Skocz do zawartości

Пространственная Аномалия 2 (Przestrzenna Anomalia 2)


Rekomendowane odpowiedzi

mwJk8AndIlk.jpg


Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Autorzy: PROFFESIONAL i inni Planowana data premiery: Nieznana

Fabuła:

Bezpośrednia kontynuacja moda Przestrzenna Anomalia.

Druga część zaprezentuje te elementy modyfikacji, które zostały zapomniane w pierwszych etapach rozwoju oryginalnego konceptu, a mianowicie relacje uwięzionych ludzi w anomalii - próby przetrwania za wszelką cenę wewnątrz śmiertelnej pułapki.

Ponownie wcielimy się w najemnika o ksywce Zwier, który wpadł w szpony tajemniczej istoty, zmuszającej naszego bohatera do gry według swoich zasad. Czy uda mu się uciec? Tego dowiecie się sami. 


Cechy moda: 

  • nowa fabuła,
  • nowe funkcje w trakcie rozgrywki (autorskie opracowania),
  • trzy zakończenia,
  • przeprojektowane lokacje,
  • dodatkowe DLC (rozszerzenia fabularne),
  • aktorstwo głosowe,
  • nowe animacje.

Projekt bazuje na aktualnej wersji modyfikacji Gunslinger.


Lokacje, DLC i autorzy:

Lista lokacji nie jest ostateczna, możliwe są zmiany. Wszystkie będą dostępne w zmienionej formie.

  • Диггерская станция (Stacja kopaczy), 
  • Пространственный пузырь (Anomalia przestrzenna), 
  • Заброшенная лаборатория (Opuszczone laboratorium). 

Druga część modyfikacji zaoferuje nie tylko nową historię, ale także dodatkowe fabularne DLC. Po premierze gracze otrzymają dostęp do jednego dodatku. Nieco później planowane jest pojawienie się dwóch kolejnych, mniejszych wątków fabularnych. Wybór preferowanego dodatku będzie możliwy bezpośrednio z menu głównego. Niewykluczone, że fabularne DLC zabiorą gracza do dodatkowych lokacji w grze i opowiedzą nam zupełnie inne historie.

Więcej informacji na temat DLC zostanie ogłoszonych w późniejszym terminie.

Główni koordynatorzy projektu: 

  • PROFFESIONAL - lider projektu, skrypty, zadania itd.
  • VxSK98 - opracowanie lokacji.

Osoby, które wsparły bądź nadal wspierają powstanie projektu: 

  • GasSnork - animacje.
  • SkyLoader - silnik.
  • Shved - pomoc przy skryptach. 

Screeny:

yFgS-Cxc9ug.jpg  wszraRGcUPU.jpg  gU1v1mtYRrM.jpg

Spoiler

PqTPPOuCsKg.jpg  bBWN38RhMKQ.jpg  Z6w05LgX_nM.jpg


Opis modyfikacji z 24.01.2016 r. autorstwa @pacjent1972:

Spoiler

W przededniu pojawienia się nowej wersji moda dodarły do nas szczegóły o opracowywaniu kolejnej wersji Przestrzennej Anomalii. Jeżeli wcześniej informacje o patchu publikowano w małych urywkach, to teraz twórcy nareszcie zdecydowali się podać więcej szczegółowych wiadomości na temat drugiej odsłony.

Pierwotnie planowano naprawić wszystkie bugi i braki, dodać alternatywną końcówkę gry i kilka nowych zadań. Z czasem spis zmian wzrastał, wskutek czego nowa wersja będzie nosiła miano tzw "globalnej". Przede wszystkim przerobiono linię fabularną. Zrealizowano nowe zadania, dodano dwa dodatkowe zakończenia gry, a fabularne questy otrzymały odświeżoną oprawę muzyczną. Warto wspomnieć, że przeprowadzono zmiany na lokacjach. W szczególności zmianom uległa lokacja Przestrzenna anomalia, na której rozpoczyna się gra.

82234559.jpg.376331fde4b160c77f944f250907851e.jpg

Nowa wersja modyfikacji otrzyma tytuł Przestrzenna Anomalia. Update 5 i będzie finałową wersją projektu. Autorzy mają nadzieję, że po jej premierze nie będzie kolejnych zmian. 


Źródła: APPROTS.png.4603aa7965381464d0b7bb29c67170af.png  Y6DvRrN.jpg
 

  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz i masz.

W patchu dodana będzie także funkcja - "dopełniająca", pojawi się, w niektórych kwestach i będzie pokazana na mapie jako czerwony znacznik (dodatkowy dialog albo zadanie). Wykonywanie takich zadań pomoże skierować grę w kierunku alternatywnego zakończenia. Co ciekawe, warto zauważyć, że wykonanie takiego działania nie zawsze będzie miało pozytywny wpływ na fabułę.     

30-11-15.jpg

Kolektor pobrałem i zainstalowałem, prezentuje się naprawdę fajnie, aż by się chciało, żeby coś tam zaczęło przemykać.

KOLEKTOR:  LINK  

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja życzyłbym sobie, żeby natchnienie nie opuszczało autorów, tym bardziej, że wkrótce minie właśnie rok od premiery Update 4.

Znalazłem jeszcze coś takiego. Za nocleg w, niektórych miejscach trzeba będzie zapłacić. Mam nadzieje, że zmiana pościeli będzie wliczona w cenę.

15-12-15.jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Jak poinformował autor modyfikacji, do gry zostanie wprowadzona pewna innowacja, a mianowicie kończące się śruby. Będzie to dość ważna zmiana, ponieważ dobrze wiemy jak ważną rolę spełniają te przedmioty, gdy musimy szukać drogi wśród anomalii. Tak więc trzeba będzie je oszczędzać i aby je zdobyć, przeszukiwać teren lokacji.

21-03-16.jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy trailer z modyfikacji.

Odbyła się premiera gameplayowego trailera do opracowywanego dodatku dla modyfikacji «Przestrzenna Anomalia»  Klik:«Пространственная Аномалия» ! Na nie długim wideo graczom zaprezentowano startową scenę fabularną i udźwiękowienie postaci moda do której zatrudniono fachowych aktorów. Prócz tego, w porównaniu z poprzednią wersją moda, twórcy przerobili lokację «Bąbel», co pokazuje trailer. Poza tym można zauważyć zmiany w planie grafiki i zapowiadaną właściwość gameplaya czyli kończące się śruby.

Twórca projektu zdecydował się podzielić z graczami nową informacją. Nowa wersja modyfikacji przyniesie nam nie tylko zmienioną i  dopełnioną fabułę, lecz również specjalny fabularny DLC. Po premierze piątego updata graczom będą udostepnione dwa uzupełnienia. Trochę później planuje się dodanie jeszcze jednej nie dużej fabuły. Uzupełnienie można wybrać prosto z głównego menu. Nie wykluczone, że fabularne DLC doprowadzą gracza na dodatkowe lokacje gry i opowiedzą zupełnie nowe historie.

AP PRO, 2016 r.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod zapowiada się naprawdę ciekawie, więc tym bardziej wolałbym tego nie pisać. Ale jest łyżka dziegciu. Otóż, w pierwszej chwili tego nie zauważyłem, ale chyba w Update 5  personaże  nie będą mieli swego okna dialogowego. Kwestie dialogowe NPC, jak widać na trailerze, niestety ale w rym modzie mogą być tylko w formie głosowej. Wtedy mod będzie tylko dla osób znających język rosyjski. Obym się mylił. Mam nadzieję, że w opcjach będzie możliwość wyboru.

zfUQvY6.jpg

AmkFC2M.png

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.