imiona stalkerów mam w krzaczkach.

Edytowane przez kanon1022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moda zassałem z Mega(W formie Instalatora) nic podczas instalacji w opcjach okna nie zmieniałem. Później wrzuciłem plik: localization.ltx do gamedata/ configs no i na koniec przemianowanie katalogu rus z na pol(tego się u szukałem w instalce bo nie ma podanego gdzie to jest, sam już zapomniałem lokalizacji w folderze gamedata) Na koniec polonizacja z serwera ST. Tak zainstalowany mod ukończony bez chyba jednego wylotu i bez żadnych błędów w polonizacji. Więc coś masz nie tak bo jak wcześniej spolszczenie było bardzo dobrze zrobione i nie miałem z zadaniami żadnych problemów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Możesz spróbować przez konsolę z komendą bodajże fov_factor, ale bardzo możliwe że ta opcja jest zablokowana. Silnik jest jakoś tam zmodyfikowany i często jak mod ma swój własny folder bin, to ani powyższa metoda ani Fov Switcher nie działają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

@cez137 nie plik tylko cały katalog masz skopiować i zmienić mu nazwę na pol.  

 

A co do repacka to zobacz czy jest ten plik po instalacji, może zmień mu żeby nie był do odczytu? Albo zainstaluj moda gdzieś indziej jeśli np w programfiles instalowałeś?

 

Albo była jeszcze moda, że w skrócie do moda, we właściwościach ze ścieżki wykasowć bin, żeby była do głównego folderu repacka np. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  A z czego zrobiłeś skrót pulpitowy? Od Silnika? Bo mody postawione na ZP uruchamia się ze skrótu Stalker- COP.exe w katalogu głównym. I porównaj skrót z ikoną do gry ZP, czy to co jest w Elemencie docelowym i Rozpocznij w   jest w cudzysłowach.

I jeszcze jedno. Nie pamiętam, czy spolszczenie robiłem dla repacka, czy dla polskiej podstawki. Jak dla polskiej podstawki, to nie robisz kopi rus na pol. Katalog pol jest w spolszczeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb 

jak cały katalog? nie rozumiem

W dniu 16.04.2019 o 19:52, MOS napisał:

no i na koniec przemianowanie katalogu rus z na pol(tego się u szukałem w instalce bo nie ma podanego gdzie to jest, sam już zapomniałem lokalizacji w folderze gamedata)

 

11 godzin temu, tom3kb napisał:

A co do repacka to zobacz czy jest ten plik po instalacji

Nie wiem o który plik Ci chodzi ale jeżeli o plik który uruchamia grę to jest to dokładnie taki sam plik jak w ori zewie czyli Stalker-COP

11 godzin temu, tom3kb napisał:

np w programfiles instalowałeś?

nie, na D, etap instalowania modów na dysku systemowym mam już dawno za sobą

11 godzin temu, tom3kb napisał:

we właściwościach ze ścieżki wykasowć bin,

nie ma tam żadnego bina

@kondotier

10 godzin temu, kondotier napisał:

A z czego zrobiłeś skrót pulpitowy? Od Silnika? Bo mody postawione na ZP uruchamia się ze skrótu Stalker- COP.exe w katalogu głównym.

skrót sam się zrobił ale uruchamiałem go na oba sposoby, za każdym razem to samo

10 godzin temu, kondotier napisał:

czy to co jest w Elemencie docelowym i Rozpocznij w   jest w cudzysłowach.

tak, a launcher w folderze to aplikacja

a spolszczenie to juz chyba najmniejszy problem jak juz mod sie uruchomi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, cez137 napisał:

jak cały katalog? nie rozumiem

No cały katalog. Tak się nazywa Rus i masz zrobić jego kopię i zmienić jej nazwę na Pol. No nie wiem jak ci to łatwiej wytłumaczyć. Znajdź sobie w gamedata\config\text.

11 minut temu, cez137 napisał:

Nie wiem o który plik Ci chodzi

Chodziło mi czy po instalacji moda był ten plik fsgame, z którym był problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb 

27 minut temu, tom3kb napisał:

Znajdź sobie w gamedata\config\text.

no są 2 foldery, jeden rus i drugi pol, i co z nimi zrobić?

27 minut temu, tom3kb napisał:

czy po instalacji moda był ten plik fsgame, z którym był problem.

nie ma go, ale po jego dodaniu nic się nie zmienia, bo mam ten plik taki "uniwersalny", kiedyś kondotier mi go dał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb 

no dobra, a co z tym fsgame?

1 minutę temu, tom3kb napisał:

Przecież już trochę modów instalowałeś, a pytasz się jak byś pierwszy raz Stalkera włączył.

no bo ten jest jakiś dziwny, nie wiem dlaczego mi nie chce się uruchomić, sam tego nie rozumiem, tym bardziej że jest instalka i nie trzeba specjalnie nic kombinować i to samo mam z Dead air Hybridem, ale tam to chyba znowu nie wszystko się pobrało, zaraz to pobiorę drugi raz i zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, cez137 napisał:

bo ja nie mam żadnego fsgame :blink:

No ale masz w grze. Jak pobrałeś moda, wrzuć go do gry i odpalaj, tylko najpierw przed instalacją przenieś gdzieś oryginalne foldery bin i gamedata.

W ogóle to lepiej najpierw zainstaluj sobie go gdzieś jakimś folderze na pulpicie żeby zobaczyć co on tam za foldery dodaje do gry żebyś wiedział co wyrzucać.

Albo żeby się nie bawić pobierz repacka.

@cez137 o a jeszcze to jak już wrzucisz moda i wciąż problem z fsgame

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.