OldMan Opublikowano 24 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2017 Już ok ale u mnie to jest T i w opisie też jest T. Dzięki za pomoc mam już dwa Wintarezy na sprzedaż O kombinezonie obcych na razie nic nie wiem ale i tak się dzieje DUŻO ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 25 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 @kazik Masz rację, popyrtało mi się. Ze sprzedażą broni jest problem. Ci co ją skupują, mają często za mało kasy, a ci co mają kasę, nie chcą jej. A o kasę się nie martw. Jak dobrze opchniesz właściwemu kupcowi Lampę śmierci, to mieć jej będziesz powyżej potrzeb do końca moda. W miarę upływu gry, trzeba być wybrednym i brać tylko to co nam niezbędne. A jest w czym wybierać. Mnie mod uszczęśliwił Kryształami o "ulepszonych" właściwościach, w tym 100kg udźwigu. A widzę np. na gameplayach, że nie wszyscy to mają. Tak że z dźwiganiem złomu jest problem. Kombinezon obcych, dopiero po Dolinie Mroku. Ubierasz go, używasz akumulatora i pojawia Ci się znacznik do powrotu. Idziesz tam gdzie masz zadanie i po jego zrobieniu używasz pozostałej połówki. Przenosi Cię na miejsce znacznika. Spora oszczędność czasu, a i tam gdzie "wściekłe" anomalie, spora wygoda. I ten kombinezon pozwala na strzelanie z broni obcych. Przydatna na "uspakajanie" mutantów, bo nie odbiera karmy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szeregowy Killer Opublikowano 25 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 Dobra teraz mam pytanie na serio. Jak użyć tej sekwencji teleportacji w T-Kombinezonie bo nie mogę tego zrozumieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 25 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 @Szeregowy Killer - przypomnij sobie, co znalazłeś, gdy na Kordonie uwolniłeś Wilka. Chodziłeś i pytałeś co to jest. Do niczego nie pasowało. A gdy zabiłeś "obcych", to w ich inwentarzu znajdowałeś albo białe pojemniki z amunicją do ich grawi, albo takie czarne prostokąciki, jak zapalniczka. I jeszcze raz powtarzam opis teleportacji. Np. jesteś przy wagoniku na Wysypisku, a chcesz skorzystać z ręki Przemytnika i szybko wrócić. Ubierasz T-kombinezon, w inwentarzu odszukujesz tego teleportera i używasz. Wtedy w miejscu w którym stałeś pojawi się albo czerwony, albo fioletowy znacznik. Na piechotę idziesz do przejścia na Kordon, Ręką Przemytnika otwierasz bagażnik osobówki, zabierasz zawartość i aby znów nie borykać się z tymi latającymi anomaliami, wchodzisz do inwentarza, a tam masz teleporter jakby złamany na pół. Używasz go i lądujesz przy wagoniku. Nie sprawdzałem, jak to wygląda pomiędzy lokacjami, ale sądzę że też powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szeregowy Killer Opublikowano 25 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 Aha w ten sposób dobra dziękuje. Lokacje przetestuje w wolnym czasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andwis Opublikowano 25 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 (edytowane) Dnia 7.10.2017 o 17:33, Agrael napisał: @kanon1022 Na wysypisku, a dokładniej to przy ciele martwego typka. Tam gdzie Bies był w podstawce. O niego chodzi? Czy w hangarze z burerami? U mnie nie miał części do broni, może ktoś inny? A czy można je zespawnować? Stiopka dalej siedzi na Kordonie i nie zamierza się ruszyć (Opcja dialogowa tylko "narazie") Edytowane 25 Grudnia 2017 przez andwis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnieciu Opublikowano 25 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 @andwis gość z częściami od broni wala się gdzieś na złomowisku pojazdów (te na lewo od wejścia z kordonu). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 25 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 @andwis - Jeśli po uratowaniu Stiopki wybrałeś drugą opcję dialogową, aby przebywał w wiosce, to grzecznie wykonuje polecenie. Chodzi za nami po lokacjach, przy pierwszej opcji, aby nam towarzyszył. A dalej obgaduje się taktykę. Jeśli już zabierałeś Kameleona, to potrzebny trup jest na wysokości śmigłowca z teleportem, tylko że po drugiej stronie. Ma drugą broń jak ta z Kordonu. A ponadto dostajesz kod do sejfu na Pchlim. Aby się tam dostać, musisz dać się złapać takiej dziwnej, trzeszczącej anomalii, z obu stron hangaru, która przenosi na taką wiatę z kościotrupem, pomiędzy Pchlim a tymi cysternami. Idziesz do teleportu na końcu takiej podpory i masz sejf. Dobra zawartość. Ale najlepiej to zrobić, przy okazji brania Kameleona. Dwa zadania za jednym podejściem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andwis Opublikowano 25 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 (edytowane) @kondotier Szkoda Stiopki, a czy w grze będzie on jeszcze wymagany? Czy da się go teraz jakoś "obudzić"? Kameleona mam, sejf zrobiony. Dziękuję za pomoc. Edytowane 25 Grudnia 2017 przez andwis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartox Opublikowano 25 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 Witam mam problem, mianowicie nie mogę znaleźć swojego plecaka po misji uwolnienia Andżeliki? z anomalii przestrzennej. Przesłałem już całe bagno, zrobiłem misję od nowa a plecaka nie mogę znaleźć... Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 @sahar Było wałkowane na poprzednich stronach. Andżelę zostawiasz przy moście, po ostatnim dialogu ona idzie do wagonika, Ty na bagno. Nie pamiętam, czy plecak pojawia się całkowicie losowo, czy w 2-3 miejscach, ale za każdym razem masz na mapie w PDA kółko z przybliżoną lokalizacją. Z tym, że ten plecak jest inny; nie otworzy Ci się tak jak klasyczny schowek, a po kliknięciu na niego wszystkie graty po prostu pojawią się w Twoim ekwipunku. Szukaj w obrębie zaznaczenia, a trafisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartox Opublikowano 26 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 Zobaczę, dziękuję za szybką odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szeregowy Killer Opublikowano 26 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 Spoiler [12/26/17 01:11:22] * Detected CPU: AuthenticAMD AMD FX(tm)-8320 Eight-Core Processor , F111/M2/S0 [12/26/17 01:11:22] * CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSE4.1, SSE4.2 [12/26/17 01:11:22] [12/26/17 01:11:22] Initializing File System... [12/26/17 01:11:22] !WARNING: CLocatorAPI::check_for_file not found file fsgame.ltx in files list (size = 41) [12/26/17 01:11:22] !WARNING: CLocatorAPI::check_for_file not found file f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\bin\fsgame.ltx in files list (size = 41) [12/26/17 01:11:22] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata.db0 [12/26/17 01:11:22] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata.db1 [12/26/17 01:11:22] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata.db2 [12/26/17 01:11:22] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata.db3 [12/26/17 01:11:22] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata.db4 [12/26/17 01:11:22] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata.db5 [12/26/17 01:11:22] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata.db6 [12/26/17 01:11:22] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata.db7 [12/26/17 01:11:22] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata.db8 [12/26/17 01:11:22] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata.db9 [12/26/17 01:11:22] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata.dba [12/26/17 01:11:22] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata.dbb [12/26/17 01:11:22] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata.dbc [12/26/17 01:11:22] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata.dbd [12/26/17 01:11:22] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata.dbe [12/26/17 01:11:22] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata.dbf [12/26/17 01:11:22] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata.dbg [12/26/17 01:11:22] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata.dbw [12/26/17 01:11:22] using fs-ltx fsgame.ltx [12/26/17 01:11:22] --found external arch mp_military_2.xdb0 [12/26/17 