Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wczuj się w sytuację - jakbyś zszedł do jakiejś ciemnej (_!_) i latałyby tam takie dziwadła, to pozwoliłbyś im w siebie wlatywać? :P Unikaj ich. Jest kilka miejsc w które nie dolecą, a choć poruszają się chaotycznie, to jest w tym pewna prawidłowość. Trzymaj się blisko ścian, obserwuj i czekaj na odpowiedni moment, to przejdziesz bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytuj

@Szeregowy Killer, zawsze możesz zabrać artefakt z przystanku autobusowego na Kordonie i być prawie nieśmiertelnym. Olewasz wtedy większość zagrożeń czyhających w modzie.

Najgorsze jest to ze tego artefaktu wcześniej tam nie znalazłem a skrzynki już zniszczyłem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szeregowy Killer  Jak wrócisz na Kordon, napraw Zaporożca, podjedź pod przystanek i po nim wejdziesz.

A o tym, aby tych skrzynek nie rozbijać, też pisałem. Zapamiętaj, że w tym modzie jak coś stoi, a nie było tego w podstawce, to ma swoje przeznaczenie. Tego się nie niszczy dla zabawy, albo jak zadanie nie nakazało zniszczyć. Chyba że to coś do nas strzela.

Zapomniałeś o nie cytowaniu posta pod którym piszesz, a tylko wpisywaniu nicka?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie związane z tym modem.

Czy grzebał sobie ktoś w plikach, żeby zmniejszyć prędkość upływu czasu w grze ?

Standardowo 1 minuta czasu gry to 6 sekund realnego czasu. Ciut za szybko, jak na mój gust.

Zmiana parametru time_factor w pliku alife.ltx nic niestety nie daje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w większości modów w wypadku zmiany czasu niezbędna jest nowa gra :unsure:. Też ten parametr lubię sobie zmieniać... dzięki Twoim radom @apg2312 :D.

Opinia zaczerpnięta z:

Spoiler
Sep 16 2013ANCHOR

I don't know. Forgot to say that after changing the timescale, I started a new game, so I don't know how will It work with a previous savegame. Also have in mind that this can cause some bugs, like for example having to wait five minutes or so to move between areas.

ŹRÓDŁO: http://www.moddb.com/mods/stalker-misery/forum/thread/slowing-down-time

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem (po eskortowaniu kuriera) do obozu na Obrzeżach - wszyscy pijani, Kabana brak, zadań brak. Czy to koniec zadań w tej lokacji. Nie wiem jak wejść do "pokoju wypoczynkowego straży", przez okno widać jakieś dokumenty na biurku, ale nie mam artu na teleportację.

Save poniżej

andrzej_quicksave.dds

andrzej_quicksave.sav

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@andwis - Wgrałem Twój zapis i praktycznie masz koniec gry na Obrzeżach. Ale muszę powiedzieć, że nie wykorzystałeś wszystkich możliwości.

Przede wszystkim pozwoliłeś przeżyć kurierowi, przez co utraciłeś możliwość zabrania jego egzy o potężnym udźwigu. W zadaniu masz na to przyzwolenie. Jeśli nie chcesz powtarzać tej akcji, choć ja to radzę zrobić, kup sobie u Mojsze ten kombinezon ze zwiększonym plecakiem i udźwigiem. Duży udźwig w dalszej grze nie oceniony. Ważniejszy od innych zalet kombinezonów.

Chyba nie znalazłeś schowka maski, bo nie widzę snajperki. Mogłeś ją jednak sprzedać. Nie widziałem też Stiopki. Nie uratowałeś go na Kordonie?

W łódce na sadzawce masz dobrego, nie zabranego arta. To samo w wiosce. Obok tej szopy masz poukładane drewna. Między nimi i szopą jest puszka. Za wioską po lewej stronie koło kamieni biega połamaniec. Przed zabraniem arta z sadzawki idź tam i otwórz jego sejf kodem 1111. Tak trzeba, bo to niedoróbka moda.

A do pokoju wypoczynkowego już nie wejdziesz. Nie ma tam nic cennego. Wejść można było tylko wtedy, jak zabrałeś klucz przy Leninie. Najpierw do tego pokoju, a potem do piwnicy. Klucz wtedy otwiera oba zamki.

