Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem już w Prypeci. Na razie jedno zadanie zrobione. W Prypeci rządzi Monolit. Ale inny niż ten którego znamy. Bardziej pokojowy.

W pralni kilku stalkerów. W pozostałym mieście, chyba tylko zombi i mutanty.

Repack chyba jest wersją "książkową", bo dialogi-opowieści, długie na kilometry.

Na rus forum jest opis instalacji moda jako "książkowego" lub nie. Ale informacje są zbyt krótkie, aby się połapać o co biega.

cichy - jak będziesz miał okazję, popytaj o to, w czy różnica. Może ta wersja nie "książkowa", byłaby lepsza do tłumaczenia.

 

ss_user_12-14-15_21-35-56_(pripyat).jpg

ss_user_12-14-15_21-36-25_(pripyat).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę się pochwalić?

A więc, moda skończyłem. Na lokacjach Prypeć i CEA, do zrobienia niewiele, to szybko poszło.

Pomimo że, mod nie został chyba dokończony [ brak w grze niektórych zadań do wykonania, o konieczności zrobienia których, byliśmy wcześniej ( na Czarnobylu-1) powiadomieni], to gra się w niego z przyjemnością. Nie pamiętam kiedy ostatnio, przeszedłem moda bez czitowania udźwigu. W tym to było całkowicie zbędne.

Mamy też niespodzianki, jak konieczność walki nożem, z uzbrojonymi po zęby monolitowcami, aby zdobyć na nich jakąkolwiek broń, a nią inną, lepszą. I zdobytą bronią ich zlikwidować.

W repacku, jest przegięty balans skuteczności mutantów. Jest przy modzie z gamedatą fix, ponoć to naprawiający. Ja sprawdzał nie będę.

Daję kilka screenów z finału gry. Czyli CEA i Prypeć. Bo się kończy w Prypeci. Samo zakończenie, też jakieś niemrawe. Ale jest.

 

1.jpg

1a.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

11a.jpg

12.jpg

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

To co pokazywałem wyżej, było z gry na rus repacku.

Dzisiaj postawiłem samego moda na polska podstawkę. bin usunięty. localization zrobiony, rus na pol też.

Ale mod się nie uruchamia z takim logiem.

FATAL ERROR
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'stalker_killer_gevara'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
stack trace:

Czyżby w paczce coś brakowało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to trzeba tego fixa dodać do tematu z modem. Chyba że jest już wstawiony do moda. Ja pobierałem go jeszcze na początku grudnia ub.r., stąd mógł wyjść mój problem.

@Pacjent - to twoja wstawka.

DODANO:

Mam pytanie do tych, co postawili samego moda na polską podstawkę.

Nie wiem, czy to tylko moja przypadłość, ale po uruchomieniu moda na pol podstawce - w porównaniu z z repackiem - mam bardzo skromny HUD i brak minimapy.

Sądziłem, że to fiks na poprawę tekstur spowodował, ale i bez niego jest to samo.

Tak jest tylko u mnie, czy u innych też.  Jaki był HUD, to widać na sreenach we wcześniejszych wpisach, a taki mam teraz.

ss_user_02-20-16_11-02-42_(la17_outskirt

Podmieniłem plik na minimapę, pojawiła się, ale poprzesuwana i bez "upiększeń", tak jak też widoczny HUD broni w dolnym prawym rogu.

Jeśli to występuje i u innych, będzie potrzebna pomoc "mechaników".

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podbicie tematu.

 

DODANO:  Dlaczego nie scalane są posty?

 

DODANO:

Podmieniłem całą gamedatę z paczki moda, na gamedatę z repacka.

I mam prawidłowy HUD.

ss_user_02-20-16_18-20-32_(la17_outskirt

Czyli, że coś nie tak mam w pobranym modzie.

Jest możliwe, że w modzie pobieranym później ode mnie, już tego buga nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam przyjemność poinformować, o wstawieniu na forum spolszczenia do tego moda.

Dla śpieszących się do gry, link do spolszczenia moda,  jest już w temacie z modem.

Jednocześnie wyrażam podziękowanie testującym spolszczenie: anatolowi, cichemu, Gatzkowi, pacjentowi1972, a szczególnie smoxowi, za aktywny udział w testowaniu, korekcie i usuwaniu błędów ujawnionych podczas testowania.

Administrację proszę o przeniesienie moda z NOWYCH do działu Zewu Prypeci.

Mod zawiera całkowicie nowy scenariusz, rozgrywany jest na trzech lokacjach. Podczas gier testowych, nie nastręczał trudności technicznych i fabularnych.

Nowi NPCe, nowe artefakty, nowe rozwiązania prowadzenia zadań.

Kilka zrzutów ekranu z początku gry, na zachętę.

 

 

 

ss_user_03-03-16_12-11-47_(la17_outskirts).jpg

ss_user_03-03-16_12-13-53_(la17_outskirts).jpg

ss_user_03-03-16_12-14-31_(la17_outskirts).jpg

ss_user_03-03-16_12-14-58_(la17_outskirts).jpg

ss_user_03-03-16_12-16-11_(la17_outskirts).jpg

ss_user_03-03-16_12-16-55_(la17_outskirts).jpg

ss_user_03-03-16_12-17-27_(la17_outskirts).jpg

  • Dodatnia 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, anatol napisał:

 Przejścia na inne lokacje otwierają się z postępem wykonywania zadań i samemu nie można się cofnąć z powrotem nawet nie ma znaczników przęść na mapie a  arty generują się losowo.

Ale czy znasz odpowiedź na moje pytanie z posta powyżej? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że Fontannę można zrobić. Na mapie są takie zaznaczone kółkami rejony w których są artefakty. Jak wyjdziesz z bazy koło Ilijcza, skręć w prawo. Idź do końca budynku i jest otwarty teren. Zaraz tam są arty bez oznaczenia, a potem pod brzegiem mapy w kółkach. I też są jak będziesz wykonywał zadanie na likwidację dostawców dla Najemników. Tam artów jest sporo. Robisz jakieś zadanie, to do kółeczek trzeba włazić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, kondotier napisał:

Oczywiście że Fontannę można zrobić. Na mapie są takie zaznaczone kółkami rejony w których są artefakty. Jak wyjdziesz z bazy koło Ilijcza, skręć w prawo. Idź do końca budynku i jest otwarty teren. Zaraz tam są arty bez oznaczenia, a potem pod brzegiem mapy w kółkach. I też są jak będziesz wykonywał zadanie na likwidację dostawców dla Najemników. Tam artów jest sporo. Robisz jakieś zadanie, to do kółeczek trzeba włazić.

Wiem to wszystko :D. Jestem w Prypeci. Strefy anomalne są oznaczone jak w podstawce, to oczywiste. Mam prototyp Swaroga więc widzę wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • pacjent1972 podpiął/eła i promował(a) ten temat

Przewodnik video od 12.35 min.

Dlaczego po zakończeniu rozmowy w wersji przewodnika j/w GG może chwilę samowolnie chodzić po bazie gdzie go przeniosło z Prypeci, zachowuje swój cały inwentarz. Ja po zakończeniu rozmowy od razu mam filmik jak jestem prowadzony na egzekucję, tracę wszystko z inwentarza. Nie kumam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie filmik jest zrobiony sprzed poprawek. Już po wstawieniu do pobierania usunięto kilka spraw nielogicznych jak ta. Kto pozwoliłby skazanemu na rozstrzelanie, chodzić po bazie z bronią? Ja moda pobrałem, zaraz po wstawieniu i miałem problem z HUDem, czego już pobierający później nie mieli. Mod jest rozwojowy, stąd pewne nieścisłości. Np. nie ma jeszcze sytuacji z budką telefoniczną. Takie zadanie dostaliśmy w Czarnobylu1. Informacja od autorów, że dodiełają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa wersja jest w wersji "eng" z tego co czytam. Dla nas w większości graczy PL najlepszym rozwiązaniem będzie wersja "rus" na która pewnie trzeba poczekać. Po przejściu moda nie sadzę by nowa wersja zmieniała aż tyle, sądząc z opisu by Tłumacze trudzili się z dodaniem patcha do PL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.