kanon1022 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 Witam , mam taki problem co można z tym zrobić. FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ...\stalker op-2\gamedata\scripts\ui_save_dialog.script:169: attempt to index local 'item' (a nil value) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 26 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 Wczytać grę od autosave. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Dzięki ,ale od którego bo jakiś czas gram z tym błędem,jest jakieś inne rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 To zwykła niestabilność gry. Co jakiś czas typu 1-2 godziny trafi się taki błąd i gra się wysypie. Można spokojnie wczytać i grać dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Przy OP-2 (w ogóle przy Soliance i pochodnych) warto wyrobić w sobie nawyk częstego zapisywania sejwów. Ja mam w tej chwili ponad 3000 sejwów, oczywiście spakowanych WinRAR-em, żeby gra niepotrzebnie ich nie wczytywała. Na bieżąco mam kilkanaście czy kilkadziesiąt ostatnich sejwów. To naprawdę potrafi uratować nasze cztery litery, bo mogą zdarzyć się wyloty uszkadzające sejwy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vranorvs Opublikowano 27 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Sądzę że kiedy ktoś ma styczność ze Stalkerem to już wie to i owo na temat sejwów. Pomimo mej płomiennej nie zgasłej miłości do Stelkera jestem momentami przerażony mocą "niespodzianek" pojawiających się w trakcie gry. (mody) Ostatecznie może warto na forum podwiesić stosowny temat. W którym zawrzemy co robić, z czym się można spotkać a czego nie czynić. Dlatego że po kilkudziesięciu godzinach grania, kiedy przychodzi wspomnieć stare powiedzenie "mądry Polak po szkodzie" to faktycznie może człeka trafić to i owo. ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 27 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Tylko że takich tematów musiałoby być tyle co modów. Każdy mod ma swoje, tylko jemu przynależne kaprysy. Jedyne wspólne zasady, to robić zapis "co krok" i przenosić wcześniejsze zapisy poza moda. Im głębiej jesteśmy w grze, tym częściej. Aby zrozumieć dlaczego, wystarczy popatrzeć na wagę sava np. 10 i 100. O dalszych mówił nie będę. A jeśli nie udało nam się ruszyć z kilku ostatnich savów i w końcu trafimy na dobry, to najpierw wyjdźmy z gry, usuńmy savy chore, zresetujmy komputer i rozpocznijmy grę od dobrego. Dlaczego? Ano bo, w pamięci komputera mamy błąd, który spowodował blokadę i jeśli pamięci nie wyczyścimy, w kolejnym save błąd zostanie zapisany. Czas w grze, biegnie swoją drogą. Jeśli często wgrywamy poprzednie savy, to w niektórych modach, z południa zrobi nam się wieczór. I na pewno nie jeden z grających, jeśli zginął kilka razy w krótkim czasie, miał wylot z LUA. Pamięć trzymała całą rozgrywkę, od poprzedniego sava. A im większy RAM, tym tego więcej. W ostatnim save, mamy zapisaną nie tylko ostatnią sytuację, ale wszystkie aktywne zadania, schowki "podarowane", zrobione, nieusunięte trupy i złom. A modów z likwidatorem trupów i usuwaniem złomu, lub z " niszczarkami" ( niektóre OGSMy) coraz mniej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Witam mam zadanie od bandyty z doliny mroku z zadania dzika ,żeby pogadać z byłym myśliwym w barze,biegam po barze i nie mogę pogadać z nikim o tym zadaniu ,który to jest ten myśliwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 29 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Stoi przy stoliku zaraz przy wejściu do baru 100 radów. To gość który daje zadanie na znalezienie rodowej strzelby w tunelu w Dziczy. Zadanie poboczne z podstawki. Notabene to chyba właśnie o tą broń chodzi. Może niema odpowiedniego dialogu bo jeszcze mu tej broni nie dostarczyłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 (edytowane) Mam mu tę broń oddać,czy lecieć z nią do doliny mroku do tego bandyty. Gdzie w spawneże znajdę art łzy ognia jaka jest jego nazwa. Edytowane 29 Grudnia 2015 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 29 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 (edytowane) Najpierw niesiesz tą broń do myśliwego w Barze, a potem jest ten quest z giwerą dla bandyty i o ile dobrze pamietam on ci ją oddaje bez problemu. Edytowane 29 Grudnia 2015 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vranorvs Opublikowano 29 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 kondotier - Choćby to co opisałeś w poście powyżej winno być podwieszone w stosownym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.