Anatolij Opublikowano 20 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Z linku tymczasowego polonizacja i mnie się nie ściąga pokazuje błąd strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 U mnie wszystko działa. Zaraz wrzucę do pobieralni. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 @pacjent1972 - ten mój link musi być wstawiony do naszej pobieralni, a to może chyba tylko portals. Mój wygaśnie za kilkanaście dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Już dodany do naszej pobieralni, link w #1 poście tematu. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 20 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Moda przenoszę do Nowych modów na okres miesiąca. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tario Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Hmm, mam pewien problem, mianowicie nazwy oddziałów nie są przetłumaczone, ale to drobnostka. Druga sprawa, jak aktywować kontener z anomalią na kontrolera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Możesz dać screena z tymi nie przetłumaczonymi nazwami? Bo nazwy mod powinien brać z podstawki. Screena proszę na PW. Podbiegasz do kontrolera ( najlepiej od tyłu, wtedy nie oddziaływuje) pojawia ci się informacja i naciskasz użyj. Nie pamiętam czy wkładałem go w slot pistoletowy. Ale chyba tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tario Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 (edytowane) 9 minut temu, kondotier napisał: Możesz dać screena z tymi nie przetłumaczonymi nazwami? Bo nazwy mod powinien brać z podstawki. Screena proszę na PW. Podbiegasz do kontrolera ( najlepiej od tyłu, wtedy nie oddziaływuje) pojawia ci się informacja i naciskasz użyj. Nie pamiętam czy wkładałem go w slot pistoletowy. Ale chyba tak. Generalnie chodzi o nazwy na mapie jak jest żółte kółeczko i w oryginale pisze ''Powinność, Wolność, Stalkerzy'' etc, nie wiem, czy jest sens akurat do tego dawać fotę. Sprawdzę z tym kontrolerem. Inna sprawa, tak sobie postanowiłem zwiedzić jaskinię snorków, i zauważyłem platformy skalne, i o ile na pierwszą i drugą byłem w stanie się dostać to na trzecią już nie, da się wejść wyżej? tam widziałem, że to wyraźnie prowadzi na górę. Dziwne, ale po godzinie gry losowo miewam ctd w tym modzie, hmm ani w anomalii przestrzennej, ani w CoC[z addonami], ani w spectrum ich nie uświadczałem, dziwne. Dziwne jest to, że to już piąty z kolei, a bardzo bym chciał bug trapa zobaczyć, jednak coś mi nie pozwala, okienki z bug trapem jest jakieś zlagowane i nic kliknąć nie idzie. Edytowane 21 Marca 2016 przez Tario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Przez ten otwór z półkami, to się tylko wchodzi, zeskakując z półki na półkę. Wychodzi się przez dziurę do anomali Pazur. A jak jesteś w jaskini, to dobrze pozaglądaj pod samochód z każdej strony. Trud jest obficie wynagrodzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tario Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 (edytowane) 11 minut temu, kondotier napisał: Przez ten otwór z półkami, to się tylko wchodzi, zeskakując z półki na półkę. Wychodzi się przez dziurę do anomali Pazur. A jak jesteś w jaskini, to dobrze pozaglądaj pod samochód z każdej strony. Trud jest obficie wynagrodzony. Dzięki. Wracając do użycia kapsuły... Dziwne, sprawdzałem parokrotnie i ani na slot pistoletowy nie da rady tego wsadzić, ani kliknąć na kapsułe i dać użyj, od tak sobie item tyle. Po komunikacie, kontroler mnie nie widzi, próbuje użyć przedmiotu, nic, zero komendy użyj, na slot pistoletu/karabinu też wsadzić tego nie idzie. Edytowane 21 Marca 2016 przez Tario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Z tą kapsułą na