Jump to content

tom3kb
 Share

Recommended Posts

Przestrzenna_anomalia_4.1.png

Tytuł oryginalny: Пространственная Аномалия (Update 4.1)
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 / Repack - wersja samodzielna
Data premiery: 20.09.2017 r.
Autor: PROFFESIONAL
Autor spolszczenia: @gawron
Śr. długość rozgrywki: (ok. 10-15 godzin)


OPIS:

Spoiler

Ostateczna wersja popularnej produkcji na platformie Zewu Prypeci. Update 4.1 nie tylko wprowadza szereg poprawek, ale również uwzględnia wszystkie życzenia i uwagi graczy, dzięki czemu Przestrzenna Anomalia stała się jeszcze bardziej dopracowana. 

Modyfikacja opowiada historię najemnika o ksywce Zwier, który trafił do miejsca nazywanego przez stalkerów Przestrzenną Anomalią. Niestety sytuacja wygląda wręcz tragicznie - w alternatywnym wymiarze brakuje wszystkiego: nabojów, medykamentów, jedzenia, a nawet wody. Jednak to nie powstrzymuje najemnika przed próbą ucieczki z tej przeklętej pułapki.


Cechy moda:

  • nowa fabuła i kilka zadań pobocznych;
  • nowe funkcje - odczuwanie pragnienia, kończące się śruby, gotowanie; 
  • tzy zakończenia; 
  • dubbing;
  • ulepszona sztuczna inteligencja.

SCREENY:

Spoiler

5UxHrYZtfqs.jpg

oObCCPLJIkI.jpg

AxNNyJtdk4s.jpg

q9ZduvFExIM.jpg

M6gR2disejc.jpg

EYJgP_RNoDE.jpg

VIDEO:

Spoiler

Recenzja od AP-PRO:

INSTALACJA:

Spoiler

Modyfikacja jest dostępna w dwóch wariantach - Repack (wersja samodzielna) lub "klasyczna". 

Wersja "klasyczna":

  1. Zew Prypeci 1.6.02.
  2. Po wykonaniu kopii zapasowej (bezpieczeństwa) z głównego katalogu gry usuwamy: folder bin oraz pliki - stalker_copStalker-COP.
  3. Do gamedaty moda ze zgodą na zamianę plików dodajemy Fix 4 (zawiera poprzednie patche).
  4. Do gamedaty moda ze zgodą na zamianę plików dodajemy spolszczenie.

Wersja Repack:

  • Rozpakowujemy pobrane archiwum. Spolszczenie powinno działać bez zarzutów (odpalano, nie testowano), w tym celu trzeba uzupełnić folder pol o pliki z paczki - pol do repacka.7z

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod w wersji "klasycznej":

Wersja Repack:

Spolszczenie:

  • Nasz serwer - [KLIK]

Autor spolszczenia moda NIE WYRAŻA ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl


Źródło: 870667381_3840-2160-Deluxenl.png.d526855a2851226c6eca81cb23e6e66e.png

 

  • Super 1
  • Dodatnia 13
Link to comment
Share on other sites

Dziś długo oczekiwana premiera Update 4.1.

Na rozgrzewkę krótki filmik z początku gry. W pierwszym poście są już linki do pobrania moda (jak ktoś znajdzie alternatywne może podrzucić) tylko trzeba się liczyć, że dużo osób pobiera i mogą być problemy. :)

 

  • Dodatnia 5
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ukazał się fix 3 z 15.11.2017. Co w środku:

Spoiler

- Skorygowano nazwy, niektórych notatek na Kordonie;
- Zmieniono opis PDA Szweda;
- Poprawiono opis "czarnej skrzynki" w kantorku Sidorowicza;
- Skorygowano qwest "Aktywny zwiad" na Zastawie;
- Naprawiono brak dialogu u Fryzjera przy przedwczesnym zabiciu Czachy;
- Zmieniono model Dziobatego;
- Naprawiono wylot przy próbie rozmowy ze Stawridem zaraz po ucieczce bandytów;
- Zawiera wszystkie poprzednie fixy.

