Skocz do zawartości

Dyskusja ogólna - NS2016


kobal

Rekomendowane odpowiedzi

Uff! przeczytałem wszystkie 40 stron tego wątku i już wiem, że mogę z czystym sumieniem zadać pytanie (bo odpowiedzi nie znalazłem:034:, :) ale za to pewne rzeczy pchnąłem do przodu).

U mnie kuzniecow bierze flaszkę, przepuszcza, ale nie pojawiają się żadne z nim dialogi - pal go licho i tak chodzę przez tunel z elektrami (od samego początku); jedynie chciałbym mieć transmutator, bo ręcznie nie chce mi anomalia przyjąć składników do artefaktów "bazowych" (czyli tych budowanych z kilku innych artów/części mutantów). Czy da się go zespawnować? Chyba, że muszę mieć receptę, a nie tylko ją znać (z tego poradnika zresztą), choć mutacje "wyższych rzędów" (jednoskładnikowe) chodzą bez znajomości receptury.

Edytowane przez qqprim
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, qqprim napisał:

Uff! przeczytałem wszystkie 40 stron tego wątku i już wiem, że mogę z czystym sumieniem zadać pytanie (bo odpowiedzi nie znalazłem:034:, :) ale za to pewne rzeczy pchnąłem do przodu).

U mnie kuzniecow bierze flaszkę, przepuszcza, ale nie pojawiają się żadne z nim dialogi - pal go licho i tak chodzę przez tunel z elektrami (od samego początku); jedynie chciałbym mieć transmutator, bo ręcznie nie chce mi anomalia przyjąć składników do artefaktów "bazowych" (czyli tych budowanych z kilku innych artów/części mutantów). Czy da się go zespawnować? Chyba, że muszę mieć receptę, a nie tylko ją znać (z tego poradnika zresztą), choć mutacje "wyższych rzędów" (jednoskładnikowe) chodzą bez znajomości receptury.

Tak jak powyżej wstaw sejwa sprawdzę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ignachinio - sprawdziłem Twój zapis i u mnie hula. Na dowód screeny z Twoim inwentarzem, plus to co po drodze zebrałem i screen w kryjówce.

ss_administrator_11-29-17_15-05-44_(l03u_agr_underground).thumb.jpg.9f9a47d417acac411c6318ef95ba2f8c.jpgss_administrator_11-29-17_15-53-24_(l03u_agr_underground).thumb.jpg.0aecc7855e4fa19362a96b902ed7dd09.jpg

Masz też zapis w kryjówce.

chodzi bez problemu.sav

chodzi bez problemu.dds

Spróbuj po wklejeniu tych plików z czitem, przenieść gdzieś katalog savedgames, zacząć nową grę, zapisać i wyjść na pulpit. I teraz do nowo powstałego katalogu z zapisami wkleić choćby mój zapis już z kryjówki.

Wstawiłem też zczitowane pliki z mojego moda, więc są sprawne.

 Bo nie posądzam Cię, że wklejasz te pliki nie tam gdzie należy, a szczególnie ten drrr.script.

@qqprim - a czy za pierwszym razem na początku gry, przeszedłeś pod mostem dając flaszkę żołnierzowi, czy od razu przeskoczyłeś przez płot? Bo jak nie dałeś żołnierzowi to skrypt nie zaskoczy. Idąc od strony wysypiska, daj flaszkę żołnierzowi, a w drugą stronę Kuzniecowowi.

Nie biorąc od niego zadań, było nie było, tracisz sporo dobrej gry.

A artefakty można robić nawet nie mając recepty i przyrządu. Tylko musisz wiedzieć co do jakiej anomalii wrzucić. Jest temat gdzie są wstawione recepty. Po prawidłowym wrzuceniu składników, zrobi się biały obraz i trzeba czekać.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotierkłopot w tym, że składniki - artefakty nie wskakują do anomalii ("kopnięcie" na pewien czas je tam umieszcza, ale anomalia nie "zamlecza" ekranu) już nie mówiąc o ogonie pseudopsa, który (obojętne jak bym się nie obrócił) ląduje poza nią (a "kopnąć" go własnym ciałem nie jestem w stanie); dotyczy to przynajmniej duszy (z elektry), którą potrzebuję do zadania (rubinową sprężynę, czy rubinową bateryjkę robiłem bez kłopotu, ale są jednoskładnikowe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze pytanie o a76 - podchodzę do dystrybutora i nic - żadne podnieś, nie da się rozwalić ani nic, tak jakby tam nie było żadnego schowka.

@kazik przesyłam, tylko uwaga, mam mocno zwiększony udźwig oraz pojemność pasa

 

59f.dds

59f.sav

Edytowane przez qqprim
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam problem z Kałmukiem na bagnach, po prostu nie ma tej postaci. Gdy potrzebowałem maści kałmuka i poszedłem w wyznaczone miejsce, to nie znalazłem tej postaci, więc użyłem spawnera i to olałem. Teraz potrzebuje lekarstwo dla kota i w dalszym ciągu kałmuka nie ma na bagnach choć w pda jest zaznaczony i spawnerze jest jakieś  lekarstwo ale niestety gdy robię spawn to nie wypełnia misji i nie jest to dla kota.

Problem rozwiązany, w miejscu gdzie powinien być kałmuk był plecak w którym był granat, bum i postać się pojawiła.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.