Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@adam1 ponawiasz pytanie, czy dajesz odpowiedź? Bo jak to odpowiedź, to nie na temat pytania @LisU .

Problem z tym plecakiem polega na tym, że w odróżnieniu od innych, z których zawartość trzeba zabrać, jego zawartość automatycznie po najechaniu na niego kursorem, sam przenosi się do plecaka GG. Część graczy nie zauważ tego i zgłasza problem z brakiem sprzętu.

A sam plecak w bajorze, może być absolutnie niewidoczny, szczególnie jak szukamy go w nocy, albo deszczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, kondotier napisał:

@adam1 ponawiasz pytanie, czy dajesz odpowiedź? Bo jak to odpowiedź, to nie na temat pytania @LisU .

Problem z tym plecakiem polega na tym, że w odróżnieniu od innych, z których zawartość trzeba zabrać, jego zawartość automatycznie po najechaniu na niego kursorem, sam przenosi się do plecaka GG. Część graczy nie zauważ tego i zgłasza problem z brakiem sprzętu.

A sam plecak w bajorze, może być absolutnie niewidoczny, szczególnie jak szukamy go w nocy, albo deszczu.

kondotier uznaj to za pomyłkę bo zle popatrzyłem na datę u @LisU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@adam1 - nie cytuj posta, pod którym bezpośrednio dajesz odpowiedź. Jest tu zasada, że nawet do wcześniejszych wpisów, jeśli chcemy odpowiedzieć kilku forumowiczom, wpisujemy tylko jego nicka, zaczynając wpisywanie od @  bez spacji. Po kilku znakach nicka, pojawi się lista rozwijana i na niej będzie nick tego któremu odpowiadasz. Klikasz w niego i już. Ten ktoś automatycznie zostaje powiadomiony.

Zobacz, jak ja wywołuję Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Snajper na Kordonie, podczas ucieczki? Było o tym pisane już nie raz i nie dwa: biegniesz za barak, wskakujesz na kibelek, potem za płot, do drzewa, przechodzisz, przytulasz się do ogrodzenia z prawej strony i sprintem przed siebie. Skręcasz dopiero przy kamieniach, wcześniej snajper Cię dosięgnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów towarzyszy. Uważnie śledzę forum i dyskusje, ale mam problem. Mianowice na wysypisku po zdobyciu latarni śmierci chyba coś się zbugowało. Mam już załatwione, że latarnie oddam Hugo, ale jego nigdzie nie ma. Czy trzeba na niego czekać czy to bug?

ps. Dzięki @MaklerR za wkręcenie w tego moda. Najlepszy mod w jakiego kiedykolwiek grałem :)

Edytowane przez BartoszCzikiBriki
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, BartoszCzikiBriki napisał:

ale te artefakty wydają się nie do znalezienia

Też tak z początku myślałem, ale spawnują się po przyjęciu zadania, a na mapie pojawia się okręg z przybliżoną lokalizacją. Spokojnie znajdziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc jestem na początku gry i uciekam z aresztu , wybiegam z budynku i skręcam w prawo w stronę kibelka , przeskakuje ogrodzenie potem w stronę powalonego drzewa . Biegnę  wzdłuż siatki obijając się o nią po prawej stronie i w pewnym momencie strzał , no więc próbuję znowu tylko tym razem skradam się i znowu strzał . Nie ma znaczenia czy prawa strona czy lewa strona mapy , czy widno czy w nocy zgon jest ciągle w tym samym miejscu. Najciekawsze jest to że mogę biegać w poprzek mapy i snajperzy strzelają i nie trafiają ale kiedy jestem mniej więcej na wysokości trupa który leży na drodze to koniec nawet kiedy chowam się za drzewem.

Tyle lat grania w Stalkera , tyle modów że nie zliczę. A tu na początku "kibel" wstyd jak cholera :))

Edytowane przez karol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie próbujesz przypadkiem kombinować z zostawianiem swojego sprzętu wcześniej, żeby go zabrać? Bo jeśli tak, to mogą się dziać dziwne rzeczy. Mod już nie raz i nie dwa udowodnił, że w niektórych miejscach po prostu trzeba robić to, co autor sobie postanowił.

Ostatecznie możesz zacząć nową grę, bo to przecież sam początek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka stron wcześniej podobne cuda były opisywane - w teorii łapanie żołnierzy to działanie skryptu, a ucieczka z pierdla nie ma z nimi nic wspólnego. W praktyce wychodzi różnie i nikt specjalnie się nie zagłębiał w ciąg przyczynowo-skutkowy, ale chyba wszyscy byli zgodni co do tego, że lepiej grać "po bożemu". Mają Cię złapać i pozbawić sprzętu, to pozwól im na to. Zostaniesz z niczym, ale po 2-3 zadaniach możesz iść na Obrzeża, gdzie będziesz miał tyle towaru, że zatęsknisz za pustym plecakiem - @kondotier bodajże wkleił wcześniej w temacie screeny z szabru na tej lokacji, możesz poszukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po otworzeniu drzwi i ucieczce uruchamia się alarm. Dobiegnięcie do kibelka, przeskoczenie przez płot (oby za pierwszym podejściem), dobiegnięcie do płotu trochę trwa. Jeżeli zrobi się to szybko, to snajper nie zdąży zająć pozycji i można uciec. Jeżeli się marudzi i traci czas, to snajper zawsze nas zabije. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.