kontrolera nie ma co kombinować. Wystarczy podlecieć do konrtolera i tyle. Nazwy frakcji faktycznie nie są przetłumaczone. Jakoś mi to umknęło podczas testów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 21 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 2 godziny temu, Tario napisał: Sprawdzę z tym kontrolerem. Inna sprawa, tak sobie postanowiłem zwiedzić jaskinię snorków, i zauważyłem platformy skalne, i o ile na pierwszą i drugą byłem w stanie się dostać to na trzecią już nie, da się wejść wyżej? tam widziałem, że to wyraźnie prowadzi na górę. Dziwne, ale po godzinie gry losowo miewam ctd w tym modzie, hmm ani w anomalii przestrzennej, ani w CoC[z addonami], ani w spectrum ich nie uświadczałem, dziwne. Dziwne jest to, że to już piąty z kolei, a bardzo bym chciał bug trapa zobaczyć, jednak coś mi nie pozwala, okienki z bug trapem jest jakieś zlagowane i nic kliknąć nie idzie. Mam dziwne wrażenie że to kolejny gracz który nie przeszedł nigdy podstawki (Zew Prypeci) skoro "platformy skalne" to taka nowość. Dobór ustawień grafiki do możliwości swojego sprzętu niweluje wyloty i inne podobne temu przypadki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 3 minuty temu, pacjent1972 napisał: Dobór ustawień grafiki do możliwości swojego sprzętu niweluje wyloty i inne podobne temu przypadki. Święte słowa Nie miałem w tym modzie ani jednego wylotu. Mam mieszane uczucia do tego moda. Z jednej strony gra się przyjemnie, sporo nowych, ciekawych zadań, schowki z ciekawą zawartością poukrywane w różnych miejscach. Z drugiej strony broń z trupów jest tak zniszczona, że nie da się naprawić, nawet grupa najemników wchodząca do Zony ma zniszczoną broń, dziwne. No i sejf na Skadowsku - znalezienie kluczy bez podpowiedzi jest praktycznie niemożliwe. Jeżeli autorzy wezmą pod uwagę uwagi graczy, to finalna wersja moda może być świetna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tario Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 10 minut temu, pacjent1972 napisał: Mam dziwne wrażenie że to kolejny gracz który nie przeszedł nigdy podstawki (Zew Prypeci) skoro "platformy skalne" to taka nowość. Dobór ustawień grafiki do możliwości swojego sprzętu niweluje wyloty i inne podobne temu przypadki. A daj spokój, skończyłem ją dwa razy, tyle, że ja zawsze wchodziłem od strony anomalii do tej pieczary, no Co do ustawień... Wiesz, grać muszę grać na dx10 bo w zewie miewam dziwne wyloty, tylko na modach. Exe mam 4 gigowe więc tu nie o pamięć chodzi. Problem pojawia się właśnie koło pieczary najczęściej, tak to nie miałem wylotów, co do pieczary próbuje wejść/wyjść wylot. A ustawienia... Dx10 by był a reszta na minimum praktycznie bo ja i tak różnicy w grafice nie widzę, a dx10 bo zdarzają się na modach w zewie wyloty na niższym. To pewnie wina 2 kart w laptopie, nie wiem, ale ludzie miewają takie problemy tylko we zewie czytałem, i to w konkretnych przypadkach gdy aktywują się skrypty, jak np w rozmowach i aktywacji/oddaniu questa. 2 minuty temu, smox napisał: Święte słowa Nie miałem w tym modzie ani jednego wylotu. Mam mieszane uczucia do tego moda. Z jednej strony gra się przyjemnie, sporo nowych, ciekawych zadań, schowki z ciekawą zawartością poukrywane w różnych miejscach. Z drugiej strony broń z trupów jest tak zniszczona, że nie da się naprawić, nawet grupa najemników wchodząca do Zony ma zniszczoną broń, dziwne. No i sejf na Skadowsku - znalezienie kluczy bez podpowiedzi jest praktycznie niemożliwe. Jeżeli autorzy wezmą pod uwagę uwagi graczy, to finalna wersja moda może być świetna. No, a ja mam, w konkretnych przypadkach, w pieczarze. Mnie trochę jednak w modzie boli to, że jest trochę tak jak myślałem, zaton jest koszmarnie pusty. Jak trafi się cokolwiek to cud. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 42 minuty temu, Tario napisał: Mnie trochę jednak w modzie boli to, że jest trochę tak jak myślałem, zaton jest koszmarnie pusty. Jak trafi się cokolwiek to cud. Co Ty wypisujesz! Przecież ta, pierwsza część moda, toczy się TYLKO na Zatonie. Trzeba czytać wiadomości, rozmawiać z NPC i brać zadania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 @Tario - poniżej masz screeny z użycia zasobnika na kontrolera. Nie bawiłem się w podejście od pleców, więc mnie trochę naruszył. Na pierwszym screenie masz komunikat o użyciu zasobnika. Wtedy naciskasz Użyj. Na drugim screenie to, co z kontrolera zostało. Teraz kliknij Użyj. I zobaczysz takie coś. No i wracasz po nagrodę i kolejne zadanie. Też nie łatwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tario Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Przed chwilą, kondotier napisał: @Tario - poniżej masz screeny z użycia zasobnika na kontrolera. Nie bawiłem się w podejście od pleców, więc mnie trochę naruszył. Na pierwszym screenie masz komunikat o użyciu zasobnika. Wtedy naciskasz Użyj. Na drugim screenie to, co z kontrolera zostało. Teraz kliknij Użyj. I zobaczysz takie coś. No i wracasz po nagrodę i kolejne zadanie. Też nie łatwe. Dzięki, w sumie... Nie spodziewałem się, że wystarczy kliknąć przycisk aktywacji... 1 minutę temu, smox napisał: Co Ty wypisujesz! Przecież ta, pierwsza część moda, toczy się TYLKO na Zatonie. Trzeba czytać wiadomości, rozmawiać z NPC i brać zadania. Aj, no przecież wiem! Zadań już mam sporo! Generalnie chodzi o to, że właśnie wszystko rozchodzi się o zadania[co jest spoko] Lecz brakuje tutaj typowych zapchajdziur jak np Stalkerzy szukający artefaktów, Czyste niebo patrolujące okolice swojej siedziby, tak samo złomiarze etc etc. A jedyne co idzie spotkać na drodze to od święta pijawkę, dzika, albo psiaka, pomijam już kilka miejscówek gdzie siedzą braciaki i może 2 patrole stalkerów. Generalnie lokacja, Zaton, jest bardzo duża, a jednak przez cały biegnie się jak przez łąkę. To nie jest przestrzenna anomalia gdzie respawnujące się do znudzenia stado 3 dzików i oddział monolitu to już tłok. Zrobie więcej zadań i może coś ruszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Wszystko zależy od spawnu losowego. Z wiadomych przyczyn, musiałem moda zaczynać i przechodzić kilkukrotnie. I za każdym razem miałem inne "zapchajdziury". Raz to byli Szabrownicy, drugi raz stalkerzy i mutanty, za innym razem same mutanty i trupy NPCów których zdążyły już załatwić. NPCów mamy na tyle, aby można było mieć amunicje bez kupowania, zabraną z trupów. Dla Skifa, nowicjusza uczącego się dopiero Zony, nie może być inaczej. A z dialogów mogłeś wywnioskować, że Czyste niebo, po pierwsze nie miało amunicji, a po drugie, w magazynach trzymał ich kontroler. Zaton jest prawie pusty, bo wszyscy poszli w głąb Zony. Nasz bohater Skif, też się tam wybierze. Jak pojawi się druga część moda. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tario Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 (edytowane) 8 minut temu, kondotier napisał: Wszystko zależy od spawnu losowego. Z wiadomych przyczyn, musiałem moda zaczynać i przechodzić kilkukrotnie. I za każdym razem miałem inne "zapchajdziury". Raz to byli Szabrownicy, drugi raz stalkerzy i mutanty, za innym razem same mutanty i trupy NPCów których zdążyły już załatwić. NPCów mamy na tyle, aby można było mieć amunicje bez kupowania, zabraną z trupów. Dla Skifa, nowicjusza uczącego się dopiero Zony, nie może być inaczej. A z dialogów mogłeś wywnioskować, że Czyste niebo, po pierwsze nie