01:11:22] CLocatorAPI::ProcessArchive, path = f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\mods\mp_military_2.xdb0 [12/26/17 01:11:22] FS: 37476 files cached, 5697Kb memory used. [12/26/17 01:11:22] Init FileSystem 1.039633 sec [26.12.17 01:11:22.956] 'xrCore' build 6732, Jul 12 2017 [26.12.17 01:11:22.956] [26.12.17 01:11:23.073] Initializing Engine... [26.12.17 01:11:23.074] Loading config for renderer [26.12.17 01:11:23.074] Executing config-script "user.ltx"... [26.12.17 01:11:23.074] [f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\_appdata_\user.ltx] successfully loaded. [26.12.17 01:11:23.074] Starting INPUT device... [26.12.17 01:11:23.091] Loading DLL: xrRender_R1.dll [26.12.17 01:11:23.092] Loading DLL: xrGame.dll [26.12.17 01:11:23.113] * [win32]: free[4018004 K], reserved[79648 K], committed[96588 K] [26.12.17 01:11:23.113] * [ D3D ]: textures[0 K] [26.12.17 01:11:23.113] * [x-ray]: crt heap[9509 K], process heap[1771 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K] [26.12.17 01:11:23.113] * [x-ray]: economy: strings[4061 K], smem[0 K] [26.12.17 01:11:23.113] Executing config-script "f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata\config\default_controls.ltx"... [26.12.17 01:11:23.114] cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia [26.12.17 01:11:23.114] [f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. [26.12.17 01:11:23.114] Executing config-script "user.ltx"... [26.12.17 01:11:23.114] Executing config-script "f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata\config\rspec_default.ltx"... [26.12.17 01:11:23.115] Unknown command: rs_skeleton_update [26.12.17 01:11:23.115] [f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata\config\rspec_default.ltx] successfully loaded. [26.12.17 01:11:23.115] Executing config-script "f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata\config\default_controls.ltx"... [26.12.17 01:11:23.115] [f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. [26.12.17 01:11:23.115] [f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\_appdata_\user.ltx] successfully loaded. [26.12.17 01:11:23.115] SOUND: OpenAL: enumerate devices... [26.12.17 01:11:23.115] SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present [26.12.17 01:11:23.177] devices Generic Hardware [26.12.17 01:11:23.238] SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware [26.12.17 01:11:23.238] SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software [26.12.17 01:11:23.519] SOUND: OpenAL: All available devices: [26.12.17 01:11:23.519] 1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) [26.12.17 01:11:23.519] 2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) [26.12.17 01:11:23.519] SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1 [26.12.17 01:11:23.545] SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software. [26.12.17 01:11:23.545] * sound: EAX 2.0 extension: absent [26.12.17 01:11:23.545] * sound: EAX 2.0 deferred: absent [26.12.17 01:11:23.545] * sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl [26.12.17 01:11:23.554] Starting RENDER device... [26.12.17 01:11:23.594] * GPU [vendor:10DE]-[device:1C03]: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB [26.12.17 01:11:23.594] * GPU driver: 23.21.13.8813 [26.12.17 01:11:23.697] * CREATE: DeviceREF: 1 [26.12.17 01:11:23.697] * Vertex Processor: PURE HARDWARE [26.12.17 01:11:23.697] * Texture memory: 4072 M [26.12.17 01:11:23.697] * DDI-level: 9.0 [26.12.17 01:11:23.700] * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) [26.12.17 01:11:23.701] * GPU vertex cache: unrecognized, 16 [26.12.17 01:11:23.701] * DVB created: 4096K [26.12.17 01:11:23.701] * DIB created: 512K [26.12.17 01:11:23.739] count of .thm files=209 [26.12.17 01:11:23.743] load time=37 ms [26.12.17 01:11:23.743] * distortion: used, dev(30),need(14) [26.12.17 01:11:23.743] * SSample: 1920x1080 [26.12.17 01:11:23.753] * SSample: enabled [26.12.17 01:11:23.842] Script debugger succesfully restarted. [26.12.17 01:11:23.901] Starting engine... [26.12.17 