smox Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Pobrałem Repacka z torrenta. Niecałe 4 GB. Gra jest w postaci instalatora z czytelnymi rus. literami. Instalacja przebiegła bez problemu. Mamy wybór, czy chcemy zainstalować Panoramic Mod + Vivid Sunsets czy nie. Repack zawiera patcha 3.3. Po zainstalowaniu można od razu uruchomić grę. Wypakowałem odpowiednią gamedatę. dbg, zrobiłem "normalną" gamedatę i wstawiłem do niej foldery zazwyczaj potrzebne do spolszczenia. Nic się nie stało, wszystko działa. Teraz trzeba by przetłumaczyć jakiś mały plik i zobaczyć czy będzie działać po zmianie w localization.ltx na pol. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Jeżeli ktoś miałby problem z zabiciem kontrolera nożem to rozwiązanie ze snajperką jest jakąś alternatywą ( fakt tu troszeczkę poszedłem na łatwiznę, może dlatego że wcześniej próbowałem go ubić na wiele sposobów nie mają tego zdania co chyba skutkuje jego nieśmiertelnością ). Ustawienie klawisza uruchamiania w opcjach nic nie daje bo to zrobiłem od razu, najprawdopodobniej trzeba dopisać tą linijkę o której wspominał @smox, może dzisiaj uda się to sprawdzić. Dobra uwaga @gawron z tym rozkopywaniem grobów, jeżeli mamy dobre wyposażenie to pewnie lepiej tego nie robić z pazerności . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Rozpoczęliśmy tłumaczenie tego moda w wersji Repack. Pojawił się jednak problem. Nie wiem czy występuje tylko u mnie, czy to coś poważniejszego. Otóż po wstawieniu do folderu - text\pol - przetłumaczonego pliku, i zmianie w pliku localization.ltx z rus na pol - podczas uruchomienia gry pojawia się kółeczko Windowsa 10, a po wczytaniu widoczna jest strzałka z Windowsa. Po zminimalizowaniu gry na ekranie widać rankę z napisem - Default IME. Czy ktoś wie o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 @smox Już miesiąc temu miałeś ten komunikat z Default IME. Możesz wpisać to w googla, niby jedna z rzeczy windowsowych ale są też wpisy odnośnie wirusów na kompie. Ja tylko tak na szybko zerknąłem co to może być, nie zagłębiałem sie jeszcze w temat Dnia 23.07.2017 o 16:06, smox napisał: Pomocy! Coś mi się porobiło! Rano grałem sobie spokojnie, a jak chciałem uruchomić w południe, to nie dało rady. Dziwne, bo nie było wylotu, tylko podczas wczytywania usłyszałem dźwięk. Wyszedłem Ctrl+Alt+Del i przy pasku na dole był prostokąt z napisem - Default IME. Przeskanowałem kompa i usunąłem zbędny syf. Default IME znikło, ale dalej nie mogę uruchomić moda. W logu jest to - Pokaż ukrytą zawartość [07/23/17 15:26:52] * Detected CPU: GenuineIntel Intel(R) Core(TM) i7 CPU 870 @ 2.93GHz, F6/M30/S5 [07/23/17 15:26:52] * CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSE4.1, SSE4.2 [07/23/17 15:26:52] [07/23/17 15:26:52] Initializing File System... [07/23/17 15:26:52] !WARNING: CLocatorAPI::check_for_file not found file fsgame.ltx in files list (size = 24) [07/23/17 15:26:52] !WARNING: CLocatorAPI::check_for_file not found file d:\s.t.a.l.k.e.r\bin\fsgame.ltx in files list (size = 24) [07/23/17 15:26:52] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata.db0 [07/23/17 15:26:52] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata.db1 [07/23/17 15:26:52] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata.db2 [07/23/17 15:26:52] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata.db3 [07/23/17 15:26:52] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata.db4 [07/23/17 15:26:52] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata.db5 [07/23/17 15:26:52] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata.db6 [07/23/17 15:26:52] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata.db7 [07/23/17 15:26:52] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata.db8 [07/23/17 15:26:52] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata.db9 [07/23/17 15:26:52] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata.dba [07/23/17 15:26:52] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata.dbb [07/23/17 15:26:52] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata.dbc [07/23/17 15:26:52] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata.dbd [07/23/17 15:26:52] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata.dbe [07/23/17 15:26:52] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata.dbf [07/23/17 15:26:52] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata.dbg [07/23/17 15:26:52] using fs-ltx fsgame.ltx [07/23/17 15:26:52] --found external arch mp_military_2.xdb0 [07/23/17 15:26:52] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\s.t.a.l.k.e.r\mods\mp_military_2.xdb0 [07/23/17 15:26:52] FS: 37123 files cached, 5072Kb memory used. [07/23/17 15:26:52] Init FileSystem 0.920598 sec [23.07.17 15:26:52.887] 'xrCore' build 6732, Jul 12 2017 [23.07.17 15:26:52.887] [23.07.17 15:26:52.997] Initializing Engine... [23.07.17 15:26:53.012] Loading config for renderer [23.07.17 15:26:53.012] Executing config-script "user.ltx"... [23.07.17 15:26:53.012] [c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded. [23.07.17 15:26:53.012] Starting INPUT device... [23.07.17 15:26:53.012] Loading DLL: xrRender_R2.dll [23.07.17 15:26:53.028] Loading DLL: xrGame.dll [23.07.17 15:26:53.115] * [win32]: free[4060544 K], reserved[39028 K], committed[94668 K] [23.07.17 15:26:53.115] * [ D3D ]: textures[0 K] [23.07.17 15:26:53.115] * [x-ray]: crt heap[8852 K], process heap[1252 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K] [23.07.17 15:26:53.115] * [x-ray]: economy: strings[4040 K], smem[0 K] [23.07.17 15:26:53.115] Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\config\default_controls.ltx"... [23.07.17 15:26:53.116] cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia [23.07.17 15:26:53.116] [d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. [23.07.17 15:26:53.116] Executing config-script "user.ltx"... [23.07.17 15:26:53.116] Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\config\rspec_default.ltx"... [23.07.17 15:26:53.116] Unknown command: rs_skeleton_update [23.07.17 15:26:53.116] [d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\config\rspec_default.ltx] successfully loaded. [23.07.17 15:26:53.116] Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\config\default_controls.ltx"... [23.07.17 15:26:53.116] [d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. [23.07.17 15:26:53.117] [c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded. [23.07.17 15:26:53.117] SOUND: OpenAL: enumerate devices... [23.07.17 15:26:53.117] SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present [23.07.17 15:26:53.157] devices Generic Software [23.07.17 15:26:53.213] SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Software [23.07.17 15:26:53.492] SOUND: OpenAL: All available devices: [23.07.17 15:26:53.492] 1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) [23.07.17 15:26:53.492] SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1 [23.07.17 15:26:53.508] SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software. [23.07.17 15:26:53.532] * sound: EAX 2.0 extension: present [23.07.17 15:26:53.532] * sound: EAX 2.0 deferred: present [23.07.17 