Jump to content

[CoC] Tryb fabularny dostępny dla wojska i bandytów


Agrael
 Share

Recommended Posts

Przeczytałem większość postów i z tego, co rozumiem, to jeżeli zdecydujemy się na grę Bandytą bądź Wojskowym to nie będzie możliwości wzięcia od Doktora zadań ponieważ, jest wrogo nastawiony ?
Jeżeli tak trochę lipa, bo niektóre wątki będę definitywnie zamknięte dla danych frakcji. 
 

Link to comment
Share on other sites

16 minut temu, Agrael napisał:

Przeczytałem większość postów i z tego, co rozumiem, to jeżeli zdecydujemy się na grę Bandytą bądź Wojskowym to nie będzie możliwości wzięcia od Doktora zadań ponieważ, jest wrogo nastawiony ?
Jeżeli tak trochę lipa, bo niektóre wątki będę definitywnie zamknięte dla danych frakcji. 
 

Doktor jest do nas neutralnie nastawiony lecz mimo to nie ma dialogu odnośnie dokumentów itd.

ss_win10_01-07-17_21-07-10_(k00_marsh).jpg

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, M3Fis70 napisał:

żeby zagrać CoP musi być na PC tak?

Nie musi, jest to autonomiczny mod. Pobierałem z tego linka - http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/downloads/call-of-chernobyl-1412-full

@Agrael, grając bandytą, grasz po prostu na przetrwanie. Najgorsze, że Bandyci nie mają swojego rusznikarza i handlarza (drobny handelek tylko z braciakami). Naprawy i poważne zakupy tylko u wolnościowców na Magazynach Wojskowych. Mimo wszystko warto.

Link to comment
Share on other sites

17 minut temu, gawron napisał:

grając bandytą, grasz po prostu na przetrwanie. Najgorsze, że Bandyci nie mają swojego rusznikarza i handlarza (drobny handelek tylko z braciakami). Naprawy i poważne zakupy tylko u wolnościowców na Magazynach Wojskowych. Mimo wszystko warto.

Chyba coś ci się pomyliło Gawron, bandyci mają handlarza jak i rusznikarza ;)

Rusznikarz:

Spoiler

ss_win10_01-07-17_21-48-54_(l04_darkvalley).jpgss_win10_01-07-17_21-49-01_(l04_darkvalley).jpg

Handlarz:

Spoiler

ss_win10_01-07-17_21-49-18_(l04_darkvalley).jpgss_win10_01-07-17_21-49-22_(l04_darkvalley).jpg

 

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Agrael napisał:

Przeczytałem większość postów i z tego, co rozumiem, to jeżeli zdecydujemy się na grę Bandytą bądź Wojskowym to nie będzie możliwości wzięcia od Doktora zadań ponieważ, jest wrogo nastawiony ?

Grając jako bandyta zabiłem Doktora a po wyciągnięciu od niego dokumentów uaktywniła się część zadań z Trybu Fabularnego. Zainteresowanym radziłbym zbadać ten wątek:) 

Pisałem już o HD Models Addon w innym temacie. Te nowe modele są świetne:D

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Czyli że mod posiada i takie rozwiązanie :052: .

Ale jak tu zabić Doktora, jak się jest z nim w przyjaźni:051:? Trochę zaskakujące, niemoralne rozwiązanie :unsure: .

Wojsko i bandyci do niego nie strzelają, choć wlazł mi pomiędzy nich aby obłupić trupy tych których rozwaliłem, chcąc go obronić. Z mutantami też ma spokój. Do anomalii nie włazi.

Link to comment
Share on other sites

Ja właśnie dotarłem do Doktora, jest w frakcji " Handlarz " a oni są neutralnie nastawieni do bandytów. Nie strzela do mnie, ale nie sposób nawiązać z nim żadnej rozmowy. 
Tak czy siak chciałem go kropnąć, ale się nie da. Postać ta jest nieśmiertelna. 
Czyli.. wychodzi na to, że gra Bandytą to czysty freeplay ( jak zwykle wiatr w oczy ) z pobocznymi zadaniami od handlarzy bądź sojuszników. 
 

Spoiler

ss_daniel_01-08-17_17-51-09_(k00_marsh).jpgss_daniel_01-08-17_17-52-01_(k00_marsh).jpg


Zagram sobie jeszcze samotnikiem ( czytałem, że to najlepsza opcja jeżeli chodzi o wybór frakcji ) żeby odblokować te zadania. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Postanowiłem zagrać we frakcji, która ma po górkę. Zostałem wojskowym (tryb fabularny). Tylko trzy frakcje nastawione są pozytywnie.

