pacjent1972 Opublikowano 1 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Wstrzymaj na chwilę ochronę antywira i spróbuj pobrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najdrok Opublikowano 1 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Ja też mam Orange i jak widać też mi nie działa - ani z własnego Yandexu ani z linkowanych. Jedynie możemy prosić o dopisywanie linków na mega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 bladź, ... orange. Zawsze z tym szajsem problemy same... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 12 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Też "dopadł" mnie ten problem, ktoś to naprawił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tario Opublikowano 12 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Wychodzi, że orange winny. Ja mam neta z multimediów bodaj i działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najdrok Opublikowano 10 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Mam problem przy pobieraniu z Yandeksa. Zacznę od początku . Mam internet stacjonarny od Orange i od roku najprawdopodobniej ruter (livebox a później funbox) blokuje połączenie z Yandeksa. Napisałem prawdopodobnie (nie jestem fachowcem), gdyż mam również internet mobiliny z Orange i jak zrobię udostępnienie w telefonie - to udaje mi się pliki (również z własnego Yandeksa) ściągnąć na PC. Co niestety przy limitach transferu jest trochę niepraktyczne :( . Niestety ostatnio pliki spakowane w rar nawet w ten sposób nie dają się pobierać. Obchodzę to tak, że zaznaczam 2 pliki na "swoim" Yandeksie i wówczas jest pakowanie do zipa i dopiero transfer się rozpoczyna. Ale czasami podwójne pakowanie rar w zipie powoduje błędy i tracę GB transferu :(. Może ktoś miał podobny problem i go rozwiązał albo ma jakiś pomysł na internet stacjonarny lub na pobieranie rarów. Ale nie zmiana operatora bo to nie wchodzi w grę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 10 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 @najdrok też mam internet stacjonarny z Orange (livebox), ale z Yandexem nie mam problemu. Jakie masz komunikaty podczas łączenia ? Może to jest ścieżka do rozwiązania problemu !? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 10 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Wykasuj /ipv6 z loginu w ustawieniach routera. Taki temat już jest, używamy wyszukiwarki następnym razem scalam go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najdrok Opublikowano 10 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Nie ma komunikatów, po prostu po klikaniu na pobierz (na Yandeksie) nic się nie dzieje, rok temu po pierwszych nieudanych próbach na jednej z przeglądarek była informacja o braku aktualnego certyfikatu witryny Yandeksa, napisałem o tym tu na forum i nawet na facebooku Orange (ale bez odpowiedzi). Dlatego przeszedłem na "mobilny" ,teraz jest to samo - ale tylko z plikami rar inne mogę pobrać normalnie. Mam w domu kilka PC (z xp, win 7, win 8.1 i 10 - cóż rodzina skomputeryzowana każdemu co innego pasuje mi win 7 ) używam kilku przeglądarek (najczęściej IE i Opery) i nie ma znaczenie ani system operacyjny ani przeglądarka - efekt ten sam. Sądziłem, że to cyber tarcza Orange blokuje w stacjonarnym, ale widać to nie ten problem. Dziękuję Allen - zastosuję to ustawienie w domu, zobaczymy może w końcu zacznę "normalnie żyć" Niestety w loginie - w ustawieniach routera jak na Twoim Allen printsc. nie mam /ipv6 - tak obok nie mam niestety światłowodu tylko xDSL . Tak, że to jeszcze gdzieś indziej jest problem (mam w innej zakładce preferowany DNS IPv4 ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 10 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Podeślij jeszcze zrzut tego okienka : Powinieneś mieć wyłączone Połączenia IPv6 bo ta ruska podróba googla (yandex) nie wiadomo dlaczego ma problem z tymi połączeniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najdrok Opublikowano 11 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 w załączeniu zrzut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 11 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Pobierz sobie tą wtyczkę do Chroma, u mnie działało i teraz też korzystam - https://chrome.google.com/webstore/detail/яндексдиск/cbhneibcbgciicaihkefieefieeldnil?utm_source=chrome-app-launcher-info-dialog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najdrok Opublikowano 11 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Dzięki Junx - sukces połowiczny :), nie muszę już tracić transferu z mobilnego. Jakoś przez Chrome idzie mi po stacjonarnym - ale też nie pojedyncze pliki, tylko jak zaznaczę min 2 i powstaje archiwum, wtedy dopiero rusza transfer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.