Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Nuclear Messiah - wersalka nie znika zaraz po wybuchu, ale po jakimś czasie. Zapisz się i wczytaj.

Zajrzałeś do wszystkich koszy na śmieci i do budynku za Leninem? Zabrałeś schowek z ubraniem ochronnym z samochodu z budą w remizie?

Masz oba Wintorezy? No i najważniejsze, masz lampę i byłeś na maszcie radiostacji i odsłuchałeś wiadomości?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LisU - na takie duperele szkoda tych artów, bo jest ich nie za wiele. A strefa anomalna je rodząca dopiero na Dziczy.

@Nuclear Messiah - tak przy okazji. Za wioską przemytników przy drodze, jest promieniujący traktor. Możesz, ale nie musisz dostać namiar na schowek w nim. Wszystko zależy czy od tego, czy natrafisz na odpowiedniego trupa. Radzę sprawdzać wszystkie, każdy coś da. Ale nawet bez namiaru schowek zabierzesz. Trochę dalej po lewej stronie drogi koło kamieni biega połamaniec.  Jak nie masz w plecaku jeszcze artefaktu Strzęp, z jeziorka, to podejdź do kamieni i tam jest sejf z niedokończonego zadania. Kod 1111 i to co w nim Twoje. Jak już masz art Strzęp, to z daleka trzeba zabić połamańca, bo Ci go zabierze.

DODANO: Na tym narożnym budynku naprzeciwko tego z drabiną, pod takimi blachami nad balkonem jest plecak. To schowek który jest znany z innych modów. W nim 1 Wintorez, a drugi na takim gzymsie z boku tego budynku. Spróbuj z budynku z drabiną i teleportem, biegnąc nie po dachy ale murze, doskoczyć na dach tego w Witorezami. A jak się nie da, to tu możesz skorzystać z teleportacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wena mnie niosła. Teleportuj się poprzez F5 jak na 1. screenie widać plecak, a potem zejdź w dół. Chyba po to są dwa, aby dać radość tym co jakoś doskoczą. Wtedy do plecaka już nie muszą iść, bo drugiego nie ma komu ze względu na jego cenę sprzedać. Chyba tylko Stiopce sprezentować + paczkę kulek, aby miał się w dalszej grze czym bronić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Sytuacja wygląda tak: Byłem przy traktorze, nie miałem żadnej interakcji ze schowkiem (próbowałem chyba ze wszystkich stron się do niego dobrać), Artefakt ze sejfu zabrałem, Izloma ubiłem. Po powrocie do remizy graty tak jak leżały tak leżą. Za pierwszym razem teleportowałem się do środka piwnicy, ale przez to że klucz do drzwi nie działa a graty blokują wyjście zostałem tam uwięziony. Za drugim razem po wczytaniu quicksave za pomocą teleportu sprawdziłem schowek z wintorezem. Był jeden tylko wintorez hehe :) Niestety z gratami w garażu nadal nie mam interakcji i tak jak leżały tak leżą. No trudno, odpuszczam sobie tą piwnicę. Tak czy siak dzięki wszystkim za pomoc :) 

Edytowane przez Nuclear Messiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Nuclear Messiah - widocznie niecelnie rzuciłeś tym granatem. Musi zostać przy wersalce. Jak ci wpadł do piwnicy, to tylko sobie huknął.

Trzykrotnie byłem na obrzeżach. Po rus i po pol jako przemytnik i żołnierz. Zawsze miałem dwa Wintorezy i kanapę szlag od granatu trafiał. A grałem na innych postawieniach moda, bo sobie jednego skasowałem przy innej okazji. Może to sprawa spawnu, a ja miałem farta.

Z traktorem, to może natrafisz na trupka. Jest ich rozsianych sporo po lokacji. Oglądaj każdego.

Jak chcesz mieć ciekawą znajdźkę w modzie, to idąc z remizy do strażnicy, po prawej stronie znajdź wrak samochodu  w anomaliach. Doskocz do niego, znajdź schowek, przeczytaj PDA. I dalej jak Ci powie.

 

@LisU - screen dla innych graczy, bo ja wiem co było w nim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Attilan02 napisał:

Aktualnie dotarłem do Prypeci i mam problem z zadaniem "Stara śpiewka", zdobyłem fiolkę z środkiem 22 i nie wiem co dalej zrobić. Lalka enigmatycznie podpowiada coś o daniu tej fiolki latającemu teleportowi, ale jak to uczynić nie mam pojęcia.

Normalnie wejdź w ten teleport, a raczej stań na jego drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.