Pierwszy dzwonek włączył się tuż po rozpoczęciu. Brak jakichkolwiek zadań. Tak jak przy pierwszym moim podejściu (grałem wtedy samotnikiem, tryb fabularny). Trudno myślę. Zobaczę dalej. Doktor nie chciał gadać wiec... Po zabraniu dokumentów pojawił się taki sam zestaw zadań jak przy pierwszej grze. Zrezygnowałem.

Ewidentnie występuje niedopracowanie pewnej części moda. Dotyczy to wojskowych, bandytów a także występuje sporadycznie u samotników.

4 godziny temu, gawron napisał:

Być może, że coś nie zaskakuje, gdy gamy jako członek frakcji dla, której nie przewidziano trybu fabularnego.

 

@gawron jeżeli tryb gry można zaznaczyć to znaczy, że działa. Przynajmniej u mnie tak jest. Każdą frakcję w trybie fabularnym mogę "zaświecić" i taką później gram. Coś jest schrzanione.     

Link to comment
Share on other sites

@DaarMoo. Jeżeli dobrze zrozumiałem, chodzi Ci o to, że przy wyborze gry np. jako Bandyta tryb fabularny nie powinien być podświetlony, innymi słowy, gra jako Bandyta nie powinna zaskoczyć w trybie, który nie został przewidziany dla tej frakcji. No cóż, taki urok moda. Muszę przyznać, że zaczynając grę po raz pierwszy, też się na to nabrałem. Wynikało to jednak z tego, że nie przeczytałem dokładnie informacji tej ze zrzutu Antona. Natomiast, jeśli chodzi o grę Samotnikiem, wszystkie zadania aktywują mi się na starcie.

fa8a72fd424be585388dde38f51625b4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Zastanawiam się jaki cel miał autor moda odnośnie trzech frakcji : Wojskowych, Bandytów i Monolitu.

Grając nimi nie możemy zrealizować zadań postawionych przed pozostałymi sześcioma. Jeszcze Monolit jest do zrozumienia. Broni Spełniacza. Ale Wojskowi i Bandyci ? Zostaje im tylko załatwianie podrzędnych questów. Wzięcie zadań od Doktora i tak nie doprowadza do finałowej rozprawy ze Świadomością chyba, że zastosuje się manewr @gawron-a. Jeżeli nie to - generatory wyłączone bez naszej ingerencji więc i wejście do Warlabu nie ma sensu (dlatego drzwi nie otwierają się).

Ale pytanie pozostaje.  

Link to comment
Share on other sites

We wcześniejszych wersjach moda wszystkie frakcje były "pełnoprawne". Trudno powiedzieć, dlaczego dodając tryb fabularny i nowe zadania, pozbawiono tego bandytów i wojskowych. Że tak zażartuję, ktoś tam prawdopodobnie bardzo nie lubi fali i grypsery.

b4401bd2ed8f9f0ff3f035224b728dff.png  99c1fb0698dba84fac776f99d5b8ad60.png

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Pogrzebałem trochę w plikach i odblokowałem fabułę dla wojskowych i bandytów. Przynajmniej zadania na początku się pojawiły:

ss_ranger_01-23-17_20-38-34_(k00_marsh).jpg

I nawet z Doktorem można się porozumieć pokojowo:

ss_ranger_01-23-17_20-43-52_(k00_marsh).jpg

Trzeba by jeszcze sprawdzić czy drzwi do Warlabu się otworzą bo rozumiem był z tym problem. Jak ktoś chce sprawdzić, to trzeba wrzucić poniższy plik do gamedata\scripts

ui_mm_faction_select.script

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

Wymagana wersja CoC: 1.4.22

Kompatybilność: Prawdopodobnie wszystko co nie ma pliku ui_mm_faction_select.script

Autor: @Ranger801

Opis:

Dodatek powodujący odblokowanie trybu fabularnego dla wojskowych i bandytów.

Instalacja:

Wkleić folder gamedata do folderu z modem.

Link:

https://yadi.sk/d/JlShe2rb3BGLVH

Specjalne podziękowania dla @DaarMoo za przetestowanie dodatku.

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity