Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

vandr

Dzięki za wystawkę !

 

Mam pytanko odnośnie ENB dla AA2.

Niedawno skończyłem grać w Soljankę (bez DMX)  z dodaną Autumn Aurora

Czy może wiesz coś na temat wydania Soljanki z Autumn Aurora 2? Czy są w ogóle takie plany?

Bo  o Tajnych Ścieżkach 2 + AA2 nie słyszałem a teraz okazuje się że będą i na to teraz czekam z niecierpliwością.

 

I takie male OT i prośba czy byłaby możliwość wśród screenów  umieścić ten gdzie jest pokazne menu Tajnych Ścieżek 2 + AA2 ale bez napisów Nowa Gra itd...

Edytowane przez kazik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może wiesz coś na temat wydania Soljanki z Autumn Aurora 2? Czy są w ogóle takie plany?

 

Bo  o Tajnych Ścieżkach 2 + AA2 nie słyszałem a teraz okazuje się że będą i na to teraz czekam z niecierpliwością.

 

Z mojej strony szanse są małe, ponieważ osobiście nie przepadam zbytnio za tym modem (w przeciwieństwie do Tajnych Ścieżek 2, które po prostu KOCHAM nad życie. Planuję też zabrać się za Fotografa...ale to w swoim czasie). Soljanka poza tym jest zrobiona bardzo chaotycznie...np. system pogodowy jest kompletnie nierówny, posiada masę niepotrzebnych sekcji, kompletnie nieużywanych w grze, więc łączenie samego systemu pogodowego to z tego co pamiętam było dla mnie mordęgą. Nie wiem jak jest teraz, być może się to zmieniło. Nie pamiętam również jak wygląda kwestia geometrii poszczególnych poziomów. Być może wystarczy przenieść z AA wszystkie pliki z folderu LEVELS(nadpisać je) i skopiować z AA2 Gamedata/Textures/Trees do Soljanki. Powinny być edytowane mapki z AA2. 

 

 

 

 

I takie male OT i prośba czy byłaby możliwość wśród screenów  umieścić ten gdzie jest pokazne menu Tajnych Ścieżek 2 + AA2 ale bez napisów Nowa Gra itd...

 

 

 

 

Proszę Dołączona grafika

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już wprawdzie było dostępne w LURK oraz DMX Mod, jednakże zrobione było prozaicznie. Pobrałeś patch 2.04?

LURK dawno grałem przez krótką chwilę a DMX jeszcze nie miałem okazji. Tak, Patch 2.04 Zainstalowałem. Pograłem trochę więcej i ogólnie bardzo podoba mi się klimat i graficznie na Full Dynamic, sama pogoda jest rewelacyjna. Muzyka również świetnie dobrana. Gameplay bardzo dopracowany i jedyne co brakuje to kompletnie nowy wątek główny i zadania. Tajne Ścieżki 2 jeszcze nie grałem więc poczekam na edycję z Autumn Aurora 2 . Dzięki bardzo za tak fajnego moda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DZIĘKI za screena!z menu TŚ2!!

 

Od paru dni mam ustawione jako tapetę :) a teraz bez napisów menu jest jeszcze lepiej .

Co do Soljanki mam nadzieję że kiedys jednak sie pokaże wersja z AA2  trochę kombinowałem z takim połączeniem i się uruchamia ale jeszcze w takim zestawieniu nie grałem - brak czasu. Lost Alpha na razie sobie odpuściłem dopóki sytuacja się z tym modem nie wyklaruje więc czekam cierpliwie na TŚ2+AA2.

Oj będzie się działo i znowu zarwane noce ;)

Edytowane przez kazik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Instrukcja instalacji i FAQ:

1. Instalacja głównego moda AA2.
2. Patch 2.04
3. Thanatos' Touch (opcjonalnie)
 
Instalacja oficjalnego ENB:
 
1. Jeśli posiadasz stare pliki któregoś ENB - usuń je. Są to:
 
SweetFX(folder)
*d3d9.dll
*d3d9_smaa.dll
*d3d9.fx
*enbeffect.fx
*enbeffectprepass.fx
*enbpalette.bpm
*shader.fx
*SweetFX_preset.txt
*SweetFX_settings.txt
 
2. Skasuj z Gamedaty AA2 folder "Shaders"
3. Pobierz oficjalny ENB dla AA2.
4. Przenieś foldery "Gamedata" i "Bin" oraz luźne pliki do głównego folderu z grą i zatwierdź podmianę WSZYSTKICH plików.
5. Wyłącz anti-aliasing w sterownikach karty graficznej oraz w grze. Jeśli korzystasz z MSi Afterburner - wyłącz go.
6. Aby się upewnić, że ENB działa, wciśnij podczas gry SHIFT+F12. Powinieneś zauważyć różnicę w oświetleniu, cieniowaniu itp...

