trurl3 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Obejrzałem sobie wprowadzone zmiany i przez chwile zastanawiałem się, czy by nie pozostawić mapy w schowku na ATP, ale ... lepiej nie, poza tym świetnie zmieniłeś tekst opisu... zew Monolitu... dobre. Pytanie - czy ten klucz do 'skarbca' to pewnik? W dialogach nie ma nic na ten temat... Jeśli pewnik, to można dodać do dialogu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 14 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Ja mogę potwierdzić że wczoraj przy teście mimo iż w dialogu z Dzikiem nie było mowy o kluczu to zbrojownię bez problemu otworzyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Jeśli będzie jeszcze jedno potwierdzenie zrobię zmianę w dialogu. Nie każdy domyśli się, żeby po rozmowie z Dzikiem iść do zbrojowni, zwłaszcza, że każdy chyba próbował wcześniej ja otworzyć Dobrze byłoby też wyedytować teksturę informacji o przejściu i zmienić tekst na polski... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 15 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Jeśli będzie jeszcze jedno potwierdzenie zrobię zmianę w dialogu. Nie każdy domyśli się, żeby po rozmowie z Dzikiem iść do zbrojowni, zwłaszcza, że każdy chyba próbował wcześniej ja otworzyć Dobrze byłoby też wyedytować teksturę informacji o przejściu i zmienić tekst na polski... Myślę, że zmiany w dialogu nie wprowadzaj - po coś te dwa dialogi są w grze (nawet jeśli w jednym z nich nie ma mowy o Zbrojowni u Dzika). Poza tym w tej zbrojowni to z tego co pamiętam, to głównie wódka jest, reszta to jakieś drobiazgi (ale dobrze by było gdyby ktoś to potwierdził). Poza tym może można otworzyć kratę do tego pomieszczenia bez klucza (strzał w kłódkę) tak jak do zbrojowni Wolności na MW ? Jeśli chodzi o podmianę tekstu w opisie przejścia na obrazku - podeślij mi tłumaczenie, a ja postaram się coś z tym zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 OK, niech zosatnie jak jest. Swiat sprzyja ciekawym, a kto nie sprawdza, ten nie ma... Co do obrazka, to zamieszczam tłumaczenie: "Przejście z Agropromu na Bagna. Szkoda, że ścieżka otwiera się w radioaktywnym obszarze i dobre 10 metrów idzie się przez radiację. Trzeba wziąć ze sobą więcej antyradów" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 15 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 @ trurl Dzięki. Właśnie przygotowuję dla Ciebie pakiet tekstur do przetłumaczenia. Jak jeszcze jakieś znajdę to będę podsyłał. Myślę, że "doszlifujemy" polonizację też na poziomie tekstur przedmiotów zawartych w grze. Pozostałe zostawimy jak są - przecież to w końcu jest Czarnobyl a nie Polska Wyślę Ci linka na PW z pakietem (dużo tego nie ma - spoko jest ) EDIT "10:08" - link na pobranie pakietu masz na PW Obejrzałem sobie wprowadzone zmiany i przez chwile zastanawiałem się, czy by nie pozostawić mapy w schowku na ATP, ale ... lepiej nie, poza tym świetnie zmieniłeś tekst opisu... zew Monolitu... dobre. Opis tego schowka na ATP był mocno związany z jego zawartością. W związku z tym musiałem zmienić jego opis tak, by nie zawierał informacji o przejściu . A jeśli chodzi o "zew Monolitu", to tak jakoś mi się samo nasunęło na myśl ... Chyba już też poczułem to samo . Wiedziałem, że Ci się spodoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 19 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Mimo iż jestem przeciwnikiem spawnera użyłem go by wydobyć notatkę o przejściu ponieważ jestem już później w fabule i schowek Dzika jest pusty. Po zdobyciu notatki włożeniu do slotu dla pistoletów udałem się na poszukiwania przejścia. Po kilku krokach w napromieniowanym terenie dostałem SMS ..nowa droga i pokazał się znacznik na mapie. Wszystko jest w porządku. Drugie przejście można wywołać w dowolnej chwili, jeżeli ktoś go potrzebuje, a jest zaawansowany w grze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 19 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 @ malakas To przejście sprawdziłem najpierw przez spawnera, a potem drugi raz po dokonaniu zmian w schowku. Obia sposoby działają bez zgrzytów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 19 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 To przejście sprawdziłem najpierw przez spawnera, a potem drugi raz po dokonaniu zmian w schowku. Wierzę Yourek, ja poruszam kwestię czasu, w którym można dokonać otwarcia drugiego przejścia. Odpowiedź brzmi... W dowolnym momencie gry, ale po uzyskaniu pierwszego przejścia od Fanta w wiosce kotów, lub po jego śmierci. Tak będzie bezpieczniej dla fabuły gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 A ja mam tylko taką małą satysfakcję, że ze znalezieniem tego mojego schowka w pierwotnej lokalizacji, czyli na ATP i otwarciem przejścia trafił mi się taki unikatowy, Biały Kruk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 19 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 A ja mam tylko taką małą satysfakcję, że ze znalezieniem tego mojego schowka w pierwotnej lokalizacji, czyli na ATP i otwarciem przejścia trafił mi się taki unikatowy, Biały Kruk. Dokładnie - bez Ciebie nadal byśmy się bujali tylko z jednym wejściem na Bagna. A tak mamy wybór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 19 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Dokładnie ..Twoje przypadkowe odkrycie pomoże wielu graczom Korn06. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udało mi się po raz drugi zdobyć info o tym legendarnym schowku :) Trzeba było wypić wódke z jednym Stalkerem na Kordonie. Widzę, że Yurek pozmieniałeś coś w zawartości tego schowka- a szkoda, gdyby w schowku zostawić tą mapę, byłaby to dobra alternatywa, jeśli ktoś nie wykonał kwestu Dzika. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.