Skocz do zawartości

Skrypty, konfigi, logika, silnik


77 tematów w tym forum

  1. Tworzenie mechanika [CoP]

    • 0 odpowiedzi
    • 246 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 188 wyświetleń
  2. Generowanie przedmiotów w trupach

    • 0 odpowiedzi
    • 236 wyświetleń
  3. Tworzenie miejsca snu [CoP]

    • 0 odpowiedzi
    • 223 wyświetleń
  4. Dodajemy nową rangę - Legenda [SoC]

    • 0 odpowiedzi
    • 230 wyświetleń
  5. Otwarcie drzwi po wprowadzeniu kodu [CoP]

    • 0 odpowiedzi
    • 270 wyświetleń
  6. Uniwersalny patch dla SoC (1.0003 - 1.0006)

    • 0 odpowiedzi
    • 440 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 262 wyświetleń
  7. Małe poprawki silnika [SoC]

    • 0 odpowiedzi
    • 343 wyświetleń
  8. Skryptowy moduł śledzenia strzału z broni

    • 0 odpowiedzi
    • 295 wyświetleń
  9. Sposób edytowania skryptu bez wyjścia z gry

    • 0 odpowiedzi
    • 447 wyświetleń
  10. Jak optymalizować mody na S.T.A.L.K.E.R.

    • 0 odpowiedzi
    • 297 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 385 wyświetleń
  11. Informator po funkcjach i klasach

    • 0 odpowiedzi
    • 293 wyświetleń
  12. Edytowanie OpenXRay

    • 0 odpowiedzi
    • 717 wyświetleń
  13. Presety Custom Data [CoP]

    • 0 odpowiedzi
    • 372 wyświetleń
  14. Obszerna tabela niedostępnych/wyciętych tekstów [CS]

    • 0 odpowiedzi
    • 250 wyświetleń
  15. Obszerna tabela niedostępnych/wyciętych dialogów [SoC]

    • 0 odpowiedzi
    • 224 wyświetleń
  16. Edycja silnika

    • 0 odpowiedzi
    • 529 wyświetleń
  17. Przydatne funkcje dla skryptów Stalkera

    • 0 odpowiedzi
    • 451 wyświetleń
  18. Analiza pliku xr_effects [CoP]

    • 0 odpowiedzi
    • 302 wyświetleń
  19. Zbiór funkcji/sprawdzeń schematu restryktora "sr_idle"

    • 0 odpowiedzi
    • 337 wyświetleń
  20. Funkcja sprawdzania czasu od "a" do "b" [CoP]

    • 0 odpowiedzi
    • 312 wyświetleń
  21. Nowy ulepszony send_tip [CoP]

    • 0 odpowiedzi
    • 359 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.