 

Chcę zainstalować ENB jako dodatek do AA2 i SoC I wszystkio pięknie ale jak wyłączyć anti-aliasing w sterownikach karty graficznej?

Mam Nvidię i nie wiem które opcje wyłączyć i jak mają wyglądać ustawienia

Jest ich aż pięc i na dwóch zakładkach...

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Może ktoś podpowie co i jak poprzestawiać.

Edytowane przez kazik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze pytanie. Czy używasz oficjalnego ENB z tego linka?: http://www.moddb.com/mods/autumn-aurora-compilation-mod/addons/official-autumn-aurora-2-enb Z pierwszego screena: Wygładzanie krawędzi FXAA - Wyłącz Wygładzanie krawędzi - przezroczystość - wyłącz itd. Generalnie wszystko co ma wygładzanie krawędzi ustaw na wyłączone albo na pod kontrolą aplikacji.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze pytanie. Czy używasz oficjalnego ENB z tego linka?: http://www.moddb.com/mods/autumn-aurora-compilation-mod/addons/official-autumn-aurora-2-enb Z pierwszego screena: Wygładzanie krawędzi FXAA - Wyłącz Wygładzanie krawędzi - przezroczystość - wyłącz itd. Generalnie wszystko co ma wygładzanie krawędzi ustaw na wyłączone albo na pod kontrolą aplikacji.

 

Czy zrobic tak jak napisaleś dla dwóch zakładek "ustawienia globalne" i "ustawienia programu" ?

 

Chciałem zainstalować ENB z 97 postu w tym temacie z namiarów które ty podawałeś na stronie 2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobierz ENB'a z linka powyżej. To oficjalny, finalny ENB. :)

Tak, zrób dokładnie tak. O tym, że wszystko jest w porządku będzie świadczyć fakt, że będziesz miał efekt dynamicznej głębi ostrości w grze.

Osoby, które pobierały Oficjalny ENB są proszone o ponowne pobranie i podmianę plików z folderu Gamedata (doszlifowane do granic możliwości pliki pogodowe).

Pobierz Autumn Aurora 2 Official ENB

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Wszystko fajnie pięknie mam 8 gig rama a mój 32 wykorzystuje 3.93 przypisałem dodatkowe 12 ... NO TO JAKIM KURNA CUDEM MAM OUT OF MEMMORY !!!

FATAL ERROR[error]Expression    : Ran out of memory[error]Function      : TW_LoadTextureFromTexture[error]File          : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrRenderTexture.cpp[error]Line          : 132[error]Description   : D3DXCreateTexture( HW.pDevice, top_width,top_height, levels_exist,0,t_dest_fmt, D3DPOOL_MANAGED,&t_dest )stack trace:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmniejsz trochę jakość textur i zobacz czy dalej masz ten błąd.

Nadal out a mam na średnich

FATAL ERROR[error]Expression    : Ran out of memory[error]Function      : CRender::texture_load[error]File          : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrRenderTexture.cpp[error]Line          : 356[error]Description   : D3DXCreateTextureFromFileInMemoryEx ( HW.pDevice,S->pointer(),S->length(), D3DX_DEFAULT,D3DX_DEFAULT, IMG.MipLevels,0, IMG.Format, D3DPOOL_SYSTEMMEM, D3DX_DEFAULT, D3DX_DEFAULT, 0,&IMG,0, &T_sysmem )[error]Arguments     : c:program filesthqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatatexturespsevdo_stalker_modsaiga12csaiga.ddsstack trace:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Nadchodzi wersja moda 2.05 a wraz z nią kilka nowości, w tym jedna, która będzie istnym gwoźdźiem programu  + małe poprawki. Grafika i dźwięki zostały doszlifowane do maksymalnego stopnia. Galeria skrinów.

0CzKJds.png
I galeria skrinów z wersji 2.05
 
Spoiler
rNhiYXl.jpg
rq5vJls.jpg  rKfFT8A.jpg
arOPI9C.jpg  jWOTODj.jpg
Vncr6jB.jpg  aZZwFQE.jpg
6jLL8US.jpg  1JjqD6p.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.