Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ja sobie zainstalowałem tego moda, bez łączenia z innymi modyfikacjami. Z początku było okej, zapisałem pierwszy raz grę zaraz gdy dostałem rzeczy od Wilka i w drogę. Ale potem w opcjach zmieniłem na pełne oświetlenie dynamiczne i szczegóły tekstur na maksa, wątpię aby to był powód tego gdy chcę zapisać ponownie grę to mnie wywala do pulpitu bez niczego, żadnego loga, dodatkowo gdy chciałem podnieść apteczkę z ziemi było dokładnie tak samo-wywalenie do pulpitu bez niczego. Jaki może być tego powód ? Vandr czy jest jakiś fix albo coś w tym stylu aby może pomogło ? Zainstalowałem po kolei wszystko: -Zwykłe Autumn Aurora -Vol.1 -Vol.2 -Poprawka shaderów ze stk.pl dla pewności żeby nie było problemów. Wszystkie gamedaty wrzucałem od razu do folderu z grą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny modzik poprawiający zonę, upiększa ją. Moim zdaniem wygląda lepiej niż w przypadku Complete 2009. U mnie mniej więcej problem rozwiązany, pogrzebałem troszkę w opcjach, zmniejszyłem ustawienia i da się grać. Dodam że gram w właśnie na patchu 1.0004 i nie mam żadnych zastrzeżeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 5 miesięcy temu...

Zainstalowałem dzisiaj moda, idę uwolnić Żwawego i jak zginąłem to nie mogę wczytać. Log :



FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression : hFile>0
[error]Function	 : FileDownload
[error]File		 : E:stalkerpatch_1_0004xrCoreFS.cpp
[error]Line		 : 106
[error]Description : e:gsc gameworlds.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedataconfig
stack trace:


Przepraszam, jeśli coś źle wkleiłem.

Wkleja się tylko to co po fatal error LD

Edytowane przez LordDino
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mogę prosić o krótką instrukcję, jakie foldery można przenosić z AA + DL do Solyanki z DMX, tak, żeby wszystko dobrze działało i nie sypało bugami? Widzę, że userzy już testowali takie połączenie, a i na YT są filmiki, więc przydałby się opis, jak to zrobić. Można by go wstawić nawet do pierwszego posta :)

Edytowane przez bolo7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Chcąc nałożyć tego moda na NS lub DMX nie kopiujesz całej gamedaty a tylko foldery shaders, sounds i textures.

Mam takie pytanie - czy powyższe dotyczy także modów od Zaurusa, czy tam obowiązują inne zasady? I jeszcze jedna sprawa - o ile dla mne grafika w AA wymiata, to dźwiek już mniej - czy wystarczy wtedy po prostu zostawić sounds z oryginału? Dzieki z góry za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli same tekstury to możesz zostawić, jeżeli natomiast całość to byś musiał i dźwięki także bo animację broni są dostosowane do broni, czyli na Polski tłumacząc. Jak animację chcesz przenieść musisz i dźwięki, jak bez animacji to dźwięki możesz odpuścić. Jeżeli natomiast chodzi Ci o "całość" dźwięków to najlepiej zrobić kopię zapasową o sprawdzić po prostu. PS. Jeżeli masz słabego kompa to wywal "shaders" bo strasznie zamulają, nawet na moim nowych kompie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie chodzi głównie o muzykę. Najchętniej wróciłbym do tej z podstawki. Pozostałe dźwięki są, moim zdaniem, bardzo dobre i nie chciałbym ich zmieniać. Przy okazji, gratuluję Ci zrobienia tego moda, naprawdę zwiększa przyjemność z gry i zmienia jej jakość bez robienia ze STALKERA "pisanki wielkanocnej" :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.