Wideo prezentacja\recenzja gry:

Spoiler

 

 

  • Super 1
  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

No i mamy Fix 4 z 21.11.2017. Dodałem do 1-ego postu.

https://drive.google.com/file/d/12sd8XQMX-rKMRoxvyxpJbt2k5nzWmE8U/view

Lista poprawek poniżej. Nie chce mi się tłumaczyć bo to same opisy naprawionych błędów w zadaniach, żadnych nowości i dodatków do moda tam nie ma. Jak ktoś będzie chciał koniecznie przeczytać to sobie wrzuci w translatora. ;)

Spoiler

Поправлен вылет с записками на Кордоне (ошибка из предыдущего фикса);
• Изменено имя бармена в записи КПК Химика, раньше там упоминался Шаман, а не Распутин;
• Добавлен game_tutorials.xml в архив с фиксом, чтобы избежать вылета в коморке Сидоровича у некоторых личностей (которые установили непонятную сборку, скорее всего со спавнером);
• Исправлено название некоторых записок на Кордоне;
• Изменено не совсем корректное описание КПК Шведа;
• Убрано упоминание "Скат-1" в описании "чёрного ящика", что был на складе Сидоровича;
• Немного поправлен квест "Активная разведка" на Заставе;
• Исправлено отсутствие диалога у Зохана при преждевременном убийстве Черепа;
• Заменена дефолтная модель Рябого;
• Поправлен вылет при попытке поговорить со Ставридом сразу после побега бандитов;
• Исправлен вылет при прибытии наёмников для охраны Бара №92;
• Сделаны заглушки на пропуск выброса во время отправки игрока в Нору (если вы уже в Норе, то грузитесь с автосейва).
• Сделаны заглушки на пропуск выброса во время охоты с Хантером и снайперской миссии на Заставе.
• Поправлено отображение диалога у Лютого о смерти Мурада.
• Добавлено бессмертие Мураду при его появлении, чтобы он сразу не умирал от кабанов;
• Мелкие правки.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Wczoraj ukończyłem tego moda grając równolegle z Czasem Sojuszu. W pobranym repacku Kaspersky znalazł coś w setup.exe i go wywalił do kwarantanny, pozostało postawić moda na rus podstawkę z fixem4. Fajnie było wrócić do Przestrzennej Anomalii w odświeżonym wydaniu. Rozgrywka całkiem przyjemna i graficznie mocno odświeżona, część zadań zmieniona. Poziom trudności całkiem przyzwoity bez specjalnych udziwnień. Gra toczy się na trzech lokacjach (Przestrzenna Anomalia, Kordon i Zastawa) + podziemia na Zastawie. Istnieje możliwość modernizacji sprzętu u technika, gorzej z finansami szczególnie w anomalii. Z zasobami żywności dość krucho, części mutantów nawet po upieczeniu są lekko radioaktywne, z wodą po zadaniu na rośliny oczyszczające problemu nie ma, ale po opróżnieniu manierki i oddaniu do napełnienia chwilę musimy poczekać. 

Po znalezieniu deszyfratora na pierwszej lokacji mamy retrospekcję na kordonie, tam trochę zadań do wykonania i powrót do anomalii z której wydostaniemy się przy pomocy leśnika (przy pierwszym spotkaniu z nim ratujemy mu tyłek). Z nim docieramy na Zastawę, tu kolejne zadania i w końcówce schodzimy do labu monolitu w celu uratowania przywódcy uwięzionych w Przestrzennej Anomalii Liutego, gdzie spotykamy też na końcu zaginionego Maxa.

Lokum uwięzionych w anomalii.

ss_mati_02-26-18_13-59-09_(prostranstvenniy_puzir).thumb.jpg.b69cfa9216e98472ed31c54a95baa0e6.jpgss_mati_03-02-18_11-07-48_(prostranstvenniy_puzir).thumb.jpg.b75faae0c0ed7773fd5ec72eb08aba77.jpg

Bar na Kordonie w wiosce kotów.

ss_duch_03-07-18_13-10-33_(escape_memmory).thumb.jpg.8c75db679c8b7be93f8825c52fee260d.jpgss_duch_03-07-18_13-11-41_(escape_memmory).thumb.jpg.f8af9aa627713f2682687f3c2505a4a0.jpg

Kanciapa Sidora ze składzikiem obok.

ss_duch_03-08-18_11-47-29_(escape_memmory).thumb.jpg.4308c70d03e9d8f9f688024043ce464e.jpgss_duch_03-08-18_11-52-44_(escape_memmory).thumb.jpg.c1cd9df7df4e5f06b31048a10ee5f20e.jpg

Schowek ze snajperką w wiosce kotów i anomalia z Zewu Prypeci na Kordonie (jest też dodana w klimatycznych).

ss_duch_03-07-18_13-38-37_(escape_memmory).thumb.jpg.7c22ce38338cc98a5cb3f77bc020d15c.jpgss_duch_03-07-18_14-11-40_(escape_memmory).thumb.jpg.cb4d68b8b922d7957626d495fe36f036.jpg

Głowna baza w Zastawie i barman tam urzędujący :).

ss_duch_03-16-18_10-34-06_(black_valley).thumb.jpg.11f6e358164ffd88d123e8c85c760b42.jpgss_duch_03-14-18_11-37-10_(black_valley).thumb.jpg.b16d30ec947cb67abe363a0a6a7a2ca1.jpg

Dla mechanika w Zastawie możemy zebrać kolekcję figurek, ciekawa anomalia obok cmentarza.

ss_duch_03-16-18_10-34-26_(black_valley).thumb.jpg.9653e610a2b46c69fef16209baf77d81.jpgss_duch_03-16-18_10-33-16_(black_valley).thumb.jpg.45a7d6e5874d247268e6a6682236b6f6.jpg

Końcówka moda, podziemia (niestety Liuty ginie).

ss_duch_03-15-18_10-50-34_(labx7).thumb.jpg.15f1866f31eaeeb5eb46d225fdcbcf43.jpgss_duch_03-16-18_09-29-40_(station_digger).thumb.jpg.dc110d285660211c984a001786cbf981.jpg

ss_duch_03-16-18_09-31-53_(station_digger).thumb.jpg.7cf4abc61d622603cc6a02d055fe835c.jpgss_duch_03-16-18_09-30-19_(station_digger).thumb.jpg.37fcf89924189db3bdfb477e34c051b3.jpg

Końcowe spotkanie z Markusem i furtka do kontynuacji tego moda.

ss_duch_03-16-18_09-33-14_(station_digger).thumb.jpg.f5cc1db6f7f4d105d00400cb695c5785.jpgss_duch_03-16-18_09-33-25_(station_digger).thumb.jpg.e35083b255306ab9ae63eb6b944e9dcc.jpg

Tłumaczenie robi @gawron (szacun dla niego za jego pracę, bo mod dość spory) i być może niedługo ukaże się polonizacja. Ze swojej strony mogę polecić tego moda, nawet dla tych co grali we wcześniejszą wersję.

 

 

 

 

 

  • Dodatnia 7
Link to comment
Share on other sites

Przedwczoraj skończyłem tłumaczenie ostatniego pliku, ale to jeszcze nie koniec. Dobrze będzie, jeśli ewentualny gracz pozna ważne dla fabuły myśli oraz kwestie mówione Zwiera i niektórych personaży. Tak jak to było w Kontrakcie.

c91s6dd.jpg

  • Dodatnia 8
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Gdyby miał ktoś problem z instalacją repacka z torrentów, to należy zmienić nazwę pobranego katalogu:

Instalacja1.jpg.8def94b545c29808b2456964027a8ab3.jpg

na nazwę widoczną w oknie instalatora, jeżeli tego nie zrobimy instalator nie będzie widział plików do rozpakowania.

Nazwa folderu po zmianie:

Instalacja2.jpg.f9a0fe6adbbabb960703ee3bde9664c0.jpg

 

  • Dodatnia 5
Link to comment
Share on other sites

Spolszczenie powinno być dzisiaj do pobrania.

Ukłony dla @Ranger801 za pracę nad "ugraficznieniem" myśli GG, i niektórych kwestii wypowiadanych przez stalkerów. Podziękowania płyną również do @anatola@mkk7 za testy spolszczenia.

Parę być może przydatnych informacji:

Spoiler

Żeby mieć możliwość dotarcia do końca fabuły z zakończeniem na Stacji Diggerów, należy:
1. Nie pokazywać się (nie strzelać) Stroigławowi w Jamie.
2. W trzecim rozdziale Zwier ma oświadczyć Markusowi, że nie jest mu łatwo zabijać najemników (2 opcja dialogowa, tak trzeba).
3. Oddać Łysemu artefakt Serafim.
4. Wyjawić Stawridowi plany bandytów dotyczące ucieczki.

* Wpisy w Osobistym notatniku należy czytać na bieżąco.
* Dobrze byłoby unikać wychodzenia z inwentarza klawiszem Esc (można stracić jakąś myśl GG).

An.thumb.jpg.a7603c8acea7fdd9baf63266d36cbf04.jpg

  • Super 1
  • Dodatnia 5
Link to comment
Share on other sites

Dzięki @gawron za spolszczenie. Dla @Ranger801 i testerów też podziękowania. Zacząłem rozgrywkę i już na początku widać różnice w stosunku do wersji 4.0. Zapowiada się niezły mod:)

ss_jarek_06-30-18_06-36-53_(prostranstvenniy_puzir).thumb.jpg.3c23dbc9d974935dbfe41c95b51b3499.jpg

Wcześniej, ten ranny żołnierz kuśtykał przez pół lokacji, a my za nim. Teraz jest przerywnik i pojawiamy się obok bazy:)

  • Dodatnia 5
Link to comment
Share on other sites

  • tom3kb pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity