Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@tom3kb  - te górne fixy są zawarte w kumulatywnym.

Powinien być dla tych, co pobrali moda przed 3 marca. Ale nic się nie stanie, jak pobierający później go nałożą, bo nic nie zmieni.

Daj linka do tego hostingu i zobacz z linka do ściągnięcia moda, jaką zawarty w nim plik ma datę. Do 3., czy po 3. marca. To wyjaśni wszystko.

PODBICIE:

@tom3kb - poczytałem na forum skąd masz dane i jednak te fixy pod kumulatywnym są potrzebne. Zrobiono je później od niego. Trochę tego dużo, jak na wersję finalną, tym bardziej że podobne były dla poprzedniej wersji.

A co dotyczy wyciętych lokacji, to zstąpiono je 2. nowymi, nie piszą jakimi, tylko że podziemne.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cichy- albo Twój widows poradził sobie z odczytaniem i korektą rosyjskiego c, albo już w repacku który ponoć ma wstawione wszystkie fixy to naprawili.

kanon1022 miał inaczej, dlatego w błędzie wyszedł mu pytajnik. Poprzednio w v 1.1 miałem to samo, stąd szybo się zorientowałem jaki ma problem. Zmienił na ń i gra. Trzeba na to zwrócić uwagę przyszłym graczom, albo prewencyjnie jak będzie spolszczenie, dać do niego te problemowe tekstury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

takie pytanko co grali :), wróciłem z Jantaru do Lasu chyba z lekarstwem dla duszy stalkera (nie znam dobrze rosyjskiego, więc to może konsekwencja innego zlecenia). Mam w nocy iść do zaznaczonego punktu, zaczynam ok 2 w nocy i do 6 rano teleportuje mnie po lesie do kolejnych punktów, niestety noc się skończyła  a ja wróciłem do punktu wyjścia :(. Co robię nie tak, że mnie tak kilkunastokrotnie teleportuje bez rezultatu ( no i jaki jest ten ewentualny rezultat).

 

takie pytanko co grali :), wróciłem z Jantaru do Lasu chyba z lekarstwem dla duszy stalkera (nie znam dobrze rosyjskiego, więc to może konsekwencja innego zlecenia). Mam w nocy iść do zaznaczonego punktu, zaczynam ok 2 w nocy i do 6 rano teleportuje mnie po lesie do kolejnych punktów, niestety noc się skończyła  a ja wróciłem do punktu wyjścia :(. Co robię nie tak, że mnie tak kilkunastokrotnie teleportuje bez rezultatu ( no i jaki jest ten ewentualny rezultat).

 

Przepraszam za dubel ale coś się u mnie zacięło. A początek to prośba o pomoc od tych co grali :)

Już zrozumiałem nie przyjąłem leku przed punktem ( był dla mnie nie dla ducha).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze jedno pytanko :) po znalezieniu artefaktu przy helikopterze na MW przenosi mnie na Jantar bez ekwipunku, po udzieleniu pomocy stalkerowi jest info (chyba - trochę zapomniałem rosyjski), że mam szukać swojego dobytku i znikające kółeczko w pda - lokalizacja na fabryce w Jantarze. Szukam, szukam i nie mogę znaleźć - czy to jest jakiś schowek na powierzchni, krzakach czy w ogóle nie w tym miejscu (wygląda na budynek transformatorowni).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym razem chyba sobie sam nie poradzę, mam wylot kiedy próbuję wrócić z Radaru na Magazyny Wojskowe :( - [error]Description   : ...older\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\xr_logic.script:666: attempt to call field '?' (a nil value) gram na repacku rosyjskim SL - może ktoś wie jak to obejść.  Gram w wersję gdzie na początku lokacji włącza się emisja i mam 5 minut aby gdzieś się schronić - pytanie gdzie, najdalej dochodzę do zamkniętych drzwi "bunkra" po drabince gdzie był kiedyś snajper ale nie mam kodu, żeby tam wejść. Próbowałem o różnych godzinach i zawsze jest emisja a lekarstwo nie działa. Na filmikach które znalazłem nie było emisji. Dodatkowe pytanie gdzie wcześniej można zdobyć gaussa - jakoś mi się nie trafił (a na kliku filmikach już na etapie X-19 "stalkerzy" go mają).

Edytowane przez najdrok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź :), niestety chyba jedyne rozwiązanie to zareagować na wezwanie o pomoc i pomóc Wolności w tymże właśnie bocznym tunelu. Kod do bunkra o którym pisałem wcześniej jest przy trupie naukowca w pobliżu, na razie nie mam się jak cofnąć na MW to idę na Generatory. Niestety nie mam egzo ani gaussa więc nadal chętnie skorzystam z podpowiedzi gdzie je można zdobyć :) - łudzę się, że jakoś wrócę na "wczesne" lokacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i znowu potrzebuję pomocy :) - wróciłem się do zapisu z Radaru udało mi się po odbiciu zakładnika wrócić na Magazyny Wojskowe i "odkryć" kilka zadań, których nie zrobiłem idąc szybkim scenariuszem, ale nie mogę się dostać do Prypeci - odmowa przejścia. Jakie zadanie muszę zaliczyć aby odblokować ten scenariusz przejścia i ponawiam pytanie gdzie można zdobyć gaussa ? Egzoszkielet zamówiłem na MW, ale widziałem, że można wymienić gaussa na niego. Znowu chyba sam sobie odpowiem, pooglądałem filmy i doczytałem temat i na 99% w wersji 1,2 nie ma mapy Prypeci ani podziemnego bunkra pod Radarem z poprzedniej wersji, więc nie można wejść przejściem na Prypeć ani wyjść z nowego bunkra :( - szkoda. A gauss jest w X-19 (pod Barem) na dole po przejściu tunelu z ogniem (przynajmniej w 1 wersji) - usunąłem stare zapisy więc na razie nie sprawdziłem.

