OldMan Opublikowano 19 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 @smox Moim zdaniem to nie wina sprzętu tylko optymalizacji. Zrób kopię swojego pliku i na próbę podmień go na ten: Nowy folder (3).rar 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 20 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 U mnie pojawiały się jedynie sporadyczne wyloty na Rostoku i to tylko wtedy jeśli siedziałem długo na tej lokacji (w podziemiach było ok). Na pewno jest to wina optymalizacji i gdyby sprawa była łatwa do rozwiązania, to chłopaki z ap-pro.ru by na coś wpadli, a są tam naprawdę dobrzy zawodnicy jeśli chodzi o sprawy związane z technikaliami Stalkera. Dlaczego są te wyloty na Rostoku (not enough memory)? Jak wszyscy dobrze wiecie silnik Stalkera jest 32-bitowej architektury, a to znaczy, m.in. że nie potrafi "widzieć" więcej niż 3,6 GB RAM zainstalowanej pamięci RAM na komputerze, nawet jeśli posiadasz 64-bitowy system operacyjny i więcej niż 4 GB RAMu. Jak już zauważył @DaarMoo zużycie pamięci w czasie normalnej gry oscyluje w granicach ~2,4 GB. I wszystko jest dobrze, aż do momentu zbliżania się do przedziału 3,6-4 GB, gdzie gra staje się niestabilna a w końcu następuje wylot. Co ciekawe w "Drodze we Mgle" Bar był o wiele bardziej rozbudowany i tam pomimo, że gra chrupała wesoło zasoby komputera to działała bezawaryjnie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 20 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Ponieważ na razie nie gram ale moda ma postawionego to.. Jak ktoś może niech wstawi sejwa z lokalizacji gdzie najczęściej występują wyloty związane z out of memory. Na razie na RU stronach znalazłem zmieniony silnik gry. Nowy folder (3).rar Oraz poradę żeby do skrótu dodać -noprefetch Znalazłem też patch 10.05.17: - фикс автоматической отмены задания долговцев в Рыжем лесу с названием "Лагерь наёмников"; - исправлен вылет Invalid verter for object (чаще всего на Янтаре); - фикс вылета на Армейских складах в ходе задания долговцев (при поднятии КПК); - решена проблема, когда переход с Рыжего леса на Арм. склады был закрыт; - исправлено внезапное обновление задание, связанное с оружием долговца на Армейских складах; - исправлен вылет xr_motivator.script:158: attempt to index local 'se_obj' (a nil value); - подправлено здоровье некоторым мутантам; - улучшено поведение ИИ; - немного поправлена экономика в игре; - добавлено бессмертие некоторым ключевым персонажам; - исправлен момент, когда во время выброса на Армейских складах мутанты атаковали лишь героя; - поправлен спавн на локациях; - стабилизирована симуляция жизни. Установка: - Поставить поверх мода: Ветер времени 1.3 (либо его репака), согласиться на замену файлов.ТРЕБУЕТСЯ НОВАЯ ИГРА!!! Wind of Time 1.3 Patch 10.05.17.rar 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Postawiłem moda, jeszcze nie zacząłem grać. Mam dwa pytania. 1. Postawił ktoś tego czita na udźwig? No i czy samemu można w nim pogrzebać, aby go zmniejszyć? 2. Ten ostatni patch jak ma się do spolszczenia? Sprawdzał ktoś? W patchu jest nowy silnik. Czy to nie ten sam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 20 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 1. Czita na udźwig wstawiłem, ale nic przy nim nie zmieniałem, bo nie widzę takiej potrzeby. 2. Patcha nie wstawiałem i nie sprawdzałem, bo trzeba zaczynać nową grę, a tego nie chcę. 3. Silnik wstawiłem ten od @OldMana i jak na razie wylotów nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 @smox - Dziękuje za info. Sprawdziłem zawartość patcha i nie widzę w nim nic co by gryzło się ze spolszczeniem. Dodałem go. Jeszcze nie sprawdzałem, bo jestem w trakcie stawiania. Zrobiłem nowego czita w oparciu o tego oryginalnego, z 200kg. To 1000 kg mogłoby kusić. Plik actors przyda się jeszcze do "wzmocnienia" GG na zmęczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 20 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 To i ja zacznę nową rozgrywkę z tym nowym Patchem. Czarę goryczy przelał nowy wylot podczas próby rozmowy z handlarzem w Barze. FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : out_of_memory_handler [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp [error]Line : 336 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Out of memory. Memory request: 1024 K Dodano: Zacząłem grę od nowa. Mod jest tego wart, no i pójdzie szybko, bo wiem już co robić Pierwsza pozytywna zmiana, to dźwięki kontrolera milkną po jego zabiciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 20 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 5 godzin temu, kondotier napisał: 2. Ten ostatni patch jak ma się do spolszczenia? Sprawdzał ktoś? Repack posiada w sobie zaimplementowany patch 15.06. Jest to ostatni i najnowszy patch do tego moda i nie trzeba wrzucać już żadnych innych. 4 godziny temu, smox napisał: zmiana, to dźwięki kontrolera milkną po jego zabiciu. Ten błąd z nieustannym wyciem kontrolera pojawia się losowo. Na 3 przejścia gry pojawił mi się tylko raz. Jak się go pozbyć opisano w #1. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 20 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Godzinę temu, Anton Gorodecki napisał: Repack posiada w sobie zaimplementowany patch 15.06. Jest to ostatni i najnowszy patch do tego moda i nie trzeba wrzucać już żadnych innych. A... to takie buty. Czyli niepotrzebnie zacząłem nową grę. Dzięki @Anton Gorodecki za wyjaśnienie sprawy. Wracam do starych zapisów. Dodano: Chwila, jak dodałem starego patcha, to teraz muszę dodać tego nowego, albo stawiać moda od nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 20 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 (edytowane) @kondotier użyj Unpackera. Ja tak zrobiłem i mogę, co potrzeba zmieniać. @smox wrzuć nowego patcha na starego i zobacz. Powinien pójść. Edytowane 20 Czerwca 2018 przez DaarMoo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Coś jednak jest nie tak z silnikiem z patcha. Kiedy patcha wstawiłem, przestał działać skrót pulpitowy zrobiony przy instalce. Mod ruszył dopiero po zrobieniu nowego skrótu pulpitowego. Jadę na pełnym dynamicznym i mam go strasznie ciemnego. Suwaki już całkiem na prawo, a nadal w dzień muszę używać latarki. W lesie mam takie anomalie, które przerzucają po jego różnych miejscach. Nie pamiętam, czy grając poprzednio, też to miałem. Za to mocno mnie denerwuje łapanie radiacji. I to w sposób nielogiczny, bo skoro przejdę tylko koło samochodu, to szybko po jego minięciu powinna sama zejść. To samo jest, jak się tylko trochę zejdzie z drogi wyznaczonej przez scenariusz. Poprzednio chyba tego nie miałem. Jak na razie tfu, tfu, żadnego problemu technicznego z modem. A poniżej spełnienie prośby i kilka screenów. Wszystkie z Limanska, ale na niektórych trudno go poznać. To już po emisji, można chodzić, ale niebo jeszcze w kolorkach. Trochę kłopotliwe jest wyłączanie HUDa, więc następne będą z nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 20 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Godzinę temu, kondotier napisał: Coś jednak jest nie tak z silnikiem z patcha. Kiedy patcha wstawiłem, przestał działać skrót pulpitowy zrobiony przy instalce. @kondotier, ten patch 10.05 jest stary. W Repacku jest nowszy patch 15.06. Pobierz go sobie i podmień. Godzinę temu, kondotier napisał: Jak na razie tfu, tfu, żadnego problemu technicznego z modem. No bo na początku problemów nie ma. Zaczynają się w Rostoku (Barze). 1 godzinę temu, DaarMoo napisał: @smox wrzuć nowego patcha na starego i zobacz. Powinien pójść. Tak też zrobiłem i jest ok. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 20 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 @OldMan wrzuciłem do moda "Twój" silnik i dopisałem -noprefetch. Mod szybciej ładuje się, szybciej wgrywa lokacje i bardziej stabilizuje grę (zero przycięć). Jak z użyciem RAMu na Rostku jeszcze nie wiem bo krótko gościłem. Ale sprawdzę. Z tym, że przycinki na Rostoku są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 21 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 @DaarMoo to trochę nie tak. Ten mod oparty jest na CoP a nie na SoC więc dopisywanie do skrótu na pulpicie -noprefetch nic nie daje. Żeby to zadziałało trzeba ten plik:Avoiding the crashes with memory.bat wrzucić do głównego katalogu gry. Do tego pliku robimy skrót na pulpit i przez ten skrót odpalamy moda. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Niepotrzebnie nadpisałem moda tym patchem z 10.05 . Jest gdzieś naprowadzenie na tego z 15.06 ? No i pytanie. Czy w repacku jest już ten najnowszy silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 21 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Kondotier tutaj masz torrent z patchem z 15.06 ( Версия мода: 1.3 final + патч 15.06 * - dodam) Lub zsyłka: https://downloadelements.com/l1?utm_source=offergatemedia&utm_campaign=6&utm_medium=ml&utm_site=3277&utm_clickid=4u7dMVYvD3GQO58C&type=web&utm_term=##site##&utm_content=##content## 2575_-RePack_by_S.L-.torrent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 @vidkunsen - Dziękuję, ale chyba pamiętasz moje zdanie o torrentach. Skoro w repacku na naszym forum on jest zainstalowany, to nie ma problemu. Na razie tylko ( zapobiegliwość pomogła - zrobiłem kopie bezpieczeństwa plików które podmieniał patch ) przywróciłem wersję moda