Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , mam taki problem co można z tym zrobić.
 

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...\stalker op-2\gamedata\scripts\ui_save_dialog.script:169: attempt to index local 'item' (a nil value)
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy OP-2 (w ogóle przy Soliance i pochodnych) warto wyrobić w sobie nawyk częstego zapisywania sejwów. Ja mam w tej chwili ponad 3000 sejwów, oczywiście spakowanych WinRAR-em, żeby gra niepotrzebnie ich nie wczytywała. Na bieżąco mam kilkanaście czy kilkadziesiąt ostatnich sejwów.

To naprawdę potrafi uratować nasze cztery litery, bo mogą zdarzyć się wyloty uszkadzające sejwy.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzę że kiedy ktoś ma styczność ze Stalkerem to już wie to i owo na temat sejwów. Pomimo mej płomiennej nie zgasłej miłości do Stelkera jestem momentami przerażony mocą "niespodzianek" pojawiających się w trakcie gry. (mody) Ostatecznie może warto na forum podwiesić stosowny temat. W którym zawrzemy co robić, z czym się można spotkać a czego nie czynić. Dlatego że po kilkudziesięciu godzinach grania, kiedy przychodzi wspomnieć stare powiedzenie "mądry Polak po szkodzie" to faktycznie może człeka trafić to i owo. ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że takich tematów musiałoby być tyle co modów. Każdy mod ma swoje, tylko jemu przynależne kaprysy.

Jedyne wspólne zasady, to robić zapis "co krok" i przenosić wcześniejsze zapisy poza moda. Im głębiej jesteśmy w grze, tym częściej. Aby zrozumieć dlaczego, wystarczy popatrzeć na wagę sava np. 10 i 100. O dalszych mówił nie będę.

A jeśli nie udało nam się ruszyć z kilku ostatnich savów i w końcu trafimy na dobry, to najpierw wyjdźmy z gry, usuńmy savy chore, zresetujmy komputer i rozpocznijmy grę od dobrego.

Dlaczego? Ano bo, w pamięci komputera mamy błąd, który spowodował blokadę i jeśli pamięci nie wyczyścimy, w kolejnym save błąd zostanie zapisany.

Czas w grze, biegnie swoją drogą. Jeśli często wgrywamy poprzednie savy, to w niektórych modach, z południa zrobi nam się wieczór.

I na pewno nie jeden z grających, jeśli zginął kilka razy w krótkim czasie, miał wylot z LUA. Pamięć trzymała całą rozgrywkę, od poprzedniego sava. A im większy RAM, tym tego więcej.

W ostatnim save, mamy zapisaną nie tylko ostatnią sytuację, ale wszystkie aktywne zadania, schowki "podarowane", zrobione, nieusunięte trupy i złom.

A modów z likwidatorem trupów i usuwaniem złomu, lub z " niszczarkami" ( niektóre OGSMy) coraz mniej.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stoi przy stoliku zaraz przy wejściu do baru 100 radów. To gość który daje zadanie na znalezienie rodowej strzelby w tunelu w Dziczy. Zadanie poboczne z podstawki. Notabene to chyba właśnie o tą broń chodzi. Może niema odpowiedniego dialogu bo jeszcze mu tej broni nie dostarczyłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.