01:11:24.891] Invalid ogg-comment version, file: f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata\sounds\nature\thunder-0-hec.ogg [26.12.17 01:11:24.907] Invalid ogg-comment version, file: f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata\sounds\nature\thunder-3-hec.ogg [26.12.17 01:11:24.923] Invalid ogg-comment version, file: f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata\sounds\nature\new_thunder1_hec.ogg [26.12.17 01:11:24.939] Invalid ogg-comment version, file: f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata\sounds\nature\new_thunder2_hec.ogg [26.12.17 01:11:24.956] Invalid ogg-comment version, file: f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata\sounds\nature\new_thunder3_hec.ogg [26.12.17 01:11:26.704] Loading DLL: xrGameSpy.dll [26.12.17 01:11:33.203] * DVB created: 4096K [26.12.17 01:11:33.203] * DIB created: 512K [26.12.17 01:11:33.204] * SSample: 1920x1080 [26.12.17 01:11:33.211] * SSample: enabled [26.12.17 01:11:33.211] * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) [26.12.17 01:11:33.211] * GPU vertex cache: recognized, 24 [26.12.17 01:11:33.211] *** RESET [49 ms] [26.12.17 01:11:33.220] "f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\bin\xr_3da.exe" [26.12.17 01:11:33.221] * phase time: 0 ms [26.12.17 01:11:33.223] * phase cmem: 83800 K [26.12.17 01:11:33.223] Ładowanie obiektów... [26.12.17 01:11:33.228] Loading objects... [26.12.17 01:11:33.228] Loading models... [26.12.17 01:11:40.207] * [prefetch] time: 6972 ms [26.12.17 01:11:40.207] * [prefetch] memory: 93099Kb [26.12.17 01:11:40.210] * phase time: 6988 ms [26.12.17 01:11:40.218] * phase cmem: 170087 K [26.12.17 01:11:40.218] ZACZYNAMY... [26.12.17 01:11:40.305] WARNING: CLocatorAPI::check_for_file not found file f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata\config\mods\m_netpk.ltx in files list (size = 37476) [26.12.17 01:11:40.308] * phase time: 98 ms [26.12.17 01:11:40.316] * phase cmem: 165334 K [26.12.17 01:11:40.316] SERWER: Wczytywanie symulatora Alife... [26.12.17 01:11:40.317] * phase time: 8 ms [26.12.17 01:11:40.323] * phase cmem: 165334 K [26.12.17 01:11:40.323] Wczytywanie zapisanej gry "adsdadaa.sav"... [26.12.17 01:11:40.324] SE_DBG: CALifeSimulatorBase 'alife' ->m_objects = 0x1792D4A0 [26.12.17 01:11:40.331] * Loading spawn registry... [26.12.17 01:11:40.584] * 9020 spawn points are successfully loaded [26.12.17 01:11:40.584] * Loading objects... [26.12.17 01:11:40.844] * 15148 objects are successfully loaded [26.12.17 01:11:41.055] se_stor:read_tail_packet:chunk_key=[task_mgr],chunk_size=[197]:(199) [26.12.17 01:11:41.055] se_stor:read_tail_packet:chunk_key=[bind_actor],chunk_size=[20]:(22) [26.12.17 01:11:41.055] se_stor:read_tail_packet:chunk_key=[psy_antenna],chunk_size=[1]:(3) [26.12.17 01:11:41.055] se_stor:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ [26.12.17 01:11:41.055] se_stor:Load Storehouse: size(1)=[771], keys=[18] :BuildSav=[-1] [26.12.17 01:11:41.055] se_stor:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ [26.12.17 01:11:41.057] * Game adsdadaa is successfully loaded from file 'f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\_appdata_\savedgames\adsdadaa.sav' (0.741s) [26.12.17 01:11:41.057] * phase time: 740 ms [26.12.17 01:11:41.065] * phase cmem: 192885 K [26.12.17 01:11:41.065] SERWER: Łączenie... [26.12.17 01:11:41.413] MaxPlayers = 32 [26.12.17 01:11:41.435] * phase time: 377 ms [26.12.17 01:11:41.443] * phase cmem: 192917 K [26.12.17 01:11:41.443] KLIENT: Łączenie z localhost... [26.12.17 01:11:41.444] Player not found. New player created. [26.12.17 01:11:41.444] * client : connection accepted - <> [26.12.17 01:11:41.445] * phase time: 10 ms [26.12.17 01:11:41.454] * phase cmem: 192942 K [26.12.17 01:11:41.454] Otwieranie strumienia... [26.12.17 01:11:41.454] * phase time: 9 ms [26.12.17 01:11:41.461] * phase cmem: 192942 K [26.12.17 01:11:41.461] Wczytywanie CFORM... [26.12.17 01:11:43.816] * phase time: 2361 ms [26.12.17 01:11:43.825] * phase cmem: 242366 K [26.12.17 