miało amunicji, a po drugie, w magazynach trzymał ich kontroler. Zaton jest prawie pusty, bo wszyscy poszli w głąb Zony. Nasz bohater Skif, też się tam wybierze. Jak pojawi się druga część moda. Ja wiem, że mogłem to z dialogu wywnioskować, podałem tylko przykład :D. No ja wiem, to są obrzeża zony, co nie zmienia faktu, że jest tutaj mimo wszystko zbyt pusto. Ja wiem, że Skif to nowicjusz i w ogóle, ale to w końcu jest zona, nie oczekuje tutaj ąz tak dużo, ale generalnie ta lokacja to safari, możesz w praktycznie prostej linii biec od południa na północ[pomijam górki pod które nie da się podbiec] i nie natrafić na dosłownie nic, anomalie, czy mutanty. Zrobiłem sobie taką przebieżkę i gdy wracałem trafiłem jedynie na braciaków, których mijałem wcześniej, tyle, że rozwalili grupkę stalkerów która sobie tam na ścieżce wędrowała. Tym bardziej śmieszne jest to gdy dodamy do tego dialog o niebezpiecznej zonie i niebezpieczeństwach i że powinniśmy iść krok w krok za naszym nowym kolegą stalkerem na samym starcie[wiem nie mamy wtedy nic prócz sweterka] Po prostu mimo, że są to obrzeża... Powinno być więcej... Nie wiem, kilka oddziałów stalkerów, albo pojedyńczy którzy czegoś szukają, może więcej psiaków? W samej pieczarze spotkałem dwa snorki. Bieganie czy w dzień czy w nocy, bez znaczenia, na anomalie nie wpadniesz, chyba, że wejdziesz w pole anomalii. Tym bardziej, że nie mamy na początku detektora to mus omijania ''dziwnie'' zachowującego się powietrza było by fajne, jak w starym Socu. Nie zrozumcie mnie źle, nie chce hord, ani hardkoru jakiegoś, bo naprawdę niektóre zadania z tego co widziałem są ciekawe, a to co pokazaliście ze schowkami zmusza naprawdę do spostrzegawczości. Edytowane 21 Marca 2016 przez Tario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PainChiller Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Ludzie, Problem jest - Emisja, na skadowsk weszli bandyci... po zakończeniu emisji chcą mnie zabić... bronie się ale nie dosć że są nieśmiertelni, to jeszcze atakowanie ich sprawa że brodacz sie obraża... a ja uciec z skadowska nie mogę... bo drzwi na cztery spusty zamknięte... help? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 A co to jedne drzwi są na Skadowsku? W tej sytuacji wystarczy się schować za Pilota i poczekać aż Szabrownicy wyjdą ze Skadowska. Albo nie przeczekiwać emisji na dole, tylko pójść na pięterko. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PainChiller Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Problem jest taki że "skadowsk jest atakowany" więc WSZYTSKIE drzwi zamknięte :/ bandyci ja by chcieli, tak wyjśc nie mogą :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 21 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 19 minut temu, PainChiller napisał: Problem jest taki że "skadowsk jest atakowany" więc WSZYTSKIE drzwi zamknięte :/ bandyci ja by chcieli, tak wyjśc nie mogą :/ Zawsze gdy wyciągniesz broń na Skadowsku masz w/w komunikat i wtedy ani Ty ani nikt inny go nie opuści. Po emisji siedź w ukryciu ze śrubą w łapie i czekaj aż złe towarzystwo opuści łajbę. A opuści zapewniam. Gdy chcesz zemsty wyjdź za nimi i poza pokładem wraku Skadowska ich wytłucz. Myślę że proste. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muezin70 Opublikowano 22 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Witam,może głupie pytanie gdzie jest ta ..olerna notatka dla Brody? Latam po całym statku i nic.Pomocy!Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 22 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Notatka jest na piętrowym łóżku, piętro wyżej niż handlarz, lekarz i mechanik. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.