Jump to content

Dżaku

Weteran
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Neutralny

About Dżaku

  • Rank
    Turysta
  • Birthday 12/24/1994

Profile Information

  • Ruble
    98
  • Frakcja
    Wolność
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

1167 profile views
  1. Dlaczego umieram z głodu po kilku godzinach snu mimo że jestem najedzony? Jak to zmienić?
  2. Mam problem - mniej więcej od ukończenia wątku głównego z oryginalnego Zewu Prypeci (zakończenie ewakuacji) handlarze cierpią na poważny brak zaopatrzenia. Np. Sowa sprzedawał multum różnych rzeczy, a teraz maksimum co mogę od niego dostać to kilka nabojów do strzelby i AK. To błąd czy celowy zabieg jak czystka ekwipunku po ewakuacji? Problem dotyczy również Hawajczyka i Hermana. Handlarze dodani do moda mają cały czas pełną ofertę. Nie grzebałem w plikach moda. Tak to wygląda na screenie poniżej:
  3. Czy istnieje spawner do tego moda?
  4. Od wczoraj niesamowicie mnie to śmieszy
  5. @FeRu Dziękuję Ci za odpowiedź ale niestety nadal mam ten sam log, podmiana plików nie pomogła.
  6. Niesamowity szacunek dla wszystkich poległych oraz wciąż żywych likwidatorów oraz ich rodzin, którzy od 30 lat zmagają się z fatalnymi skutkami największej katastrofy jądrowej. Pamiętamy i dziękujemy.
  7. Expression : fatal error Function : CModelPool::Instance_Load File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\ModelPool.cpp Line : 111 Description : <no expression> Arguments : Can't find model file 'weapons\sigaret\sigaret2.ogf'. Gdy mam porozmawiać z nieznanym stalkerem w Dolinie Mroku przy pierwszym przejściu na ową lokację, otrzymuję wylot z powyższym logiem. Co robić?
  8. Mam podobny problem z zapisami na Bagnach jak koledzy powyżej. Gram na wersji 1.5.10, zmieniałem grafikę z DX9 na DX8 i na odwrót. Ze 2-3 razy wczytam grę bez problemów, a potem psują się wszystkie zapisy oprócz tego na początku. Log jest pusty. Dysponuje ktoś autosavem po przejściu z Bagien na Kordon?
  9. Dżaku