01:11:43.825] Wczytywanie shaderów... [26.12.17 01:11:44.146] * phase time: 330 ms [26.12.17 01:11:44.155] * phase cmem: 243865 K [26.12.17 01:11:44.155] Wczytywanie danych geometrycznych... [26.12.17 01:11:44.155] * [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb [26.12.17 01:11:44.158] * [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb [26.12.17 01:11:44.159] * [Loading VB] 61226 verts, 1913 Kb [26.12.17 01:11:44.161] * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb [26.12.17 01:11:44.163] * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb [26.12.17 01:11:44.165] * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb [26.12.17 01:11:44.167] * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb [26.12.17 01:11:44.169] * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb [26.12.17 01:11:44.171] * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb [26.12.17 01:11:44.173] * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb [26.12.17 01:11:44.175] * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb [26.12.17 01:11:44.177] * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb [26.12.17 01:11:44.178] * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb [26.12.17 01:11:44.180] * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb [26.12.17 01:11:44.182] * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb [26.12.17 01:11:44.184] * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb [26.12.17 01:11:44.187] * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb [26.12.17 01:11:44.189] * [Loading VB] 2002 verts, 62 Kb [26.12.17 01:11:44.189] * [Loading VB] 30140 verts, 941 Kb [26.12.17 01:11:44.190] * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb [26.12.17 01:11:44.192] * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb [26.12.17 01:11:44.193] * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb [26.12.17 01:11:44.195] * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb [26.12.17 01:11:44.197] * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb [26.12.17 01:11:44.199] * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb [26.12.17 01:11:44.200] * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb [26.12.17 01:11:44.203] * [Loading IB] 915879 indices, 1788 Kb [26.12.17 01:11:44.205] * phase time: 59 ms [26.12.17 01:11:44.214] * phase cmem: 244103 K [26.12.17 01:11:44.214] Wczytywanie przestrzennej bazy danych... [26.12.17 01:11:44.592] * phase time: 386 ms [26.12.17 01:11:44.601] * phase cmem: 247099 K [26.12.17 01:11:44.601] Wczytywanie detali... [26.12.17 01:11:44.627] * [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61) [26.12.17 01:11:44.627] * [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p [26.12.17 01:11:44.627] * [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K) [26.12.17 01:11:44.630] * phase time: 37 ms [26.12.17 01:11:44.638] * phase cmem: 247110 K [26.12.17 01:11:44.638] Wczytywanie stref i portali... [26.12.17 01:11:44.641] * Loading HOM: f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\gamedata\levels\l04_darkvalley\level.hom [26.12.17 01:11:44.643] * phase time: 13 ms [26.12.17 01:11:44.650] * phase cmem: 247263 K [26.12.17 01:11:44.650] Wczytywanie obiektów SI... [26.12.17 01:11:44.650] - Loading music tracks from 'l04_darkvalley_musics'... [26.12.17 01:11:44.653] * phase time: 10 ms [26.12.17 01:11:44.660] * phase cmem: 247290 K [26.12.17 01:11:44.660] KLIENT: Odradzanie... [26.12.17 01:11:44.677] - Game configuring : Started [26.12.17 01:11:44.679] - Game configuring : Finished [26.12.17 01:11:44.905] * phase time: 252 ms [26.12.17 01:11:44.914] * phase cmem: 258468 K [26.12.17 01:11:44.914] Wczytywanie tekstur... [26.12.17 01:11:45.281] * t-report - base: 939, 427652 K [26.12.17 01:11:45.281] * t-report - lmap: 16, 16386 K [26.12.17 01:11:45.281] ***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M). [26.12.17 01:11:45.281] Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better). [26.12.17 01:11:45.281] * phase time: 375 ms [26.12.17 