bez tego patcha i ruszył bez problemu. A jaki też jest sens ściągać całego moda i na nowo go stawiać, skoro sam patch wystarczy? DO WSZYSTKICH: Wiem że można grzebać w plikach pogodowych, ale czy jest jakiś gotowy fix, który dałby bardziej jasną pogodę? Nie musi być słońca, byle w południe latarka była zbędna. DODANO: Który parametr w pliku latarki zmienić, aby świeciła szerzej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre Woz Opublikowano 21 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Witam @kondotier - W menu głównym są "opcje Atmosphere", być może tam będziesz mógł dokonać potrzebnych Ci zmian, ja ustawiłem sobie "jaśniejsze noce" i działa. Co do latarki to parametry świecenia ustawia się nie w pliku latarki tylko gdzieś indziej, teraz jestem w pracy i nie mam możliwości sprawdzenia, ale w poradnikach na pewno coś powinno być na ten temat. Pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 21 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 3 godziny temu, kondotier napisał: Niepotrzebnie nadpisałem moda tym patchem z 10.05 . Jest gdzieś naprowadzenie na tego z 15.06 ? Poniżej załączam linki do pacza 15.06: Spoiler https://mega.nz/#!g3BlHBDB!2d0l9d-By5PL00FpbtuRBPy9yCpcg9JSN4kVViD5Jww https://yadi.sk/d/YVYJmuqb3KAngk https://cloud.mail.ru/public/8HbV/VyZZSBDSH 3 godziny temu, kondotier napisał: No i pytanie. Czy w repacku jest już ten najnowszy silnik? Nic mi nie wiadomo o żadnym "najnowszym" silniku. Wszystko co jest potrzebne do gry jest w #1 (informacje pochodzą ze strony macierzystej moda na ap-pro.ru). Oczywiście każdy może instalować co chce, tylko wtedy proszę nie mieć do mnie albo twórcy moda pretensji, że gra nie działa prawidłowo. 2 godziny temu, kondotier napisał: Wiem że można grzebać w plikach pogodowych, ale czy jest jakiś gotowy fix, który dałby bardziej jasną pogodę? Nie musi być słońca, byle w południe latarka była zbędna. DODANO: Który parametr w pliku latarki zmienić, aby świeciła szerzej? Tutaj nie pomogę, ponieważ się na tym nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 21 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 @kondotier podkręcona latarka. light_night.ltx 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 21 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 22 minuty temu, DaarMoo napisał: podkręcona latarka. Podaj @DaarMoo tę mocniejszą latarkę w folderze gamedata, tak by każdy mógł ją wstawić do moda. 6 godzin temu, kondotier napisał: Nie musi być słońca, byle w południe latarka była zbędna @kondotier, jeżeli w dzień musisz używać latarki, to coś jest źle. Zainstaluj może moda od nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 @smox Przeinstalowanie nic by nie dało, bo to zależy od pogody. No i jest wiele pomieszczeń, do których jakby światło dzienne nie docierało. Na zewnątrz jasno, a mimo okien w środku ciemności. Albo noce, choćby oko wykol I po włączeniu noktowizora Niebo nawet w środku dnia, szaro bure. Ale są miejsca, gdzie nawet latarka jest niepotrzebna. Możliwe, że wraz z dołożeniem emisji i psi-burz, również i pogodę zrobili mroczną. Jeszcze będę kombinował z ustawieniami. @DaarMoo - dzięki za latarkę. Wstawiłem swoją, ale świeci też jak laser. Do przodu, a nic na boki. Jutro wstawię tę od Ciebie, zobaczymy co to da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 22 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2018 7 godzin temu, kondotier napisał: Możliwe, że wraz z dołożeniem emisji i psi-burz, również i pogodę zrobili mroczną. Zobacz @kondotier jak to wygląda u mnie. Wejdź sobie w Opcje i AtmosFear i ustaw po swojemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 22 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2018 (edytowane) @kondotier mam podobnie jak TY. Przy takim zachmurzeniu tylko latarka. A jak nie pomaga zmiana w opcjach moda, wejdź w ustawienia monitora. Kiedyś tak zrobiłem bo z opcji oświetlenia nic nie mogłem wycisnąć. I pomogło. Spróbuj suwak gamma. @smox po południu wrzucę ścieżkę dla latarki. @OldMan wrzuciłem Avoiding the crashes with memory.bat + noprefetch + xRay Engine i zużycie RAMu spadło o... 1GB. Szok. Teraz jest na poziomie 1,8 GB. Edytowane 22 Czerwca 2018 przez DaarMoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 22 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2018 16 minut temu, DaarMoo napisał: @OldMan wrzuciłem Avoiding the crashes with memory.bat + noprefetch + xRay Engine i zużycie RAMu spadło o... 1GB. Szok. Teraz jest na poziomie 1,8 GB. Skoro tylu grających ma problem z wylotami może ten zabieg warto by było dodać do pierwszego posta jako obowiązkowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.