15:26:53.543] * sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl [23.07.17 15:26:53.548] Starting RENDER device... [23.07.17 15:26:53.561] * GPU [vendor:10DE]-[device:11C0]: NVIDIA GeForce GTX 660 [23.07.17 15:26:53.561] * GPU driver: 22.21.13.8253 [23.07.17 15:26:53.668] * CREATE: DeviceREF: 1 [23.07.17 15:26:53.668] * Vertex Processor: PURE HARDWARE [23.07.17 15:26:53.668] * Texture memory: 4072 M [23.07.17 15:26:53.668] * DDI-level: 9.0 [23.07.17 15:26:53.697] * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) [23.07.17 15:26:53.698] * GPU vertex cache: unrecognized, 16 [23.07.17 15:26:53.698] * DVB created: 4096K [23.07.17 15:26:53.698] * DIB created: 512K [23.07.17 15:26:53.720] Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref' [23.07.17 15:26:53.720] Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v' [23.07.17 15:26:53.720] Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans' [23.07.17 15:26:53.720] Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v' [23.07.17 15:26:53.720] Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi' [23.07.17 15:26:53.720] Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old' [23.07.17 15:26:53.721] Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world' [23.07.17 15:26:53.721] Version conflict in shader 'effects\watertest-1' [23.07.17 15:26:53.752] count of .thm files=209 [23.07.17 15:26:54.706] load time=983 ms [23.07.17 15:26:54.706] * NULLRT supported [23.07.17 15:26:54.706] * ...and used [23.07.17 15:26:54.706] * HWDST/PCF supported and used [23.07.17 15:26:54.706] * NV-DBT supported and used [23.07.17 15:26:54.861] RENDER: unlocking texture 0, size = 64 x 64 [23.07.17 15:26:54.862] RENDER: unlocking texture 1, size = 64 x 64 [23.07.17 15:26:54.862] RENDER: unlocking texture 2, size = 64 x 64 [23.07.17 15:26:54.862] RENDER: unlocking texture 3, size = 64 x 64 [23.07.17 15:26:54.911] RENDER: unlocking texture 4, size = 1920 x 1080 [23.07.17 15:26:55.031] Script debugger succesfully restarted. [23.07.17 15:26:55.084] Starting engine... [23.07.17 15:26:57.119] Loading DLL: xrGameSpy.dll [23.07.17 15:27:08.160] * DVB created: 4096K [23.07.17 15:27:08.160] * DIB created: 512K [23.07.17 15:27:08.311] RENDER: unlocking texture 0, size = 64 x 64 [23.07.17 15:27:08.311] RENDER: unlocking texture 1, size = 64 x 64 [23.07.17 15:27:08.311] RENDER: unlocking texture 2, size = 64 x 64 [23.07.17 15:27:08.311] RENDER: unlocking texture 3, size = 64 x 64 [23.07.17 15:27:08.361] RENDER: unlocking texture 4, size = 1920 x 1080 [23.07.17 15:27:08.366] * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) [23.07.17 15:27:08.366] * GPU vertex cache: recognized, 24 [23.07.17 15:27:08.366] *** RESET [295 ms] [23.07.17 15:27:08.374] "d:\s.t.a.l.k.e.r\bin\xr_3da.exe" [23.07.17 15:27:08.375] * phase time: 0 ms [23.07.17 15:27:08.376] * phase cmem: 111980 K [23.07.17 15:27:08.376] Кэширование объектов... [23.07.17 15:27:08.411] Loading objects... [23.07.17 15:27:08.411] Loading models... [23.07.17 15:27:25.092] * [prefetch] time: 16676 ms [23.07.17 15:27:25.092] * [prefetch] memory: 93056Kb [23.07.17 15:27:25.093] * phase time: 16718 ms [23.07.17 15:27:25.098] * phase cmem: 198224 K [23.07.17 15:27:25.099] Сервер: Старт... [23.07.17 15:27:25.177] WARNING: CLocatorAPI::check_for_file not found file d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\config\mods\m_netpk.ltx in files list (size = 37123) [23.07.17 15:27:25.180] * phase time: 86 ms [23.07.17 15:27:25.186] * phase cmem: 193544 K [23.07.17 15:27:25.186] Сервер: Загрузка симуляции жизни... [23.07.17 15:27:25.186] * phase time: 6 ms [23.07.17 15:27:25.191] * phase cmem: 193544 K [23.07.17 15:27:25.191] Загрузка игры "kor6.sav"... [23.07.17 15:27:25.213] SE_DBG: CALifeSimulatorBase 'alife' ->m_objects = 0x1122C330 [23.07.17 15:27:25.218] * Loading spawn registry... [23.07.17 15:27:25.447] * 9020 spawn points are successfully loaded [23.07.17 15:27:25.447] * Loading objects... [23.07.17 15:27:25.660] * 14777 objects are successfully loaded [23.07.17 15:27:25.966] * Game kor6 is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\stalker-shoc\savedgames\kor6.sav' (0.780s) [23.07.17 15:27:25.966] * phase time: 779 ms [23.07.17 15:27:25.972] * phase cmem: 221196 K [23.07.17 15:27:25.972] Сервер: Соединяемся... [23.07.17 15:27:26.288] MaxPlayers = 32 [23.07.17 15:27:26.342] * phase time: 375 ms [23.07.17 15:27:26.349] * phase cmem: 221244 K [23.07.17 15:27:26.349] Клиент: Соединение с localhost... [23.07.17 15:27:26.350] Player not found. New player created. [23.07.17 15:27:26.350] * client : connection accepted - <> [23.07.17 15:27:26.352] * phase time: 9 ms [23.07.17 15:27:26.357] * phase cmem: 221268 K [23.07.17 15:27:26.357] Открытие потока... [23.07.17 15:27:26.364] * phase time: 12 ms [23.07.17 15:27:26.369] * phase cmem: 221268 K [23.07.17 15:27:26.369] Загрузка формы объектов... [23.07.17 15:27:29.490] * phase time: 3126 ms [23.07.17 15:27:29.502] * phase cmem: 293936 K [23.07.17 15:27:29.502] Загрузка шейдеров... [23.07.17 15:27:29.755] * phase time: 264 ms [23.07.17 15:27:29.761] * phase cmem: 296345 K [23.07.17 15:27:29.761] Загрузка геометрии... [23.07.17 15:27:30.676] * phase time: 920 ms [23.07.17 15:27:30.682] * phase cmem: 296721 K [23.07.17 15:27:30.682] Загрузка базы пространств... [23.07.17 15:27:31.633] * phase time: 957 ms [23.07.17 15:27:31.640] * phase cmem: 301276 K [23.07.17 15:27:31.640] Загрузка детальных объектов... [23.07.17 15:27:31.727] * [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61) [23.07.17 15:27:31.727] * [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p [23.07.17 15:27:31.727] * [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K) [23.07.17 15:27:31.729] * phase time: 95 ms [23.07.17 15:27:31.736] * phase cmem: 301286 K [23.07.17 15:27:31.736] Загрузка секторов и порталов... [23.07.17 15:27:31.736] * Loading HOM: d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\levels\l01_escape\level.hom [23.07.17 15:27:31.739] * phase time: 10 ms [23.07.17 15:27:31.745] * phase cmem: 301444 K [23.07.17 15:27:31.745] Загрузка ИИ объектов... [23.07.17 15:27:31.775] - Loading music tracks from 'l01_escape_musics'... [23.07.17 15:27:31.823] * phase time: 83 ms [23.07.17 15:27:31.829] * phase cmem: 301478 K [23.07.17 15:27:31.829] Клиент: Создание... [23.07.17 15:27:31.843] - Game configuring : Started [23.07.17 15:27:31.846] - Game configuring : Finished [23.07.17 15:27:32.055] * phase time: 231 ms [23.07.17 15:27:32.062] * phase cmem: 315440 K [23.07.17 15:27:32.062] Загрузка текстур... [23.07.17 15:27:37.643] * t-report - base: 1506, 447796 K [23.07.17 15:27:37.643] * t-report - lmap: 7, 7168 K [23.07.17 15:27:37.643] * phase time: 5588 ms [23.07.17 15:27:37.651] * phase cmem: 315440 K [23.07.17 15:27:37.651] Клиент: Синхронизация... [23.07.17 15:27:37.668] * phase time: 24 ms [23.07.17 15:27:37.674] * phase cmem: 315440 K [23.07.17 15:27:37.733] * [win32]: free[2894708 K], reserved[120048 K], committed[1179484 K] [23.07.17 15:27:37.733] * [ D3D ]: textures[454965 K] [23.07.17 15:27:37.733] * [x-ray]: crt heap[315435 K], process heap[669449 K], game lua[8718 K], engine lua[224 K], render[0 K] [23.07.17 15:27:37.733] * [x-ray]: economy: strings[5662 K], smem[18975 K] [23.07.17 15:27:37.784] * phase time: 141 ms [23.07.17 15:27:37.791] * phase cmem: 315443 K [23.07.17 15:27:37.791] Вход в Зону... [23.07.17 15:27:37.882] lua_helper:Correct_Max_idLevelVertex:=[594270]=>[595498](+1228), Map(1)=[l01_escape] :<Info!> [23.07.17 15:27:37.882] [23.07.17 15:27:37.882] FATAL ERROR [23.07.17 15:27:37.882] [23.07.17 15:27:37.882] [error]Expression : assertion failed [23.07.17 15:27:37.882] [error]Function : IReader::r [23.07.17 15:27:37.882] [error]File : FS.cpp [23.07.17 15:27:37.882] [error]Line : 317 [23.07.17 15:27:37.882] [error]Description : Pos+cnt<=Size [23.07.17 15:27:37.882] [23.07.17 15:27:37.882] [23.07.17 15:27:37.882] DEBUG CONTEXT DUMP: [23.07.17 15:27:37.882] [23.07.17 15:27:37.882] [23.07.17 15:27:37.882] [23.07.17 15:27:37.882] [23.07.17 15:27:37.882] [23.07.17 15:27:37.882] [23.07.17 15:27:37.882] [23.07.17 15:27:37.882] [23.07.17 15:27:37.882] [23.07.17 15:27:37.882] [23.07.17 15:27:37.882] [23.07.17 15:27:37.882] [23.07.17 15:27:37.882] [23.07.17 15:27:37.882] [23.07.17 15:27:37.882] [23.07.17 15:27:37.960] *** break by StackWalk *** [23.07.17 15:27:37.960] stack trace: [23.07.17 15:27:37.960] [23.07.17 15:27:37.960] 0023:70FA93DE (0x000016E1 0x777A92C9 0xF769A94C 0x353498D8) xrCore.dll, xrDebug::backend() [23.07.17 15:27:37.960] 0023:777A9605 (0x00000000 0x353498E0 0x00000000 0x353498EC) ntdll.dll, RtlFreeHeap() [23.07.17 15:27:37.960] 0023:777A8BD8 (0x02A70000 0x00000000 0x353498E0 0x00AF7A58) ntdll.dll, RtlFreeHeap() [23.07.17 15:27:37.960] 0023:70EA019A (0x353498E0 0x353498F0 0x6DA9BBCE 0x353498F0) MSVCR100.dll, free() [23.07.17 15:27:37.960] 0023:70FB8272 (0x02D200C0 0x02D2C0B0 0x03239380 0x00AF7B00) xrCore.dll, xrMemory::mem_free() [23.07.17 15:27:37.960] 0023:70FAF3CD (0x70EAF344 0x00AF7BD8 0x00000040 0x00000018) xrCore.dll, CLocatorAPI::file_find_it() [23.07.17 15:27:37.960] 0023:70EAF5DF (0x00AF7BD8 0x00000040 0x70FC389C 0x00000000) MSVCR100.dll, vsprintf_s_l() [23.07.17 15:27:37.960] 0023:70EAFF23 (0x00AF7BD8 0x00000040 0x70FC389C 0x0FA40018) MSVCR100.dll, sprintf_s() [23.07.17 15:27:37.960] 0023:70FAD90F (0x00AF7C40 0x0000005D 0x5F61756C 0x706C6568) xrCore.dll, InitVerbosity() [23.07.17 15:27:37.960] 0023:70FADA35 (0x0FB009A2 0x00000000 0x000000A4 0x0FA40C88) xrCore.dll, Log() [23.07.17 15:27:37.983] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ [23.07.17 15:27:37.983] dbg:SAVE FILE IS CORRUPT [23.07.17 15:27:37.983] stop!!! [23.07.17 15:27:37.983] stack traceback: [23.07.17 15:27:37.983] d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\_g.script:1463: in function 'abort' [23.07.17 15:27:37.983] ...:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\bind_stalker.script:543: in function <...:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\bind_stalker.script:519> [23.07.17 15:27:37.983] ATTENTION! Game is interrupted! The information in lines above. [23.07.17 15:27:37.983] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ [23.07.17 15:27:37.983] * Log file has been saved successfully! [23.07.17 15:27:37.984] bind_stalker:load:size=[351] [23.07.17 15:27:37.984] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ [23.07.17 15:27:37.984] dbg:se_stor:SAVE_FILE_IS_CORRUPT! read_chunks:file=[task_manager]:chunk=[task_mgr]~not_exist:<Error!> [23.07.17 15:27:37.984] stop!!! [23.07.17 15:27:37.984] stack traceback: [23.07.17 15:27:37.984] d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\_g.script:1463: in function 'abort' [23.07.17 15:27:37.984] d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\se_stor.script:265: in function 'read_chunks' [23.07.17 15:27:37.984] d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\se_stor.script:353: in function 'load' [23.07.17 15:27:37.984] ...:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\bind_stalker.script:570: in function <...:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\bind_stalker.script:519> [23.07.17 15:27:37.984] ATTENTION! Game is interrupted! The information in lines above. [23.07.17 15:27:37.984] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ [23.07.17 15:27:37.984] * Log file has been saved successfully! [23.07.17 15:27:37.984] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ [23.07.17 15:27:37.984] dbg:se_stor:SAVE_FILE_IS_CORRUPT! read_chunks:file=[bind_stalker]:chunk=[bind_actor]~not_exist:<Error!> [23.07.17 15:27:37.984] stop!!! [23.07.17 15:27:37.984] stack traceback: [23.07.17 15:27:37.984] d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\_g.script:1463: in function 'abort' [23.07.17 15:27:37.984] d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\se_stor.script:265: in function 'read_chunks' [23.07.17 15:27:37.984] d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\se_stor.script:353: in function 'load' [23.07.17 15:27:37.984] ...:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\bind_stalker.script:570: in function <...:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\bind_stalker.script:519> [23.07.17 15:27:37.984] ATTENTION! Game is interrupted! The information in lines above. [23.07.17 15:27:37.984] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ [23.07.17 15:27:37.984] * Log file has been saved successfully! [23.07.17 15:27:38.009] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ [23.07.17 15:27:38.009] dbg:se_stor:SAVE_FILE_IS_CORRUPT! read_chunks:file=[sr_psy_antenna]:chunk=[psy_antenna]~not_exist:<Error!> [23.07.17 15:27:38.009] stop!!! [23.07.17 15:27:38.009] stack traceback: [23.07.17 15:27:38.009] d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\_g.script:1463: in function 'abort' [23.07.17 15:27:38.009] d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\se_stor.script:265: in function 'read_chunks' [23.07.17 15:27:38.009] d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\se_stor.script:353: in function 'load' [23.07.17 15:27:38.009] ...:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\bind_stalker.script:570: in function <...:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\bind_stalker.script:519> [23.07.17 15:27:38.009] ATTENTION! Game is interrupted! The information in lines above. [23.07.17 15:27:38.009] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ [23.07.17 15:27:38.009] * Log file has been saved successfully! [23.07.17 15:27:38.110] * phase time: 317 ms [23.07.17 15:27:38.118] * phase cmem: 315846 K [23.07.17 15:27:38.236] * [win32]: free[2863340 K], reserved[117272 K], committed[1213628 K] [23.07.17 15:27:38.236] * [ D3D ]: textures[457250 K] [23.07.17 15:27:38.236] * [x-ray]: crt heap[315846 K], process heap[677425 K], game lua[11303 K], engine lua[224 K], render[0 K] [23.07.17 15:27:38.236] * [x-ray]: economy: strings[5790 K], smem[18975 K] [23.07.17 15:27:54.475] - Disconnect [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.482] Unconventional M_SPAWN received : cgf[false] | bReady[false] [23.07.17 15:27:54.483] Error: No object to reject/sell [15108] [23.07.17 15:28:05.909] - Destroying level [23.07.17 15:28:05.990] DestroySingleton::RefCounter: 0 [23.07.17 15:28:05.994] DestroySingleton::RefCounter: 0 [23.07.17 15:28:05.995] DestroySingleton::RefCounter: 0 [23.07.17 15:28:06.212] Input: 1 [23.07.17 15:28:06.215] Config-file [c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] saved successfully [23.07.17 15:28:06.215] Destroying Direct3D... [23.07.17 15:28:06.389] * RM_Dump: textures : 2 [23.07.17 15:28:06.389] * : 1: ui\ui_common [23.07.17 15:28:06.389] * : 1: ui\ui_grid [23.07.17 15:28:06.390] * RM_Dump: rtargets : 0 [23.07.17 15:28:06.390] * RM_Dump: rtargetsc : 0 [23.07.17 15:28:06.390] * RM_Dump: vs : 1 [23.07.17 15:28:06.390] * : 2: null [23.07.17 15:28:06.390] * RM_Dump: ps : 1 [23.07.17 15:28:06.390] * : 2: null [23.07.17 15:28:06.390] * RM_Dump: dcl : 1 [23.07.17 15:28:06.390] * RM_Dump: states : 2 [23.07.17 15:28:06.390] * RM_Dump: tex_list : 2 [23.07.17 15:28:06.390] * RM_Dump: matrices : 0 [23.07.17 15:28:06.390] * RM_Dump: lst_constants: 0 [23.07.17 15:28:06.390] * RM_Dump: v_passes : 2 [23.07.17 15:28:06.390] * RM_Dump: v_elements: 2 [23.07.17 15:28:06.390] * RM_Dump: v_shaders : 2 [23.07.17 15:28:06.390] refCount:pBaseZB 1 [23.07.17 15:28:06.390] refCount:pBaseRT 1 [23.07.17 15:28:06.390] DeviceREF: 6 A na ekranie pojawia się to - Wygląda na to, że zepsuły mi się wszystkie zapisy po wgrywaniu tych patchy. Nowa gra uruchamia się bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 @tom3kb, tym razem jest inaczej. Tak jak pisałem ten Default IME pojawił się po majstrowaniu przy gamedacie. Zapisy są ok i nic się złego nie dzieje. Po usunięciu zmian w modzie wszystko jest ok. Gdyby to był jakiś wirus, to bruździł by bez względu na moje zmiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Ciekawe czy na win7 też takie coś wyskakuje, któryś z tłumaczy nie ma 7? Nie zgłaszał czegoś takiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Dopiero zaczynamy i nikt pewnie nawet nie pobrał Repacka, nie mówiąc o wstawieniu pol. plików. Widocznie mod nie lubi jak się przy nim grzebie. A może to sprawka tego antyczita? Problem z Default IME o dziwo zniknął jak usunąłem folder pol i wstawiłem przetłumaczone pliki do folderu rus. W localization.ltx zostawiłem rus i usunąłem tylko ;. Tekst wyświetla się prawidłowo. Dodano: Mam prośbę do kogoś z szybkim internetem. Z uwagi, że Repack - https://yadi.sk/d/8ruKmVoz3LYVns (do niego dopasowane będzie spolszczenie) jest na torrentach, a część użytkowników nie lubi torrentów, dobrze by było wstawić tego Repacka na inny hosting. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 https://drive.google.com/drive/folders/0B2fMc7zgoBJAVnVfOVpBYWtaYTA?usp=sharing Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Dzięki @Sierioża @tom3kb, możesz dodać do pierwszego postu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 @smox Repack dodany do pierwszego postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 @Sierioża A sam mnie przestrzegałeś przed GD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 @blablabla Tak, bo sam wrzucałem na GD - nie widać? Chyba lepiej, żeby był jakiś wybór pomiędzy różnymi hostingami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Pobrałem i mam pytanie. Ten setap.exe to jest jakiś instalator, czy tylko wypakowywacz binów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 @kondotier instalator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 W takim razie w #1 spojler Instalacja, trzeba dać o tym informację i krótką podpowiedź, jak go zainstalować tam gdzie się chce. Inaczej znów będzie płacz, że jest nie tam gdzie trzeba. @Sierioża - zanim to zrobią, zedytuj post z linkiem i tam zrób taki opis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 @kondotier Dodałem do instalacji wersję dla repacka, jak dojdzie spolszczenie lub fixy to się ją rozszerzy bo narazie za długa nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Myślisz, że ci nieobeznani z mową wschodu będą to instalować? Tak czy inaczej to nie moja robota. Można zostawić wszystkie wersje do ściągnięcia, ale zaktualizować instrukcję instalacji każdej, ale skoro ewentualne spolszczenie będzie działać tylko na jednej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Jak już będzie spolszczenie to się temat przeczyści, że prawilną wersją do pobrania jest Repack i do niego spolszczeni, zrobi się porządek. Na razie zostawiam wszystkie linki bo w sumie nikomu nie szkodzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Ale żeby zainstalować spolszczenie, trzeba będzie moda postawić właśnie tym instalatorem. Bo do tej wersji będzie tłumaczenie. Nie sądzę, aby wyszedł mod kompletny po polsku. Będzie tylko gamedata spolszczenia. Najwyżej można zrobić ukłon do mechaników, o spolszczenie instalatora. DODANO: @tom3kb nie rozchodzi się o usuwanie tego co jest, ale aby w opisie instalacji dodać sposób posłużenia się tym instalatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 @kondotier Ja to rozumiem. to wtedy instalacja będzie wyglądała mniej więcej tak: 1. Pobrać wersje repack. 2. Uruchomić setup.exe i zainstalować grę z modem. 3. (Ewentualnie) Zainstalować patcha w wersji X.X 4. Do głównego folderu tam gdzie zainstalowaliśmy moda w wersji repack wrzucić gamedata spolszczenia. Jak instalator repacka jest po rosyjsku to się zrobi screeny z zaznaczonym co klikać Ale to jeszcze trochę czasu zejdzie jak nad tym trzeba będzie myśleć. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Instalator jest po rosyjsku, ale czytelną grażdanką. Wybieramy miejsce instalacji, bo bez tego pcha do Program Files. Wrzuca nam moda do menu Start, ale też na życzenie robi skrót pulpitowy. Mod postawiony, próbuję uciec wojakom, ale snajper jest szybszy, a moda się nie da zapisać. Jest taka informacja, że jeszcze nie tu. No cóż, trzeba się wesprzeć poradnikiem, na razie tym tekstowym, który jest w katalogu moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 A z konsoli może da sie zapisać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Na pewno da się użyć quick save'a, wiem bo sprawdzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Dopóki mechanicy czegoś nie zrobią (o ile zrobią), idiotoodporny poradnik nie zaszkodzi. @tom3kb wiesz co robić. Spoiler 1. Odpalamy plik Setup.exe 2. Ukazuje nam się pierwsze okienko, dajemy dalej. 3. W kolejnym powtarzamy 4. Domyślnie mod chce instalować się na dysku C: w Program Files. Możemy zmienić lokalizację lub przejść dalej 5. Wybieramy pełną instalację (czyli zostawiamy jak jest) lub odznaczamy "ptaszka" 7. Mod tworzy skrót w menu Start, możemy zmienić jego nazwę lub przejść dalej 8. Jeśli chcecie mieć skrót na pulpicie, to zostawiacie "ptaszka" zaznaczonego. Jeśli nie - odznaczacie. 7. To okienko to już podsumowanie poprzednich wyborów. Wszystko gra? To idziemy dalej, a instalacja startuje a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Ten brak możliwości zapisu na początku moda jest celowy. Taka mała złośliwość autora w stosunku do graczy. Rozchodzi się o to, żeby nie uciec bez pierwszych dialogów. Trzeba się dać złapać, zamknąć, być pozbawionym ekwipunku, pogadać i dopiero uciec. Ale zanim znajdziesz bez gameplaya sposób i drogę ucieczki na czas, zaliczysz ileś tam nie udanych prób, bez możliwości zapisu. Nieciekawe rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.