Edytowane przez najdrok
zmiana informacji w temacie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autor do moda w wersji 1.3 dodaje Pack z wysokiej jakości modelami postaci.

bb9e645e6e.jpg82c0c3a863.jpg2ed7b5d4df.jpg

Fajne te zombiaczki :D

d068c1a719.jpg

Napisał, że gra zaczęła zjadać więcej ramu (z 2 nawet 3,5) ale fpsy nie spadły ;)

Możliwe, że nowa wersja moda wraz z tym packiem wyjdzie już w ten weekend.

Ps. Żebyście się nie wystraszyli pack z teksturami ma być opcjonalny ;) jak ktoś będzie chciał to go sobie pobierze i dorzuci.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszła wersja 1.3 moda. Ostateczna.....znowu. ;)

Tym razem to repack, gra i mod w jednym

Wszystkie zmiany w modzie, porady, linki dodane w pierwszym poście. Dodano do moda też HD Model Pack, nowy wygląd stalkerów, ten co do CoC-ka można sobie dołożyć.

 

@edit  

Wyszedł nowy patch, nowa wersja HD packa, wszystko w pierwszym poście.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczęśliwie ukończyłem moda w wersji 1.3, choć zabiłem oddział najemników Satrapy i opowiedziałem się po stronie Powinności (nie kierowałem się rozgrywką pokazaną na YT, ale własnymi wyborami).

Spoiler

KR4O1sI.jpg

Pod względem fabularnym jest to zupełnie nowa opowieść (której osnową jest podróż w czasie w celu uratowania świata), choć przeplatają się w niej dobrze znane zadania i z podstawek i z innych modów (np. ustawianie skanerów czy wyłączenie psi instalacji w X-16).

eZCWGUU.jpg

Jest ciekawie, choć większość zadań to jak zwykle znajdź i przynieś. W zależności od naszych poczynań i wyborów podjętych w grze (w części zadań możemy opowiedzieć się po jednej lub drugiej stronie konfliktu), na końcu moda obejrzymy wzorowane na filmowym zakończeniu Zewu Prypeci wideo, które wizualizuje skutki naszych działań (Demidow na końcu staje się jedną z postaci z ZP, ale nie ujawnię którą).

Największe wrażenie zrobiły na mnie całkowicie nowe i bardzo rozbudowane podziemia (tunele pod Czerwonym Lasem, laboratoria X10 i X19) oraz lokacja Rostok, która teraz składa się nie tylko z części naziemnej ale i podziemnej oraz MUZYKA i efekty dźwiękowe w podziemiach (fajny motyw z duchem stalkera wskazującym nam drogę po podziemiach).

Poziom trudności walki nie jest zbyt wygórowany (powiedziałbym nawet że jak dla mnie był rozczarowująco niski), ale za to niektóre zadania mogą przysporzyć nieco trudności (np. szukanie narzędzi czy dokumentów w X19). Demidow jak na wojskowego przystało dużo pije, więc trzeba ciągle nosić ze sobą 2-3 butelki wody, co staje się już powoli normą w modach.

Modyfikacja nie jest zbyt długa, jednak ciekawa fabuła w połączeniu z wartką akcją zadowoli każdego (nawet wymagającego) gracza. Wzorcowy przykład bardzo fajnego moda z wyśmienitą optymalizacją. Polecam!

***

Kilka podpowiedzi odnośnie rozgrywki:

  • Na początku rozgrywki dobrze jest chować każdą (nawet najbardziej zużytą) broń do schowków i skrzyń. Później będzie możliwość sprzedaży jej u handlarza bandyty w podziemiach Rostoku.
  • Most w Czerwonym Lesie naprawiamy przy użyciu narzędzi znalezionych w podziemiach kopalni (przedtem należy porozmawiać z technikiem w obozowisku przed „domem” Leśnika):
Spoiler

XOPu71y.jpg

laEKTb2.jpg

  • Elementy elektroniczne do znalezienia w kopalni w Czerwonym Lesie:
Spoiler

zpKgfig.jpg

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę bardzo ;) Link do tłumaczeń angielskich => https://docs.google.com/document/d/1uEN0wVYTsSRIMVnF-4bMz__I1iEEAvL50gOXS9FO78w/edit

Tłumaczenia są maszynowe, więcej nie powiem:wacko: Nie jest jednak tak źle jak mogło by to wyglądać. 

W razie problemów pomogę. 

I prośba - jeśli będzie grał to stań po stronie najemników Satrapy :).

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.