Skocz do zawartości

Skrypty, konfigi, logika, silnik


77 tematów w tym forum

  1. Tworzenie mechanika [CoP]

    • 0 odpowiedzi
    • 232 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 171 wyświetleń
  2. Generowanie przedmiotów w trupach

    • 0 odpowiedzi
    • 217 wyświetleń
  3. Tworzenie miejsca snu [CoP]

    • 0 odpowiedzi
    • 208 wyświetleń
  4. Dodajemy nową rangę - Legenda [SoC]

    • 0 odpowiedzi
    • 215 wyświetleń
  5. Otwarcie drzwi po wprowadzeniu kodu [CoP]

    • 0 odpowiedzi
    • 252 wyświetleń
  6. Uniwersalny patch dla SoC (1.0003 - 1.0006)

    • 0 odpowiedzi
    • 413 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 246 wyświetleń
  7. Małe poprawki silnika [SoC]

    • 0 odpowiedzi
    • 328 wyświetleń
  8. Skryptowy moduł śledzenia strzału z broni

    • 0 odpowiedzi
    • 281 wyświetleń
  9. Sposób edytowania skryptu bez wyjścia z gry

    • 0 odpowiedzi
    • 423 wyświetleń
  10. Jak optymalizować mody na S.T.A.L.K.E.R.

    • 0 odpowiedzi
    • 278 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 358 wyświetleń
  11. Informator po funkcjach i klasach

    • 0 odpowiedzi
    • 277 wyświetleń
  12. Edytowanie OpenXRay

    • 0 odpowiedzi
    • 652 wyświetleń
  13. Presety Custom Data [CoP]

    • 0 odpowiedzi
    • 350 wyświetleń
  14. Obszerna tabela niedostępnych/wyciętych tekstów [CS]

    • 0 odpowiedzi
    • 234 wyświetleń
  15. Obszerna tabela niedostępnych/wyciętych dialogów [SoC]

    • 0 odpowiedzi
    • 208 wyświetleń
  16. Edycja silnika

    • 0 odpowiedzi
    • 488 wyświetleń
  17. Przydatne funkcje dla skryptów Stalkera

    • 0 odpowiedzi
    • 432 wyświetleń
  18. Analiza pliku xr_effects [CoP]

    • 0 odpowiedzi
    • 284 wyświetleń
  19. Zbiór funkcji/sprawdzeń schematu restryktora "sr_idle"

    • 0 odpowiedzi
    • 322 wyświetleń
  20. Funkcja sprawdzania czasu od "a" do "b" [CoP]

    • 0 odpowiedzi
    • 294 wyświetleń
  21. Nowy ulepszony send_tip [CoP]

    • 0 odpowiedzi
    • 341 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.