Tam gdzie zabierałeś lampę, zostawiłeś moduł do radiostacji na wieży, więc nie byłeś z zadaniem przy śmigłowcu na płaskowyżu. A bez tego nie byłeś w stanie uruchomić komputera w bazie. Ciekawsza gra.

W wykonanych zadaniach nie widzę zadań na Naczelnika. To typek w dużej wiosce. Tam możesz znaleźć Sajgę.

W plecaku w wiosce przemytników, masz AK74. Nie rezygnuj z niego, bo to broń najprzydatniejsza. Skuteczna i nie ma problemu z amunicją do niej, w odróżnieniu od Wintoreza. I celownik założysz i granatnik podlufowy.

Jak nabrałeś wody z obu studni, wiadro wyrzuć.

 

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomieszczenie za anomalią niszczącą broń - check

Numizmaty - check (sprzedać?)

Baza śmigłowców - check

Car - check

Sejf połamańca nie znalazłem

Stiopka na Kordonie, snajperka jest

To co znalazłem jest w piwniczce w skrzynkach tam gdzie na schodach był teleport w wiosce

 

____________________________________

Dziękuję za pomoc, gram dalej 

 

 

Edytowane przez andwis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@andwis - dziwne z tym Stiopką, bo przynajmniej u mnie, bez względu na to co mu kazałem robić na Kordonie, sam się teleportował na Obrzeża. Używałem go jako tragarza tego sprzętu, który sam nie mogłem unieść.

Numizmaty z bagażnika sprzedaj.

Ale zadanie z Kurierem powtórz, nie pomagając mu jak go mutanty będą zagryzać. Odniesiesz sam, zadanie zaliczysz. A nadmiar wagi jaki będziesz miał zabierając ładunek kuriera, zostaw w nim. Nie zginie. Tylko zapamiętaj gdzie go zostawiłeś. Przy okazji możesz zabrać resztę z bazy i sprzedać. Choć jak dobrze pograsz, na Wysypisku możesz zostać milionerem, a tego do końca moda nie wydasz.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to tylko ja mam tyle problemów? W misji pomocy w wiosce na obrzeżach wchodzę do budynku i słyszę jakiś zmutowany głos ciemno się robi ale nikogo nie ma a na minimapie mam ikonkę kogoś neutralnego. Dokładniej nic się nie dzieje później bo nawet się ruszyć nie mogę ani broni wyjąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, kazik napisał:

Przydaje się też 
mapka wysypiska ale nie pamiętam ja się ją zdobywa....

Zaraz po wejściu na Wysypisko leżą zwłoki, wystarczy je przeszukać. Ale bezpieczniej jest najpierw przeprowadzić swoich towarzyszy do punktu docelowego, i dopiero jak już tam będą bezpieczni eksplorować Wysypisko.

11 minut temu, Szeregowy Killer napisał:

Dokładniej nic się nie dzieje później bo nawet się ruszyć nie mogę ani broni wyjąć

Poczekaj, będziesz miał rozmowę. Potem podpowiedź da Ci Lalka - misja "Pod kontrolą"

Albo cofnij się w zapisach, i nie reaguj na wezwanie pomocy. U mnie ta misja jest spieprzona, po wzięciu artefaktu z zadania stoję sobie, stoję, stoję, "niewidzialny" jest tuż obok, ale nic nie mówi, a ja stoję, stoję, stoję...i nic. Po chyba 10 minutach stania cofnąłem się w zapisach i olałem to zadanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Szeregowy Killer napisał:

Czy to tylko ja mam tyle problemów? W misji pomocy w wiosce na obrzeżach wchodzę do budynku i słyszę jakiś zmutowany głos ciemno się robi ale nikogo nie ma a na minimapie mam ikonkę kogoś neutralnego. Dokładniej nic się nie dzieje później bo nawet się ruszyć nie mogę ani broni wyjąć.

Niestety wpadłeś w łapy niewidzialnego.. Możesz wykonać trochę jego poleceń ale ... nie tędy droga żeby się uwolnić.    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.