01:11:45.290] * phase cmem: 258468 K [26.12.17 01:11:45.290] KLIENT: Synchronizacja... [26.12.17 01:11:45.293] * phase time: 12 ms [26.12.17 01:11:45.301] * phase cmem: 258468 K [26.12.17 01:11:45.375] * [win32]: free[2873996 K], reserved[228440 K], committed[1091804 K] [26.12.17 01:11:45.375] * [ D3D ]: textures[444038 K] [26.12.17 01:11:45.375] * [x-ray]: crt heap[258462 K], process heap[620630 K], game lua[9621 K], engine lua[158 K], render[0 K] [26.12.17 01:11:45.375] * [x-ray]: economy: strings[5828 K], smem[18975 K] [26.12.17 01:11:45.388] * phase time: 107 ms [26.12.17 01:11:45.397] * phase cmem: 258469 K [26.12.17 01:11:45.397] Wejście do Zony... [26.12.17 01:11:45.424] lua_helper:Correct_Max_idLevelVertex:=[385716]=>[390124](+4408), Map(5)=[l04_darkvalley] :<Info!> [26.12.17 01:11:45.424] bind_stalker:load:size=[6] [26.12.17 01:11:45.492] * phase time: 93 ms [26.12.17 01:11:45.501] * phase cmem: 258892 K [26.12.17 01:11:45.576] * [win32]: free[2871976 K], reserved[227304 K], committed[1094960 K] [26.12.17 01:11:45.576] * [ D3D ]: textures[444936 K] [26.12.17 01:11:45.576] * [x-ray]: crt heap[258892 K], process heap[622455 K], game lua[9695 K], engine lua[158 K], render[0 K] [26.12.17 01:11:45.576] * [x-ray]: economy: strings[5895 K], smem[18975 K] [26.12.17 01:11:56.065] * MEMORY USAGE: 285875 K [26.12.17 01:12:59.220] * ProcessGameEvents, spawn event postponed. Events rest = 1 [26.12.17 01:13:09.054] * ProcessGameEvents, spawn event postponed. Events rest = 2 [26.12.17 01:13:14.491] bind_stalker:save:size=[6] [26.12.17 01:13:14.492] se_stor:save_storehouse:size=[17/thr]:(>) [26.12.17 01:13:14.492] se_stor:save_storehouse:chunk_name=[task_mgr],chunk_size=[197],len=[210]=>[210] [26.12.17 01:13:14.493] se_stor:save_storehouse:chunk_name=[bind_actor],chunk_size=[20],len=[35]=>[245] [26.12.17 01:13:14.493] se_stor:save_storehouse:chunk_name=[psy_antenna],chunk_size=[1],len=[17]=>[262] [26.12.17 01:13:14.493] se_stor:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ [26.12.17 01:13:14.493] se_stor:Save Storehouse: size(1)=[771], keys=[18] : BuildSav=[-1] [26.12.17 01:13:14.493] se_stor:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ [26.12.17 01:13:14.500] * Saving spawns... [26.12.17 01:13:14.501] * Saving objects... [26.12.17 01:13:14.537] * 15148 objects are successfully saved [26.12.17 01:13:14.560] * Game dadsa.sav is successfully saved to file 'f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\_appdata_\savedgames\dadsa.sav' [26.12.17 01:14:18.832] ~ cannot remove restriction with id [3333][val_zone_witches_galantine_average] to the entity with id [19969][dar_fabrik_dog119969], because it is not added [26.12.17 01:15:29.821] bind_stalker:save:size=[6] [26.12.17 01:15:29.821] se_stor:save_storehouse:size=[18/thr]:(>) [26.12.17 01:15:29.821] se_stor:save_storehouse:chunk_name=[task_mgr],chunk_size=[197],len=[210]=>[210] [26.12.17 01:15:29.821] se_stor:save_storehouse:chunk_name=[bind_actor],chunk_size=[20],len=[35]=>[245] [26.12.17 01:15:29.821] se_stor:save_storehouse:chunk_name=[psy_antenna],chunk_size=[1],len=[17]=>[262] [26.12.17 01:15:29.821] se_stor:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ [26.12.17 01:15:29.821] se_stor:Save Storehouse: size(1)=[771], keys=[18] : BuildSav=[-1] [26.12.17 01:15:29.821] se_stor:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ [26.12.17 01:15:29.828] * Saving spawns... [26.12.17 01:15:29.829] * Saving objects... [26.12.17 01:15:29.864] * 15153 objects are successfully saved [26.12.17 01:15:29.886] * Game dadsa.sav is successfully saved to file 'f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\_appdata_\savedgames\dadsa.sav' [26.12.17 01:16:57.050] ~ cannot remove restriction with id [3333][val_zone_witches_galantine_average] to the entity with id [19969][dar_fabrik_dog119969], because it is not added [26.12.17 01:18:25.532] bind_stalker:save:size=[6] [26.12.17 01:18:25.533] se_stor:save_storehouse:size=[18/thr]:(>) [26.12.17 01:18:25.533] se_stor:save_storehouse:chunk_name=[task_mgr],chunk_size=[197],len=[210]=>[210] [26.12.17 