    Dwa groby Kła

    Z tego co pamiętam to Kieł został zastrzelony przez człowieka z blizną ( :P ) w Prypeci i nie wiadomo jednak kto go tam pochował A ten grób w MW.. Cóż, nie jednemu psu Burek. Albo GSC robi sobie żarty
  10. Niech ci mody w braku bugtrapów wynagrodzą, dzięki :D
  11. Ma może ktoś save przed śledzeniem agentów, których prowadzi Żorik? Zginąłem podczas walki przy tajnym przejściu i gdy wczytuję zapis w trakcie rozmowy Żorika (przed jego egzekucją) z najemnikami wyświetla mi się, że zadanie mam niezaliczone. Dziwne, bo jestem na pewno ponad 50 metrów od wszystkich, teoretycznie nie powinienem być zauważony. Może ktoś poratuje? Nie mam wcześniejszego zapisu i wolałbym uniknąć zaczynania gry od początku.
  12. Dlaczego nie mogę do pasa przyczepić więcej przedmiotów mimo, że mam jeszcze 4 wolne miejsca? Klikam na resztę amunicji i nic. Tylko ja tak mam? Jak to naprawić? Problem rozwiązany, zmieniłem linijkę max_belt w system.ltx i wszystko działa EDIT: Jeszcze jedna kwestia - można jakoś wyłączyć albo zmniejszyć szkodliwość mocy psionicznych ślepych i nibypsów? Jest to zapisane w configu mutanta czy odpowiada za to osobny skrypt?
  13. Ja mam z kolei inny problem. Po wykonaniu zadań w Kordonie i Bagnach mam udać się na Zaton. Po przejściu na ową lokację od razu jestem przerzucany do pralni w Prypeci. Tak po prostu, wchodzę z Bagien na Zaton, załaduje się i nagle ekran ładowania Prypeci. Nie mam pomysłu jak to obejść, wczytywałem poprzednie zapisy i nic. Nie chcę zaczynać nowej gry bo nie mam ochotu znowu biegać między lokacjami przez całą ich długość, żeby coś podnieść i komuś to zanieść (nie znoszę takiego gonienia po jeden item przez całą mapę). Pomożecie?
  14. Gdzie znajdę hasła do komputerów w X-18? :U EDIT: Już znalazłem, trzeba czytać PDA ;_;
  15. Kolejny bugtrap: A co do wrażeń: Mapy są zrobione dosłownie epicko, w żadnym innym modzie nie spotkałem się nawet z podobnymi lokacjami. Całkowicie przebudowane robią wrażenie. Graficznie w ogóle jest super, nawet na statycznym oświetleniu w rozdzielczości 1152x768 z maksymalnymi detalami. Fabuły spodziewałem się zupełnie innej, sugerując się starymi wywiadami, jakoby mod miał opowiadać historię Striełoka i jego pierwszej wyprawy do centrum Zony, chyba nie byłem na bieżąco. Sztuczna inteligencja woła miejscami o pomstę do nieba. Kilka razy głośno się roześmiałem, gdy żołnierz strzegący mostu w Kordonie chciał mnie wypłoszyć granatem z kryjówki, a zamiast tego granat odbił się od przeszkody na jego drodze i zabił swojego właściciela :D To spowodowało chyba, że obecny tam snajper zupełnie zgłupiał i zamiast strzelać do mnie, to podszedł do miejsca, gdzie granat miał wybuchnąć i zaczął celować w ziemię. Czasem jesteśmy dla przeciwników niewidzialni, a czasem strzelają po zauważeniu nas. Używanie zakładki "Kontakty" w PDA często powoduje wylot. Na niektóre lokacje nie da się wejść mając ustawione oświetlenie statyczne, tylko dynamika DX9 wzwyż. Niektóre mutanty też czasem nie są lepsze. Chimera nie jest jakimś wymagającym przeciwnikiem, a te podskakujące poltergeisty w Dolinie Mroku mają chyba trochę zbyt duży zasięg ataku łapą. Psy, mięsacze i dziki po staremu, za to pijawka... Jak na razie najniebezpieczniejszy mutant, jakiego miałem okazję do tej pory spotkać, szczególnie na tych wysokich poziomach trudności. Przyssie się do ciebie jak w CoP, a potem wali łapami jak w podstawce SoC. Na szczęście wytrzymałość potworków nie jest w żadnym stopniu przesadzona jak w niektórych innych modach (np. LWToD). Podczas ucieczki samochodem przed helikopterem jakoś nie czułem się faktycznie zagrożony, jedynie przymuszony do wejścia na tą lokację, bo taki jest quest. To samo się tyczy samego ataku wojska na bazę Monolitu w Dolinie Mroku. Strzelanina trwała może pół minuty, a nie brałem w niej udziału. Co do wersji językowej to nie mam nic przeciwko językowi angielskiemu. Wolałbym oczywiście rosyjski i polskie napisy ale ludzie od voice actingu odwalili kawał dobrej roboty. Brawo. Jak już wspomniał kolega @Colt, silnik jest faktycznie mocną stroną moda. Przebudowany daje więcej możliwości, aniżeli ten podstawowy X-Ray z Cienia Czarnobyla. Więcej grzechów nie pamiętam, bo bugtrap. Ogółem tak - jest przerobiony silnik, są nowe mapy, nowe unikalne zadania, które mi się podobały, małe smaczki (np. otwieranie drzwi w samochodach - brakowało mi tego zawsze), jest znaczna część rzeczy, która miała być obecna w grze od samego początku. Ale cały czas wieje mi od tego moda starym Cieniem Czarnobyla. Oczywiście, że przez nowe lokacje fabuła potoczy się inaczej, ale to mimo wszystko dalej "Zabij Striełoka". Niech wyjdą patche usuwające większość błędów, działające spolszczenie i wtedy będę mógł powiedzieć więcej o Lost Alpha. Oby to były pozytywne wrażenia, bo na razie mam bardzo mieszane uczucia.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Społeczność
Discord