kondotier Opublikowano 10 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 @tom3kb - te górne fixy są zawarte w kumulatywnym. Powinien być dla tych, co pobrali moda przed 3 marca. Ale nic się nie stanie, jak pobierający później go nałożą, bo nic nie zmieni. Daj linka do tego hostingu i zobacz z linka do ściągnięcia moda, jaką zawarty w nim plik ma datę. Do 3., czy po 3. marca. To wyjaśni wszystko. PODBICIE: @tom3kb - poczytałem na forum skąd masz dane i jednak te fixy pod kumulatywnym są potrzebne. Zrobiono je później od niego. Trochę tego dużo, jak na wersję finalną, tym bardziej że podobne były dla poprzedniej wersji. A co dotyczy wyciętych lokacji, to zstąpiono je 2. nowymi, nie piszą jakimi, tylko że podziemne. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 10 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 @kondotier Wiec chyba jeszcze poczekamy trochę z tymi patchami na jakiś konkretny patch kumulatywny 2.0 bo tak to co dwa dni będziemy musieli coś dodawać i tylko kręćka można dostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 10 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 @kondotier - W teksturze jest "ń" - ale to nic nie znaczy - widocznie dochodząc do momentu kiedy jest ona wykorzystywana przez grę następuje wylot. Jak na razie go nie miałem - pożywiom - uwidzim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 10 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 @cichy- albo Twój widows poradził sobie z odczytaniem i korektą rosyjskiego c, albo już w repacku który ponoć ma wstawione wszystkie fixy to naprawili. kanon1022 miał inaczej, dlatego w błędzie wyszedł mu pytajnik. Poprzednio w v 1.1 miałem to samo, stąd szybo się zorientowałem jaki ma problem. Zmienił na ń i gra. Trzeba na to zwrócić uwagę przyszłym graczom, albo prewencyjnie jak będzie spolszczenie, dać do niego te problemowe tekstury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Pojawił się spawner do moda. Dodałem link do 1 postu. https://yadi.sk/d/Pu3cD6Pl3Fn2AN 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 A ja chcę w związku z powyższym powiedzieć, że ten co do tego moda doda spawnera, zamorduje go. I lepiej aby nie grał. Niech sobie zobaczy gameplaya i wystarczy. Nie odnosi się to do informacji @tom3kb , za którą ma plusa, a tylko do zasadności instalacji spawnera. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Też nie uznaję spawnerów ale widziałem tu nieraz amatorów takich rzeczy, a że zauważyłem, że ktoś zrobił to dałem info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Spawnery czasem są konieczne, ale nie w tym modzie. Spawnowanie np. dokumentów, czy narzędzi, może zniesmaczyć moda. Więc jeszcze raz szczerze odradzam korzystania z niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 26 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Jednak ten 1.2 to nie taki final 20 kwietnia ma wyjsć wersja 1.3 moda. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najdrok Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 takie pytanko co grali :), wróciłem z Jantaru do Lasu chyba z lekarstwem dla duszy stalkera (nie znam dobrze rosyjskiego, więc to może konsekwencja innego zlecenia). Mam w nocy iść do zaznaczonego punktu, zaczynam ok 2 w nocy i do 6 rano teleportuje mnie po lesie do kolejnych punktów, niestety noc się skończyła a ja wróciłem do punktu wyjścia :(. Co robię nie tak, że mnie tak kilkunastokrotnie teleportuje bez rezultatu ( no i jaki jest ten ewentualny rezultat). takie pytanko co grali :), wróciłem z Jantaru do Lasu chyba z lekarstwem dla duszy stalkera (nie znam dobrze rosyjskiego, więc to może konsekwencja innego zlecenia). Mam w nocy iść do zaznaczonego punktu, zaczynam ok 2 w nocy i do 6 rano teleportuje mnie po lesie do kolejnych punktów, niestety noc się skończyła a ja wróciłem do punktu wyjścia :(. Co robię nie tak, że mnie tak kilkunastokrotnie teleportuje bez rezultatu ( no i jaki jest ten ewentualny rezultat). Przepraszam za dubel ale coś się u mnie zacięło. A początek to prośba o pomoc od tych co grali Już zrozumiałem nie przyjąłem leku przed punktem ( był dla mnie nie dla ducha). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Już rozwiązałeś problem? Bo to nie tylko wypicie leku. Szukasz niewidzialnego stalkera. Patrz na minimapę, tam jest zaznaczony. Inaczej trafić na niego nie sposób, a teleporty będą cię rzucały po lesie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najdrok Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 To jeszcze jedno pytanko po znalezieniu artefaktu przy helikopterze na MW przenosi mnie na Jantar bez ekwipunku, po udzieleniu pomocy stalkerowi jest info (chyba - trochę zapomniałem rosyjski), że mam szukać swojego dobytku i znikające kółeczko w pda - lokalizacja na fabryce w Jantarze. Szukam, szukam i nie mogę znaleźć - czy to jest jakiś schowek na powierzchni, krzakach czy w ogóle nie w tym miejscu (wygląda na budynek transformatorowni). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najdrok Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Przepraszam za zamieszanie, udało mi się znaleźć filmik z tym momentem, nie wiem dlaczego znikające kółeczko w pda było na mini mapie fabryki, graty są w autobusie za stalkerem, któremu pomogliśmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najdrok Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 (edytowane) Tym razem chyba sobie sam nie poradzę, mam wylot kiedy próbuję wrócić z Radaru na Magazyny Wojskowe :( - [error]Description : ...older\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\xr_logic.script:666: attempt to call field '?' (a nil value) gram na repacku rosyjskim SL - może ktoś wie jak to obejść. Gram w wersję gdzie na początku lokacji włącza się emisja i mam 5 minut aby gdzieś się schronić - pytanie gdzie, najdalej dochodzę do zamkniętych drzwi "bunkra" po drabince gdzie był kiedyś snajper ale nie mam kodu, żeby tam wejść. Próbowałem o różnych godzinach i zawsze jest emisja a lekarstwo nie działa. Na filmikach które znalazłem nie było emisji. Dodatkowe pytanie gdzie wcześniej można zdobyć gaussa - jakoś mi się nie trafił (a na kliku filmikach już na etapie X-19 "stalkerzy" go mają). Edytowane 11 Kwietnia 2017 przez najdrok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 @najdrok- a próbowałeś ukryć się w baraku, tam gdzie jest snajper, baraku za barykadą na drodze, lub tunelu na końcu drogi za tym drugim barakowozem? Na radarze jest kilka miejsc, będących osłoną przed emisją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najdrok Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Dzięki za podpowiedź :), niestety chyba jedyne rozwiązanie to zareagować na wezwanie o pomoc i pomóc Wolności w tymże właśnie bocznym tunelu. Kod do bunkra o którym pisałem wcześniej jest przy trupie naukowca w pobliżu, na razie nie mam się jak cofnąć na MW to idę na Generatory. Niestety nie mam egzo ani gaussa więc nadal chętnie skorzystam z podpowiedzi gdzie je można zdobyć - łudzę się, że jakoś wrócę na "wczesne" lokacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Chyba z tego bocznego tunelu będziesz mieć nowy teleport. Takich szczegółów już nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najdrok Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Niestety poszedłem innym scenariuszem chyba niepotrzebnie wszedłem do podziemi na Radarze stamtąd nie ma powrotu i już "prosta droga" do końca gry (nie znalazłem ani przejść na stare lokacje ani możliwości alternatywnego wyboru ścieżki scenariusza). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najdrok Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 (edytowane) i znowu potrzebuję pomocy - wróciłem się do zapisu z Radaru udało mi się po odbiciu zakładnika wrócić na Magazyny Wojskowe i "odkryć" kilka zadań, których nie zrobiłem idąc szybkim scenariuszem, ale nie mogę się dostać do Prypeci - odmowa przejścia. Jakie zadanie muszę zaliczyć aby odblokować ten scenariusz przejścia i ponawiam pytanie gdzie można zdobyć gaussa ? Egzoszkielet zamówiłem na MW, ale widziałem, że można wymienić gaussa na niego. Znowu chyba sam sobie odpowiem, pooglądałem filmy i doczytałem temat i na 99% w wersji 1,2 nie ma mapy Prypeci ani podziemnego bunkra pod Radarem z poprzedniej wersji, więc nie można wejść przejściem na Prypeć ani wyjść z nowego bunkra :( - szkoda. A gauss jest w X-19 (pod Barem) na dole po przejściu tunelu z ogniem (przynajmniej w 1 wersji) - usunąłem stare zapisy więc na razie nie sprawdziłem. Edytowane 19 Kwietnia 2017 przez najdrok zmiana informacji w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor do moda w wersji 1.3 dodaje Pack z wysokiej jakości modelami postaci. Fajne te zombiaczki Napisał, że gra zaczęła zjadać więcej ramu (z 2 nawet 3,5) ale fpsy nie spadły Możliwe, że nowa wersja moda wraz z tym packiem wyjdzie już w ten weekend. Ps. Żebyście się nie wystraszyli pack z teksturami ma być opcjonalny jak ktoś będzie chciał to go sobie pobierze i dorzuci. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Wyszła wersja 1.3 moda. Ostateczna.....znowu. Tym razem to repack, gra i mod w jednym Wszystkie zmiany w modzie, porady, linki dodane w pierwszym poście. Dodano do moda też HD Model Pack, nowy wygląd stalkerów, ten co do CoC-ka można sobie dołożyć. @edit Wyszedł nowy patch, nowa wersja HD packa, wszystko w pierwszym poście. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 4 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Wyszedł nowy patch 3 maja, nowa wersja HD packa, wszystkie linki i instrukcja instalacji zaktualizowane w pierwszym poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 10 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Szczęśliwie ukończyłem moda w wersji 1.3, choć zabiłem oddział najemników Satrapy i opowiedziałem się po stronie Powinności (nie kierowałem się rozgrywką pokazaną na YT, ale własnymi wyborami). Spoiler Pod względem fabularnym jest to zupełnie nowa opowieść (której osnową jest podróż w czasie w celu uratowania świata), choć przeplatają się w niej dobrze znane zadania i z podstawek i z innych modów (np. ustawianie skanerów czy wyłączenie psi instalacji w X-16). Jest ciekawie, choć większość zadań to jak zwykle znajdź i przynieś. W zależności od naszych poczynań i wyborów podjętych w grze (w części zadań możemy opowiedzieć się po jednej lub drugiej stronie konfliktu), na końcu moda obejrzymy wzorowane na filmowym zakończeniu Zewu Prypeci wideo, które wizualizuje skutki naszych działań (Demidow na końcu staje się jedną z postaci z ZP, ale nie ujawnię którą). Największe wrażenie zrobiły na mnie całkowicie nowe i bardzo rozbudowane podziemia (tunele pod Czerwonym Lasem, laboratoria X10 i X19) oraz lokacja Rostok, która teraz składa się nie tylko z części naziemnej ale i podziemnej oraz MUZYKA i efekty dźwiękowe w podziemiach (fajny motyw z duchem stalkera wskazującym nam drogę po podziemiach). Poziom trudności walki nie jest zbyt wygórowany (powiedziałbym nawet że jak dla mnie był rozczarowująco niski), ale za to niektóre zadania mogą przysporzyć nieco trudności (np. szukanie narzędzi czy dokumentów w X19). Demidow jak na wojskowego przystało dużo pije, więc trzeba ciągle nosić ze sobą 2-3 butelki wody, co staje się już powoli normą w modach. Modyfikacja nie jest zbyt długa, jednak ciekawa fabuła w połączeniu z wartką akcją zadowoli każdego (nawet wymagającego) gracza. Wzorcowy przykład bardzo fajnego moda z wyśmienitą optymalizacją. Polecam! *** Kilka podpowiedzi odnośnie rozgrywki: Na początku rozgrywki dobrze jest chować każdą (nawet najbardziej zużytą) broń do schowków i skrzyń. Później będzie możliwość sprzedaży jej u handlarza bandyty w podziemiach Rostoku. Most w Czerwonym Lesie naprawiamy przy użyciu narzędzi znalezionych w podziemiach kopalni (przedtem należy porozmawiać z technikiem w obozowisku przed „domem” Leśnika): Spoiler Elementy elektroniczne do znalezienia w kopalni w Czerwonym Lesie: Spoiler 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 10 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 @Anton Gorodecki To ten mod jest też w wersji angielskiej???? Daj linka to bym sobie pograł chętnie bo ostrze sobie na niego zęby od dawna. I słówko jak dobre jest to tłumaczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 10 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Proszę bardzo Link do tłumaczeń angielskich => https://docs.google.com/document/d/1uEN0wVYTsSRIMVnF-4bMz__I1iEEAvL50gOXS9FO78w/edit Tłumaczenia są maszynowe, więcej nie powiem Nie jest jednak tak źle jak mogło by to wyglądać. W razie problemów pomogę. I prośba - jeśli będzie grał to stań po stronie najemników Satrapy . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.