01:18:25.533] se_stor:save_storehouse:chunk_name=[bind_actor],chunk_size=[20],len=[35]=>[245] [26.12.17 01:18:25.533] se_stor:save_storehouse:chunk_name=[psy_antenna],chunk_size=[1],len=[17]=>[262] [26.12.17 01:18:25.533] se_stor:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ [26.12.17 01:18:25.533] se_stor:Save Storehouse: size(1)=[771], keys=[18] : BuildSav=[-1] [26.12.17 01:18:25.533] se_stor:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ [26.12.17 01:18:25.539] * Saving spawns... [26.12.17 01:18:25.540] * Saving objects... [26.12.17 01:18:25.577] * 15147 objects are successfully saved [26.12.17 01:18:25.600] * Game dadsa.sav is successfully saved to file 'f:\nowy folder (2)\zolotoy shar\_appdata_\savedgames\dadsa.sav' [26.12.17 01:18:27.375] *** break by StackWalk *** [26.12.17 01:18:27.375] DEBUG CONTEXT DUMP: [26.12.17 01:18:27.375] [26.12.17 01:18:27.375] [26.12.17 01:18:27.375] [26.12.17 01:18:27.375] [26.12.17 01:18:27.375] [26.12.17 01:18:27.375] [26.12.17 01:18:27.375] [26.12.17 01:18:27.375] [26.12.17 01:18:27.375] [26.12.17 01:18:27.375] [26.12.17 01:18:27.375] [26.12.17 01:18:27.375] [26.12.17 01:18:27.375] [26.12.17 01:18:27.375] [26.12.17 01:18:27.375] [26.12.17 01:18:27.375] Unhandled exception stack trace: [26.12.17 01:18:27.375] [26.12.17 01:18:27.375] 0023:51936FD1 (0x00000000 0x4082CA72 0x00000030 0x05DEB5F0) xrRender_R1.dll [26.12.17 01:18:27.375] [26.12.17 01:18:27.375] [error][ 183] : Nie można utworzyć pliku, który już istnieje. [26.12.17 01:18:27.375] Przepraszam, że tak dużo wkleilem ale w logu nic więcej nie było. Więc ten problem pojawił się w Dolinie Mroku. Po wyjściu wzywa nas zwiadowca i opowiada co widział na placu budowy. Zabijam mutanta i zdobywam arta aby przedostać się przez tunel w którym wieżyczki nie mają szans nas zabić. Gdy wchodzimy do tunelu doznaje wylot z dziwnym błędem a potem gra kaput. ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 4 minuty temu, Szeregowy Killer napisał: Zabijam mutanta Połamańca? Przecież można to załatwić inaczej... A właściwie to nie jestem pewny, ale może wręcz trzeba A co wylotu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szeregowy Killer Opublikowano 26 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 Nic nie pomaga. Ma ktoś może Save z danego momentu gry? Wykonałem wszystkie misje przed dolina i w dolinie wiec nie powinno być problemu. Nie jestem w stanie powtarzać tak dużego momentu z gry bo ostatnie sejwy mam z wysypiska te w dolinie są nadpisane i eh szkoda gadać ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 26 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 Killer - tutaj masz sejfy z całej gry - 1 sejf - 1 lokacja ale jest na rus wersję moda: http://stalkerportaal.ru/load/raznoe/raznoe/sokhranenija_zolotoj_shar_zavershenie_nachalo_ot_shkrek_96_a/64-1-0-2610 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 26 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 6 godzin temu, Szeregowy Killer napisał: Nic nie pomaga. Ma ktoś może Save z danego momentu gry? Wykonałem wszystkie misje przed dolina i w dolinie wiec nie powinno być problemu. Nie jestem w stanie powtarzać tak dużego momentu z gry bo ostatnie sejwy mam z wysypiska te w dolinie są nadpisane i eh szkoda gadać ;/ Wstaw sejwa sprzed akcji i ostatni autosejw. Może uda się coś zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 @andwis - Teraz już za późno na ruszenie Stiopki. Był przydatny do noszenia za nas nadmiaru potrzebnych rzeczy. Nic więcej. Tak, będzie on potrzebny, do zaliczenia zadania Igła w stogu siana. Ale z tym nie problem, tylko wstrzymaj się z zaniesieniem Skidanowi broni do naprawy - o ile brałeś to zadanie - do czasu znalezienia ostatniego schowka maski wilczka. Wtedy na Kordon, rozliczasz broń i gadasz ze Stiopką, poznajesz prawdę i Stiopka znika z gry. @Szeregowy Killer - Połamańca nie należy zabijać, bo traci się sporo gry. Aby go wyleczyć, nie musisz biec na Jantar, a do laptopa w wagoniku. Wzywasz naukowców, robisz ich zadania, dostajesz lekarstwo. A przy okazji pomagasz wojskowym przy transporterze. W zamian zabierzesz ze skrzyni składaną wieżyczkę-mortire, bardzo przydatną na Dziczy podczas likwidacji kontrolera-lenina. Zabicie Połamańca choć możliwe, zawiera jakiś błąd, który również i rus graczom psuł grę. A wchodząc do estakady, masz zegar i przyciski szybkiego użycia? No i dostałeś lekcję, że w modach robi się częste twarde zapisy. Szczególnie po zamknięciu jakiegoś cyklu gry. Teraz to było wyjście z labu od kontrolerów. A co jakiś czas, stare niepotrzebne już zapisy usuwasz, albo przenosisz poza moda. To konieczne, tak aby w modzie nie było ich więcej niż kilkanaście, bo za bardzo obciążają kompa. No i pytanie. Zadanie na znalezienie Worpała zrobiłeś? To też istotny fragment gry, mogący blokować jej dalszą część. Trzeba zrobić przed pójściem na budowę. @sahar - Jeśli szukasz plecaka w nocy, mogą być problemy. Jak leży w wodzie, jest niewidoczny. Możesz się przespać do dnia, zrobić zapis i wczytać. Wtedy będzie nowy spawn, nawet może być po drugiej stronie mostu. Tak jak Ci już napisano, sprzęt sam wskoczy do plecaka. @vidkunsen - Ile Cię można prosić, abyś tymi rosyjskimi zapisami nie robił graczom wody z mózgu. Na spolszczeniu są nieprzydatne i mogą sporo namieszać. Wiem że chcesz pomóc, ale dobrymi chęciami to droga do piekła jest wybrukowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartox Opublikowano 26 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 @kondotier - Plecaka szukam w dzień, jak się wejdzie pod wodę to można łatwo zobaczyć czy jest plecak czy go nie ma(u mnie nie ma ). Czyli nie respi się dokładnie w obszarze okręgu tak? Poszukam jeszcze raz dokładniej. Jest różnica czy zostawię ją przy moście czy odprowadzę do kryjówki ? Bo ta agentka gdzieś mi ostatnio zniknęła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 @sahar - Nie ma znaczenia. To że sama idzie do wagonika, jest tylko dla nas ułatwieniem. Plecak może być w wodzie, albo na wysepkach pod krzakami. Dobrze jest nawet w dzień używać latarki. Jest trudno widoczny, a latarka daję większy kontrast. Zawsze jest w tym kręgu. Ale wgranie zapisu może go trochę przemieścić. @Szeregowy Killer - Błąd jaki masz wykazany w logu, likwiduje się poprzez usunięcie ostatniego autozapisu z katalogu zapisów. Mod nie może sobie poradzić z jego nadpisaniem. Przed estakadą zrób twardy zapis, wyjdź na pulpit, usuń autozapis i wgraj twardy. Powinno pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartox Opublikowano 26 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 @kondotier-przepraszam ale albo jestem ślepy albo go nie ma w ogóle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 @sahar - Trochę więc się pomęczysz, ale powtórz grę od momentu kiedy szedłeś ją uwolnić. A mnie tu wstaw sava sprzed szukania plecaka. A jak masz to tuż przed rozmową z dziewuchą przy moście. Czekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartox Opublikowano 26 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 @kondotier - sahar5-5 to zapis sprzed drugiego podejścia do ratowania Andżeliki, zostawiłem sprzęt sahar10-10 to zapis przed mostem sahar5-5.dds sahar5-5.sav sahar5-10.dds sahar5-10.sav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 @sahar - pobrałem 10 i zaraz sprawdzę. PODBICIE; @sahar Wgrałem ten save 10 i na nim masz manele w baraku w schowku. Nie wiem, czy w takim przypadku plecak w bagnie się pojawi, skoro wcześniej sprzęt zostawiłeś. Nie ma więc czego szukać. Jak chcesz, to zachowując sava po dojściu dziewuchy do wagonika, powtórz grę od save 5 i zbierz manele z sobą. Ja w swojej grze miałem sprzęt przy sobie, wiec sprzęt mi się zespawnował. Czasem próba przechytrzenia moda, a szczególnie tego, kończy się niepowodzeniem i problemami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilion16 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 (edytowane) Mam problem z zapisem gry, a mianowicie z jego brakiem, ktoś coś pomoże? Edytowane 26 Grudnia 2017 przez Ranger801 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.